Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben er nog nooit geweest hoor, dus misschien is het er echt wel zo vreselijk als altijd beweerd wordt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik weet opeens weer wat ik droomde. Ik droomde dat ik een berg afliep en toen een berg weer op. Overal was sneeuw en af en toe zo'n boom. Ik liep met drie onbekende mensen, ze mochten me niet. Toen we de andere berg weer opliepen bleek de rand heel stijl te worden. Ik moest echt keihard mijn voeten in de muren zetten, het was heel eng. Toen stond ik op de rand en toen bleek dat er niets achter lag. Maar dan ook helemaal niets, ik keek recht het niets in. Ik liep de rand over maar overal was het niets.
zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat weet ik niet meer. ik weet alleen nog maar dat gevoel van, 'ah, dit is het dan, niets' Het was een oneindige vlek op de netvlies of zo. Ik keek er eerst rechtstreeks naar maar toen werd ik gek en kon ik het alleen nog maar in mijn ooghoeken houden. Die andere reizigers werden helemaal krankzinnig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ps: Ik vind het altijd leuk, nou ja áls ik eens een keer een droom onthou, om te kijken op zo'n dromensite en uit te zoeken wat er mis is met mijn zieke geest. ![]()
|
Ik had laatst een bizarre droom, want toen logeerde ik bij mijn opa en oma en toen zei mijn opa 'dan moet Noedelhap even het bed van zolder halen' en toen bedacht ik me ineens dat ze allebei overleden waren en dus 'dan moet dit een droom zijn'. Even later rende ik met mijn oma op de vlucht voor iets (CIA?) en toen was ze blauw aangelopen en in slechte conditie. Daarna stond er ineens een auto klaar op straat, met mijn oom erin en die bracht ons weg. Mijn oma was toen ook weg, en we wegreden was ik heel helder van geest, alsof ik wakker was. Dus ik denken van "oh, de droom is voorbij, dit is de werkelijkheid" en toen reed mijn oom ineens rechtdoor van een pier af, en toen was ik onderwater en toen dacht ik "eeeh WTF? hm dan is dit dus nog steeds de droom".
Lucide dromen zijn wel heel gaaf, maar dan moeten er wel leuke dingen in de buurt zijn om te doen, zoals mooie landschappen waar je doorheen kunt vliegen of lekkere meiden waar je mee kunt seksen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|