Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb veel te veel schoenen, ik denk dat als ik ga tellen ik de 100 paar wel haal
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een kopie van een vroeger topic:
Niet op de datum letten, zijn een jaar geleden getrokken. Het zijn er belachelijk veel, maar ik kan geen schoenen weggooien, tenzij ze helemaal kapot zijn. Pas een paar teenslippers en een paar enkellaarsjes de deur uit gedaan. Sportschoenen: ![]() Van links naar rechts: allstars, nike sportschoenen, nieuwe airwalks, nep allstars, oude airwalks (zijn hier niet meer te krijgen in dit model, 12 jaar oud) en Kustoms Lage pumps: ![]() Hoge pumps: ![]() De meest rechtse zijn Bronx. Bronx laarzen: ![]() Andere laarzen: ![]() De linkse zijn laarsjes die nog van mijn moeder zijn geweest, ik gok minstens 25 jaar oud. De andere 2 zijn SImona's. De rechtse is overigens echt lakleer. Ballerina's en co: ![]() De 2 linksboven heb ik van een ex gekregen. Slippers: ![]() De linkse zijn larp-slippers. Dokters: ![]() Larp-laarzen en sandalen: ![]() Schoenen uit een periode die nu voorbij is, maar die ik toch niet wil weg doen ![]() ![]() De laarzen zijn neppers, de sandalen El Dante en de schoenen Hex. Rest: ![]() Links laarzen die ik nog moet bewerken voor larp (witte zool weg, oranje merkje weg), rechts Art. De nieuwste die ik van opa heb gekregen: ![]() En mijn nieuwste (larp)laarzen van Khrio: ![]() En dan nog wat standaard teenslippers. Wat ik het meeste draag... mijn Kustoms en zwarte Airwalks voor het makkelijke, de zwarte Bronxlaarzen om chique te zijn, de blauwe pumps om netjes te zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de zomer een paar lichtroze allstars, roze met grijze sandalen (niet charmant maar wel erg goed om op te lopen en te werken) en een paar leren slippertjes uit Frankrijk. De beste koop ooit, de eerste slippers waar ik een hele dag op kan lopen en ik geen last van mijn voeten krijg (L).
In de winter vooral laarzen. Een paar kuitlaarzen met een kleine hak van Espirit en sinds kort heerlijk mooie beige laarzen van S. Oliver <3 Verder heb ik nog een paar grijze laarzen, groene en zwarte. Een twee paar pumps die vet mooi zijn maar die ik bijna nooit aan doe omdat ik er A) neit op kan lopen zonder dat mijn voeten onder de blaren komen te zitten en B) ik er vaak veel te klassiek en kak uit kom te zien als ik die aanheb. Maar van de zomer heb ik een bruiloft, misschien moet ik dan maar weer eens nieuwe pumps aanschaffen (L) Want stiekem hou ik wel van pumps ![]() |
![]() |
|
Hakken. <3
Waarbij ik dan weer niet zo van sleehakken of lage hakken hou. Ik zit meer aan de 5-7 centimeter, denk ik. Ik vind ze fijn sierlijk en ik vind het getik leuk (ergens in mijn vroege jeugd opgelopen, geloof ik) en ik voel me vaak 'sterker' op hakken. Tel daarbij op dat ik niet supergroot ben (hoewel ook niet heel klein) en relatief korte benen heb (door hakken lijkt het langer). Verder heb ik gympen, maar daar loop ik eigenlijk niet meer op. Vroeger wel, want zo lang loop ik nog niet op hakken. Vans/allstars/nikedingen heb ik niet. De eerste twee vind ik wel leuk, maar een béétje te veel gedragen en ik vind het niet zo bij mij passen. |
![]() |
|
Ik heb een paar zwarte puma sneakers voor herfst/voorjaar, een paar zwarte laarzen met laag hakje voor in de winter en voor onder een rokje enzo, een paar zwarte hoge suede veterschoenen voor in de winter als ik niet op hakken wil lopen. Voor in de zomer een paar roze lage nep-allstars, een paar nep birckenstock teenslippers. Verder nog een paar zwarte plastic teenslippers voor in het zwembad, een paar sportschoenen en een paar oude witte sneakers om mee te klussen/verven etc.
|
![]() |
ik draag Vty schoenen
maar dan in het rood met rood witte veters. nike ![]() maar dan het nike logo en de veters groen ;P en deze voor zondag en gelegenheden. ga binnekort denk ook eigen nike laten customizen ![]() lijkt me wel lachen
Laatst gewijzigd op 13-02-2011 om 10:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
all stars dragers : blijven allstars lang heel? Met neppe all stars gaan altijd heel snel de randjes los waar mijn voet buigt, is dat bij all stars ook zo of zijn die toch wat beter?
Gister mijn eerste paar gekocht, ze zijn zoooo mooi. Ik heb de all stars light (die met de platte zool). |
![]() |
||
Citaat:
("Hee Trimm, zijn dit jouw schoenen bij het vuur?" "Eh, Ja. Die liggen te drogen." "Okeeee! *spiritus op vuur gooi en schoenen verschroei*" Zijn die light dingen trouwens van canvas of van leer? Want de leren allstars gaan écht lang mee. (Beste werkschoenen evar! ![]()
||
![]() |
Citaat:
echten blijven lang goed, allen moet je er niet mee gaan voetballen XD dan kun je ze wel vergeten ![]() succes met je all stars |
![]() |
||
Citaat:
OT: zodra ik mijn schoenen collectie hier zou posten zouden mensen die mij in real life kennen me waarschijnlijk herkennen dus dat ga ik maar niet doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
welke schoenen vinden meiden mooi bij jongens ThisIsMyName | 18 | 22-04-2013 19:43 | |
Lifestyle |
Welke schoenen hebben jullie allemaal? shoeareainc1 | 3 | 11-05-2010 19:07 | |
Lifestyle |
Welke schoenen hebben jullie allemaal? *oma* | 78 | 07-03-2010 15:38 | |
Lifestyle |
Welke schoenen heb jij? RoosjeKahlan | 7 | 07-05-2006 15:46 | |
Lifestyle |
welke schoenen draag je? girltje | 136 | 22-07-2004 20:30 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 |