Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2011, 18:16
Batave
Batave is offline
Die van die neusverkoudheid en dat hij dan overspoeld is door zakdoekjes.
Oud 05-01-2011, 22:42
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
De nieuwe reclame van de Media Markt. Ze proberen 11 aanbiedingen te promoten in 2minuten .Ze komen aardig in de buurt voor het wereldrecord meeste woorden in 120 seconden
Oud 05-01-2011, 23:32
Batave
Batave is offline
Citaat:
De nieuwe reclame van de Media Markt. Ze proberen 11 aanbiedingen te promoten in 2minuten .Ze komen aardig in de buurt voor het wereldrecord meeste woorden in 120 seconden
Ik dacht dat Mathijs van Nieuwkerk dat record hield. .
Oud 06-01-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat de Mediamarkt reclames met Arie Koomen het absolute dieptepunt waren, maar de nieuwe reclame van Mediamarkt vind ik nog veel erger: veel herrie, en dan een eindeloze opsomming van de reclames van deze week. Ik zap niet snel weg bij een reclame, maar dit is te erg.
Citaat:
Een medestander
Oud 06-01-2011, 11:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn broertje heeft meegewerkt aan die reclames, als 3D'er (dus ws. al die prijzen en tekst animeren enzo). Hij is er niet trots op, maar het betaalde goed
Oud 06-01-2011, 12:15
Verwijderd
is broertje ook animator noedel?
Oud 06-01-2011, 15:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
is broertje ook animator noedel?
Nja, vooral illustrator, maar iig hetzelfde als ik, ja
Oud 07-01-2011, 15:04
Verwijderd
Offtopic: Jullie waren tweeling he?
Oud 07-01-2011, 15:24
Martiño
Martiño is offline
Offtopic: Sterker nog! Ze zijn een tweeling!
Oud 09-01-2011, 17:48
Verwijderd
Ik zag van de week een poster van 538 met de tekst : 'win vette cash'.
Vreemde zin. Hebben ze de cash eerst even in het frituurvet gelegd? :')
Oud 09-01-2011, 18:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Offtopic: Jullie waren tweeling he?
Yep.
Oud 09-01-2011, 19:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zag van de week een poster van 538 met de tekst : 'win vette cash'.
Vreemde zin. Hebben ze de cash eerst even in het frituurvet gelegd? :')
Dat is hippe straattaal, jw zelluf ouwe
Oud 11-01-2011, 15:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
LANCASTER – 365 INTENSE CELLULAR ELIXIR

"Resets the DNA in your skin"

Já hoor...
Oud 13-01-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:

Já hoor...
Oeh dát is handig. Hoeven we mensen met huidkanker nooit meer te opereren of te bestralen, gewoon een beetje lancaster crème erop smeren
Oud 13-01-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:

Já hoor...
Die reclame is - naast dom - ook gewoon óntzettend irritant
Hij zegt na die eerste zin 'welke' of 'elke' oid, en spreekt dat uit als 'wewke'/'ewke'. Bllll!
Oud 16-01-2011, 16:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Kokosolie / palmolie

Gezond vet!

Traditionele vetten voor bakken, wokken en al dan niet herhaaldelijk frituren. Wij hebben voor u 5 gezonde en lekkere oliën in ons gamma voor bakken, wokken en frituren. 100% extra vierge, gezond (0% transvetten), lekker, milieubewust (verpakkingen uit 100% recycleerbaar glas) en diervriendelijk (100% plantaardig). Houdbaarheid tot 2 jaar, zelfs na opening. Gezonde frietjes? Dat kan! Gebruik de extra vierge kokos- of palmolie van Amanprana."

Sinds wanneer is palmolie of kokosolie gezond te noemen?
Oud 16-01-2011, 17:06
Elmp
Elmp is offline
Voor als je lichaam palmolie of kokosolie tekort komt.
Oud 21-01-2011, 21:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wij Nederlanders zijn echte soepeters. Maar dan alleen als het echte soep-uit-zak van Unox is.

Soep uit zak is überhaupt geen echte soep.
Oud 26-01-2011, 14:59
Verwijderd
Ik vind die reclame voor BOB eigenlijk een beetje stom. Er wordt zo de nadruk op gelegd dat je vrienden dan ubervrolijk lallend zo dronken als een tierelier zijn en jij de broodnuchtere babysitter bent. Je krijgt er niet echt motivatie van om de BOB te zijn ofzo.
Oud 26-01-2011, 15:45
Rationeel
Rationeel is offline
die irritante radioreclame waarbij zo'n kerel steeds zegt dat je van zender moet wisselen of je radio moet uitzetten...

ik ben nog steeds benieuwd hoe die afloopt
Oud 26-01-2011, 15:46
Batave
Batave is offline
Die wasmiddelreclame met die vlieg. "Niet alles gaat weg de eerste keer(doelend op de vlieg) Ook de eerste vlekken niet!"
Oud 26-01-2011, 16:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind die reclame voor BOB eigenlijk een beetje stom. Er wordt zo de nadruk op gelegd dat je vrienden dan ubervrolijk lallend zo dronken als een tierelier zijn en jij de broodnuchtere babysitter bent. Je krijgt er niet echt motivatie van om de BOB te zijn ofzo.
Inderdaad, dat vind ik ook altijd raar. Ze zouden beter in kunnen spelen op hoe je als nuchter mens dronken mensen voor je karretje kunt spannen en kunt fotografen als ze met hun piemel in de Fristi hangen enzo.
Oud 26-01-2011, 16:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
Inderdaad, dat vind ik ook altijd raar. Ze zouden beter in kunnen spelen op hoe je als nuchter mens dronken mensen voor je karretje kunt spannen en kunt fotografen als ze met hun piemel in de Fristi hangen enzo.
Alleen serveren ze geen fristi in barren . Maar dat lijkt me wel een leuke reclame
Oud 31-01-2011, 23:44
Verwijderd
"Als je denkt dat je de lekkerste pizza hebt geproefd, dan heb je niet de dr. oetker steenoven pizza gegeten!"
...

HOE moet ik dat positief opvatten? Daar zeggen ze toch echt dat de dr. oetker steenoven pizza voor niemand de lekkerste is.
Oud 31-01-2011, 23:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Als je denkt dat je de lekkerste pizza hebt geproefd, dan heb je niet de dr. oetker steenoven pizza gegeten!"
...

HOE moet ik dat positief opvatten? Daar zeggen ze toch echt dat de dr. oetker steenoven pizza voor niemand de lekkerste is.
Als "Als je denkt dat je de lekkerste pizza hebt geproefd, dan heb je NOG niet de Dr. Oetker gegeten!"

Wat overigens niet waar is.
Oud 31-01-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Als "Als je denkt dat je de lekkerste pizza hebt geproefd, dan heb je NOG niet de Dr. Oetker gegeten!"

Wat overigens niet waar is.
Hm, ik vind dat de 'nog' weinig verandert aan mijn interpretatie van de zin. Feit blijft dat ze zeggen dat iedereen die wel ooit die pizza heeft gegeten, denkt dat ze de lekkerste pizza nog niet hebben geproefd.
Oud 01-02-2011, 20:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
...

Mwah, dat is toch een vrij standaard manier van zeggen? Je dénkt misschien dat je de lekkerste hebt gegeten, maar dat is niet zo.
Oud 01-02-2011, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voor dat fris gedouchte gevoel is er nu always/alldays.

Ik ken geen enkele vrouw die zich fris gedoucht voelt met een maandverbandje
Oud 01-02-2011, 21:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mwah, dat is toch een vrij standaard manier van zeggen? Je dénkt misschien dat je de lekkerste hebt gegeten, maar dat is niet zo.
Maar als je de pizza van Dr Oetker hebt gegeten, denk je in ieder geval níet dat je de lekkerste hebt gegeten.
Oud 01-02-2011, 22:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar als je de pizza van Dr Oetker hebt gegeten, denk je in ieder geval níet dat je de lekkerste hebt gegeten.
Nee, dan dénk je t niet meer, dan weet je t zeker (naja, ben t er niet mee eens, maar dat is t idee volgens mij)
Oud 01-02-2011, 22:21
Signy
Signy is offline
Citaat:
Yep.
noem 'm dan broer.
Oud 01-02-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Hm iets in die uitdrukking is wel een standaard manier van zeggen, maar niet zoals zij het formuleren.
Oud 02-02-2011, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Afwassen doe je niet in een vieze gootsteen"

"Zelfs je oma kan nog wat leren hihihihihihihihihihihihihihihihihi"
Oud 02-02-2011, 11:10
Verwijderd
Die Nutella-reclame met dat jongetje dat slaapwandelt is weer vaker op tv, geloof ik. Wat een ongelooflijk irritante kutreclame
Oud 02-02-2011, 13:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hier in Engeland is een reclame op TV waar ze zeggen 'ja mijn vaatwasser was heel vies na de kerst' om vervolgens een gigantische kom jus met een dikke laag vet erop ofzo door het putje van de vaatwasser te gooien, en dan te laten zien 'kijk maar'
Oud 04-02-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
...

Dat dacht ik ook meteen bij die reclame!
Oud 11-02-2011, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whiskas-reclame: "Veel katten hebben last van overgewicht. Doe de test, en kijk of jouw kat lekker in zijn vel zit!"

Ja, want katten kampen ook met 'ik ben te dik'-issues
Oud 11-02-2011, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hier in Engeland is een reclame op TV waar ze zeggen 'ja mijn vaatwasser was heel vies na de kerst' om vervolgens een gigantische kom jus met een dikke laag vet erop ofzo door het putje van de vaatwasser te gooien, en dan te laten zien 'kijk maar'
Ja, die snapte ik ook al niet.
Oud 11-02-2011, 21:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Whiskas-reclame: "Veel katten hebben last van overgewicht. Doe de test, en kijk of jouw kat lekker in zijn vel zit!"

Ja, want katten kampen ook met 'ik ben te dik'-issues
Ze vinden het in ieder geval niet prettig om dik te zijn. Wel om andere redenen dan mensen, natuurlijk.
Oud 11-02-2011, 22:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze vinden het in ieder geval niet prettig om dik te zijn. Wel om andere redenen dan mensen, natuurlijk.
Ik denk dat ze zich er niet van bewust zijn.
Oud 11-02-2011, 22:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat ze zich er niet van bewust zijn.
Ze zijn zich er in ieder geval van bewust dat ze een slechte conditie hebben, dat ze minder hard kunnen rennen en in sommige gevallen dat hun poten ze niet goed overeind kunnen houden.
Oud 12-02-2011, 01:30
Verwijderd
Dat ze constante gewrichtspijn hebben en sneller doodgaan aan allerhande overgewicht-gerelateerde kwalen zal ze ook wel opvallen.

Nouja, dat laatste niet. Maar als ze zich er wel van bewust zouden zijn zouden ze 't vast niet leuk vinden.

Dus, och, die reclame. Ze bedoelen het waarschijnlijk meer als een slogan, zo van, als je te dik bent dan zit je letterlijk niet goed in je vel, hij is dan namelijk te groot en uitgerekt. Ik vind het wel prima dat er reclames voor komen, want mensen doen vaak 'aaawwww lieve dikke kat' terwijl katten fysiek heel slecht kunnen omgaan met te dik zijn. Alleen jammer dat 'ie van Whiskas komt, want die hebben wel dikmakend kutvoer, naar het schijnt. Met heel weinig vleesch/eiwitten en vooral veel zout en koolhydraten/vulmateriaal.
Oud 12-02-2011, 11:03
Verwijderd
Ik word een beetje agressief van die radioreclame: "Dus u wilt goedkoper vliegen dan met vlieeieieiegwinkel punt NL? Ooookay..huhu..nou succes..*minzaam lachje*"

Goede manier om je product aan te prijzen joh, je potentiele klanten uitlachen ;x
Oud 12-02-2011, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De blije hoofden van de kinderen in de Dettol reclame. "Geen Dettol, geen friet! Hihihihihihihihihihihijijojjouihdhsdd"

En Vanish hoort bij Dettol/ is van Dettol en garandeert een "hygiënisch schone was"
Want hygiënisch is niet schoon en schoon niet hygiënisch
Oud 12-02-2011, 22:30
Verwijderd
E-mailspammers hebben een nieuwe aanpak gevonden. Ik kreeg net een mailtje met als tekst;'I have a business to do with you. Reply for details.' Hmm, ja, nou, ik ben overtuigd!
Oud 15-02-2011, 15:55
Verwijderd
"Iedere kleurrijke maaltijd FELIX bevat heerlijke aroma's en een sensationele vleessmaak"

Precies wat ik wil voor mijn kat: kleurtjes, aroma's en vleesSMAAK
Oud 15-02-2011, 20:07
flyaway
flyaway is offline
'Born to be cheap' wat is dat nou voor slogan.
Oud 15-02-2011, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
noem 'm dan broer.
Oh, deze was me nog niet opgevallen: hij is later gekomen, dus broertje
Oud 16-02-2011, 17:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
"Iedere kleurrijke maaltijd FELIX bevat heerlijke aroma's en een sensationele vleessmaak"

Precies wat ik wil voor mijn kat: kleurtjes, aroma's en vleesSMAAK
Katten zien niet eens kleurtjes . In ieder geval niet de kleurtjes van de brokjes.
Oud 23-02-2011, 20:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik erger me dood aan die reclames over Drenthe, alsof iedereen hier in enorme boerderijen woont met veel natuur eromheen, met een eigen paard en truttige kleding draagt. Rot toch op.

Regels voor berichten