Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger stopte ik weleens een knakworst in de magnetron. Het moet precies 20 seconden op 700 watt (geloof ik) want dan blazen ze zich helemaal op maar nét niet genoeg om daadwerkelijk open te barsten. En dan een stuk zuurdesembrood op 10 seconden zodat hij helemaal zacht en taai is, en dan eet je de knakworst zo op dat brood.
Maar nu heb ik geen magnetron meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga wat smaak ontwikkelen, als je ze allemaal lekker vindt ![]() Sorry, ik wil geen persoon zijn die zulke dingen zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb trouwens een nieuwe magnetron, maar die heeft echt 1000 irritante piepjes voor elke handeling. Die wil ik graag uit zetten, maar die optie is er niet. Nu kan ik hem natuurlijk openschroeven en het draadje van het geluid doorknippen, maar dan hoor ik het ook niet meer als hij klaar is...
|
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
http://pss.sagepub.com/content/17/10/921.extract Dit zijn verschillende rassen, met een verschil in intelligentie, en dat is dus een noemenswaardig biologisch verschil. Eens? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook wel eens die van Excelent gehaald, maar sommige daarvan hebben echt supervieze rijst, van die kleffe kek. |
![]() |
|
|