Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
MMijn dromen zijn nooit zulke lange verhalen als ik weleens in het dromentopic lees. Of ik onthou ze gewoon niet natuurlijk.
Ze zijn ook helemaal niet zo concreet van 'toen gebeurde dit en dit, en gingen we daarheen'. Het is voor m'n gevoel meer een selectie van beelden en sferen en gevoelens ofzo. Met af en toe een concreet stukje ertussen. Ik kan ze ook zelden opschrijven of navertellen, omdat het gewoon niet te vertellen is ofzo. Al droomde ik pas wel dat ik op de oude winkelstraat was in de woonplaats van mijn ouders. Er was vanalles engs aan de gang (wat ik dus niet concreet kan beschrijven) en toen er een man met een pistool heel dichtbij was werd ik wakker. Ik word wel altijd heel film-esk wakker op het engste moment. ;x |
![]() |
|
trusten sannepann!
@Pip: Ik heb wel eens lucide dromen gehad en die waren eh... erg fijn. Maar naarste moment in m'n leven: Heb ik 't net naar m'n zin, flikkert door de warmte een poster van m'n muur, recht op m'n hoofd en was ik weer wakker. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, echt, ik heb dan geen kracht, ik ga ook altijd op dezelfde manier toch proberen om te rennen. ![]() Sowieso zijn dingen doen in dromen heel moeilijk. Pff, weet je wat moeilijk is, boodschappen doen, of winkelen. Ik ben dan altijd eindeloos bezig met uitzoeken en alles is moeilijk en raar. Ja, ik doe best vaak boodschappen in mijn droom, spannend he :') Maar de supermarkt is dan wel heel anders dan in het echt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In 2011 heb ik volgens mij al meer gedroomd dan in de rest van m'n leven.
Pas droomde ik nog dat ik zwanger was (eng!) en de dag erna ofzo dat ik een piemel had. (raar, maar best leuk. ![]() @Noedel: Dan ga ik opzoek naar lekkere kerels. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De volgende keer dat ik niet kan rennen moet ik echt gaan beseffen dat het een droom is! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik was er druk mee heel de tijd. ;x |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk wel dat ik terugkerende thema's heb, qua dromen. Waaronder boodschappen doen in een enorme verwarrende supermarkt, en situaties waarin iedereen tegen me is en waarin ik heel gemeen en brutaal ga doen tegen anderen. (meestal docenten geloof ik)
En een tijdje droomde ik heel de tijd dat ik op school zat, nog op de middelbare, en dat ik het niet ging halen, doordat ik een te grote achterstand e.d. Dat kwam echt supervaak terug. Waarschijnlijk doordat ik ook echt zulke situaties heb gehad met opleidingen en blegh. En nog iets naars wat op een gegeven moment bijna elke week wel terugkwam, maar dat vind ik PRIVE! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien hebben een hoop mensen dat soort dromen dan wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wacht, het is zondagochtend! Iedereen zit natuurlijk in de kerk, of is helemaal moe van al dat nachtgebraak.
Geel naamzoek ik had gedroomd dat ik aan de achterkant van station Den Bosch met wat vrienden buskruit aan het doen was, en toen kwam jij van het station gelopen. Je woog zo'n negentig kilo, had kort stekeltjeshaar en een stofjas, maar ik herkende je meteen, want je hoofd knipperde met die gele koeienvis in je avatar. ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: volgens mij heet het ding trouwens niet echt koeienvis. Ik zal eens zoeken hoe het in het Nederlands heet. Edit2: ik denk niet dat er een Nederlandse naam is. Lactoria cornuta. Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 08:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Behalve bij bestuursfuncties, dan moet je wel in pak, maar ik neem aan dat het om een kfio-plek gaat? |
![]() |
|
|