Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 09:11
Batave
Batave is offline
Oh, gauw even studiegenoot feliciteren.
Oud 24-01-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
kakkonijnen horen niet in een studeerkamer
Konijnen zijn zindelijk! Een heel enkele keer laten ze een droge keutel achter, maar die kun je dan gewoon oppakken en weggooien.
Batave
Batave is offline
Is dat een dode baby, RP?
Verwijderd
Citaat:
Kijk uit of je belandt in een gletsjer!

Citaat:
[afbeelding]

ja maar dit ook wel
Maar dat is niet echt... mooi, of zo, ondanks dat het een tekening is, is het vooral heel 'ahw, dat kind leeft en is menselijk maar lijkt zo meer een wetenschappelijk interessante studie'.
Oud 24-01-2011, 09:13
Verwijderd
*lampje* Gaat Anton aus Tirol over Ötzi?
Oud 24-01-2011, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Is dat een dode baby, RP?
Getekend

harlequin baby, zoek er maar eens op
Oud 24-01-2011, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Als je bedenkt dat mensen in tachtig jaar tijd van dit:
[afbeelding]

naar dit:
[afbeelding]

gaan, valt dat echt ontzettend mee.
ik denk dat die vrouw wel ouder dan tachtig is

Hoewel, soms weet je het niet. Gisteren had ik 's ochtends twee patiënten, in mijn ogen eerst een hoogbejaard persoon, daarna een net-gepensioneerd persoon. Maar toen ik de brieven wilde gaan typen, zag ik dat ze hetzelfde geboortejaar hadden!
Oud 24-01-2011, 09:15
Batave
Batave is offline
Citaat:
Getekend

harlequin baby, zoek er maar eens op
Oh ja, dat had ik al wel eens gezien ja.
Oud 24-01-2011, 09:16
Batave
Batave is offline
Citaat:
*lampje* Gaat Anton aus Tirol over Ötzi?
Wat?
Oud 24-01-2011, 09:16
Verwijderd
Er is ook een harlequin jongvolwassene in Engeland.
Oud 24-01-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Ja kan toch! Die zanger heet ook nog eens DJ Ötzi.
Oud 24-01-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
maarja, daar mag je geen foto's van plaatsen

terwijl het zo machtig is!
Oud 24-01-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Ene Nusrit Shaheen, ja!
Het lijkt me echt heel erg naar om zoiets te hebben
Oud 24-01-2011, 09:19
Verwijderd
Moet je je ook voorstellen dat je zwanger bent en dan heeft je kindje zoiets Sarah, hoe komt dat eigenlijk? En doet het pijn of ziet het er alleen heel naar uit?
Oud 24-01-2011, 09:20
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja kan toch! Die zanger heet ook nog eens DJ Ötzi.
Dan denk ik wel dat het daarover gaat. EN ARGH FACEBOOK ZUIGT MIJN LEVEN WEG. In vijf minuten.
Oud 24-01-2011, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Ene Nusrit Shaheen, ja!
Het lijkt me echt heel erg naar om zoiets te hebben
ja
ik heb een filmpje met haar gezien, ze is er wel goed onder ze vindt het wel eens lastig dat ze twee uur per dag in bad moet en daarna steeds een halfuur insmeren om alle harde vellen los te weken zodat de huid niet scheurt en ze geen infecties krijgt, maar dan zegt ze "ach ja, het leven gaat verder gewoon door, mijn werk is leuk, mijn vrienden zijn leuk, dit en dat zijn mijn hobby's"
Oud 24-01-2011, 09:23
Batave
Batave is offline
Je kan het je ook niet laten beheersen.
Oud 24-01-2011, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Moet je je ook voorstellen dat je zwanger bent en dan heeft je kindje zoiets Sarah, hoe komt dat eigenlijk? En doet het pijn of ziet het er alleen heel naar uit?
Het is meestal een genetische aandoening (ichthyosis) waarbij de huid teveel hoorncellen maakt, waardoor er hoornplaten op je huid ontstaan. Die zijn niet soepel en rekbaar zoals normale huid, en daardoor komen er scheuren in. Die scheuren zijn het gevaar van de aandoening, want daardoor hebben bacteriën vrij spel om je lichaam binnen te kruipen.
Er zijn ongeveer twintig varianten van ichthyosis, harlequinbaby's hebben de ernstigste variant. De andere zien er dus ook niet zo dramatisch uit, en zijn beter te behandelen.
Oud 24-01-2011, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Je kan het je ook niet laten beheersen.
Ik snap deze zin niet je bedoelt dat je je harlekijn-zijn niet je leven moet laten beheersen?
Oud 24-01-2011, 09:25
Batave
Batave is offline
Jah,

Dikke slowchat op fb
Oud 24-01-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Het is meestal een genetische aandoening (ichthyosis) waarbij de huid teveel hoorncellen maakt, waardoor er hoornplaten op je huid ontstaan. Die zijn niet soepel en rekbaar zoals normale huid, en daardoor komen er scheuren in. Die scheuren zijn het gevaar van de aandoening, want daardoor hebben bacteriën vrij spel om je lichaam binnen te kruipen.
Er zijn ongeveer twintig varianten van ichthyosis, harlequinbaby's hebben de ernstigste variant. De andere zien er dus ook niet zo dramatisch uit, en zijn beter te behandelen.
Ah! Dus vandaar al die lijnen zegmaar die over die kinderen heenlopen.

Citaat:
Jah,

Dikke slowchat op fb
Ah, okee. Maar dan nog lijkt het me wel erg. Ha, volgens mij heb ik je facebook gevonden
Oud 24-01-2011, 09:29
Batave
Batave is offline
Het gaat ook helemaal nergens over. Oh?
Oud 24-01-2011, 09:30
Verwijderd
Nouja, je leeftijd klopt en je bent een gemeenschappelijke vriend van Jasper :')
Verwijderd
Oh wacht, deze heeft maar vijf vrienden. Dat zal je dan niet wezen.
Batave
Batave is offline
Oh Ja, dan klopt 't vast wel. Thijs-kun ;o
Oud 24-01-2011, 09:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Creepy zooi, die harlequinbaby's.
Oud 24-01-2011, 09:40
Batave
Batave is offline
Je kan je eigen status liken op facebook, wat?
Oud 24-01-2011, 09:42
Verwijderd
Ja als je bijvoorbeeld post 'ik ben getrouwd', dat je dan aan kan geven dat je dat wel leuk vindt. Om je partner een plezier te doen ofzo.
Oud 24-01-2011, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Je kan je eigen status liken op facebook, wat?
Ja, dat is op zich wel handig als je wil duidelijk maken dat je iets doet wat je heel leuk vindt, dan post je bijvoorbeeld als status 'ik ben onderweg naar een concert van pietje' en dan like je dat en dan weet iedereen hoe blij je bent dat je naar het concert van pietje gaat
Oud 24-01-2011, 09:44
Batave
Batave is offline
Als je partner daar plezier uit haalt zit ze te veel op facebook.
Oud 24-01-2011, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Als je partner daar plezier uit haalt zit ze te veel op facebook.
Ja, maar facebook geeft geen waardeoordelen over diehard facebookers.
Oud 24-01-2011, 09:45
Carn
Carn is offline
it's so pretty <3

Oud 24-01-2011, 09:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
it's so pretty <3

[afbeelding]
photoshop
Oud 24-01-2011, 09:46
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, maar facebook geeft geen waardeoordelen over diehard facebookers.
Ik wel
Oud 24-01-2011, 09:48
Batave
Batave is offline
Voedseltijd.
Oud 24-01-2011, 09:52
Verwijderd
Is het waar dat servies dat heet wordt in de magnetron eigenlijk niet in de magnetron mag?
Oud 24-01-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Is het waar dat servies dat heet wordt in de magnetron eigenlijk niet in de magnetron mag?
nee, servies dat nat is zal altijd heet worden in de magnetron

Daar maak ik ook gebruik van: borden onder de kraan houden, op een stapeltje in de magnetron zetten, even afdrogen en tadaa, verwarmde borden <3
Oud 24-01-2011, 09:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
photoshop
Ja, stomme astronomen met hun filters
Oud 24-01-2011, 09:56
Verwijderd
Citaat:
photoshop
dat aparaat wat die foto's maakt heeft geen ingebouwde photoshop

Die kleuren worden automatisch erin verwerkt, heeft te maken met het niet al te goed kunnen lezen van kleuren en bla bla dus als je daadwerkelijk dichtbij genoeg zou staan dan heb je andere kleuren

hoe duidelijk kan je zijn enzo!
Oud 24-01-2011, 10:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dat aparaat wat die foto's maakt heeft geen ingebouwde photoshop

Die kleuren worden automatisch erin verwerkt, heeft te maken met het niet al te goed kunnen lezen van kleuren en bla bla dus als je daadwerkelijk dichtbij genoeg zou staan dan heb je andere kleuren

hoe duidelijk kan je zijn enzo!
""

Overigens is je uitleg niet bepaald nauwkeurig.
Oud 24-01-2011, 10:04
Rationeel
Rationeel is offline
mijn lig-unit aka bank wordt zo bezorgd
Oud 24-01-2011, 10:05
Rationeel
Rationeel is offline
nouja.. zo... tussen 12:00 en 'later'
Oud 24-01-2011, 10:05
Verwijderd
ik ben helemaal geen nuttige klusjes aan het doen maar ben in plaats daarvan op funda aan het kijken
Oud 24-01-2011, 10:08
Verwijderd
Huurhuizen zijn echt belachelijk veel duurder geworden in de afgelopen twee (bijna drie) jaar. Ik zie appartementen met dezelfde specs als waar wij wonen en van dezelfde woningbouwvereniging, die nu 500 euro per maand kosten in plaats van 350.

En van veel verhuurders mag je huur maximaal 1/5 van je maandinkomen zijn. Dat is best lastig, want Theodoor heeft geen maandinkomen, maar wel een erfenis. Maar dat telt dus niet.

Dat telt wel als je gaat kopen, en koophuizen zijn in Enschede ook relatief goedkoper, en het aanbod van koophuizen is ook veel groter, en er zitten meer mooie huizen bij in plaats van oersaaie huizen, maar het schijnt dat je alleen een huis moet kopen waar je minstens vijf jaar wil blijven wonen. En dat weet ik nog helemaal niet.

Laatst gewijzigd op 24-01-2011 om 10:14.
Oud 24-01-2011, 10:13
Martiño
Martiño is offline
Het verschil tussen woningbouw en particulier is sowieso absurd. Voor het geld waar ik nu een studio huur, kun je in Den Bosch bij de woningbouw een appartementje huren. Maarja, wachtlijsten.
Oud 24-01-2011, 10:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
nouja.. zo... tussen 12:00 en 'later'
"Het wordt tussen 10 en 8 bezorgd."
Oud 24-01-2011, 10:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huurhuizen zijn echt belachelijk veel duurder geworden in de afgelopen twee (bijna drie) jaar. Ik zie appartementen met dezelfde specs als waar wij wonen en van dezelfde woningbouwvereniging, die nu 500 euro per maand kosten in plaats van 350.

En van veel verhuurders mag je huur maximaal 1/5 van je maandinkomen zijn. Dat is best lastig, want Theodoor heeft geen maandinkomen, maar wel een erfenis. Maar dat telt dus niet.
Wil je de erfenis dan "opeten"? Waarom bewaar je die niet voor als je een huis wil gaan kopen?

En als je uitlegt aan een verhuurder hoe het zit met je financiële situatie zullen ze dat echt wel begrijpen. Je verhuurder interesseert het geen drol hoe jij aan je geld komt, zo lang je maar braaf iedere maand de huur overmaakt. Sterker nog, ze zullen het toejuichen als je aangeeft dat je zo'n grote reserve hebt, want dat betekent voor hun dat er meer garantie is dat jij je huur blijft betalen, ook als je zonder inkomsten komt te zitten.
Oud 24-01-2011, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Het verschil tussen woningbouw en particulier is sowieso absurd. Voor het geld waar ik nu een studio huur, kun je in Den Bosch bij de woningbouw een appartementje huren. Maarja, wachtlijsten.
Mjah, dat verschil is in Enschede dan weer heel klein. Wat natuurlijk ook heel vreemd is.
Oud 24-01-2011, 10:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mjah, dat verschil is in Enschede dan weer heel klein. Wat natuurlijk ook heel vreemd is.
Enschede is sowieso goedkoper dan in Den Bosch, en mijn studio ligt heel dicht bij het centrum, dus dat betekent ook een hogere huur als je particulier zit.
Oud 24-01-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Wil je de erfenis dan "opeten"? Waarom bewaar je die niet voor als je een huis wil gaan kopen?

En als je uitlegt aan een verhuurder hoe het zit met je financiële situatie zullen ze dat echt wel begrijpen. Je verhuurder interesseert het geen drol hoe jij aan je geld komt, zo lang je maar braaf iedere maand de huur overmaakt. Sterker nog, ze zullen het toejuichen als je aangeeft dat je zo'n grote reserve hebt, want dat betekent voor hun dat er meer garantie is dat jij je huur blijft betalen, ook als je zonder werk komt te zitten.
Niet helemaal opeten, en zeker een groot deel bewaren voor als we een huis gaan kopen. Maar het is ook raar als Theodoor er nu, terwijl hij studeert, niets van zou gebruiken terwijl het geld er wel is, terwijl we later samen genoeg verdienen om het niet per se nodig te hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten