Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 14:56
Batave
Batave is offline
Oud 26-01-2011, 18:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 26-01-2011, 18:23
Verwijderd
Oud 26-01-2011, 19:55
Batave
Batave is offline
Philosoraptor <3
Oud 26-01-2011, 19:55
Verwijderd
Godver
Oud 26-01-2011, 20:50
Uice
Uice is offline
De plotbeschrijving van deze film:

http://www.imdb.com/title/tt0066479/
Oud 26-01-2011, 20:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De plotbeschrijving van deze film:

http://www.imdb.com/title/tt0066479/
Toegegeven, witte gorilla's en nazioorlogsmisdadigers zijn ook lastig van elkaar te onderscheiden.
Oud 26-01-2011, 21:00
Macrador
Macrador is offline
Oud 26-01-2011, 22:18
Uice
Uice is offline
Ik hoorde vandaag een cassière tegen een collega zeggen: "Dus toen ging ik Media & Cultuur studeren, want ik dacht, lekker films kijken. Maar het gaat ZO DIEP. Echt helemaal over wat voor films er zijn en hoe ze gemaakt worden enzo, en toen dacht ik, nou, dat hoef ik echt niet te weten!"
Oud 26-01-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde vandaag een cassière tegen een collega zeggen: "Dus toen ging ik Media & Cultuur studeren, want ik dacht, lekker films kijken. Maar het gaat ZO DIEP. Echt helemaal over wat voor films er zijn en hoe ze gemaakt worden enzo, en toen dacht ik, nou, dat hoef ik echt niet te weten!"
Hierom.
Oud 26-01-2011, 22:24
Uice
Uice is offline
Ik ben wel blij voor haar dat ze is gestopt voordat ze Wetenschapsfilosofie kreeg.
Oud 26-01-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Het is erg hoe vaak je zoiets wel niet hoort Ik heb ooit eens iemand gehoord die geneeskunde was gaan studeren en echt oprecht verbaasd was dat hij niet meteen in de OK stond allemaal chirurgische dingen te doen. Dus toen was hij maar gestopt :')
Oud 26-01-2011, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Poolse bronsdieven (die beelden uit een tuin hebben gestolen) hebben op de plek des onheils een uitdraai van Google maps laten liggen met routebeschrijving van hun huis naar die beelden
Oud 26-01-2011, 22:56
Verwijderd
een hyvesbericht van zedna de zeeheks
en natuurlijk ga ik vervolgens de foto's van alle patricia's, diny's, miracle's, en sunshine's bekijken
Oud 27-01-2011, 03:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 27-01-2011, 12:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Poolse bronsdieven (die beelden uit een tuin hebben gestolen) hebben op de plek des onheils een uitdraai van Google maps laten liggen met routebeschrijving van hun huis naar die beelden
Hierom
Oud 27-01-2011, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Flip-flap!
Oud 27-01-2011, 14:19
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
500 Animal Cops naar Afghanistan

Minister-president Rutte is er in geslaagd een meerderheid te vinden voor een Afghanistan-missie. De premier kan rekenen op steun van de PVV na een opvallende concessie: een trainingsmissie voor Animal Cops. De Afghaanse president Karzai is enthousiast. Hij bevestigt de moeilijkheden die Afghanistan ondervindt bij de handhaving op het gebied van de dierenrechten. “We doen ons best maar we missen de gewoon mankracht en kennis op dit gebied. We hopen dat meer landen Animal Cops zullen sturen.”

Nederland stuurt 500 opleiders naar Afghanistan, die in totaal zo’n 50.000 Animal Cops moeten opleiden. Volgens Rutte is er in Afghanistan grote behoefte aan versterking op dit vlak. Hij ontkent dat hij hiermee op de knieën gaat voor Geert Wilders. Rutte: “Absoluut niet, ik sta hier vierkant achter. De eerste oorlogsslachtoffers zijn altijd huisdieren. Mensen hebben honger, en gaan dan bezuinigen op de kattenbrokjes. Begrijpelijk, maar natuurlijk geen wenselijke situatie.”

Ook het CDA is voorstander van de dierenmissie. Maxime Verhagen: “Als je ziet dat mensen hun geit verwaarlozen omdat ze eerst hun kapotgebombardeerde huis moeten repareren, dan kun je als westers land niet je ogen sluiten. Er ligt hier een morele taak voor ons.”

Oppositiepartij D66 vreest dat de 500 opleiders ten koste gaan van de reguliere opleiders die naar Afghanistan zouden gaan. Rutte zegt dat dit niet het geval is. “Klinkklare onzin. We sturen juist extra opleiders. Oorspronkelijk zou er helemaal geen trainingsmissie komen. Ten opzichte van die situatie hebben wij 545 extra opleiders gecreëerd. Een klein deel daarvan zal nu inderdaad bestaan uit Animal Coaches maar in totaal kun je toch spreken van extra mankracht in Afghanistan.”
http://www.speld.nl/2011/01/17/500-a...r-afghanistan/
Oud 27-01-2011, 14:20
HomoSignificans
http://www.speld.nl/2011/01/26/globa...upersnelrecht/
Oud 27-01-2011, 15:24
Verwijderd
gister op tv was een stukje van de politie in Amerika,
zo'n gast werd aangehouden
agent: meneer u had u gordel niet om en u was nogal aan het slingeren
aangehouden man:ja dat kan kloppen, ik was niet aan het opletten omdat ik aan het bellen was
Oud 27-01-2011, 15:28
Batave
Batave is offline
Oud 27-01-2011, 17:03
Verwijderd
ik wilde een liedje van pagan altar opzoeken op youtube, en ik zocht 't nummer 'rising of the dark lord'

maar ik typte rinsing of the dark lord ja, dat is grappig

net als mijn beste vriendin op eluveitie wilde zoeken en ovulatie intypte :'D
Oud 27-01-2011, 17:20
Verwijderd
deze man. Zijn naam is Russisch voor 'Boon Zure room'
Oud 27-01-2011, 17:21
Batave
Batave is offline
Smetana is toch gewoon een componist?
Oud 27-01-2011, 17:24
Verwijderd
Ja, die heeft het ook niet zo getroffen met zijn naam!
Oud 27-01-2011, 18:57
Signy
Signy is offline
old but fun
Oud 27-01-2011, 21:43
Carn
Carn is offline

Oud 27-01-2011, 22:01
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Godver die laatste
Oud 27-01-2011, 22:11
Batave
Batave is offline
Die met al die wordart dingen :')
Oud 27-01-2011, 23:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 27-01-2011, 23:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mock the week
Oud 27-01-2011, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mock the week
David Mitchell. <3

Ik ben onderhand m'n hele blog aan het volspammen met mitchell. *fap*
Oud 28-01-2011, 09:20
Verwijderd
Mitchell <333
Oud 28-01-2011, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op de wiki van Thijs Rinsema, een Nederlandse kunstenaars uit begin 20e eeuw:

Citaat:
De contacten met Van Doesburg stopten na diens dood in 1931.
Hij kon niet met de doden praten? Wat een sof .
Oud 28-01-2011, 15:10
Noedelhap
Noedelhap is offline

Echt alles is hier fout aan, van de kleding tot de dansende mensen Check die vent in het geel op 0:27 en 1:21
Oud 28-01-2011, 15:24
Em.
Em. is offline
Er hangen blaadjes bij ons op school, met tekst die ongeveer neerkomt op:

Citaat:
Op *dag, maand* is er een fiets van het merk *merk* gestolen bij de Coop in *plaats*

De beveiligingscamera's hebben alles vastgelegd! Het gezicht van diegene is duidelijk te zien. Ook zijn de beelden ondertussen over internet verspreid en onder andere te zien op dumpert en *andere sites*.

Wil degene die de fiets gestolen heeft op *dag, maand* de fiets weer terugzetten bij *plaats*? Dan zullen er geen verdere consequenties aan worden verbonden.
Je zou het maar zijn.

Laatst gewijzigd op 28-01-2011 om 17:56.
Oud 28-01-2011, 15:48
HomoSignificans
Waren het beveiligingscamera's?
Oud 28-01-2011, 16:10
Em.
Em. is offline
Ja. Wacht, laat ik er even beveiligingscamera's van maken, dat zal wellicht ook in het origineel hebben gestaan.
Oud 28-01-2011, 16:11
Verwijderd
zoals ik mn ergste mannelijke vijand op school voor schut zette zal ik niet snel vergeten
Ik en een ander meisje zijn de enigste 2 op school met dezelfde schooltas, hij dacht dus dat hij de mijne af had gepakt en ik zag hem ermee door de gang lopen, hij wilde die tas ergens in de prullenbak gaan gooien volgens mij, maar net op dat moment kwam ik langsgelopen met dus mijn eigen tas(die tas die hij had was dus van dat andere meisje) dus hij zo 'o shit is dat niet jou tas??' ik zo 'nee tuurlijk niet ik hem m hier toch?' en hij stond echt voor schut enzo voor al zn vrienden, en toen kwam net dat meisje aanlopen van wie de tas die hij had dan wel was en die was behoorlijk over de zeik en volgens mij vond die jongen dat andere meisje stiekem ook best wel leuk dus nu maakt ie ook geen kans meer bij dr
Oud 28-01-2011, 16:42
HomoSignificans
Citaat:
Ja. Wacht, laat ik er even beveiligingscamera's van maken, dat zal wellicht ook in het origineel hebben gestaan.
En die beelden zijn gewoon op internet gezet? Lekkere school heb jij zeg.
Oud 28-01-2011, 16:46
Em.
Em. is offline
Citaat:
En die beelden zijn gewoon op internet gezet? Lekkere school heb jij zeg.
Beveiligingscamera's van de supermarkt! Niet van onze school. Het was bij de supermarkt!
Oud 28-01-2011, 16:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Beveiligingscamera's van de supermarkt! Niet van onze school. Het was bij de supermarkt!
Degene die dat briefje heeft geschreven mag wel eens wat beter opletten bij Nederlands xD

edit: oei, dat ben jij zelf?
Oud 28-01-2011, 17:55
Em.
Em. is offline
Citaat:
Degene die dat briefje heeft geschreven mag wel eens wat beter opletten bij Nederlands xD

edit: oei, dat ben jij zelf?
Moest je daarom lachen ofzo.
Ik had gewoon eens geen zin in spelling, zoals meestal trouwens, alleen dit keer een beetje teveel. Beetje. Ik zou normaal nooit 'er een' als 'een een' schrijven.

En lekker offtopic weer, maar verder moest ik vandaag niet lachen, geloof ik. Of misschien om mezelf omdat ik een 'kevertje Jan' op mijn economietoets tekende - wel een nette hoor - maar dat snappen alleen de DoPers, vrees ik.
Oud 28-01-2011, 19:02
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Moest je daarom lachen ofzo.
Ik had gewoon eens geen zin in spelling, zoals meestal trouwens, alleen dit keer een beetje teveel. Beetje. Ik zou normaal nooit 'er een' als 'een een' schrijven.

En lekker offtopic weer, maar verder moest ik vandaag niet lachen, geloof ik. Of misschien om mezelf omdat ik een 'kevertje Jan' op mijn economietoets tekende - wel een nette hoor - maar dat snappen alleen de DoPers, vrees ik.
Nou ja, niet echt lachen hoor.. maar ik ben wel erg.. dat geef ik toe.. sorry
Oud 28-01-2011, 19:05
Batave
Batave is offline
Mijn sig .
Oud 28-01-2011, 21:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heerlijk hard gelachen om Big Bang en Top Gear samen met een vriendin <3 er gaat niets boven een avondje lachen .
Oud 29-01-2011, 13:36
Uice
Uice is offline
Oud 29-01-2011, 13:38
Batave
Batave is offline
Oud 29-01-2011, 14:02
Uice
Uice is offline
http://levennadedoodbewezen.webklik....en2-webklik-nl

Mooie site. Je verwacht misschien het gebruikelijke creationistische gebabbel, maar hij komt met geniale eigen theorieën.

Regels voor berichten