Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blauwe reigers, blauwe reigers *zwaait armen in de lucht* Vliegen door de blauwe lucht *maakt vliegbewegingen* Met hun nesten in de bomen *draait rondje* Blauwe reigers, blauwe reigers! *springt* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
|
Verwijderd
|
Al mijn basisschoolspreekbeurten gingen over UFO's, geesten en mythische dieren, en ik haalde er altijd heel hoge cijfers voor. Behalve één keer, toen kregen we een onderwerp aangewezen en moest ik opeens over witte zeehonden praten. Toen had ik heel langzaam 'witte zeehond' op het bord geschreven en dat was dan mijn hele spreekbeurt.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het stuk waarin hij vertelt dat een hij maar drie procent van de opbrengst krijgt, daar verbaasde ik mij het meest over. Ik legde dat toen uit, en zei dat als een schrijver bijvoorbeeld een boek van tien gulden verkoopt, hij daar drie gulden voor krijgt. Na afloop vroeg ik (we deden vaak vragen aan het einde, om te kijken of mensen hadden opgelet) hoeveel geld een schrijver krijgt per boek, en toen zeiden ze 'drie gulden'. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat altijd raar klinken, 'tweelingen' voor 'tweeling'. 'Zij zijn tweelingen'. Dat is toch alleen als je Jantje hebt en die is tweeling met Pietje en Bertha is tweeling met Maria, en dat je dan Bertha en Jantje of ze allemaal aanwijst? Want als je alleen Jantje en Pietje bedoeld zijn ze toch samen één tweeling. Of zie ik dat nou verkeerd
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Ah, vind net een gaaf stukje over Slayer van een vriend van me; heeft ie nog ooit wat mee gewonnen ook:
Citaat:
|
Verwijderd
|
He Batave, jij wilde laatst een loopsequentie animeren, he? Kijk even hierrrrr, daar worden ze heel duidelijk en simpel uitgelegd. Houd er ook rekening mee dat de contact-frame het belangrijkst is, want dat is de frame (het frame?) waarin je figuur gegrond wordt.
Zit je nu op eigen houtje Flash te leren, eigenlijk, of krijg je daar les in bij TFT? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|