Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2011, 13:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jon Stewart is een held.

Ik zat gister even te kijken of het misschien grappig werd, maar JJvdW is echt een schande met zijn engels en Jon vond hem volgens mij ook helemaal niet grappig
Oud 05-02-2011, 13:49
Missy
Missy is offline
Een zaterdag vrij. Lang geleden.
Oud 05-02-2011, 13:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hij heet trouwens eigenlijk Jonathan Stuart Leibowitz.
Oud 05-02-2011, 13:54
Batave
Batave is offline
Citaat:
Jon Stewart is een held.

Ik zat gister even te kijken of het misschien grappig werd, maar JJvdW is echt een schande met zijn engels en Jon vond hem volgens mij ook helemaal niet grappig
Hij is echt heel slecht in engels ja. Jon was dan wel weer goed. Bieber in daily show van (eer?)gisteren was ook niet bijzonder goed.
Oud 05-02-2011, 14:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hij is echt heel slecht in engels ja. Jon was dan wel weer goed. Bieber in daily show van (eer?)gisteren was ook niet bijzonder goed.
Moet ik dan maar even gaan checken. Maar ik haat Justin Bieber en JJvdW ook. Ik wilde originele DS terug.
Oud 05-02-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Hij heet trouwens eigenlijk Jonathan Stuart Leibowitz.
Duh joden zijn grappig
Oud 05-02-2011, 14:07
Verwijderd
Oud 05-02-2011, 14:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Debuut is leuker.
Oud 05-02-2011, 14:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek
[filmpje]
Oh mijn kanker. Dit is nog slechter voor het nummer dan de vertolking van Alex.
Oud 05-02-2011, 14:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh mijn kanker. Dit is nog slechter voor het nummer dan de vertolking van Alex.
Jij kunt Glee gewoon niet waarderen.
Oud 05-02-2011, 14:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jij kunt Glee gewoon niet waarderen.
Dat is zo. Maar ik kan het normaal gesproken wel tolereren als ze geen klassiekers verkrachten.
Oud 05-02-2011, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Debuut is leuker.
que?
Oud 05-02-2011, 14:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
que?
Van Bonobo.
Oud 05-02-2011, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is zo. Maar ik kan het normaal gesproken wel tolereren als ze geen klassiekers verkrachten.
Dat mag!
Oud 05-02-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Van Bonobo.
niet te vinden op youtube,
Oud 05-02-2011, 14:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek
[filmpje]
Godverjezus, dit is toch tenenkrommend?

Is Glee nou eigenlijk gewoon één lange videoclip vol verkrachtingen van klassiekers?
Oud 05-02-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Is Glee nou eigenlijk gewoon één lange videoclip vol verkrachtingen van klassiekers?
Die indruk krijg ik ook Ik wil het dan ook nooit gaan kijken, ook omdat ik bang ben dat ik het ineens leuk blijk te vinden ;x Toch jammer, want Jane Lynch speelt erin, en dat is wel een heldin <3
Oud 05-02-2011, 14:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zitten jullie toch te janken jezus.
Oud 05-02-2011, 14:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Chuck Norris doesn't cry when he watches Glee, he floods.
Oud 05-02-2011, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die indruk krijg ik ook Ik wil het dan ook nooit gaan kijken, ook omdat ik bang ben dat ik het ineens leuk blijk te vinden ;x Toch jammer, want Jane Lynch speelt erin, en dat is wel een heldin <3
Dat had ik ook. Maar het is soms best leuk, zeker de eerste helft van het eerste seizoen, daarna wisselt het heel erg met best aardige afleveringen maar ook dat ze ontzettend zwakke plots verzinnen om die nummers maar aan elkaar vast te plakken. En Jane Lynch is goed, net als Jayma Mays en Heather Morris, maar zij zijn de enigen die écht goed zijn, de rest kan wel goed zingen maar qua acteren is het matig. Sowieso is het irritant dat je naar een groepje twintigers zit te kijken die door moeten gaan voor een stel pubers.
Oud 05-02-2011, 15:05
Verwijderd
Ik ging vandaag een magnetron kopen, pff wat een gedoe!
- Na een kort marktonderzoek, besloot ik er 1 te halen bij de BCC. Toen ik de doos zelf uit de stellage had gehaald, omdat de enige verkoper die kennelijk op die afdeling dingen mocht doen al 20 minuten bezig was met opa&oma, en bij de kassa aankwam begon die vrouw erg moeilijk te doen. Ik moest een pakbon hebben en weet ik het allemaal. Toen ik vlak voor het afrekenen vroeg: heeft u er ook een tas bij? Keek ze me aan of ik gek geworden was.
... geen zin meer om verder te typen. Maar uiteindelijk bij de Blokker hadden ze geen doos van de magnetron meer en ook geen tas en bij de V&D boden ze eindelijk wat service door er met touw een handvat aan te maken. Ik dacht dat het crisis was, maar dat valt kennelijk wel mee.
Oud 05-02-2011, 15:05
Verwijderd
Glee = Dianna Agron
Oud 05-02-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
- Na een kort marktonderzoek, besloot ik er 1 te halen bij de BCC. Toen ik de doos zelf uit de stellage had gehaald, omdat de enige verkoper die kennelijk op die afdeling dingen mocht doen al 20 minuten bezig was met opa&oma, en bij de kassa aankwam begon die vrouw erg moeilijk te doen. Ik moest een pakbon hebben en weet ik het allemaal. Toen ik vlak voor het afrekenen vroeg: heeft u er ook een tas bij? Keek ze me aan of ik gek geworden was.
... geen zin meer om verder te typen. Maar uiteindelijk bij de Blokker hadden ze geen doos van de magnetron meer en ook geen tas en bij de V&D boden ze eindelijk wat service door er met touw een handvat aan te maken. Ik dacht dat het crisis was, maar dat valt kennelijk wel mee.
Nederland is echt een ontwikkelingsland als het over service gaat ja
Oud 05-02-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Civilization V

Online: League of Legends
Daar moet ik ook nog aan beginnen. Maar ik heb nu net Total War: Empire aangeschaft. Ik weet alleen nog niet of ik het ga blijven spelen, want het verveelt op den duur. Althans dat was bij Total War: Rome.
Oud 05-02-2011, 15:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Glee = Dianna Agron
Uhu
Oud 05-02-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Nederland is echt een ontwikkelingsland als het over service gaat ja
Ja vooral de BCC die notabene nog durft te adverteren met: high service
Oud 05-02-2011, 15:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar zo'n ding neem je toch niet onder je arm mee naar huis? Daat gaat toch direct een auto in?
Oud 05-02-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Maar zo'n ding neem je toch niet onder je arm mee naar huis? Daat gaat toch direct een auto in?
Ja, maar die staat doorgaans niet naast de winkel.
Oud 05-02-2011, 15:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar die staat doorgaans niet naast de winkel.
Ah ok. nja sowieso wel een brakke service inderdaad. Maar jij hebt dat soort ellende toch wel vaker? Ik kan me nog iets herinneren van de Mediamarkt en dat je toen maar gewoon wegeggaan bent

Maar ben je van de BCC weggelopen zonder tas en toen bij een V&D naar binnen gelopen met magnetron?
Oud 05-02-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ah ok. nja sowieso wel een brakke service inderdaad. Maar jij hebt dat soort ellende toch wel vaker? Ik kan me nog iets herinneren van de Mediamarkt en dat je toen maar gewoon wegeggaan bent

Maar ben je van de BCC weggelopen zonder tas en toen bij een V&D naar binnen gelopen met magnetron?
Ja ik heb toen in de BCC gezegd: Laat dan maar zitten. En toen ben ik direct weggegaan en naar de volgende winkel gegaan. Die BCCvrouw keek wel erg geïrriteerd en mompelde nog wat.
Oud 05-02-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-02-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wil het dan ook nooit gaan kijken, ook omdat ik bang ben dat ik het ineens leuk blijk te vinden ;x
En dan, dan ben je niet cool meer?
Oud 05-02-2011, 15:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja ik heb toen in de BCC gezegd: Laat dan maar zitten. En toen ben ik direct weggegaan en naar de volgende winkel gegaan. Die BCCvrouw keek wel erg geïrriteerd en mompelde nog wat.
Heb je haar nog uitgemaakt voor domme Laaf?
Oud 05-02-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Heb je haar nog uitgemaakt voor domme Laaf?
Nee, maar na vandaag weet ik wel weer waarom ik zoveel via internet bestel
Noedelhap
Noedelhap is offline
In 2009, the Glee cast had 25 singles chart on the Billboard Hot 100, the most by any artist since The Beatles had 31 songs in the chart in 1964.[88] In total, Glee has placed 104 songs on the Hot 100 weekly chart, second only to the 108 entries of Elvis Presley, though fewer than one-fourth have charted for more than one week.

Verwijderd
Kijk maar uit Noedel, straks verwijder ik je weer hoor!!
Oud 05-02-2011, 15:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
niet te vinden op youtube,
Wel.

Hier is een nummer:

Oud 05-02-2011, 15:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
In 2009, the Glee cast had 25 singles chart on the Billboard Hot 100, the most by any artist since The Beatles had 31 songs in the chart in 1964.[88] In total, Glee has placed 104 songs on the Hot 100 weekly chart, second only to the 108 entries of Elvis Presley, though fewer than one-fourth have charted for more than one week.

Ja, dat soort dingen maken je toch droevig over de mensheid.
Oud 05-02-2011, 15:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Als je op Youtube intypt "Lean on Me", dan verschijnt er in de drop down menu deze volgorde

Lean on me
Lean on me glee
Lean on me bill withers
Lean on me lyrics
...
Oud 05-02-2011, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kijk maar uit Noedel, straks verwijder ik je weer hoor!!
I am rubber, you are glee!
Oud 05-02-2011, 15:36
Verwijderd
En passant heb ik ook nog 2 kinderen en een vrouw omver gelopen en de Rodekruisstraatverkoper vond dat ik asociaal was
Oud 05-02-2011, 15:40
Verwijderd
Wat een aids is Glee dan zeg. Téring.
Oud 05-02-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
En dan, dan ben je niet cool meer?
Ja, dat is waar ik bang voor ben. Daarom houd ik mijn liefde voor Abba en Boer zoekt vrouw ook zo angstvallig geheim. ""
Oud 05-02-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
En passant heb ik ook nog 2 kinderen en een vrouw omver gelopen en de Rodekruisstraatverkoper vond dat ik asociaal was
Zo zo, knap hoor.
Oud 05-02-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Zo zo, knap hoor.
Ah onze groenlinksstemmer komt even de moraalridder uithangen.
Oud 05-02-2011, 15:46
Verwijderd
De geur van koffie is beter dan.. Alles. Zelfs toen ik nog geen koffie lustte vond ik versgemalen koffie de lekkerste geur die er is <3
Oud 05-02-2011, 15:47
Verwijderd
oja, even stemwijzer doen
Oud 05-02-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
oja, even stemwijzer doen
stemwijzer voor PS?
Oud 05-02-2011, 15:49
Verwijderd
Hmm ligt 't nou aan mij of is DK een beetje meer cranky dan vroeger met al die rolleyes, al dan niet impliciet.
Oud 05-02-2011, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm ligt 't nou aan mij of is DK een beetje meer cranky dan vroeger met al die rolleyes, al dan niet impliciet.
Al die rolleyes? Er zijn er niet zoveel en relletjes zijn van alle tijden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten