| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
"Kokosolie / palmolie
Gezond vet! Traditionele vetten voor bakken, wokken en al dan niet herhaaldelijk frituren. Wij hebben voor u 5 gezonde en lekkere oliën in ons gamma voor bakken, wokken en frituren. 100% extra vierge, gezond (0% transvetten), lekker, milieubewust (verpakkingen uit 100% recycleerbaar glas) en diervriendelijk (100% plantaardig). Houdbaarheid tot 2 jaar, zelfs na opening. Gezonde frietjes? Dat kan! Gebruik de extra vierge kokos- of palmolie van Amanprana." Sinds wanneer is palmolie of kokosolie gezond te noemen? ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Maar dat lijkt me wel een leuke reclame
|
|
||
|
Citaat:
Wat overigens niet waar is. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Dat ze constante gewrichtspijn hebben en sneller doodgaan aan allerhande overgewicht-gerelateerde kwalen zal ze ook wel opvallen.
Nouja, dat laatste niet. Maar als ze zich er wel van bewust zouden zijn zouden ze 't vast niet leuk vinden. Dus, och, die reclame. Ze bedoelen het waarschijnlijk meer als een slogan, zo van, als je te dik bent dan zit je letterlijk niet goed in je vel, hij is dan namelijk te groot en uitgerekt. Ik vind het wel prima dat er reclames voor komen, want mensen doen vaak 'aaawwww lieve dikke kat' terwijl katten fysiek heel slecht kunnen omgaan met te dik zijn. Alleen jammer dat 'ie van Whiskas komt, want die hebben wel dikmakend kutvoer, naar het schijnt. Met heel weinig vleesch/eiwitten en vooral veel zout en koolhydraten/vulmateriaal. |
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
Ik erger me dood aan die reclames over Drenthe, alsof iedereen hier in enorme boerderijen woont met veel natuur eromheen, met een eigen paard en truttige kleding draagt. Rot toch op.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 05-04-2008 00:18 | |