Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met lego speelde ik met de poppetjes gewoon net zoals met de andere poppen, en verder bouwde ik huisjes. Eindeloos vierkante huisjes met trapjesdaken in elke muur een raam behalve in de muur waar de deur zit. Zo is er ook een jaar geweest (het jaar waarin ik zeven werd) dat ik uitsluitend boten tekende. Zo groot mogelijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() keukenkastje sukkelkind |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik nog een hond wilde had ik een keer gelezen dat honden elkaars wonden likken en dat dat heel goed is, omdat het ontsmettend werkt ofzo. Toen heb ik wekenlang elke keer dat ik was gevallen en m'n knieën had opengeschaafd tegen mijn moeder gezegd dat het heel goed zou zijn als we een hond hadden, want dan kon hij eraan likken. Achteraf gezien denk ik niet dat ze het punt begreep.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja het was ook intens stom. Maar ze is nogal smetvrezerig, dus waarschijnlijk vond ze het een vies idee om de knuffel van een 'vreemd' kind in haar wasmachine te hebben :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had vanaf mijn geboorte een popje. Dat popje ging overal mee naartoe. Het heette Dei. Na een buurtfeest was ik hem kwijt. Ik kon natuurlijk niet slapen zonder Dei, dus ging mijn vader het zoeken bij het buurtfeest. Daar hadden dronken mannen hem uit elkaar getrokken en de stukken in de bosjes gegooid. Mijn vader heeft de stukken verzameld en mijn moeder heeft hem toen weer aan elkaar genaaid, want een nieuw popje werkte niet. Ik snap nog steeds niet hoe die mannen dat hebben kunnen doen! Ik zie het nog steeds voor me.
![]()
|
Ik heb ook al zolang ik me kan herinneren een minipopje, misschien 8 cm groot, een witte met roze stipjes. Ik ben hem nooit, en dan ook nooit kwijt geweest, wat ik best bijzonder vind want klein en kindertijd. Toen hij een keer achter mijn hoogslaper was gevallen, dwong ik mijn moeder om hem erachter vandaan te vissen, dat weet ik nog wel. Ik was toen 4 ofzo.
|
Verwijderd
|
Ik heb Plokkie <3 Ik heb haar sinds m'n 2de en ze is nog nooit echt kwijt geweest. Ze heeft wel meerdere keren in een dakgoot gelegen (
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Conclusie van een uitgebreid onderzoek met 800 proefpersonen: studenten die goed leren voor een open-boek tentamen scoren alleen hoger dan slecht lerende studenten, als er weinig tijd voor het tentamen is. Jah, dat lijkt me een beetje het punt van open boek, als je oneindig tijd zou hebben zou je 100% moeten scoren
![]() (ik zit op het werk dus ik ben intussen een medisch tijdschrift aan het lezen). |
![]() |
|
Soms zag ik kindjes met hele verfomfaaide knuffels enzo, helemaal vies en kapot en dat snapte ik nooit. Ik heb nog nooit een knuffel gehad die ik áltijd mee moest nemen overal mee naartoe ofzo, ik wisselde ze vaak. En ze versleten wel, maar gingen nooit echt kapot.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De oudste knuffel die ik nog heb kreeg ik toen ik 6 was. Hij is nog net zo mooi als toen, want ik heb er nooit mee geslapen en hij is ook nooit in de was geweest. Ik was toen heel bang voor geesten enzo en toen kreeg ik die knuffel van papa om voor de deur te zetten, die zou me dan beschermen. Het is een grote hondenknuffel van ongeveer 50 cm hoog ofzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met m'n andere knuffels sliep ik wel hoor, maar die hebben het allemaal niet overleefd. Of nou ja, het zou best kunnen dat er nog een doos vol knuffels op de zolder van de garage staat bij m'n ouders (daar staan ook nog dozen vol kinderboeken, barbies, lego etc) maar ik geloof het niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() volgens mij moet je daar echt mee oppassen, elke goedbedoelende oudtante of collega die snel een cadeautje wil kopen komt met een knuffel aanzetten, en zo hebben kinderen binnen een halfjaar genoeg knuffels om tien keer in te stikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|