Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeetje, de topictitel klopte nog ook
![]() Goeienavond mensen! Ik had vandaag hoorcollege van 1 tot 5.. en we zouden geen pauze gehad hebben als iemand om half 4 niet had gezegd: Eh, meneer, ik voel om mij heen dat er behoefte is aan een pauze.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn standpunt is dat Wilders uitspraken geen negatief gevolg hebben op de criminaliteit onder Marokkanen doordat zei zich gedemoniseerd voelen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik doe altijd boodschappen zonder echt na te denken over wat ik wil kopen.. met als gevolg dat ik soms met de vreemdste dingen thuis kom. Meestal zijn ze wel redelijk verklaarbaa. Soms heb ik echt 4 kilo groente en fruit gekocht en blijkt dat als ik even terugdenk dat ik idd erg weinig ervan gegeten heb of zo.. of enorme behoefte aan rundvlees of vis... soms zelfs neem ik dingen mee die ik eigenlijk niet echt lekker vind. Nou vandaag kwam ik thuis met: Chips, snoep, pizza, 2kg sinaasappels en brood. Hoezo energiedipje? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als deze vergelijking zou kloppen, zou er juist minder criminaliteit moeten zijn in jouw wereldbeeld.
|
Is het nu werkelijk zo controversieel dat criminaliteit binnen een minderheid beïnvloed wordt door discriminatie van die minderheid? En dat Wilders een oorzaak van discriminatie is? Ik had niet verwacht dat die twee uitspraken veel tegenspraak zouden krijgen van mensen die op zichzelf mogen wonen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Misschien is het ook wel het geval, misschien ook niet. Echter het valt niet zonder meer aan te nemen dat het leidt tot meer criminaliteit. Ik zeg dan ook dat het weinig tot niets uitmaakt of hij moslims demoniseert. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als iets niet zonder meer aan te nemen valt, maakt dat het nog niet meteen onwaar. En er zijn echt wel argumenten te bedenken die het wél ondersteunen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat je ook andere, correcte dingen hebt genoemd (opvoeding e.d.) doet er niet toe, dat maakt je beweringen omtrent genen niet minder dom. Het is alsof iemand zegt: "Verkrachting is verkeerd omdat je seks nooit ongewenst mag opdringen, omdat vrouwen ook een recht hebben om te bepalen wat zij doen, en omdat je veel beter kleuters kunt neuken want die weten toch niet beter." Natuurlijk springt iedereen dan op dat laatste. Plus lulz Hitler lal jodenvervolging lel 'dit ras bevat uitsluitend slechte mensen' lol Godwin natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Wauw.
Citaat:
Citaat:
Je overtreft jezelf wederom. Chapeau.