Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2011, 19:32
Verwijderd
Ik ga zo Paranormal Activity kijken. En ik vrees dat 't één groot fiasco gaat worden maar een vriendinnetje was er zo enthousiast over dat ik min of meer heb toegezegd die film te kijken. Omdat ze verder behoorlijk credible is.
Advertentie
Oud 05-02-2011, 19:47
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis. We hebben lekker gegeten. Pannenkoek met bananenijs, slagroom, gekleurde balletjes en spekjes is echt een topcombi.
Ik faalde alleen enorm in de het bakken van de pannenkoeken, maar gelukkig kwam de zus van m'n buurmeisje en die maakte echt supermooie en lekkere. Was een gezellig avondje.
Oud 05-02-2011, 19:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zeg net dat je als coveraar niet de originele artiest kan overtreffen in de ogen van de originele artiest zelf; omdat die artiest vindt dat het liedje voor hem/haarzelf af is, meestal dan.
Nou, Bob Dylan vond de Hendrixversie van All Along the Watchtower superieur, en speelde meestal een versie die meer op de cover leek.

Citaat:
nou ja, misschien niet per definitie de beste maar het kan nooit beter zijn! Haha ik ga net naar uitzending gemist en dat staat er:

'Ruth Jacott eert Billie Holiday
Ruth Jacott brengt samen met het Metropole Orkest een eerbetoon aan de befaamde jazz-zangeres Billie Holiday.'

toevallig
Maar Billie Holiday was ook bepaald niet de auteur van de meeste van haar hits.

Superkut trouwens, dat zo'n Jacott dat dan doet.
Oud 05-02-2011, 20:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, is de discussie nou nog niet klaar? Kunnen we nou niet gewoon iets leuk vinden zonder dat anderen zich genoodzaakt voelen het de grond in de trappen omdat zij iets anders leuk vinden en het dus niet in hun straatje past?

Batave, Steef, Geel en ik (en vast nog wel anderen) vinden Glee leuk en de rest niet. Dan zeg je "oké" ipv pagina lange discussies te voeren over waarom het goed of slecht is.

Dat wou ik even kwijt
Oud 05-02-2011, 20:13
Verwijderd
GLEE is VET KUT JONGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!11!11!
Oud 05-02-2011, 20:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Godver, is de discussie nou nog niet klaar? Kunnen we nou niet gewoon iets leuk vinden zonder dat anderen zich genoodzaakt voelen het de grond in de trappen omdat zij iets anders leuk vinden en het dus niet in hun straatje past?

Batave, Steef, Geel en ik (en vast nog wel anderen) vinden Glee leuk en de rest niet. Dan zeg je "oké" ipv pagina lange discussies te voeren over waarom het goed of slecht is.
Jonge, we hebben daar toch geen discussies over. Glee is slecht, dat staat niet ter discussie. En het is gewoon leuk om slechte dingen af te kraken; gun ons dat plezier.
Oud 05-02-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:

Dat wou ik even kwijt
Zo ben je natuurlijk wel heel snel klaar met een forum.
Oud 05-02-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:

Dat wou ik even kwijt
Anders leer je even dat er een groot verschil zit tussen gedachtes uitwisselen, discussies en flamewars. Hoe trivialer het onderwerp hoe leuker dit soort dingen.
Oud 05-02-2011, 20:23
Verwijderd
Wooohoo er is nog maar één concert waar ik het e.e.a. voor moet regelen in terms of logistiek en tickets maar voor de rest heb ik alles betaald en vrije dagen ingediend én ze zijn goedgekeurd. Heerschend, ik heb er zin an dit jaar.
Oud 05-02-2011, 20:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ok dan niet!

Maar ik word er zo moe van dat alles maar afgezeken wordt. Zal dan wel aan mij liggen.

Continue.
Oud 05-02-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ok dan niet!

Maar ik word er zo moe van dat alles maar afgezeken wordt. Zal dan wel aan mij liggen.

Continue.
dan moet je eens smaak ontwikkelen
Oud 05-02-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
dan moet je eens smaak ontwikkelen

Oud 05-02-2011, 20:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ok dan niet!

Continue.
Tsja, dat gebeurt hier nu eenmaal. Gewoon niets van aantrekken
Oud 05-02-2011, 20:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zonder het wiel kan er ook geen auto zijn, dat zegt niet dat het wiel technologisch gezien beter is dan een auto.
En toch is een wiel een grotere uitvinding met meer invloed en awesomeness dan een auto. Een auto is gewoon een serie basisuitvindingen gecombineerd tot één product.
Oud 05-02-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ok dan niet!

Continue.
Tssk tssk, . Hypocriet!
Oud 05-02-2011, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, noem eens een diep onderwerp waar ik een goed gesprek met iemand mee kan voeren?
Oud 05-02-2011, 20:49
Verwijderd
Structuralistische kritiek op Herodotus.
Oud 05-02-2011, 20:49
Verwijderd
Ik vind dat echt een verschrikkelijk plaatje.
Oud 05-02-2011, 20:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jongens, noem eens een diep onderwerp waar ik een goed gesprek met iemand mee kan voeren?
Quantumfysica.
Oud 05-02-2011, 20:52
Verwijderd
En gekke vraagtekens.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat echt een verschrikkelijk plaatje.
Wat heeft wijlen Michael Jackson jou misdaan?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ok dan niet!

Continue.
Alsof jij je kritiek altijd zo verbloemt.
Oud 05-02-2011, 21:03
Verwijderd
jullie zijn gewoon glee-overgevoelig.
Oud 05-02-2011, 21:05
Verwijderd
nu lekker uit de kast kijken
Oud 05-02-2011, 21:07
Daboman
Daboman is offline
Ik weet niet eens wat Glee is

*kruipt ook even onder zijn steen vandaan*
Oud 05-02-2011, 21:08
Verwijderd
Alle orgasmes op een rij, ik heb mijn fucking bril gevonden!

Orgasmes omdat het genieten is!

Verdomme een week brilloos door school, men wist niet wie ik was!
Oud 05-02-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
nu lekker uit de kast kijken
Oh, wat een tenenkrommend programma is dat. Echt awkward-TV. En ik vind die Arie ook maar een sneue charlatan. Die man hoort in een lampenwinkel thuis, de "verlichte" geest.

Citaat:
jullie zijn gewoon glee-overgevoelig.
Overgleevoelig. HUHUHUHUUUH
Oud 05-02-2011, 21:10
Verwijderd
Jezus Christus ik heb dat Total War: Empire gespeeld, maar het schiet en voor geen flikker op. Het duurt jaren voordat m'n schip er is en als het er dan eindelijk is blijkt die ander een hele vloot te hebben als ik hem aanval
Oud 05-02-2011, 21:10
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jezus Christus ik heb dat Total War: Empire gespeeld, maar het schiet en voor geen flikker op. Het duurt jaren voordat m'n schip er is en als het er dan eindelijk is blijkt die ander een hele floot te hebben als ik hem aanval
Build order aanpassen
Oud 05-02-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Jezus Christus ik heb dat Total War: Empire gespeeld, maar het schiet en voor geen flikker op. Het duurt jaren voordat m'n schip er is en als het er dan eindelijk is blijkt die ander een hele floot te hebben als ik hem aanval
Floot? <3
Oud 05-02-2011, 21:12
Verwijderd
de dieren uit het asiel weten wel dat michael homo is

Oud 05-02-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Build order aanpassen
Het spel gaat gewoon te langzaam. Het duurt ook maar 200 beurten en elke beurt ben je echt een jaar op de andere aan het wachten. Kutspel.
Oud 05-02-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Floot? <3
Aidsautocorrector kutiphone
Oud 05-02-2011, 21:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het spel gaat gewoon te langzaam. Het duurt ook maar 200 beurten en elke beurt ben je echt een jaar op de andere aan het wachten. Kutspel.
Misschien is starcraft 2 wel wat voor je. Daar gaat het mega snel. Maar als je het tempo kan bijbenen is het wel erg leuk.
Oud 05-02-2011, 21:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar LL woont niet op een Oost-Aziatisch schiereiland.
Oud 05-02-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien is starcraft 2 wel wat voor je. Daar gaat het mega snel. Maar als je het tempo kan bijbenen is het wel erg leuk.
Het ziet er te futuristisch uit
Oud 05-02-2011, 21:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het ziet er te futuristisch uit
Oh, is dat je smaak niet? Hmm jammer, ik heb het wel gespeeld en vond de strategische diepgang altijd wel leuk.
Oud 05-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Oh, is dat je smaak niet? Hmm jammer, ik heb het wel gespeeld en vond de strategische diepgang altijd wel leuk.
Nee het moet er realistisch uitzien en bij voorkeur doet NL mee
Oud 05-02-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
de dieren uit het asiel weten wel dat michael homo is

haha ik zie meteen een heel figuur voor me, halfkalend, sloom hoofd en een gaastra trui.

ROXANNEEEEEEE

Tom Waits zou die eens moeten zingen
Oud 05-02-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:

GG.
Verwijderd
Citaat:
haha ik zie meteen een heel figuur voor me, halfkalend, sloom hoofd en een gaastra trui.

ROXANNEEEEEEE

Tom Waits zou die eens moeten zingen
hahaha, hij heeft inderdaad een sloom hoofd en hij is een beetje kalend, als in, hij heeft te weinig haar. Wat goed van je BRIL!
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Klinkt als age of empires. Is ook real-time ipv turn based.
Oud 05-02-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft wijlen Michael Jackson jou misdaan?
Op een uiterst onbeschaafde, onbeschofte en onsmakelijke manier popcorn eten.
Oud 05-02-2011, 21:23
Daboman
Daboman is offline
Hahaha, ik had een APM van hooguit 120 als ik piekte. Meestal was het meer iets van 60. Maar ik was nog altijd platinum. Die gasten gaan idd echt bizar snel
Oud 05-02-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Civ 4 met uitbreidingen of Civ 5.

Dat heeft echter minder met slagvelden van doen.
Oud 05-02-2011, 21:24
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Civ 4 met uitbreidingen of Civ 5.
Maar dat is turn-based
Oud 05-02-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik had een APM van hooguit 120 als ik piekte. Meestal was het meer iets van 60. Maar ik was nog altijd platinum. Die gasten gaan idd echt bizar snel
Er zijn ook video's van 'n chick die een APM heeft van 360.

Maar goed, ik houd niet echt van RTS. Al heb ik me vroeger wel kleurenblind gegamet met C&C/RA over 't nulmodemkabeltje. "Ja, stop maar, de game is out of sync!"
Oud 05-02-2011, 21:26
Verwijderd
wat, die ouders over hun zoon
die moeder: 'ja hij is heel bescheiden, rustig, verlegen, gesloten
vader: ja hij is iets te open, te, te aanwezig, te. Ja, wil zich te graag laten gelden

huh?
Verwijderd
Citaat:
wat, die ouders over hun zoon
die moeder: 'ja hij is heel bescheiden, rustig, verlegen, gesloten
vader: ja hij is iets te open, te, te aanwezig, te. Ja, wil zich te graag laten gelden

huh?

Duidelijk ouders die interesse hebben in de kids
Verwijderd
Wat is 'the settlers' voor spel?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten