Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
MENSEN!!!!!!!
IK!! heb hier het onweerlegbare bewijz, dat Tupac Amaru Shakur aka MAKAVELI THE DON aka Lesane Parish Crooks aka MC NEW YORK aka 2pac nog STEEDS in leven is. Hij is door middel van gezichtsbedrog, vindingrijkheid en bovennatuurlijke intelligentie zijn vijanden te slim afgeweest. MIJN bewijs, kortweg '7 day theory' genoemd is een ontwistbare theorie. Voor de ongelovigen en niet-2pac fans onder ons zal ik het kort uit leggen: Alles hangt samen met het getal se7en. bijvoorbeeld: 7²/7 = 7!!!!! geloof het of niet!!!! als je 7 kwadrateert en dat deelt door 7 dan is het antwoord... ZEVEN!!!! WHAHHAAHAHAHA!!! 2PAC IS ALIVE!!!! WESTSIDE 4 EVER!!!! FUCK YOU ALL!!!
||
Citaat:
Makaveli the Don Killuminati The 7 Day Theory, Greatest Hits, Until The End Of Time en Better Dayz zijn uitgebracht door Death Row Records (nu Tha Row) (de laatste 3 ook met Amaru Records). op m'n 14e kwam ik achter wat voor zielige gozer het eigenlijk wel niet is ![]() ![]() THUG LIFE: The Hate U Gave Little Infants Fuck Everybody NIGGA: Never Ignorant Getting Goals Accomplished OUTLAWZ Operation Under Thug Lawz As WorriorZ Peace en Craig David: Je naamt zegt het eigenlijk al,,,...Fuck You |
![]() |
||
Citaat:
ur cock klootzak you own urself ofzo???? anyway, begrijp me niet verkeerd, ik vind 2pac goed, hij is de beste rapper. ik heb zelfs clips van hem op me comp staan, maar lets face it: hij is dood. hij was mischien goed maar dat betekent niet dat zijn geest in 2003 terug komt met 7 hulpjes.
||
Citaat:
ik d8 als ik me nicknaam niet kan veranderen, dan maar me avatar en kwam deze avatar op een site tegen. staat er piru in je avatar? ik zie er verder niet in. wat zie jij in me avatar? ![]()
||
Citaat:
![]() waarom zou je zulke topics niet mogen maken, waar is anders het muziek forum voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://www.tupacfans.com/images/misc/sighting.jpg
voor iedereen die zeikt dat tupac NIET leeft... tjek deze foto.... en kijk als jen iet overtuigd bent verder op die site... http://www.tupacfans.com/ en je zal t zien einde discussie ![]() ![]()
||
^ Niet einde discussie
Wat is de eerste regel van het artikel? : BAD BOY rapper Tupac Shakur may not have... BAD BOY .....WTF!!! Elke hiphopfan weet dat Tupac niet bij Badboy hoorde maar bij Death Row. Hij had juist ruzie met Badboy (Hit 'Em Up). De schrijver van dit artikel weet er dus geen niks van. Hij heeft alleen een foto van een lezer gekregen en een verhaaltje erbij verzonnen. Als je naar die foto kijkt lijkt het net of Tupac's hoofd er in geplakt is. En vind je het niet raar dat ie tussen honderden mensen staat EN NIET HERKEND IS.... Citaat:
En gaat dat over mij? Until they kill me, that's how I'm rollin' Fuck em' all Let them die That's my slogan Fuck em' all |
![]() |
|
over de alive theories moeten we ff ophouwen, er zijn veel aanwijzingen dat ie nog leeft en ook veel goeie maar veel zijnook erg ver gezocht.
Let 2pac rest in peace, we zien wel op 13 september 2003, als ie dan niet trug is moet dat gezeik gewoon ophouden. 2pac had een vooruitziende blik, hij voelde het aan dat hij vroeg dood zou gaan, daarom zijn er veel vreemde dingen in zn teksten. |
![]() |
||
Citaat:
en je denk tog niet dat die roze letters indruk maken BEEEIITCH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehehe...
||
Citaat:
echt kansloos dat iedereen hier zo loopt te zeiken, iedereen vindt andere muziek leuk en als hiphop je niet boeit......waarom zou je dan gaan reageren?!?! Ik ga toch ook niet op een of andere punk of rock topic lopen zeiken dat ik die muziek kansloos vind! echt zwaar debiel dit. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hehe, eindelijk nog is iemand die het begrijpt...... En voor Alkahol!k: waarom wil je m'n leeftijd weten? wat boeit jou dat nou? wil je hem weten zodat je mij belachelijk kan maken? Dat is discriminatie: Discriminatie= ongelijke behandeling van individuen of groepen op grond van kenmerken van die individuen of groepen die in de gegeven situatie niet relevant zijn. Het maakt toch niet uit hoe oud je bent?Maakt het ook uit welke huidskleur ik heb? Wil je dat ook nog weten ofzo???? ![]() ![]() T!mp, I got your back. Lijkt dat Styles J het allang heeft opgegeven... Peace
||
Citaat:
euuhh ik start wel een topic over....... fuck zelfs op bytheway....
||
Citaat:
![]() ![]()
|
^ Eeeh...........OK
Infaustus, jij en dat plaatje van je irriteren mij en anderenen. Jij hebt samen met a new nose deze topic verneukt met je 'geile praatjes'. Wordt het niet is tijd voor een vriendin (of vriend weetikveel) he ? T!mpf heb je 'Thugz Mansion' de videoclip al gezien? Hij is best wel mooi maar niet echt super. Wachten op My Block Peace
||
Citaat:
|
![]() |
|
|