Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Wat voor voordelen zie je er dan in?
Gewoon, omdat de wereld er 's nachts weer heel anders uitziet.

Citaat:
Een fijn iets is dat.
Advertentie
Oud 11-02-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Je ziet er vooral minder van
Verwijderd
Citaat:
Niet luisteren naar LL hoor, hij weet niet dat het awesome is om te nachtbraken!
Verwijderd
Citaat:
Je ziet er vooral minder van
Dat is zo! Een geheel nieuwe ervaring.
Verwijderd
bah, politiek correct en burgerlijk gaan slapen!1!!!!!
Oud 11-02-2011, 18:52
Verwijderd
Oud 11-02-2011, 18:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, dat Geenstijl-filmpje van Gouda's kutjochies die een meisje mishandelen en haar fiets afpakken...Zijn ze nu opgepakt door de politie op basis van die beelden. Maar Youtube heeft het filmpje verwijderd met het bericht: "schending van het YT-beleid dat aanzetten tot haat verbiedt."
Oud 11-02-2011, 18:54
TopDrop
TopDrop is offline
oh wel, mubarak is afgetreden!

http://nos.nl/artikel/218245-preside...fgetreden.html
Oud 11-02-2011, 18:56
Verwijderd
Hongerrrrrrrrr. Maar geen zin om boodschappen te gaan doen en ik mag van mezelf geen eten bestellen want dat heb ik laatst al gedaan. Ik heb alleen spaghetti en kaas in huis, dat zou ik in principe best kunnen eten maar ik wil grrrrroente. Dilemma
Oud 11-02-2011, 18:57
Verwijderd
Ik had zo vreselijk geen zin om iets te moeten doen voor het eten dat ik een magnetronmaaltijd heb gekocht. Nu weet ik weer waarom ik dat nooit doe
Gatverdakkie.
Oud 11-02-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had zo vreselijk geen zin om iets te moeten doen voor het eten dat ik een magnetronmaaltijd heb gekocht. Nu weet ik weer waarom ik dat nooit doe
Gatverdakkie.

Er zijn een boel prima magnetronmaaltijden hoor
Oud 11-02-2011, 18:59
Verwijderd
trimm haal dan ook even de plaatjes uit de quotes weg want nu heb ik het ook gezien
Verwijderd
Citaat:
Hongerrrrrrrrr. Maar geen zin om boodschappen te gaan doen en ik mag van mezelf geen eten bestellen want dat heb ik laatst al gedaan. Ik heb alleen spaghetti en kaas in huis, dat zou ik in principe best kunnen eten maar ik wil grrrrroente. Dilemma
Spinazie is groente! Dilemma opgelost.
Verwijderd
Citaat:

Er zijn een boel prima magnetronmaaltijden hoor
Ik ben helemaal geen overdreven elitaire zeikerd als het op eten aankomt, maar de magnetronmaaltijden die ik heb zijn altijd vooral... zompig.

Maar welke vind jij prima dan?
Oud 11-02-2011, 19:00
Verwijderd
Ik wil een bloemkool en broodjes knakworst, maar volgens mij zijn er geen biologische knakworsten bij mijn Super de Boer, en naar de AH gaan is me al helemaal teveel moeite. Dat is bijna een kilometer lopen. Niet heel ver, maar wel ver voor boodschappen doen.
Oud 11-02-2011, 19:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat heb je dan voor magetronmaaltijd?
Oud 11-02-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Spinazie is groente! Dilemma opgelost.
Hoera! Ik heb alleen geen spinazie.
Verwijderd
Citaat:
Hoera! Ik heb alleen geen spinazie.
Oh ik las spinazie in plaats van spaghetti
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan voor magetronmaaltijd?
Boerenkoolstampot. Met worst.
Oud 11-02-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal geen overdreven elitaire zeikerd als het op eten aankomt, maar de magnetronmaaltijden die ik heb zijn altijd vooral... zompig.

Maar welke vind jij prima dan?
welke niet

Maar die stoommaaltijd met mozzarella is wel lekker
Oud 11-02-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Boerenkoolstampot. Met worst.
bah
Oud 11-02-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
welke niet

Maar die stoommaaltijd met mozzarella is wel lekker
Een stoommaaltijd is weer wat anders hè. Maar die vind ik trouwens ook allemaal vies volgens mij.
Verwijderd
Vroeger stopte ik weleens een knakworst in de magnetron. Het moet precies 20 seconden op 700 watt (geloof ik) want dan blazen ze zich helemaal op maar nét niet genoeg om daadwerkelijk open te barsten. En dan een stuk zuurdesembrood op 10 seconden zodat hij helemaal zacht en taai is, en dan eet je de knakworst zo op dat brood.

Maar nu heb ik geen magnetron meer.
Verwijderd
Citaat:
Een stoommaaltijd is weer wat anders hè. Maar die vind ik trouwens ook allemaal vies volgens mij.
Waarom is dat iets anders? Je stopt het in de magnetron en drukt op start
Oud 11-02-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Oh ik las spinazie in plaats van spaghetti
Als ik 't niet dacht!
Oud 11-02-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat iets anders?
Een stoommaaltijd is weer een beetje een ander principe dan zo'n magnetronmaaltijd waar je gaatjes in moet prikken. Maar ik vind het allemaal geen vreten eigenlijk.

Ga wat smaak ontwikkelen, als je ze allemaal lekker vindt
Sorry, ik wil geen persoon zijn die zulke dingen zegt.
Oud 11-02-2011, 19:06
Verwijderd
Ik heb trouwens een nieuwe magnetron, maar die heeft echt 1000 irritante piepjes voor elke handeling. Die wil ik graag uit zetten, maar die optie is er niet. Nu kan ik hem natuurlijk openschroeven en het draadje van het geluid doorknippen, maar dan hoor ik het ook niet meer als hij klaar is...
Oud 11-02-2011, 19:06
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Zoals ik al zei, als genen inderdaad verantwoordelijk kunnen zijn voor een criminele aanleg bij grote groepen mensen dan hebben we állemaal het criminele gen. Jij al helemaal, want zo met de heksverbrandingen, de kruistochten, de kolonisatie, de Inquisitie, de Vikingen en de twee wereldoorlogen is er heel wat criminaliteit geweest in Europa. ()
Ik al helemaal, juist ja, persoonlijke aanval. Zwaai.

Citaat:
Ik geloof best dat genen invloed kunnen hebben op gedrag, maar dan nog is het pure onzin om te geloven dat de genen van ras X dusdanig verschillen van ras Y dat er een noemenswaardig biologisch verschil in gedrag ontstaat.
Het gemiddelde IQ van een aziaat is hoger dan het gemiddelde IQ van een blanke.
http://pss.sagepub.com/content/17/10/921.extract

Dit zijn verschillende rassen, met een verschil in intelligentie, en dat is dus een noemenswaardig biologisch verschil. Eens?

Citaat:
Ook omdat gedrag - zoals blijkt uit o.a. wetenschappelijk onderzoek en empirische waarnemingen waarvan Schrödinger je net een paar voorbeelden gaf - vooral beïnvloed lijkt te worden door externe factoren.
Dat is wensdenken. Dat willen we graag. Want iedereen is gelijk.

Citaat:
Het is gelijk omdat je een heel groot, algemeen ding neemt (crimineel gedrag) en het betrekt op een ander heel groot, algemeen ding waar je bovendien heel weinig vanaf weet (genen) en vervolgens lukraak een conclusie trekt (sommige rassen zijn crimineler dan andere rassen, dat komt door hun genen, PS. mijn ras is het niet-criminele ras).
Oh ik weet niets van genen, vreemd.

Citaat:
Dat je ook andere, correcte dingen hebt genoemd (opvoeding e.d.) doet er niet toe, dat maakt je beweringen omtrent genen niet minder dom. Het is alsof iemand zegt: "Verkrachting is verkeerd omdat je seks nooit ongewenst mag opdringen, omdat vrouwen ook een recht hebben om te bepalen wat zij doen, en omdat je veel beter kleuters kunt neuken want die weten toch niet beter." Natuurlijk springt iedereen dan op dat laatste.
Je voorbeeld raakt kant nog wal.

Citaat:
Plus lulz Hitler lal jodenvervolging lel 'dit ras bevat uitsluitend slechte mensen' lol Godwin natuurlijk.
Te makkelijk.

Citaat:
XandiXy, hoe was je van plan die rasideeën van je in de praktijk te brengen?
Dat willen jullie graag horen, zodat jullie mij fijn kunnen demoniseren, ik ben tenslotte de bron van het kwaad. (rasideeën?)
Oud 11-02-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een nieuwe magnetron, maar die heeft echt 1000 irritante piepjes voor elke handeling. Die wil ik graag uit zetten, maar die optie is er niet. Nu kan ik hem natuurlijk openschroeven en het draadje van het geluid doorknippen, maar dan hoor ik het ook niet meer als hij klaar is...
Je stoort je aan de verkeerde dingen. Maak een keer schoon bijv.

Verwijderd
Die stoommaaltijden van de appie vind ik nog wel prima voor noodsituaties. Maar dan liever zo'n kant en klare maaltijdsalade.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een stoommaaltijd is weer een beetje een ander principe dan zo'n magnetronmaaltijd waar je gaatjes in moet prikken. Maar ik vind het allemaal geen vreten eigenlijk.
Stoommaaltijd moeten ook gaatjes in.

Als ik honger heb is elke magnetronmaaltijd lekker.
Verwijderd
Citaat:

Ga wat smaak ontwikkelen, als je ze allemaal lekker vindt
Sorry, ik wil geen persoon zijn die zulke dingen zegt.
Maar dat zijn de enige magnetronmaaltijd die ik eet
Ik heb ook wel eens die van Excelent gehaald, maar sommige daarvan hebben echt supervieze rijst, van die kleffe kek.
Oud 11-02-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Je stoort je aan de verkeerde dingen. Maak een keer schoon bijv.

Ik heb eergisteren de badkamer schoongemaakt.
Oud 11-02-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Die stoommaaltijden van de appie vind ik nog wel prima voor noodsituaties. Maar dan liever zo'n kant en klare maaltijdsalade.
ja die neem ik ook vaak, vooral de ceasar
Oud 11-02-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Stoommaaltijd moeten ook gaatjes in.

Als ik honger heb is elke magnetronmaaltijd lekker.
Ik maak nooit gaatjes in een stoommaaltijd hoor. Ze hebben toch zo'n superhip stoomventiel!
Verwijderd
Citaat:
Maar dat zijn de enige magnetronmaaltijd die ik eet
Ik heb ook wel eens die van Excelent gehaald, maar sommige daarvan hebben echt supervieze rijst, van die kleffe kek.
Saïd van de inpakafdeling heeft daarin gecumd.
Verwijderd
Citaat:
Ik maak nooit gaatjes in een stoommaaltijd hoor. Ze hebben toch zo'n superhip stoomventiel!
Ik ga altijd kijken hoe de stoom eruit komt
Verwijderd
Citaat:
ja die neem ik ook vaak, vooral de ceasar
Met garnalen en mie en chilisaus is ook heul chill. En die met brie en aardbeien
Oud 11-02-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga altijd kijken hoe de stoom eruit komt
Uhu ik ook
Oud 11-02-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Saïd van de inpakafdeling heeft daarin gecumd.
Altijd die Marokkanen
Oud 11-02-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Altijd die Marokkanen
Nee, Saïd is een Turk.
Oud 11-02-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Uhu ik ook
Vroeger had ik ook zo'n stoommachine
Oud 11-02-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Zat die bij een abonnement op de Kijk! ?
Oud 11-02-2011, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]
Oooh, die zijn vet <3.
Oud 11-02-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Zat die bij een abonnement op de Kijk! ?
Geen idee, maar m'n stiefvader had hem gekocht toen we op een beurs waren voor stoomvoertuigen
Oud 11-02-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar m'n stiefvader had hem gekocht toen we op een beurs waren voor stoomvoertuigen
Sinds wanneer heb jij nou weer een stiefvader?
Oud 11-02-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Die had ik dan weer niet
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer heb jij nou weer een stiefvader?
M'n moeder had 3-4 jaar met een andere man
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]
Wat heb je aan zo'n ding?
Verwijderd
Zijn je ouders nu weer samen LL?
Advertentie