Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2011, 09:00
Lorelei
Lorelei is offline
57
Oud 27-01-2011, 09:00
Verwijderd
Oh en wat gaaf dat je verliefd bent
Oud 27-01-2011, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wil zeggen, ik heb het ze verteld. Mijn vader heeft /care en mijn moeder denkt dat ik uiteindelijk met een man trouw en vijf kinderen krijg.
ze wil vast heel graag oma worden

Citaat:
Mèn, hoeveel vragen heeft die test? Volgens mij ga ik zo rond .sanns score uitkomen
Mickel is ook een debieltje, nog een erbij is prima, dan wordt het een echte club
Oud 27-01-2011, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
jullie hebben er nog minstens 2 nodig om boven de 300 uit te komen
Oud 27-01-2011, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
debieltjes assamble!
Oud 27-01-2011, 09:03
Verwijderd
Volgens mij was er nog een debieltje op DK, maar ik ben vergeten wie. IQ van 97 he, geheugen is niet zo best
Oud 27-01-2011, 09:04
Verwijderd
98.

Oh, dat valt wel mee
Oud 27-01-2011, 09:05
Rationeel
Rationeel is offline
een treintje doet tjoeke-tjoeke-tjoeeeee
Verwijderd
welkom bij ons clubje
Verwijderd
Citaat:
ze wil vast heel graag oma worden
Ik wil ook graag kinderen
Verwijderd
Volgens die tabel sta ik anders nog in 'gemiddeld' hoor!
Oud 27-01-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Volgens die tabel sta ik anders nog in 'gemiddeld' hoor!
Geert Wilders stemmers halen gemiddel 103 /'nuff said.
Oud 27-01-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Geert Wilders stemmers halen gemiddel 103 /'nuff said.
*slikt*
Nou, ik ga maar theedrinken
Oud 27-01-2011, 09:08
Lorelei
Lorelei is offline
Maar liefjes.. jullie zijn allemaal niet dom. Hoe kan het dan dat jullie zo laag scoren? Scoorde je bijv. heel slecht op 1 gebied of zo?
Oud 27-01-2011, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Maar liefjes.. jullie zijn allemaal niet dom. Hoe kan het dan dat jullie zo laag scoren? Scoorde je bijv. heel slecht op 1 gebied of zo?
Ik wist (bijna) alle vragen wel, maar ik was 9/10 keer te laat.
Oud 27-01-2011, 09:10
Verwijderd
En ik ben eigenlijk gewoon heel dom hoor. Ik blijk gewoon heel goed in gokken, daarom ben ik zo ver gekomen met studeren . Behalve op een IQ test. Dus ik ga maar een datingbureau beginnen ipv studeren, dat lijkt me veel beter
Oud 27-01-2011, 09:11
Tink*
Tink* is offline
Een datingbureau lijkt me serieus nog wel wat voor jou.

Tijd voor mijn tweede ontbijt!
Oud 27-01-2011, 09:11
Verwijderd
Mij ook
Oud 27-01-2011, 09:14
Tink*
Tink* is offline
Doe eens wat forumkoppels matching, dan kijken we over een jaar of er iets van is gelukt.
Oud 27-01-2011, 09:17
Verwijderd
Daar ben ik achter de schermen mee bezig, maar privacy en bla dus daar mag ik me niet over uit laten. Maar ik ben zeer succesvol
Oud 27-01-2011, 09:18
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 27-01-2011, 09:33
Verwijderd
Oud 27-01-2011, 09:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
wut, je bent een weddenschap met mij aangegaan?
.sann naamzoek bitchslap
Oud 27-01-2011, 09:48
Verwijderd
Citaat:
wut, je bent een weddenschap met mij aangegaan?
Lees dan even verder! Daar zeg ik ergens dat dat nog niet het geval is maar dat ik de smaak te pakken heb.

Ik was gewoon even met Sharif in overleg over mogelijke vervolgweddenschappen
Oud 27-01-2011, 09:51
Carn
Carn is offline
net of ik nog n keer aan dat soort deals ga meewerken!
Oud 27-01-2011, 09:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mickel is ook een debieltje, nog een erbij is prima, dan wordt het een echte club
-kwijlt-
Oud 27-01-2011, 09:52
Verwijderd
Citaat:
net of ik nog n keer aan dat soort deals ga meewerken!
Niet?
Oud 27-01-2011, 09:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet?
nee, het schijnt behoorlijk gemeen te zijn om weddenschappen af te sluiten met geestelijk beperkten
Oud 27-01-2011, 09:56
Verwijderd
Citaat:
nee, het schijnt behoorlijk gemeen te zijn om weddenschappen af te sluiten met geestelijk beperkten
Maar geestelijk beperkten mogen onderling toch wel wedden?
Oud 27-01-2011, 10:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij de BNN-test speelt tijdsdruk een grote rol.
Oud 27-01-2011, 10:24
Carn
Carn is offline
om nog maar niet te spreken over de compleet niet-relevante verwijzingen naar BNN-programma's en medewerkers.
Oud 27-01-2011, 10:25
Carn
Carn is offline
http://open.spotify.com/track/51M47tW948SOwFORIRuNpN

YES

ROCK

YESSSS

tu tu tu tu tu
Oud 27-01-2011, 10:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ARGH ik word gek van mijn ouders. Toen mijn moeder net thuis was, zei ze dat ze zo blij was dat ik thuis was en even geen baan had, want anders had mijn pa iets moeten regelen met zijn werk (of ik dus). Nu zijn we amper een week verder en zit mijn moeder me bij het bezoek af te zeiken dat 21 en werkloos wel heel triest is en blablabla.
En giteravond zeiden mijn ouders dat ze het jammer vinden dat ik weinig sociale contacten heb en zo weinig uitga. Ik heb daar helemaal geen zin in, om uit te gaan, en ook niet om gedwongen sociale contacten op te bouwen.
En nu kwamen ze net allebei teleurgesteld/boos met 'Je zou toch vroeg opstaan?' en 'Kom uit je <ziekte>bed joh en ga wat doen met je leven.'
Ja, motiverend

/zeikpost
Oud 27-01-2011, 10:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bij de BNN-test speelt tijdsdruk een grote rol.
Ja, da's wel waar.

Citaat:
om nog maar niet te spreken over de compleet niet-relevante verwijzingen naar BNN-programma's en medewerkers.
En dat ook. Het is best irritant

Ik hecht verder ook geen waarde aan de uitslag van de BNN test, ik vond het alleen opvallend dat mensen die bepaald niet dom zijn toch zo laag kunnen scoren.
Oud 27-01-2011, 11:01
Carn
Carn is offline
och ja, ik kon bv bij die apen niet eens goed zien wat ze vasthouden, laat staan wat er op dat ding stond (terwijl ik daar juist wel op zat te letten). En ik stoorde me bv ook aan het feit dat er bij het 'Where is Matt?' filmpje opeens andere muziek zat. Het is gewoon een 'slechte' test.
Oud 27-01-2011, 11:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ARGH ik word gek van mijn ouders. Toen mijn moeder net thuis was, zei ze dat ze zo blij was dat ik thuis was en even geen baan had, want anders had mijn pa iets moeten regelen met zijn werk (of ik dus). Nu zijn we amper een week verder en zit mijn moeder me bij het bezoek af te zeiken dat 21 en werkloos wel heel triest is en blablabla.
En giteravond zeiden mijn ouders dat ze het jammer vinden dat ik weinig sociale contacten heb en zo weinig uitga. Ik heb daar helemaal geen zin in, om uit te gaan, en ook niet om gedwongen sociale contacten op te bouwen.
En nu kwamen ze net allebei teleurgesteld/boos met 'Je zou toch vroeg opstaan?' en 'Kom uit je <ziekte>bed joh en ga wat doen met je leven.'
Ja, motiverend

/zeikpost
Daarom moet je gaan studeren, kun je in je kankerbed blijven liggen en toch doen alsof je bezig bent.
Oud 27-01-2011, 11:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder doet de stilte behandeling
Oud 27-01-2011, 11:24
Verwijderd
nou ga dan ook wat doen lui mormel.
Oud 27-01-2011, 11:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ow wacht, met het debieltje .sann erbij well!

Misschien is .sann wel net als dat ene meisje in Je zal het maar hebben. Alle antwoorden weten en superslim, maar door spastisch gerammel alles misdrukken en als dom worden beschouwd!
Oud 27-01-2011, 11:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, motiverend

/zeikpost
Haha, dat deden mijn ouders ook altijd. Elke zomervakantie was ik blij eindelijk even klaar te zijn met werken voor school, kwamen ze aan met 'je gaat niet de hele tijd zitten niksen in de vakantie hoor, je zoekt maar een baantje!'

Met als gevolg dat ik voor een hongerloon de hele buurt en alle zeikerds wist te wonen (krantenwijk), de plaatselijke supermarkt en alle klanten kende (vakkenvuller), wijnkennis had (wijnmagazijn) en kon tellen (administratief werk). Jaja, werken verrijkt je wereld.
Oud 27-01-2011, 11:35
Verwijderd
Oh, mijn ouders waren altijd de mening toegedaan dat wanneer ze geen last van me hadden het wel snor zat. Maar ik was dan ook niet echt een jochie dat on the virge of verloedering, ontsporing en verhuftering zat en een slacker was ik evenmin
Oud 27-01-2011, 11:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
nee, mijn ouders vinden me alleen maar zielig dat ik geen vrienden heb.
Oud 27-01-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat is stap 1 richting forumbaas

Wut? Jullie mogen haar groeien en wij hebben zwangerschappen? Hoe is dat nou weer quitte staan. Van wat mijn beste vriendin me heeft verteld, zouden jullie moeten KRUIPEN voor vrouwen en wat we moeten doorstaan om jullie duivelsgebroed op de wereld te zetten

Godver, mannen hebben het echt maar makkelijk

Oud 27-01-2011, 12:06
Verwijderd
Sterrenstof deed het beter als slaapliedje dan alle disneysongs in mijn repertoire
Oud 27-01-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
nee, mijn ouders vinden me alleen maar zielig dat ik geen vrienden heb.
Ben je dan echt zo'n Einzelgänger?
Oud 27-01-2011, 12:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben je dan echt zo'n Einzelgänger?
Ja, dat vind ik lekker ik heb helemaal geen zin om 3 uur erover te doen voor ik uit kan gaan. En dan ben ik er nog niet eens.

Hoewel ik wel helemaal los ga hoor, als ik dan uit ga.
Oud 27-01-2011, 12:12
Verwijderd
Maar like, je woont toch in Den Haag? Hoezo dan "drie uur"?

Trouwens, 't maakt mij verder niet uit hoor. Whatever floats your boat
Oud 27-01-2011, 12:22
Tink*
Tink* is offline
Ze bedoelt dat chickies willen make-uppen van tevoren en kleren passen en dat het dan lang duurt.
Oud 27-01-2011, 12:23
Verwijderd
Met een beetje logistiek management valt dat prima te voorkomen
Oud 27-01-2011, 12:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar like, je woont toch in Den Haag? Hoezo dan "drie uur"?

Trouwens, 't maakt mij verder niet uit hoor. Whatever floats your boat
Citaat:
Ze bedoelt dat chickies willen make-uppen van tevoren en kleren passen en dat het dan lang duurt.
Precies *vrouwen boks*
Citaat:
Met een beetje logistiek management valt dat prima te voorkomen
Ehhh, nee

Regels voor berichten