Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel, soms weet je het niet. Gisteren had ik 's ochtends twee patiënten, in mijn ogen eerst een hoogbejaard persoon, daarna een net-gepensioneerd persoon. Maar toen ik de brieven wilde gaan typen, zag ik dat ze hetzelfde geboortejaar hadden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn ongeveer twintig varianten van ichthyosis, harlequinbaby's hebben de ernstigste variant. De andere zien er dus ook niet zo dramatisch uit, en zijn beter te behandelen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar maak ik ook gebruik van: borden onder de kraan houden, op een stapeltje in de magnetron zetten, even afdrogen en tadaa, verwarmde borden <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die kleuren worden automatisch erin verwerkt, heeft te maken met het niet al te goed kunnen lezen van kleuren en bla bla dus als je daadwerkelijk dichtbij genoeg zou staan dan heb je andere kleuren hoe duidelijk kan je zijn enzo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens is je uitleg niet bepaald nauwkeurig. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huurhuizen zijn echt belachelijk veel duurder geworden in de afgelopen twee (bijna drie) jaar. Ik zie appartementen met dezelfde specs als waar wij wonen en van dezelfde woningbouwvereniging, die nu 500 euro per maand kosten in plaats van 350.
En van veel verhuurders mag je huur maximaal 1/5 van je maandinkomen zijn. Dat is best lastig, want Theodoor heeft geen maandinkomen, maar wel een erfenis. Maar dat telt dus niet. Dat telt wel als je gaat kopen, en koophuizen zijn in Enschede ook relatief goedkoper, en het aanbod van koophuizen is ook veel groter, en er zitten meer mooie huizen bij in plaats van oersaaie huizen, maar het schijnt dat je alleen een huis moet kopen waar je minstens vijf jaar wil blijven wonen. En dat weet ik nog helemaal niet. Laatst gewijzigd op 24-01-2011 om 10:14. |
![]() |
||
Citaat:
En als je uitlegt aan een verhuurder hoe het zit met je financiële situatie zullen ze dat echt wel begrijpen. Je verhuurder interesseert het geen drol hoe jij aan je geld komt, zo lang je maar braaf iedere maand de huur overmaakt. Sterker nog, ze zullen het toejuichen als je aangeeft dat je zo'n grote reserve hebt, want dat betekent voor hun dat er meer garantie is dat jij je huur blijft betalen, ook als je zonder inkomsten komt te zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: