Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2011, 18:01
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Stemlijstje

1 DaT:
1. Repelsteel

1 Sherlock:
3. DaT

4. Absinthe
5. Furby Feeder

4 Bright Blue:
6. DaT

7. SweetSmile
9. Furby Feeder
10. Sherlock
15. DaT

4 Furby Feeder:
8. Bright Blue
11. VeGs
12. Daboman
13. DaT
14. Mutant

Nieuwe pagina.

Laatst gewijzigd op 31-01-2011 om 18:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2011, 18:04
VeGs
VeGs is offline
Ik vertrouw Mutant wel, dus ik hoop dat hij FF stemt.
En Absinthe dan BB.

Citaat:
Nee, ik denk dat Twinkebel je in een lastig pakket bracht door als allerlaatste toch nog in jouw rijtje te gaan staan

Maar nogmaals VeGs, we hebben 11 spelers waarvan 5 slechte functies... gelijkspel creëren kan op zo'n moment niet. Tenzij je wél de verrader bent en weet welke stemmen je moet dekken natuurlijk.. maar goed, als jij zegt dat je dat niet bent. Hoe ga je dat dan oplossen?
Twinkebel bracht me zeker in een lastig pakket, want iedereen in dat rijtje werd verdacht van wolfzijn. Dus dat is nogal obvious?

Nee, ik weet niet wie de wolven zijn; ik heb wel een sterk vermoeden.

Als je mijn lange post van eerder las, zag je dat ik vermoed dat Sherlock of SS een wolf is. Die staan beiden onder BB. Als BB inderdaad wolf is, wat ze al heel lang genoemd wordt, dan zouden de wolven dus sowieso verdeeld staan.

Ik denk dat Repelsteel verrader is, en die heeft aangegeven dat hij niet meer kon stemmen, geloof ik?

Dus ik denk dat we wel degelijk een kans hebben. Het grootste probleem is dat Sabir zo onvoorspelbaar is. Ik hoop dat Mutant FF wil stemmen, en Sabir dan later BB...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:07
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ik vertrouw Mutant wel, dus ik hoop dat hij FF stemt.
Huh? Je wilde toch gelijkspel? Doe het dan "eerlijk" en laat Mutant op BB stemmen. Het staatn nu 3 onder BB tegen 4 onder FF. Of wil je het toch niet zo eerlijk op gelijkspel laten uitdraaien?
Oud 31-01-2011, 18:09
Verwijderd
Moet ik nou voor gelijkspel gaan en op BB stemmen of op FF?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik op FF stemmen.
Oud 31-01-2011, 18:10
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Kijk naar het lijstje.. het staat 3-4. Je moet dus op BB stemmen..
Oud 31-01-2011, 18:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik op FF stemmen.
Ja duh..

Maar het ging om gelijkspel..
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik zou voor FF gaan. Het is vrij zeker dat daar een wolf onder staat.
Absinthe kan altijd nog voor BB gaan, als ze er in mee wil gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:12
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ik zou voor FF gaan. Het is vrij zeker dat daar een wolf onder staat.
Absinthe kan altijd nog voor BB gaan, als ze er in mee wil gaan.
Wie dan, BB of jij? Want DaT is geen wolf en Dabo ook niet..

Nogmaals: JIJ wilde gelijkspel.. Dan kun je het krijgen ook. Mutant moet dan wel op BB stemmen..
Oud 31-01-2011, 18:12
VeGs
VeGs is offline
Ik zit me namelijk net te bedenken dat Repelsteel natuurlijk ook wolf kan zijn...
En dan zou het 3 tegen 3 staan.

En ja, sorry, maar dan vertrouw ik FF dus stukken minder dan BB als het gaat om geliefden zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Kijk, ik zal het even uitleggen. Als je voor gelijkspel wilt gaan moet je op FF stemmen. Namelijk; ze heeft een grote kans dat ze geliefden is. En als ze geliefden is, dan staat haar andere deel dus onder haarzelf, maar die stemt natuurlijk stiekem op mij. Snap je?
Oud 31-01-2011, 18:15
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Kijk, ik zal het even uitleggen. Als je voor gelijkspel wilt gaan moet je op FF stemmen. Namelijk; ze heeft een grote kans dat ze geliefden is. En als ze geliefden is, dan staat haar andere deel dus onder haarzelf, maar die stemt natuurlijk stiekem op mij. Snap je?
Die kans is ook nog aanwezig inderdaad...

Jezus, daar heb ik niet eens bij nagedacht. Stel dat ik er naast zit, en de wolf-geliefde staat al onder FF, dan komen we er alsnog niet.

@ Mutant,
Je hoeft me niet te geloven. Maar ik vertrouw FF niet; ik zie haar als geliefde.
BB vertrouw ik ook niet; die zie ik als wolf. Maar die zijn momenteel minder belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:16
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
? VeGs wilde gelijkspel. Bij gelijkspel ga je uit van gelijkspel op papier. Je kunt zoveel aannames doen. Misschien zijn Sherlock en ik wel allebei wolf en dan moet ze voor gelijkspel weer op jou stemmen. Natuurlijk is dat niet het geval maar tja, he...

Je wilt gelijkspel op papier om daar uit af te kunnen leiden waar de valse stemmen staan. Dat is wat VeGs wilde. Nu krabbelt ze heel hard terug. Tja, haar idee, haar fout. Nu zal blijken waar de valse stemmen inderdaad staan...

Daarnaast is de kans dat de medegeliefde onder ons staat echt 0 omdat ik daarvan iedereen uitgebreid verdacht heb gemaakt en ook bereid ben geweest om erop te stemmen.

Over VeGs wil ik zeggen dat ze zeker weten de verrader is.. ze beschuldigt nu zelfs dorpelingen die door de ziener zijn vrijgesproken. Volgens mij wordt het wat te heet onder haar voeten.. Verrader-geliefde is natuurlijk ook wel een hele funeste combinatie.. maar dan moet je het wel goed spelen..
Oud 31-01-2011, 18:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wie dan, BB of jij? Want DaT is geen wolf en Dabo ook niet..

Nogmaals: JIJ wilde gelijkspel.. Dan kun je het krijgen ook. Mutant moet dan wel op BB stemmen..
Maar als het straks GEEN gelijkspel blijkt, omdat jou geliefde (die onder jou staat) op mij stemt, dan kun jij weer mooi naar wolfjes gaan wijzen en glip je er zelf onder door!
Oud 31-01-2011, 18:18
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Over VeGs wil ik zeggen dat ze zeker weten de verrader is.. ze beschuldigt nu zelfs dorpelingen die door de ziener zijn vrijgesproken. Volgens mij wordt het wat te heet onder haar voeten.. Verrader-geliefde is natuurlijk ook wel een hele funeste combinatie.. maar dan moet je het wel goed spelen..
Welke dorpelingen?

Er is niemand vrijgesproken door de ziener. Dat is volslagen onzin.
Als je me beschuldigd, doe het dan goed.

Want niet alleen je beschuldiging is onzin, je argumentatie ook.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:22
Verwijderd
Damn, ik weet het niet meer nu, ik ga op FF stemmen. Want ik ben nu druk bezig met iets anders en anders ga ik het vergeten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:24
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Damn, ik weet het niet meer nu, ik ga op FF stemmen. Want ik ben nu druk bezig met iets anders en anders ga ik het vergeten.
Dank je.

Ik weet dat ik inconsequent ben, want ik wilde inderdaad gelijkspel. Maar ik wil ook het risico niet lopen dat BB echt wolf is, en dat ik er naast zit met mijn wolfverdachten en ze er alsnog uitvliegt en een wolf-geliefden-koppel alsnog wint.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:25
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Welke dorpelingen?

Er is niemand vrijgesproken door de ziener. Dat is volslagen onzin.
Als je me beschuldigd, doe het dan goed.

Want niet alleen je beschuldiging is onzin, je argumentatie ook.
Repelsteel bijv.

Maar goed, dan doe ik het goed:

Hangronde 1:

Dott
6. Röps (dorpeling)
20. VeGs
22. Mr.Mark (leerling)
23. Geel (dorpeling)
25. Twinkebel (wolf)
26. Queasy (dorpeling)

Michelangelo
15. Daboman
23. Etmakas (dorpeling)
24. Mutant
25. Dott (ziener)

De laatste overgebleven stem op Dott moet ook vals zijn geweest. Mooie verraderstem was dat.

Hangronde 4:

Queasy
1. Etmakas (dorpeling)
2. DaT
5. Sweetsmile
9. Repelsteel
10. Little Phoebe (wolf)
12. Absinthe
13. Mutant
15. Furby Feeder

Repelsteel
3. Sherlock
6. VeGs
8. Queasy (dorpeling)
11. DaT
14. Bright Blue
16. Sabir96

Het had gelijkspel moeten worden maar dat werd het niet. Jij staat weer in het verkeerde rijtje, heb je LP gedekt?

Hangronde 5:

Twinkebel
1. Furby Feeder
2. DaT
3. Mutant
7. Absinthe
8. VeGs
9. Daboman
10. BrightBlue
12. Little Phoebe (wolf)
13. SweetSmile

je stemde pas als 8e.. terwijl het toch behoorlijk duidelijk was. Net als medegeliefde BB die toen ook wel moest.

Ik heb waarschijnlijk geen tijd meer om je verradersposts te vinden maar voila.. hier is iig een begin.

mutant: wat je ook doet, VeGs is sowieso niet te vertrouwen. De vraag is alleen of je BB of ons meer vertrouwt.
Oud 31-01-2011, 18:26
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Dank je.

Ik weet dat ik inconsequent ben, want ik wilde inderdaad gelijkspel. Maar ik wil ook het risico niet lopen dat BB echt wolf is, en dat ik er naast zit met mijn wolfverdachten en ze er alsnog uitvliegt en een wolf-geliefden-koppel alsnog wint.
Ja, ik zou ook niet willen dat m'n geliefde eruit vloog.

Mutant (en dingaantouwtje): ik vraag je echt om er nog eens heel goed over na te denken! VeGs speelt een manipulatief spelletje met je..
Oud 31-01-2011, 18:26
Dingaantouwtje
Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen FF en VeGs.
Oud 31-01-2011, 18:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
mutant: wat je ook doet, VeGs is sowieso niet te vertrouwen. De vraag is alleen of je BB of ons meer vertrouwt.
Hm, slim om vertrouwen in het spel te gooien. Het jammere is dat je mensen niet kunt vertrouwen in het weerwolfspel!
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen FF en VeGs.
Nou ja.. geef haar dan op zn minst wat ze eerst wilde.. gelijkspel. Dan zullen de wolven laten zien hoe het zit.. Dat is nog altijd beter dan dat de geliefden (VeGs en BB) het bepalen..
Dingaantouwtje
zal ik anders terug naar BB waardoor we 4-4 staan?
Oud 31-01-2011, 18:28
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Als je wil dat de wolven kiezen en niet de geliefden, zou ik dat doen...
Oud 31-01-2011, 18:28
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Repelsteel bijv.
Ach kom. Die is nooit vrijgesproken. Dat maak jij er van.

In dat geval zijn Daboman en ik ook vrijgesproken; over ons was Dott net zo duidelijk / onduidelijk.

Wat de rest betreft heb ik blijkbaar pech. Maar nogmaals: jij denkt echt dat Twinkebel bij een medewolf gaat staan?
Ik ben geen wolf.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:29
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ach kom. Die is nooit vrijgesproken. Dat maak jij er van.

In dat geval zijn Daboman en ik ook vrijgesproken; over ons was Dott net zo duidelijk / onduidelijk.

Wat de rest betreft heb ik blijkbaar pech. Maar nogmaals: jij denkt echt dat Twinkebel bij een medewolf gaat staan?
Ik ben geen wolf.
Lees eens goed. Ik denk niet dat je wolf bent. Ik denk dat je verrader bent. En dat kon twinkebel in ronde 1 nog niet weten.
Oud 31-01-2011, 18:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Stemlijstje

DaT:
1. Repelsteel

Sherlock:
3. DaT
4. Absinthe
5. Furby Feeder

Bright Blue:
6. DaT
7. SweetSmile
9. Furby Feeder
10. Sherlock

Furby Feeder:
8. Bright Blue
11. VeGs
12. Daboman
13. DaT
14. Mutant
Oud 31-01-2011, 18:30
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Jij dacht al lange tijd dat BB wolf was. Waarom ben je verander naar geliefde? Omdat FF dat zei.
Ik denk dat je gelijk had en dat ze wolf is. En dat FF er bewust een wolf uit wil hebben om te winnen.
Met citaat reageren
Dingaantouwtje
Stem gewijzigd.
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Dan is de kans nog groter dat de geliefden beslissen en ik er als nog uit ga. Maar dat heb ik net ook al uitgelegd.
Oud 31-01-2011, 18:31
Dingaantouwtje
Citaat:
Stemlijstje
Die bovenaan de pagina is ook gewoon up-to date en voorzien van extra's.
Oud 31-01-2011, 18:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
VeGs je vond net nog dat mensen die niet beschermd werden geliefde-af waren. Ik word op geen enkele manier beschermd. BB en jij zijn elkaar echter enorm aan het na-praten en handjes boven het bhoofd aan het houden. Dat lijkt me op zich al genoeg.
Oud 31-01-2011, 18:32
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Stem gewijzigd.
Dan is het nu 4 tegen 4 voor BB.
Als BB wolf is, ligt ze er uit, en wint FF als geliefde zijnde.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:33
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
VeGs je vond net nog dat mensen die niet beschermd werden geliefde-af waren. Ik word op geen enkele manier beschermd. BB en jij zijn elkaar echter enorm aan het na-praten en handjes boven het bhoofd aan het houden. Dat lijkt me op zich al genoeg.
Ja, nogal wiedes. Je medegeliefde is er niet meer; daarom denk ik dus dat Repelsteel toch de laatste wolf is!
Met citaat reageren
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dingaantouwtje, jij twijfelt er aan of ik wolf ben of niet? Als jij op VeGs stemt zul je er snel genoeg achter komen of ik wolf ben of niet, lijkt me. Dan zul je er namelijk achter komen dat mijn stem gewoon geld, en dan weet je ook gelijk wie je vrij kunt spreken. Daar komt veel meer informatie uit!
Dingaantouwtje
Lieve schatten, ik wil best mijn stem gebruiken voor het goede maar er zijn zoveel versies van wat goed is en wat slecht dat ik nu echt niet meer weet wat ik moet
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Dan is het nu 4 tegen 4 voor BB.
Als BB wolf is, ligt ze er uit, en wint FF als geliefde zijnde.
Ten eerste zijn wij geen geliefde. En zelfs als dat wel het geval was, dan zouden we alleen winnen als er sprake was van een gemengd koppel. Praat geen onzin.
Oud 31-01-2011, 18:34
Dingaantouwtje
Er is ook nog een jager.
Oud 31-01-2011, 18:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Lieve schatten, ik wil best mijn stem gebruiken voor het goede maar er zijn zoveel versies van wat goed is en wat slecht dat ik nu echt niet meer weet wat ik moet
Citaat:
Dingaantouwtje, jij twijfelt er aan of ik wolf ben of niet? Als jij op VeGs stemt zul je er snel genoeg achter komen of ik wolf ben of niet, lijkt me. Dan zul je er namelijk achter komen dat mijn stem gewoon geld, en dan weet je ook gelijk wie je vrij kunt spreken. Daar komt veel meer informatie uit!
Oud 31-01-2011, 18:35
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Het is ook volledig onduidelijk wat VeGs wil dat je doet want eerst wilde ze gelijkspel en nu het te heet wordt onder haar voeten wil ze dat niet meer. Gewoon lekker laten gaan. Je zult snel genoeg merken dat ze voor het verkeerde team speelt. One way or the other.
Oud 31-01-2011, 18:38
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het is ook volledig onduidelijk wat VeGs wil dat je doet want eerst wilde ze gelijkspel en nu het te heet wordt onder haar voeten wil ze dat niet meer. Gewoon lekker laten gaan. Je zult snel genoeg merken dat ze voor het verkeerde team speelt. One way or the other.
Kom nou toch.

Laat ik het anders stellen: al verschillende rondes noem je BB als zijnde wolf. Ineens is ze geliefde, want dat is een makkelijkere manier om haar te hangen.
Al verschillende rondes noem je mij te vertrouwen.En nu ik jou verdenk als geliefde, ben ik ineens verrader?

Ik dacht gelijkspel te willen, want dat leek logisch. Maar nu ik er steeds meer van overtuigd raak dat jij geliefde bent en BB wolf, ben ik heel duidelijk: ik heb liever jou er uit dan BB.
Ik neem liever het risico dat als het geen gelijkspel is, jij er uit gaat.

@ DaT;
Als Repelsteel of Absinthe geliefde zijn met FF, dan is het spel vanavond alsnog afgelopen als je nu op BB stemt.
Als je net als ik denk dat FF verader is, en BB wolf, stem dan op FF.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:42
Dingaantouwtje
Ik vind dit heel moeilijk.
Oud 31-01-2011, 18:43
Dingaantouwtje
Ik wacht sowieso tot 20 over acht voordat ik mijn stem nogmaals wijzig.
Oud 31-01-2011, 18:43
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Wat is erger?

- Per ongeluk een dorpeling ophangen.
- Per ongeluk een wolf ophangen, terwijl de geliefden een gemengd koppel zijn

Stem je BB, en ze is de laaste wolf, is het spel afgelopen en winnen de geliefden.
Stem je FF, en ik zit er compleet naast, is er helemaal niets aan de hand! Dan kan BB alsnog gehangen worden.

Hoe dan ook: stem je BB en FF is geliefde, verliezen we.
Stem je FF, en we zitten er naast, hebben we nog meer rondes om alsnog te winnen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:45
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Wat is erger?

Stem je BB, en ze is de laaste wolf, is het spel afgelopen.
Stem je FF, en ik zit er compleet naast, is er helemaal niets aan de hand!

Stem je FF, en we zitten er naast, hebben we nog meer rondes om alsnog te winnen.
Ik zeg het nogmaals: Je verliest niet automatisch als wij al geliefden zouden zijn.. en dat is al niet het geval.. Je verliest hoe dan ook niet automatisch.. Dus nogmaals: Praat geen onzin.
Oud 31-01-2011, 18:45
Dingaantouwtje
Citaat:
Wat is erger?

Stem je BB, en ze is de laaste wolf, is het spel afgelopen.
Stem je FF, en ik zit er compleet naast, is er helemaal niets aan de hand!

Zijn dit ook echt de enige opties?
Oud 31-01-2011, 18:46
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik zeg het nogmaals: Je verliest niet automatisch als wij al geliefden zouden zijn.. en dat is al niet het geval.. Je verliest hoe dan ook niet automatisch.. Dus nogmaals: Praat geen onzin.
Natuurlijk wel!

Als BB wolf is, en jij bent geliefde met Repelsteel, dan verliezen we!
Dan zijn alle niet-geliefde wolven dood, en winnen de geliefden.

Alsof je dat zelf niet weet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Als je je er buiten wilt houden kun je ook op iemand stemmen waar nog geen stemmen bij zijn.
Oud 31-01-2011, 18:48
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Er zijn twee opties:

De theorie over FF is goed:
> Hangt BB en ze is wolf verliezen we
> Hangt BB en ze is geen wolf is er niets aan de hand
> Hangt FF zijn de geliefden er uit

De theorie over FF is fout:
> Hangt BB is er niets aan de hand