Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2011, 15:20
Breakdown
Breakdown is offline
Ik ben benieuwd wie op welk soort schoenen loopt hierzo xD

Zelf ben ik van de Vans voornamelijk.
Heb zelf 3 paar.
1 paar voor de winter die echt lekker dik en wat hoger zijn.
1 paar lage (groen, zwart)
en nog 1 paar lage (Bruin, donkerbruin)

Wat dragen jullie het liefst qua schoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2011, 15:24
Minth
Minth is offline
ik heb een paar uggs voor de warmte.. en een paar nikes voor als ik ga werken. en dan nog een paar bruine westernlaarzen, zwarte enkellaarsjes met naaldhak, zwarte enkellaarsjes met normale hak en een paar pumps
maar ik hou toch wel heel erg van gympen
hakken laatste tijd pas
Oud 17-01-2011, 15:57
Verwijderd
nikes en van die neppe all stars
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 16:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Voornamelijk gympen... Een paar Adidas die wat weg hebben van All Stars (geen idee hoe ze heten, te lui om het op te zoeken), nog een paar Adidas Top Ten High met regenboogkleurdetails en verder zwart. Onitsuka Tigers waar iedereen zo'n beetje op loopt. Verder nog een paar merkloze nepleren laarzen, sneeuwboots, teenslippers en van die witte H&Mgympen waar ook half Nederland op loopt, oh en zwarte ballerina's. Bij mijn vader staat ook nog het een en ander, maar dat heb ik nooit meer aan dus dat telt ook niet meer.
Oud 17-01-2011, 17:01
Diamera
Diamera is offline
Donkerblauwe lage Vans, ooit witte hoge All Stars met bloemen, hoge zwart-wit gestreepte Reeboks, hoge witte Nikes, zwarte enkellaarsjes, zwarte ballerina's, zwarte pumps, witte sandaaltjes met een hakje en nog enkele paren (teen)slippers. Ik heb vooral gympen en sneakers maar draag de laatste tijd liever wat elegantere schoenen. Heb een hekel aan de meeste laarzen. Als het eindelijk weer zomer is, ga ik ook maar weer leuke sandaaltjes zoeken!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 18:53
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Blauw witte All Stars, van die standaard uitvoering, die ik van de zomer veel heb gedragen. Ik heb ook DC's, zwart wit, lekker tijdens deze koude dagen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 20:07
Kaa
Kaa is offline
Ik draag het liefst hakken van 8,5/9 cm en hoger
En dan pumps/laarzen/enkellaarzen/sandalen, dat maakt niet uit.
Oud 17-01-2011, 20:14
Verwijderd
vans, DC, all star, nike, replay, gavis, van bommel. en ook nog een aantal paren zonder merk vooral sneakers.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 22:09
Verwijderd
Ik draag schoenen met een platte neus en platte zool. De ene keer is dat puma of le coq en de andere keer crappy schoentjes van de bristol. Ik ben nu al maanden opzoek naar elegante schoentjes, en ik loop op kapotte afgetrapte dingen omdat ik niks kan vinden ;x
Jammer dat all stars light zo duur zijn want die zijn echt precies wat ik bedoel. Alhoewel ik denk dat die te smal zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 20+ paar schoenen, maar de meeste daarvan draag ik niet of echt zelden (de nette schoenen vooral).

Welke ik wel regelmatig draag:

(voor m'n werk)

(onder een rokje, of bij kutweer).

En dan wissel ik nog wel eens af met een paar hoge converse (meestal m'n grijze), of hoge skateschoenen.
Oud 17-01-2011, 22:32
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
http://www.benscore.com/epages/61841...lectSubProduct
Oud 18-01-2011, 20:09
marrel
marrel is offline
Nu in de winer draag ik meestal zwarte laarzen met hak, of soms platte bruine suede/leren gevoerde laarzen (geen uggs, geen nepbond etc, gewoon "normaal"). Misschien soms nog een keer m'n hoge nikes.
Zomer meestal nikes of iig sneakers opt werk omdat ik veel moet staan, en een hele serie aan pumps/ballerina's etc.
Oud 18-01-2011, 20:11
Rysair
Rysair is offline
Vooral Nikes en andere sneakers (high tops).
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 12:17
Verwijderd
Voor de winter heb ik deze:

en deze:

's Zomers draag ik slippers of sandalen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 12:28
*oma*
*oma* is offline
Ik wissel vaak van schoenen, omdat ze wel bij mijn outfit moeten passen .
Ik heb oa. hoge adidas sneaker (paars, groen, zwarte met een ruitje en corduroy), Nike SB's die het zelf heb ontworpen/ ingekleurd op de site, lage Allstars (zwarte, witte met roze, grijze en roze), hoge Allstars van leer, lage adidas sneakers (wit met roze en een patroontje), lage paarse adidas gympen die op Allstars lijken, zwart ballerina's met een strikje, zwart/ wit geblokte Vans ballerina's, zwart/ witte DC ballerina's met kriebeltjes erop ofzo, half hoge donkerbruine Hubs met een bontje, hoge grijze laarzen met een platte zool en een nep schaapje (geen huisvrouwen laarzen!), halfhoge grijze laarzen met een gebreide schacht, witte adidas sneakers met een zwarte/ paarse/ lila zool en gekleurde vetergaatjes, parelmoerkleurige/ witte havaianas. Zoiets geloof ik.
Oud 21-01-2011, 12:28
*oma*
*oma* is offline
Ohja en nog zwarte low pro Vans
Oud 24-01-2011, 13:09
Breakdown
Breakdown is offline

Deze heb ik zelf in ieder geval alleen is op dat 2e plaatje daar wat grijs is is bij mij zwart
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 17:13
Englander
Englander is offline
Oud 26-01-2011, 15:25
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik wissel vaak van schoenen, omdat ze wel bij mijn outfit moeten passen .
Ik heb oa. hoge adidas sneaker (paars, groen, zwarte met een ruitje en corduroy), Nike SB's die het zelf heb ontworpen/ ingekleurd op de site, lage Allstars (zwarte, witte met roze, grijze en roze), hoge Allstars van leer, lage adidas sneakers (wit met roze en een patroontje), lage paarse adidas gympen die op Allstars lijken, zwart ballerina's met een strikje, zwart/ wit geblokte Vans ballerina's, zwart/ witte DC ballerina's met kriebeltjes erop ofzo, half hoge donkerbruine Hubs met een bontje, hoge grijze laarzen met een platte zool en een nep schaapje (geen huisvrouwen laarzen!), halfhoge grijze laarzen met een gebreide schacht, witte adidas sneakers met een zwarte/ paarse/ lila zool en gekleurde vetergaatjes, parelmoerkleurige/ witte havaianas. Zoiets geloof ik.
Jij hebt keiveel schoenen!

Ik heb zes paar laarzen, geloof ik. Zwarte met hoge hakken, zwarte met lage hakken, zwarte cowboylaarzen zonder hakken, zwarte cowboylaarzen van half suède met hakken, rode laarzen (die zijn een beetje hoerig) en zwarte rijglaarzen met keihoge hakken (die zijn gaaf, maar eigenlijk te groot, en ze hebben ook een rits en dat is kut). Ik draag eigenlijk alleen de eerste drie paar.
En ik heb Vans met bloemetjes en bliksems, het is een supertoffe print in rose-oranje-geel. En ik heb rode lage All Stars die ik heb gepimpt met glitters en bloemen, maar die draag ik alleen in de zomer onder rokjes.
En ik heb supermooie zwarte suède pumps met een vetertje en die zijn mijn allerfavoriete ooit want ze lopen fantastisch en ze waren maar €40. <3 En dan heb ik nog wel tien paar pumps maar die draag ik toch allemaal niet want ze zijn te groot of te klein of met te hoge hakken of ik krijg er rugpijn van. Miskopen ftw. Ik heb wel ook nog zwarte ballerina's met een strikje van een veter die ik superveel draag en die inmiddels echt als pantoffels zitten.
Oud 26-01-2011, 17:28
Verwijderd
Ik heb veel te veel schoenen, ik denk dat als ik ga tellen ik de 100 paar wel haal Maar net als Roosje heb ik veel pumps die te hoog zijn en ik dus vrijwel niet draag omdat ik er niet op kan lopen. Ik heb heel veel schoenen die ik 1x aan heb gehad en dan vergeet en na een paar maanden weer eens tegen kom als ik schoenen bij een outfit zoek Ik draag in de winter vrijwel altijd laarzen, op mijn werk altijd sneakers en in de zomer leef ik op slippers, met af en toe gympies
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 19:39
Verwijderd
Even een kopie van een vroeger topic:

Niet op de datum letten, zijn een jaar geleden getrokken. Het zijn er belachelijk veel, maar ik kan geen schoenen weggooien, tenzij ze helemaal kapot zijn. Pas een paar teenslippers en een paar enkellaarsjes de deur uit gedaan.

Sportschoenen:

Van links naar rechts: allstars, nike sportschoenen, nieuwe airwalks, nep allstars, oude airwalks (zijn hier niet meer te krijgen in dit model, 12 jaar oud) en Kustoms

Lage pumps:

Hoge pumps:

De meest rechtse zijn Bronx.

Bronx laarzen:

Andere laarzen:

De linkse zijn laarsjes die nog van mijn moeder zijn geweest, ik gok minstens 25 jaar oud. De andere 2 zijn SImona's. De rechtse is overigens echt lakleer.

Ballerina's en co:

De 2 linksboven heb ik van een ex gekregen.

Slippers:

De linkse zijn larp-slippers.

Dokters:

Larp-laarzen en sandalen:

Schoenen uit een periode die nu voorbij is, maar die ik toch niet wil weg doen :

De laarzen zijn neppers, de sandalen El Dante en de schoenen Hex.

Rest:

Links laarzen die ik nog moet bewerken voor larp (witte zool weg, oranje merkje weg), rechts Art.

De nieuwste die ik van opa heb gekregen:

En mijn nieuwste (larp)laarzen van Khrio:

En dan nog wat standaard teenslippers.

Wat ik het meeste draag... mijn Kustoms en zwarte Airwalks voor het makkelijke, de zwarte Bronxlaarzen om chique te zijn, de blauwe pumps om netjes te zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 01:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver Mutant, je hebt echt belachelijk veel schoenen Maar ook wel een paar mooie!
Oud 28-01-2011, 09:06
flower1989
flower1989 is offline
ik draag voornamelijk pumps , hoe hoger hoe beter
En af en toe gewoon sneakers, maar dat is meer voor me werk.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 16:46
Verwijderd
De larplaarzen met vierkante neus zijn beyond repair, dus die gaan de vuilbak in. Nu moet ik eigenlijk zo'n stel nieuwe. Maar die zijn zo saai dat ik geen schoenenwinkels meer ken die zoiets verkopen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 00:41
Verwijderd
Hakken
uggs
sneakers
etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2011, 18:27
muchachomalo
muchachomalo is offline
nikes+allstars
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 18:29
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jij hebt keiveel schoenen!
Ja, ik weet het. Het merendeel ziet er zelfs heel erg nieuw uit...
Vandaag trouwens nog even een paar Vans aangeschaft .
Oud 03-02-2011, 22:27
Sv3nie
Sv3nie is offline
Air max 1
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 12:15
Verwijderd
Vans in de zomer, in de winter nike/adidas ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 12:18
Verwijderd
In de zomer een paar lichtroze allstars, roze met grijze sandalen (niet charmant maar wel erg goed om op te lopen en te werken) en een paar leren slippertjes uit Frankrijk. De beste koop ooit, de eerste slippers waar ik een hele dag op kan lopen en ik geen last van mijn voeten krijg (L).
In de winter vooral laarzen. Een paar kuitlaarzen met een kleine hak van Espirit en sinds kort heerlijk mooie beige laarzen van S. Oliver <3
Verder heb ik nog een paar grijze laarzen, groene en zwarte. Een twee paar pumps die vet mooi zijn maar die ik bijna nooit aan doe omdat ik er A) neit op kan lopen zonder dat mijn voeten onder de blaren komen te zitten en B) ik er vaak veel te klassiek en kak uit kom te zien als ik die aanheb. Maar van de zomer heb ik een bruiloft, misschien moet ik dan maar weer eens nieuwe pumps aanschaffen (L)

Want stiekem hou ik wel van pumps
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 14:45
Em.
Em. is offline
Hakken. <3
Waarbij ik dan weer niet zo van sleehakken of lage hakken hou. Ik zit meer aan de 5-7 centimeter, denk ik. Ik vind ze fijn sierlijk en ik vind het getik leuk (ergens in mijn vroege jeugd opgelopen, geloof ik) en ik voel me vaak 'sterker' op hakken. Tel daarbij op dat ik niet supergroot ben (hoewel ook niet heel klein) en relatief korte benen heb (door hakken lijkt het langer).

Verder heb ik gympen, maar daar loop ik eigenlijk niet meer op. Vroeger wel, want zo lang loop ik nog niet op hakken. Vans/allstars/nikedingen heb ik niet. De eerste twee vind ik wel leuk, maar een béétje te veel gedragen en ik vind het niet zo bij mij passen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 20:09
muchachomalo
muchachomalo is offline
allstars+airmax
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 20:27
surimeid
surimeid is offline
i love me nikes...

en uggs
ballerina's
vans
converse
adidas
en slippertjes voor in de zomer heerlijk
Oud 10-02-2011, 20:10
Vluggertje
Vluggertje is offline
Uggs
Birckenstocks
Heel veel sneakers ( veel verschillende merken: van duur tot spotgoedkoop)
Tamaris laarzen
en in de zomer veel ballerina's en flatjes
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 12:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een paar zwarte puma sneakers voor herfst/voorjaar, een paar zwarte laarzen met laag hakje voor in de winter en voor onder een rokje enzo, een paar zwarte hoge suede veterschoenen voor in de winter als ik niet op hakken wil lopen. Voor in de zomer een paar roze lage nep-allstars, een paar nep birckenstock teenslippers. Verder nog een paar zwarte plastic teenslippers voor in het zwembad, een paar sportschoenen en een paar oude witte sneakers om mee te klussen/verven etc.
Oud 11-02-2011, 14:04
Diamera
Diamera is offline
Wow Mutant je kan haast een winkel beginnen!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 09:27
lekkergek
lekkergek is offline
normaal naar school enzo loop ik op le coq sportif's of all stars en met voetballen loop ik op nikes.. kheb trouwens ook nog cowboy llaarsjes
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 10:33
something..
something.. is offline
ik draag Vty schoenen

maar dan in het rood met rood witte veters.

nike

maar dan het nike logo en de veters groen ;P

en deze voor zondag en gelegenheden.

ga binnekort denk ook eigen nike laten customizen
lijkt me wel lachen

Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:57
Verwijderd
all stars dragers : blijven allstars lang heel? Met neppe all stars gaan altijd heel snel de randjes los waar mijn voet buigt, is dat bij all stars ook zo of zijn die toch wat beter?
Gister mijn eerste paar gekocht, ze zijn zoooo mooi. Ik heb de all stars light (die met de platte zool).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:15
surimeid
surimeid is offline
all stars blijven lang meegaan. neppe natuurlijk niet. veel plezier met je all stars
Oud 13-02-2011, 23:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
all stars dragers : blijven allstars lang heel? Met neppe all stars gaan altijd heel snel de randjes los waar mijn voet buigt, is dat bij all stars ook zo of zijn die toch wat beter?
Gister mijn eerste paar gekocht, ze zijn zoooo mooi. Ik heb de all stars light (die met de platte zool).
Ik ken de allstars-light niet, maar de gewone gaan best lang mee. Ik heb iets van 7 paar ofzo, maar die draag ik maar af en toe. Het paar lage zwarte die ik echt elke dag droeg, hebben 't wel 2 jaar volgehouden, maar op een gegeven moment sleet de zool weg (aan de binnenkant ook, heb ik nog nooit eerder zo gehad!) en kwamen er gaten in. Ik bleef ze zelfs toen nog dragen, maar ze kwamen aan hun eind op een kampvuur.
("Hee Trimm, zijn dit jouw schoenen bij het vuur?" "Eh, Ja. Die liggen te drogen." "Okeeee! *spiritus op vuur gooi en schoenen verschroei*"

Zijn die light dingen trouwens van canvas of van leer? Want de leren allstars gaan écht lang mee. (Beste werkschoenen evar! )
Oud 14-02-2011, 00:30
Verwijderd
Oke ze gaan dus wat langer mee dan neppers, top.
Ik heb suède all stars, met een beetje teddybeerstof van binnen. Zodra de nieuwe light collectie in de uitverkoop gaat dan koop ik ze, die zijn van leer en ook zo ontzettend elegant <3
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 12:45
meisjeJ
meisjeJ is offline
All Stars
Nike's
ballerina's
teenslippers
laarzen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 17:15
lekkergek
lekkergek is offline
Citaat:

echten blijven lang goed, allen moet je er niet mee gaan voetballen XD dan kun je ze wel vergeten

succes met je all stars
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 16:26
Verwijderd
ik houd van gympies, (vooral allstars) of laarzen met van die kleine hakken.

In de zomer loop ik op blote voeten (thuis) en van die teenslippers met glittersteentjes.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:01
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ga binnekort denk ook eigen nike laten customizen
lijkt me wel lachen
Heb ik ook gedaan en is zeker lachen. Alles netjes geregeld via nike en binnen de afgesproken tijd (weet niet meer wat die precies was) ook netjes binnengekregen.
OT: zodra ik mijn schoenen collectie hier zou posten zouden mensen die mij in real life kennen me waarschijnlijk herkennen dus dat ga ik maar niet doen . Kan wel zeggen dat mn collectie (inclusief sportschoenen) 10 paar telt (waarvan de helft sportschoenen )
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 09:38
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Oke ze gaan dus wat langer mee dan neppers, top.
Ik heb suède all stars, met een beetje teddybeerstof van binnen. Zodra de nieuwe light collectie in de uitverkoop gaat dan koop ik ze, die zijn van leer en ook zo ontzettend elegant <3
Die (de leren light-variant) heb ik gister ook gekocht . Ze zijn echt fijn!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 14:27
TheEditor
TheEditor is offline

Allebei tzelfde merk. En een paar simpele Celtics voor bij het sporten. (of als het slecht en nat weer is, en ik mijn andere schoenen niet te vies wil maken) Zijn een beetje worn out, maar zitten opzich lekker.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 19:54
Zeekoetje
Zeekoetje is offline
Citaat:
Hakken
uggs
sneakers
etc.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 23:06
proline224
proline224 is offline
Citaat:
Die (de leren light-variant) heb ik gister ook gekocht . Ze zijn echt fijn!
Waar heb je die gekocht? Die zoek ik namelijk al een tijdje maar kan ze nergens vinden!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten