|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van Lady GaGa | |||
Leuk, ik vind haar muziek en haarzelf als persoon leuk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 32.14% |
Helemaal niks. Ik vind haar muziek en haarzelf als persoon niks. |
61 | 54.46% |
Ik heb nog geen mening. |
15 | 13.39% |
Aantal stemmers: 112. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://twitpic.com/3lvuh8 - THE SONG 2-13-11 THE RECORD 5-23-11
|
Lady Gaga, Eminem en Katy Perry op Grammys 14/01/2011
Lady Gaga, Eminem en Katy Perry zullen optreden tijdens de uitreiking van de 53ste Grammy Awards op 13 februari. Los Angeles maakt zich klaar voor de 53ste editie van de jaarlijkse Grammy Awards. Deze grote live-show lokt ieder jaar weer een pak tv-kijkers en en dat zal dit jaar niet anders zijn. Naast Lady Gaga, Eminem en Katy Perry zullen ook Cee Lo Green, Arcade Fire en Miranda Lambert optreden. Eminem won al 11 Grammy Awards en kan er daar dit jaar in theorie nog eens 10 bijdoen. Maar zover zal het niet komen want de concurrentie is groot.
||
Citaat:
Zo moet dat.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goed, dit word de laatste keer
![]() Ik was niet gelukkig zoals ik was en daar heb ik veel en lang over moeten praten. Uit eindelijk vond ik uit dat ik grote kans had dat ik op meisjes viel. Ik had op mijn computer al een tijdje alle albums van GaGa gedownload (wat nu de grootste misdaad is voor me) en geluisterd. Toen heb ik eens goed over mijn leven nagedacht, en ingezien dat anders zijn niet zo'n probleem is. Ik ben in slaap gevallen en ik werd gelukkig wakker! Het klinkt nogal raar maar als je jaren ongelukkig bent ben je diegene die je gelukkig maakt héél erg dankbaar. Dit is heel snel door de bocht maar wel ongeveer hoe het gelopen is.
|
Verwijderd
|
Wat vervelend dat je jaren ongelukkig bent geweest.
![]() Je moet trouwens niet vergeten dat iedereen eigenlijk anders is en dat het gras aan de overkant altijd groener lijkt. We hebben allemaal in het leven te maken met problemen die we moeten zien te overwinnen, dus wat betreft sta je niet alleen. ![]() Maar ik ben heel blij voor je dat je dankzij Lady Gaga hebt ingezien dat het helemaal geen probleem is om op meisjes te vallen, want dat is ook helemaal geen probleem. Je hoeft je nooit te schamen voor je wie bent! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dit jaar ben ik voor de eerste keer écht verliefd geweest en dat was op een meisje. Sowieso voel ik me meer aangetrokken tot meisjes, maar ik kan natuurlijk ook bi zijn. ![]()
||
Citaat:
![]() Verder vind ik dat nummer nu weer net niet zo. Maar misschien moet ik eraan wennen oid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lady Gaga Morgen jarig Verwijderd | 1 | 27-03-2012 17:49 | |
Psychologie |
Obsessies/tieneridolen Batave | 16 | 13-04-2011 15:20 |