Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Is Glee nou eigenlijk gewoon één lange videoclip vol verkrachtingen van klassiekers? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag een magnetron kopen, pff wat een gedoe!
- Na een kort marktonderzoek, besloot ik er 1 te halen bij de BCC. Toen ik de doos zelf uit de stellage had gehaald, omdat de enige verkoper die kennelijk op die afdeling dingen mocht doen al 20 minuten bezig was met opa&oma, en bij de kassa aankwam begon die vrouw erg moeilijk te doen. Ik moest een pakbon hebben en weet ik het allemaal. Toen ik vlak voor het afrekenen vroeg: heeft u er ook een tas bij? Keek ze me aan of ik gek geworden was. ... geen zin meer om verder te typen. Maar uiteindelijk bij de Blokker hadden ze geen doos van de magnetron meer en ook geen tas en bij de V&D boden ze eindelijk wat service door er met touw een handvat aan te maken. Ik dacht dat het crisis was, maar dat valt kennelijk wel mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ben je van de BCC weggelopen zonder tas en toen bij een V&D naar binnen gelopen met magnetron? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In 2009, the Glee cast had 25 singles chart on the Billboard Hot 100, the most by any artist since The Beatles had 31 songs in the chart in 1964.[88] In total, Glee has placed 104 songs on the Hot 100 weekly chart, second only to the 108 entries of Elvis Presley, though fewer than one-fourth have charted for more than one week.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|