Advertentie | |
|
![]() |
|
ARGH ik word gek van mijn ouders. Toen mijn moeder net thuis was, zei ze dat ze zo blij was dat ik thuis was en even geen baan had, want anders had mijn pa iets moeten regelen met zijn werk (of ik dus). Nu zijn we amper een week verder en zit mijn moeder me bij het bezoek af te zeiken dat 21 en werkloos wel heel triest is en blablabla.
En giteravond zeiden mijn ouders dat ze het jammer vinden dat ik weinig sociale contacten heb en zo weinig uitga. Ik heb daar helemaal geen zin in, om uit te gaan, en ook niet om gedwongen sociale contacten op te bouwen. En nu kwamen ze net allebei teleurgesteld/boos met 'Je zou toch vroeg opstaan?' en 'Kom uit je <ziekte>bed joh en ga wat doen met je leven.' Ja, motiverend ![]() /zeikpost
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik hecht verder ook geen waarde aan de uitslag van de BNN test, ik vond het alleen opvallend dat mensen die bepaald niet dom zijn toch zo laag kunnen scoren.
|
och ja, ik kon bv bij die apen niet eens goed zien wat ze vasthouden, laat staan wat er op dat ding stond (terwijl ik daar juist wel op zat te letten). En ik stoorde me bv ook aan het feit dat er bij het 'Where is Matt?' filmpje opeens andere muziek zat. Het is gewoon een 'slechte' test.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met als gevolg dat ik voor een hongerloon de hele buurt en alle zeikerds wist te wonen (krantenwijk), de plaatselijke supermarkt en alle klanten kende (vakkenvuller), wijnkennis had (wijnmagazijn) en kon tellen (administratief werk). Jaja, werken verrijkt je wereld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel ik wel helemaal los ga hoor, als ik dan uit ga.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|