Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 01:48
Verwijderd
To see snow in your dream, signifies your inhibitions, unexpressed emotions and feelings of frigidity. You need to release and express these emotions and inhibitions. Alternatively, snow means that you are feeling indifferent, alone and neglected

oké, tof.

To see a canyon in your dream, represents your unconscious mind and hidden feelings. It may point to emotions and relationships that you did not recognize.

oke
Advertentie
Oud 13-02-2011, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Ik had laatst een bizarre droom, want toen logeerde ik bij mijn opa en oma en toen zei mijn opa 'dan moet Noedelhap even het bed van zolder halen' en toen bedacht ik me ineens dat ze allebei overleden waren en dus 'dan moet dit een droom zijn'. Even later rende ik met mijn oma op de vlucht voor iets (CIA?) en toen was ze blauw aangelopen en in slechte conditie. Daarna stond er ineens een auto klaar op straat, met mijn oom erin en die bracht ons weg. Mijn oma was toen ook weg, en we wegreden was ik heel helder van geest, alsof ik wakker was. Dus ik denken van "oh, de droom is voorbij, dit is de werkelijkheid" en toen reed mijn oom ineens rechtdoor van een pier af, en toen was ik onderwater en toen dacht ik "eeeh WTF? hm dan is dit dus nog steeds de droom".

Lucide dromen zijn wel heel gaaf, maar dan moeten er wel leuke dingen in de buurt zijn om te doen, zoals mooie landschappen waar je doorheen kunt vliegen of lekkere meiden waar je mee kunt seksen.
ik droomde laatst dat ik sliep, echt heel erg lang zag ik mezelf slapen. Zo suf.
Oud 13-02-2011, 01:51
Verwijderd
MMijn dromen zijn nooit zulke lange verhalen als ik weleens in het dromentopic lees. Of ik onthou ze gewoon niet natuurlijk.

Ze zijn ook helemaal niet zo concreet van 'toen gebeurde dit en dit, en gingen we daarheen'. Het is voor m'n gevoel meer een selectie van beelden en sferen en gevoelens ofzo. Met af en toe een concreet stukje ertussen.

Ik kan ze ook zelden opschrijven of navertellen, omdat het gewoon niet te vertellen is ofzo.

Al droomde ik pas wel dat ik op de oude winkelstraat was in de woonplaats van mijn ouders. Er was vanalles engs aan de gang (wat ik dus niet concreet kan beschrijven) en toen er een man met een pistool heel dichtbij was werd ik wakker.
Ik word wel altijd heel film-esk wakker op het engste moment. ;x
Oud 13-02-2011, 01:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren droomde ik iets over Fry & Laurie en ik moest op een soort sollicitatie gesprek komen bij ze, en dat was raar.
Oud 13-02-2011, 01:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
To dream that you cannot turn on the light, indicates a lack of insight and perspective on a situation.

Ohnee, ik ben dom!
Verwijderd
hihi stefanie, wat jij net zei dacht ik vanmiddag precies. Ik heb in dromen nooit veel kracht, kom dan haast niet vooruit. Ik dacht toen ook, waarom besef ik nooit juist dan dat ik droom.
De lucide dromen die ik heb gehad zijn op 1 hand te tellen.
Verwijderd
Bedtijd, trusten forumvolk
Oud 13-02-2011, 01:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
trusten sannepann!

@Pip: Ik heb wel eens lucide dromen gehad en die waren eh... erg fijn.
Maar naarste moment in m'n leven: Heb ik 't net naar m'n zin, flikkert door de warmte een poster van m'n muur, recht op m'n hoofd en was ik weer wakker.
Oud 13-02-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Bedtijd, trusten forumvolk
welterusten!
Oud 13-02-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
hihi stefanie, wat jij net zei dacht ik vanmiddag precies. Ik heb in dromen nooit veel kracht, kom dan haast niet vooruit. Ik dacht toen ook, waarom besef ik nooit juist dan dat ik droom.
De lucide dromen die ik heb gehad zijn op 1 hand te tellen.
Haha grappig!

Ja, echt, ik heb dan geen kracht, ik ga ook altijd op dezelfde manier toch proberen om te rennen.
Sowieso zijn dingen doen in dromen heel moeilijk. Pff, weet je wat moeilijk is, boodschappen doen, of winkelen. Ik ben dan altijd eindeloos bezig met uitzoeken en alles is moeilijk en raar.
Ja, ik doe best vaak boodschappen in mijn droom, spannend he :') Maar de supermarkt is dan wel heel anders dan in het echt.
Oud 13-02-2011, 01:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
MMijn dromen zijn nooit zulke lange verhalen als ik weleens in het dromentopic lees. Of ik onthou ze gewoon niet natuurlijk.

Ze zijn ook helemaal niet zo concreet van 'toen gebeurde dit en dit, en gingen we daarheen'. Het is voor m'n gevoel meer een selectie van beelden en sferen en gevoelens ofzo. Met af en toe een concreet stukje ertussen.
Het zijn ook vaak gevoelens die ik omschrijf. Als "het was 1925 en de wereld was in economische crisis en ik had net 12 hotdogs op" dan is dat omdat ik dat voelde, niet omdat ik de krant lees en 12 hotdogs opeet. Ik concretiseer gewoon wat ik ervaar in mijn droom. Als het echt een bijzondere droom is, die mij verwondert, onthou ik die wel vrij helder. Vaak komt het dan omdat het verrassend logisch is, of zo absurd.
Oud 13-02-2011, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Het zijn ook vaak gevoelens die ik omschrijf. Als "het was 1925 en de wereld was in economische crisis en ik had net 12 hotdogs op" dan is dat omdat ik dat voelde, niet omdat ik de krant lees en 12 hotdogs opeet. Ik concretiseer gewoon wat ik ervaar in mijn droom. Als het echt een bijzondere droom is, die mij verwondert, onthou ik die wel vrij helder. Vaak komt het dan omdat het verrassend logisch is, of zo absurd.
ja zo werkt dat bij mij ook een beetje.
Oud 13-02-2011, 01:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat doen jullie eigenlijk als jullie lucide dromen. Wat is het eerste wat in je opkomt om te doen, wetende dat je moet handelen voordat je wakker wordt? Ik krijg dan altijd een haastgevoel, omdat ik weet dat het zo zeldzaam is. Stom is dat eigenlijk
Oud 13-02-2011, 01:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In 2011 heb ik volgens mij al meer gedroomd dan in de rest van m'n leven.
Pas droomde ik nog dat ik zwanger was (eng!) en de dag erna ofzo dat ik een piemel had. (raar, maar best leuk. )

@Noedel: Dan ga ik opzoek naar lekkere kerels.
Oud 13-02-2011, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Wat doen jullie eigenlijk als jullie lucide dromen. Wat is het eerste wat in je opkomt om te doen, wetende dat je moet handelen voordat je wakker wordt? Ik krijg dan altijd een haastgevoel, omdat ik weet dat het zo zeldzaam is. Stom is dat eigenlijk
ik grijp het moment om de personen die ik anders niet durf te spreken, dingen te vertellen, vragen te stellen, te biechten. Of tegenaan liggen Eigenlijk vooral verliefdheiddingetjes enzo, beetje suf. Niet om snelle auto's te besturen.
Oud 13-02-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik dat echt zelden.

De volgende keer dat ik niet kan rennen moet ik echt gaan beseffen dat het een droom is!
Oud 13-02-2011, 02:01
Verwijderd
als ik bij mijn ouders slaap heb ik elke nacht een stuk of 4 / 5 dromen. In Breda droom ik veel minder.
Oud 13-02-2011, 02:02
Verwijderd
Citaat:
In 2011 heb ik volgens mij al meer gedroomd dan in de rest van m'n leven.
Pas droomde ik nog dat ik zwanger was (eng!) en de dag erna ofzo dat ik een piemel had. (raar, maar best leuk. )

@Noedel: Dan ga ik opzoek naar lekkere kerels.
Omg ik heb ook weleens gedroomd dat ik een piemel had! En echt dat het leek, niet normaal
Ja, ik was er druk mee heel de tijd. ;x
Oud 13-02-2011, 02:03
Verwijderd
ja dat droom ik ook redelijk vaak
huhuhu
Oud 13-02-2011, 02:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb nog nooit gedroomd dat ik een vagina had Ik ben blijkbaar gewoon te blij met mijn piemel.
Oud 13-02-2011, 02:06
Verwijderd
Ik merk wel dat ik terugkerende thema's heb, qua dromen. Waaronder boodschappen doen in een enorme verwarrende supermarkt, en situaties waarin iedereen tegen me is en waarin ik heel gemeen en brutaal ga doen tegen anderen. (meestal docenten geloof ik)

En een tijdje droomde ik heel de tijd dat ik op school zat, nog op de middelbare, en dat ik het niet ging halen, doordat ik een te grote achterstand e.d. Dat kwam echt supervaak terug. Waarschijnlijk doordat ik ook echt zulke situaties heb gehad met opleidingen en blegh.

En nog iets naars wat op een gegeven moment bijna elke week wel terugkwam, maar dat vind ik PRIVE!
Oud 13-02-2011, 02:08
Verwijderd
jaaaa ik vind het mooi dat sommige thema's zo koppelbaar zijn. Ik droom zó vaak over een proefwerk aardrijkskunde dat ik nog moet doen. Dikke paniek en dan denk ik opeens halverwege de droom 'hey, hallo, ik zit in het vierde jaar'.
Oud 13-02-2011, 02:09
Verwijderd
Citaat:
jaaaa ik vind het mooi dat sommige thema's zo koppelbaar zijn. Ik droom zó vaak over een proefwerk aardrijkskunde dat ik nog moet doen. Dikke paniek en dan denk ik opeens halverwege de droom 'hey, hallo, ik zit in het vierde jaar'.
Ja dat ja! En toch elke keer weer die nare paniek!

Misschien hebben een hoop mensen dat soort dromen dan wel.
Oud 13-02-2011, 02:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Of dat je een eindexamen hebt oid maar de weg naar het lokaal niet meer kan vinden omdat de school er heel anders uitziet. PANIEK.
Oud 13-02-2011, 02:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit gedroomd dat ik een vagina had Ik ben blijkbaar gewoon te blij met mijn piemel.
Juh, een piemel lijkt me best handig.
Oud 13-02-2011, 02:11
Verwijderd
oh en hallo, hoe kon ik het belangrijkste thema vergeten: tanden en kiezen die loszitten. En ook elke keer weer die overtuiging dat het dit keer écht zo is
Je bent best dom als je droomt.
Oud 13-02-2011, 02:12
Verwijderd
En als ik sekserig droom dat ik het ook nooit 'we gaan neuken', maar is het ook altijd iets supervaags, wat dan toch met seks te maken heeft.

Maar dit is wellicht tmi.
Oud 13-02-2011, 02:13
Verwijderd
dat met tanden heb ik niet zo vaak. Meer overal gaten en bulten die er niet moeten zitten, vingers op gekke plekken, doorgesneden peesjes en dat soort nare dingen.
Oud 13-02-2011, 02:14
Verwijderd
ik kan me geen enkele erotische droom herinneren, ooit.
Oud 13-02-2011, 02:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ik dus wel.

Citaat:
Maar naarste moment in m'n leven: Heb ik 't net naar m'n zin, flikkert door de warmte een poster van m'n muur, recht op m'n hoofd en was ik weer wakker.
Oud 13-02-2011, 02:15
Verwijderd
ja ik heb er even over nagedacht en ik weet er weer eentje. Met een meisje dat dacht dat ik harry potter was of zo.
Oud 13-02-2011, 02:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hahahaha, wtf?
Die Potter-fans gaan best ver...
Oud 13-02-2011, 02:17
Verwijderd
Maar ik ga er vandoor kinderen!

Trusten.
Verwijderd
welterusten!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
trust'n
Verwijderd
ik heb hem gevonden, wonderlijk internet

Spoiler
Oud 13-02-2011, 02:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ik verwachtte eigenlijk dat Perkamentus z'n handjes niet thuis kon houden.
Oud 13-02-2011, 02:21
Verwijderd
ja dat was de onderliggende sfeer
hij kwam telkens binnenlopen als ik probeerde te douchen, viespeuk. Zo, nu ga ik wel slapen. Morgen een dagje animeren. Welterusten!
Oud 13-02-2011, 02:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten, Ludje.
Oud 13-02-2011, 02:22
Verwijderd
Oud 13-02-2011, 02:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trusten Egon en Stefenootje.

Ik droom ook nooit erotisch, dat wordt gewoon instant aanranding.
Oud 13-02-2011, 02:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar in je droom mag dat.

Mss ga ik zo ook maar eens slapen en dromen over een spannende affaire...
Oud 13-02-2011, 04:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Meh, niet zo mijn 'ding'. Ik word altijd een beetje zenuwachtig van die riedeltjes.
wat kort door de bocht, het is niet allemaal linedancing
Oud 13-02-2011, 07:55
Verwijderd

Wat-is-dit!
Oud 13-02-2011, 08:02
Verwijderd
Negen leden online al. Er zit een stijgende lijn in.
Oud 13-02-2011, 08:07
Verwijderd
Tien.

Het gaat in het geheel niet goed met dit forum, wat jammer nou, wat jammer. Ik wilde op mijn tweeëntwintigste stoppen met forumen, maar misschien stopt het forum nog wel wat eerder met forumen.
Oud 13-02-2011, 08:09
Verwijderd
Twaalf leden online! Het gaat hard het gaat lekkerrrrr
Oud 13-02-2011, 08:15
Verwijderd
Wacht, het is zondagochtend! Iedereen zit natuurlijk in de kerk, of is helemaal moe van al dat nachtgebraak.

Geel naamzoek ik had gedroomd dat ik aan de achterkant van station Den Bosch met wat vrienden buskruit aan het doen was, en toen kwam jij van het station gelopen. Je woog zo'n negentig kilo, had kort stekeltjeshaar en een stofjas, maar ik herkende je meteen, want je hoofd knipperde met die gele koeienvis in je avatar. . Je ging schoenen kopen en ik ging je laten zien waar de schoenenwinkels waren, maar je wilde alleen vrouwenschoenen kopen, en uiteindelijk kocht je dezelfde schoenen als die ik heb. Je vond ze 'heel mannelijk'

Edit: volgens mij heet het ding trouwens niet echt koeienvis. Ik zal eens zoeken hoe het in het Nederlands heet.

Edit2: ik denk niet dat er een Nederlandse naam is. Lactoria cornuta.

Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 08:25.
Oud 13-02-2011, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef:
Sarah naamzoek.
Als je in een ziekenhuis gaat solliciteren kan je dan in pak gaan om ben je dan overdressed? Ik heb namelijk een logistiek probleem aangezien ik donderdagochtend en middag een sollicitatie heb en ik in de ochtend wel in pak moet.
Toen ik in pak ging solliciteren was ik wel wat overdressed maar anders doe je gewoon je colbertje uit en leg je dat even bij een secretaresse neer.
Behalve bij bestuursfuncties, dan moet je wel in pak, maar ik neem aan dat het om een kfio-plek gaat?
Oud 13-02-2011, 08:26
Verwijderd
Zo. Nu ga ik mijn tijd beter verdoen dan forumen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten