Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 20:07
Eend
Eend is offline
Hebben er mensen zin in? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig om wat mensen van psychologie te ontmoeten zeg maar
Ik dacht zelf aan iets in januari in Utrecht of Amsterdam.

Zijn er mensen die dat ook willen?
Oud 11-12-2002, 20:11
Miracle
Miracle is offline
oef ja lijkt me opzich wel leuk...
wel grote stap om ineens niet meer anoniem te zijn...

het liefst beetje aan het eind van januari *het voorlopig te druk heeft met andere dingen*

Maar lijkt me erg leuk verder
Oud 11-12-2002, 20:14
Eend
Eend is offline
Citaat:
dreen schreef:
oef ja lijkt me opzich wel leuk...
wel grote stap om ineens niet meer anoniem te zijn...

het liefst beetje aan het eind van januari *het voorlopig te druk heeft met andere dingen*

Maar lijkt me erg leuk verder
Je zult toch wel op een of andere manier anoniem blijven toch?
En je hoeft je echte naam ook niet bekend te maken Verder zullen er nog anderen zijn en iedereen zal je problemen respecteren, omdat ze er zelf ook last van hebben (gehad) En anders vind ik dat slap en kom ik in actie

Liefs

Eend
Oud 11-12-2002, 20:17
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Eend schreef:
Je zult toch wel op een of andere manier anoniem blijven toch?
En je hoeft je echte naam ook niet bekend te maken Verder zullen er nog anderen zijn en iedereen zal je problemen respecteren, omdat ze er zelf ook last van hebben (gehad) En anders vind ik dat slap en kom ik in actie

Liefs

Eend
Ja okay, maar mensen weten hoe je eruit ziet en gewoon... tis ineens zo'n stap (m'n naam maakt me niet zoveel uit)
Wat problemen betreft... ik kom daar meer om lol te hebben en mensen te leren kennen... maar ach.. als ze me niet respecteren kan ik daar ook wel mee leven
Maar lief dat je het zegt
Oud 11-12-2002, 20:25
Verwijderd
Ik ben anti-meeting, ik acht de kans dat ik kom dus ook zeer klein (zo'n 0,1% laten we zeggen ).
Oud 11-12-2002, 20:49
Eend
Eend is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ben anti-meeting, ik acht de kans dat ik kom dus ook zeer klein (zo'n 0,1% laten we zeggen ).
Wil je er over praten? Het is toch echt een gebrek aan sociale vaardigheden hoor
Oud 11-12-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
Wil je er over praten? Het is toch echt een gebrek aan sociale vaardigheden hoor
Als het echt een gebrek aan sociale vaardigheden was, kon ik er niet eens over praten.
Oud 11-12-2002, 21:08
Eend
Eend is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Als het echt een gebrek aan sociale vaardigheden was, kon ik er niet eens over praten.
klopt Maar je ontkent het van jezelf je verschuilt je achter het punt dat je anti-meeting bent, maar stiekem he? Stiekemmmmmmmmmmmm
Oud 11-12-2002, 21:18
mathfreak
mathfreak is offline
Ik voel op zich wel wat voor een meeting in Utrecht in januari. Heeft er iemand misschien al een bepaalde datum in gedachte?
Oud 11-12-2002, 21:31
Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik voel op zich wel wat voor een meeting in Utrecht in januari. Heeft er iemand misschien al een bepaalde datum in gedachte?
*doet agenda ff pakken*
Ik ben nmlk nog al dom met datums en zo

zondag 19 januari
zondag 25 januari

13:00 bij meetingpoint in Utrecht?
Oud 11-12-2002, 21:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eend schreef:
*doet agenda ff pakken*
Ik ben nmlk nog al dom met datums en zo

zondag 19 januari
zondag 25 januari

13:00 bij meetingpoint in Utrecht?
Ik neem aan dat de tweede datum 26 januari moet zijn. Ik kan in ieder geval op die 2 dagen. Waar bevindt zich het meetingpoint overigens precies?
Oud 11-12-2002, 21:49
Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik neem aan dat de tweede datum 26 januari moet zijn. Ik kan in ieder geval op die 2 dagen. Waar bevindt zich het meetingpoint overigens precies?
Voor die fout stond dat bovenste er al boven
Zelfs zonder ben ik een klungel
das denk ik de reden waarom mijn huiswerk nooit gemaakt was

Meetingpoint is bij dat vlaggetje voor het grote blauwe bord waar de vertrektijden van de treinen op staan
Als je die niet ziet, dan euhmz...moet je de andere kant op kijken, dan zie je m wss
Oud 11-12-2002, 21:58
Verwijderd
stel... de meeting van L&R bevalt
stel... ik heb geld over
stel... er komen leuke mensen
stel... ik kan

dan kom ik wel
Oud 11-12-2002, 23:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Laat het in Utrecht zijn want Amsterdam valt hoe dan ook buiten mijn budget... (kheb voortaan nog maar 15 euro per maand per trip. Dat om te voorkomen dat het te hard gaat en om toch nog IETS over te houden)
Ik ga alleen NIET met een enorm bord rondlopen waarop staat: MAZEMOUSE.
Ik post dan voor die tijd wel een foto van mezelf met en een zonder bril. Dan ben ik een stuk herkenbaarder. (en Eend kent mij al)

En is het PERSE op een zondag? Want dan is er niet veel te doen in de stad lijkt mij tenminste.

En nog speciale activiteiten in gedachten of gewoon ervaringen uitwisselen of gewoon oppervlakkig lekker een dagje feesten met mensen die zelf problemen hebben/hadden.

(en waarom loop ik zo ver op de zaken vooruit?)
Oud 12-12-2002, 06:55
Verwijderd
Volgens mij is een meeting zelden een psychologisch gebabbel...simpel omdat mensen dat vaak niet willen irl. Het is gewoon mensen ontmoeten, niet per se mensen die problemen hadden/hebben...daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat je mensen ontmoet die je nu alleen van inet kent (sommige misschien ook al irl) en dat je, nah, weet ik het wat gaat doen. Op zondag wordt het meestal een café (en ik vind in Utrecht tot nog toe alleen Stairway to heaven leuk).
Oud 12-12-2002, 10:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
(en ik vind in Utrecht tot nog toe alleen Stairway to heaven leuk).
Stairway to Heaven IS leuk
Oud 12-12-2002, 10:30
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eend schreef:
Meetingpoint is bij dat vlaggetje voor het grote blauwe bord waar de vertrektijden van de treinen op staan
Als je die niet ziet, dan euhmz...moet je de andere kant op kijken, dan zie je m wss
Kun je misschien een wat gedetailleerdere omschrijving geven? Is het bijvoorbeeld vlak bij de stationsrestauratie? Ik ben in september ook al eens op Utrecht Centraal geweest toen er een meeting werd gehouden van het sexualiteitsforum en dat is niets geworden omdat ik het meetingpoint niet kon vinden, vandaar dat ik een herhaling wens te voorkomen.
Oud 12-12-2002, 12:06
murwari
murwari is offline
Het lijkt me niet dat ik zal komen opdagen....

Meetings zijn eng
Oud 12-12-2002, 12:28
Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Kun je misschien een wat gedetailleerdere omschrijving geven? Is het bijvoorbeeld vlak bij de stationsrestauratie? Ik ben in september ook al eens op Utrecht Centraal geweest toen er een meeting werd gehouden van het sexualiteitsforum en dat is niets geworden omdat ik het meetingpoint niet kon vinden, vandaar dat ik een herhaling wens te voorkomen.
Weet je de grote stationshal te vinden? (Daarvan in het midden)
De informatie balie? (Daarvan er vlak voor)
Of de Burgerking? (Daarnaast)
De Bruna? (Daar tegen over)

Als je uit de trein stapt moet je de trap oplopen en dan kom je in de stations hal terecht. Dan zie je wss het grote blauw bord wel.
Oud 12-12-2002, 14:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eend schreef:
Weet je de grote stationshal te vinden? (Daarvan in het midden)
De informatie balie? (Daarvan er vlak voor)
Of de Burgerking? (Daarnaast)
De Bruna? (Daar tegen over)

Als je uit de trein stapt moet je de trap oplopen en dan kom je in de stations hal terecht. Dan zie je wss het grote blauw bord wel.
De grote stationshal ken ik wel, en Bruna en Burger King weet ik daar ook te zitten, dus dan vind ik het wel. Bedankt en wie weet tot ziens in januari.

Laatst gewijzigd op 12-12-2002 om 14:10.
Oud 12-12-2002, 14:09
Verwijderd
@mathfreak: ik denk dat de kans klein is dat je het meetingpoint zult vinden als je zoekt naar de Birgerking.
Oud 12-12-2002, 14:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
@mathfreak: ik denk dat de kans klein is dat je het meetingpoint zult vinden als je zoekt naar de Birgerking.
Kijk nog maar eens in mijn vorige reply, dan zul je zien dat ik het al heb gewijzigd. Bovendien heeft Eend nog andere referentiepunten vermeld, dus dat is verder geen probleem voor me.
Oud 12-12-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Kijk nog maar eens in mijn vorige reply, dan zul je zien dat ik het al heb gewijzigd. Bovendien heeft Eend nog andere referentiepunten vermeld, dus dat is verder geen probleem voor me.
Nadat ik mijn reply had gegeven, dat kon ik toen dus nog niet weten.

Het was ook een g r a p j e...
Oud 12-12-2002, 14:40
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nadat ik mijn reply had gegeven, dat kon ik toen dus nog niet weten.

Het was ook een g r a p j e...
Je kon het inderdaad nog niet weten, en ja, ik weet dat je het als grapje bedoelde.
Even offtopic: ik ben zo vrij geweest om je e-mailadres aan mijn adresboek in Outlook Express toe te voegen omdat het me wel leuk leek om een keer met je te mailen. Laat me maar een keer weten (hetzij hier of per e-mail) of je daar misschien iets voor voelt.
Oud 12-12-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Je kon het inderdaad nog niet weten, en ja, ik weet dat je het als grapje bedoelde.
Dan is het goed.

Citaat:
Even offtopic: ik ben zo vrij geweest om je e-mailadres aan mijn adresboek in Outlook Express toe te voegen omdat het me wel leuk leek om een keer met je te mailen. Laat me maar een keer weten (hetzij hier of per e-mail) of je daar misschien iets voor voelt.
Omdat dit toch de meeting topic is, vind ik dat ik hier wel mag reageren. Ik ben helemaal niet leuk om mee te mailen (vraag maar aan MazeMouse bv. ), maar je mag me gerust een keer een mailtje te sturen als je dat wilt, wie weet mail ik ook nog wel terug. (vast wel)
Advertentie
Oud 12-12-2002, 15:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
K moet vanuit Landgraaf komen als ik er naar toe wil... duz da wordt eerst kijken of k genoeg geld heb..
Oud 12-12-2002, 16:15
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
murwari schreef:

Meetings zijn eng

En als ik je nou's kom vergezellen
*Vindt meetings ook eng*
Oud 12-12-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
K moet vanuit Landgraaf komen als ik er naar toe wil... duz da wordt eerst kijken of k genoeg geld heb..
als ik kan en mag (jaja van die irri ouders) dan kom ik! en ik heb een kortingskaart dus kun je wel met mij mee reizen lau!(is 40% goedkoper). ik zal alvast es beginnen te vragen of het mag enzo.
Oud 12-12-2002, 17:27
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dan is het goed.

Omdat dit toch de meeting topic is, vind ik dat ik hier wel mag reageren. Ik ben helemaal niet leuk om mee te mailen (vraag maar aan MazeMouse bv. ), maar je mag me gerust een keer een mailtje te sturen als je dat wilt, wie weet mail ik ook nog wel terug. (vast wel)
Hoezo ben jij niet leuk om mee te mailen?????
Oud 12-12-2002, 17:28
Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
De grote stationshal ken ik wel, en Bruna en Burger King weet ik daar ook te zitten, dus dan vind ik het wel. Bedankt en wie weet tot ziens in januari.
kay dan
Ben wel nieuwsgierig wie er achter dat figuurtje zit
Af en toe denk ik wel es dat jij zo'n figuurtje bent met een lange zwarte jas en een nette hoed op met een zwart koffertje met allemaal wiskunde boeken er in, of gewoon een laptopje
Maar dat zal ik wel verkeerd hebben hoop ik
Oud 12-12-2002, 17:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Eend schreef:
kay dan
Af en toe denk ik wel es dat jij zo'n figuurtje bent met een lange zwarte jas en een nette hoed op met een zwart koffertje met allemaal wiskunde boeken er in, of gewoon een laptopje
Dat hoop ik met je mee.......
Oud 12-12-2002, 17:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Eend schreef:
kay dan
Sta me toe om alvast een tipje van de sluier op te lichten: ik draag in ieder geval geen hoed, maar wel jeans en een paarse gewatteerde winterjas en in het voorjaar en de zomer een spijkerjack. De wiskundeboeken die ik heb bewaar ik op mijn slaap- en studeerkamer. Even een korte beschrijving hoe ik er uit zie: 1,78 m lang, fors postuur, zwart, al tamelijk grijzend haar en een zwarte en eveneens al tamelijk grijzende snor en baard, een en ander vergezeld van een lichtblauw montuur.
*Als je me zo niet weet te herkennen weet ik het ook niet meer... *
Oud 12-12-2002, 18:10
Verwijderd
Snorren zijn eng.

Baarden zijn btw nog enger...
Oud 12-12-2002, 18:25
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
murwari schreef:

Meetings zijn eng

same here...
Oud 12-12-2002, 18:39
Verwijderd
Aan meetings zelf is weinig engs, de mensen die komen, die zijn eng.
Oud 12-12-2002, 18:46
diane
diane is offline
Hoi,allemaal

Ik wil naar de meeting als ie in Amsterdam is en als mijn vriendin mee mag.Ik moet wel weten wanneer hij gehouden wordt het liefst 3 weken van te voren dan kan ik VRIJ nemen van mijn werk

Groetjes Diane en haar vriendin Stephanie
Oud 12-12-2002, 18:58
Verwijderd
Alles en iedereen mag mee. Ik kom toch niet. Nee, geintje, tuurlijk mag je vriendin mee, waarom zou ze niet mee mogen? Omdat ze niet op psych komt...? Pech.
Oud 12-12-2002, 19:18
diane
diane is offline
Iedreen mag ie ajb in Amsterdam anders kunnen wij hier niet.
Wij zouden het heel erg vinden als we niet zouden mogen komen van onze ouders

groetjes Diane en Steph
Oud 12-12-2002, 19:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
diane schreef:
Iedreen mag ie ajb in Amsterdam anders kunnen wij hier niet.
Wij zouden het heel erg vinden als we niet zouden mogen komen van onze ouders

groetjes Diane en Steph
En ik zit weer met het probleem dat ik niet kan als het in Amsterdam is (budget kwestie)
Oud 12-12-2002, 19:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
en bedankt

Eend, ik reis met jou mee? Gaan we samen, ik kom niet als het in A'dam is... Dus alleen bij R'dam of Utrecht of Gouda
Oud 12-12-2002, 20:33
Verwijderd
amsterdam wordt voor mij heel moeilijk... dan maggik dus echt niet en bovendien is da wel errug duur.
Oud 12-12-2002, 20:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ben niet eng
*kruipt zielig weg in hoekje*
Oud 12-12-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik ben niet eng
*kruipt zielig weg in hoekje*
Jawel, want jij wilt psychologisch geklets op een meeting, dus jij bent het engst van allemaal. Samen met alle snorren en baarden die komen.

Ik ben ook eng, dus blijf ik weg. murwari zie ik volgend jaar toch wel een keertje (en ze komt bij de meeting niet eens) en veel van de rest heb ik al gezien.
Oud 12-12-2002, 20:47
Miracle
Miracle is offline
*twijfelt ook sterk of ze zal komen...*Al die enge mensjes ook....

Iemand die het ook eng vind en bij mij in de buurt woont???
Oud 12-12-2002, 20:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Jawel, want jij wilt psychologisch geklets op een meeting, dus jij bent het engst van allemaal. Samen met alle snorren en baarden die komen.

Ik ben ook eng, dus blijf ik weg. murwari zie ik volgend jaar toch wel een keertje (en ze komt bij de meeting niet eens) en veel van de rest heb ik al gezien.
Nee, ik vroeg me gewoon af wat we zouden gaan doen. Ik zou zelf ook het liefste lol maken.

Tegen die tijd is de nieuwe BOND toch uit?
Kunnen we met zijn allen die gaan kijken. (lekker met al die enge mensen in het donker )
Oud 12-12-2002, 20:53
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Nee, ik vroeg me gewoon af wat we zouden gaan doen. Ik zou zelf ook het liefste lol maken.

Kunnen we met zijn allen die gaan kijken. (lekker met al die enge mensen in het donker )
Whaaa dan kom ik al helemaal niet
Oud 12-12-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik durf alleen met m'n vriend in het donker... Oké, d'r lopen hier wel meer (enge ) mensen rond met wie ik wel eens in het donker heb gezeten.
Oud 12-12-2002, 20:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik durf alleen met m'n vriend in het donker... Oké, d'r lopen hier wel meer (enge ) mensen rond met wie ik wel eens in het donker heb gezeten.
en bedankt, voor de 2e keer , damn

ik ga geen film kijken op een meeting, helemaal achterlijk
Oud 12-12-2002, 21:34
Eend
Eend is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Sta me toe om alvast een tipje van de sluier op te lichten: ik draag in ieder geval geen hoed, maar wel jeans en een paarse gewatteerde winterjas en in het voorjaar en de zomer een spijkerjack. De wiskundeboeken die ik heb bewaar ik op mijn slaap- en studeerkamer. Even een korte beschrijving hoe ik er uit zie: 1,78 m lang, fors postuur, zwart, al tamelijk grijzend haar en een zwarte en eveneens al tamelijk grijzende snor en baard, een en ander vergezeld van een lichtblauw montuur.
*Als je me zo niet weet te herkennen weet ik het ook niet meer... *
De broer van de kerstman?!
Oud 12-12-2002, 21:36
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef:
en bedankt

Eend, ik reis met jou mee? Gaan we samen, ik kom niet als het in A'dam is... Dus alleen bij R'dam of Utrecht of Gouda
ja is goed
Ik heb maar besloten dat ie in Utrecht is Amsterdam wordt voor mij en een hoop anderen te duur
Ik heb hierboven al es vermeld dat ie in Utrecht zou zijn

Regels voor berichten