| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Dat in mijn hoofd de tijd een beetje stil blijft staan, qua leeftijden van mensen/dieren. Zo was er een ezel op mijn werk drie jaar geleden nog twee, en dus kwam ik pas achter dat hij nu al 5 is. 5
. En ik heb ook regelmatig het gevoel dat forumers jonger zijn dan dat ze zijn .
|
|
|
|
Ik vergeet vaak ook mijn leeftijd. Je hoeft er nooit iets mee te doen, behalve als iemand er naar vraagt. Ben je er net aan gewend, verandert het weer! Verder heb je meestal alleen je geboortedatum nodig, maar die verandert dus niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Daar zaten altijd de grote mensen waartegen je opkeek als brugger. En bruggers! Ik weet nog hoe ik in groep zes zat en naar de groep achters keek 'die zijn al groot, die zitten al bijna op de middelbare!' En toen ik in groep één zat... nou ja, nevermind. Maar ik ken mezelf nog zo goed als toen ik klein was, en dan kom ik er ineens achter dat ik al heel groot geworden ben. Voor de visie van een brugger dan.
|
||
|
|
|
|
"Let op: 1 gram natrium is 2,5 gram zout!
Bedenk dat 1 gram natrium gelijk is aan 2,5 gram zout. Je mag dus maar 2,4 gram natrium op een dag binnenkrijgen (6 gram zout per dag / 2,5 = 2,4 gram natrium)." Dat wist ik helemaal niet Ik wist wel dat natrium zout was, maar dat je dat moet omrekenen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: dat battle cry niet +1 +0 geeft aan het aanvallende beestje zelf /nerd
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ot: Dat ze in Amerika (en dus ook in Amerikaanse import winkeltjes hier!) blikjes met koffie verkopen die zichzelf opwarmen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik wist al dat mijn echte voornaam (Emmeke) kwam van Emma, wat van Germaanse oorsprong is en 'groot, geweldig' betekent, maaarrrr ik kwam er net achter dat mijn nickname ook iets betekent!
![]()
Spoiler
verklaring: Voor het eerste lid van deze Germ. naam bestaan verschillende verklaringen: ermin-, irmin- uit Germ. *ermena `groot, geweldig' (zie Emma en ermin-). Anderen leiden de gehele naam af van Amalric (zie Amelrik). Voorts wordt het eerste lid in verband gebracht met *amra-,*amura- `verschrikkelijk'. Het tweede lid is het veel voorkomende element -rijk, in de oorspr. betekenis van `machtig' (zie -rik-). Zie ook Imre. Dus naast (opnieuw) groot en machtig ben ik ook nog eens
![]() |
|
|