Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik vertrouw Mutant wel, dus ik hoop dat hij FF stemt.
En Absinthe dan BB. Citaat:
![]() Nee, ik weet niet wie de wolven zijn; ik heb wel een sterk vermoeden. Als je mijn lange post van eerder las, zag je dat ik vermoed dat Sherlock of SS een wolf is. Die staan beiden onder BB. Als BB inderdaad wolf is, wat ze al heel lang genoemd wordt, dan zouden de wolven dus sowieso verdeeld staan. Ik denk dat Repelsteel verrader is, en die heeft aangegeven dat hij niet meer kon stemmen, geloof ik? Dus ik denk dat we wel degelijk een kans hebben. Het grootste probleem is dat Sabir zo onvoorspelbaar is. Ik hoop dat Mutant FF wil stemmen, en Sabir dan later BB... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nogmaals: JIJ wilde gelijkspel.. Dan kun je het krijgen ook. Mutant moet dan wel op BB stemmen..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Jezus, daar heb ik niet eens bij nagedacht. Stel dat ik er naast zit, en de wolf-geliefde staat al onder FF, dan komen we er alsnog niet. ![]() @ Mutant, Je hoeft me niet te geloven. Maar ik vertrouw FF niet; ik zie haar als geliefde. BB vertrouw ik ook niet; die zie ik als wolf. Maar die zijn momenteel minder belangrijk. |
![]() |
||
Citaat:
Je wilt gelijkspel op papier om daar uit af te kunnen leiden waar de valse stemmen staan. Dat is wat VeGs wilde. Nu krabbelt ze heel hard terug. Tja, haar idee, haar fout. Nu zal blijken waar de valse stemmen inderdaad staan... Daarnaast is de kans dat de medegeliefde onder ons staat echt 0 omdat ik daarvan iedereen uitgebreid verdacht heb gemaakt en ook bereid ben geweest om erop te stemmen. Over VeGs wil ik zeggen dat ze zeker weten de verrader is.. ze beschuldigt nu zelfs dorpelingen die door de ziener zijn vrijgesproken. Volgens mij wordt het wat te heet onder haar voeten.. Verrader-geliefde is natuurlijk ook wel een hele funeste combinatie.. maar dan moet je het wel goed spelen..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Er is niemand vrijgesproken door de ziener. Dat is volslagen onzin. Als je me beschuldigd, doe het dan goed. Want niet alleen je beschuldiging is onzin, je argumentatie ook. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat ik inconsequent ben, want ik wilde inderdaad gelijkspel. Maar ik wil ook het risico niet lopen dat BB echt wolf is, en dat ik er naast zit met mijn wolfverdachten en ze er alsnog uitvliegt en een wolf-geliefden-koppel alsnog wint. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dan doe ik het goed: Hangronde 1: Dott 6. Röps (dorpeling) 20. VeGs 22. Mr.Mark (leerling) 23. Geel (dorpeling) 25. Twinkebel (wolf) 26. Queasy (dorpeling) Michelangelo 15. Daboman 23. Etmakas (dorpeling) 24. Mutant 25. Dott (ziener) De laatste overgebleven stem op Dott moet ook vals zijn geweest. Mooie verraderstem was dat. Hangronde 4: Queasy 1. Etmakas (dorpeling) 2. DaT 5. Sweetsmile 9. Repelsteel 10. Little Phoebe (wolf) 12. Absinthe 13. Mutant 15. Furby Feeder Repelsteel 3. Sherlock 6. VeGs 8. Queasy (dorpeling) 11. DaT 14. Bright Blue 16. Sabir96 Het had gelijkspel moeten worden maar dat werd het niet. Jij staat weer in het verkeerde rijtje, heb je LP gedekt? Hangronde 5: Twinkebel 1. Furby Feeder 2. DaT 3. Mutant 7. Absinthe 8. VeGs 9. Daboman 10. BrightBlue 12. Little Phoebe (wolf) 13. SweetSmile je stemde pas als 8e.. terwijl het toch behoorlijk duidelijk was. Net als medegeliefde BB die toen ook wel moest. Ik heb waarschijnlijk geen tijd meer om je verradersposts te vinden maar voila.. hier is iig een begin. mutant: wat je ook doet, VeGs is sowieso niet te vertrouwen. De vraag is alleen of je BB of ons meer vertrouwt.
||
Citaat:
Mutant (en dingaantouwtje): ik vraag je echt om er nog eens heel goed over na te denken! VeGs speelt een manipulatief spelletje met je..
||
Citaat:
||
Citaat:
In dat geval zijn Daboman en ik ook vrijgesproken; over ons was Dott net zo duidelijk / onduidelijk. Wat de rest betreft heb ik blijkbaar pech. Maar nogmaals: jij denkt echt dat Twinkebel bij een medewolf gaat staan? Ik ben geen wolf. |
![]() |
||
Citaat:
|
VeGs je vond net nog dat mensen die niet beschermd werden geliefde-af waren. Ik word op geen enkele manier beschermd. BB en jij zijn elkaar echter enorm aan het na-praten en handjes boven het bhoofd aan het houden. Dat lijkt me op zich al genoeg.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dingaantouwtje, jij twijfelt er aan of ik wolf ben of niet? Als jij op VeGs stemt zul je er snel genoeg achter komen of ik wolf ben of niet, lijkt me. Dan zul je er namelijk achter komen dat mijn stem gewoon geld, en dan weet je ook gelijk wie je vrij kunt spreken. Daar komt veel meer informatie uit!
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Laat ik het anders stellen: al verschillende rondes noem je BB als zijnde wolf. Ineens is ze geliefde, want dat is een makkelijkere manier om haar te hangen. Al verschillende rondes noem je mij te vertrouwen.En nu ik jou verdenk als geliefde, ben ik ineens verrader? Ik dacht gelijkspel te willen, want dat leek logisch. Maar nu ik er steeds meer van overtuigd raak dat jij geliefde bent en BB wolf, ben ik heel duidelijk: ik heb liever jou er uit dan BB. Ik neem liever het risico dat als het geen gelijkspel is, jij er uit gaat. @ DaT; Als Repelsteel of Absinthe geliefde zijn met FF, dan is het spel vanavond alsnog afgelopen als je nu op BB stemt. Als je net als ik denk dat FF verader is, en BB wolf, stem dan op FF. |
![]() |
||
Citaat:
- Per ongeluk een dorpeling ophangen. - Per ongeluk een wolf ophangen, terwijl de geliefden een gemengd koppel zijn Stem je BB, en ze is de laaste wolf, is het spel afgelopen en winnen de geliefden. Stem je FF, en ik zit er compleet naast, is er helemaal niets aan de hand! Dan kan BB alsnog gehangen worden. Hoe dan ook: stem je BB en FF is geliefde, verliezen we. Stem je FF, en we zitten er naast, hebben we nog meer rondes om alsnog te winnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als BB wolf is, en jij bent geliefde met Repelsteel, dan verliezen we! Dan zijn alle niet-geliefde wolven dood, en winnen de geliefden. Alsof je dat zelf niet weet. |
![]() |
||
Citaat:
De theorie over FF is goed: > Hangt BB en ze is wolf verliezen we > Hangt BB en ze is geen wolf is er niets aan de hand > Hangt FF zijn de geliefden er uit De theorie over FF is fout: > Hangt BB is er niets aan de hand > Hangt FF is er misschien een onschuldige dorpeling uit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 |