Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2011, 15:48
Choke
Choke is offline
Is het schadelijk om peuken door te spoelen in je toilet? T lijkt mij dat de buizen dik genoeg zijn om deze gewoon te verwerken?
Oud 16-02-2011, 15:52
Verwijderd
Kan me niet voorstellen dat dat kwaad kan.
Oud 16-02-2011, 15:53
Verwijderd
doe maar lekker, je wordt er vast niet ziek van
Oud 16-02-2011, 15:56
Verwijderd
Ik denk niet dat het de bedoeling is. Maandverband en tampons en zo mogen ook nooit.
Oud 16-02-2011, 16:01
Choke
Choke is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het de bedoeling is. Maandverband en tampons en zo mogen ook nooit.
Maar die zijn toch een stuk groter? Maar ik kan nergens op internet een duidelijk antwoord vinden....
Oud 16-02-2011, 16:02
Verwijderd
Mja, hm, ik zou het niet doen. Maar op mannenwc's staan vast geen prullenbakjes en ik denk niet dat het héél erg is.
Oud 16-02-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Maar die zijn toch een stuk groter? Maar ik kan nergens op internet een duidelijk antwoord vinden....
Het zal wel niet mogen, omdat je niks wat geen wcpapier is mag doorspoelen.
Maar een sigaret is klein genoeg, en zal geen verstopping of wat veroorzaken. Dus het kan geen kwaad denk ik hoor, mits je niet elke dag een volle asbak doorspoelt, dat lijkt me ook weer niet zo fris.
Oud 16-02-2011, 16:08
Choke
Choke is offline
Citaat:
Het zal wel niet mogen, omdat je niks wat geen wcpapier is mag doorspoelen.
Maar een sigaret is klein genoeg, en zal geen verstopping of wat veroorzaken. Dus het kan geen kwaad denk ik hoor, mits je niet elke dag een volle asbak doorspoelt, dat lijkt me ook weer niet zo fris.
niet mogen?
Misschien kan ik het beter per 2/3 doen ipv een volle asbak 's avonds?.. (ik heb ook altijd een laagje water in de asbak)
Oud 16-02-2011, 16:10
Verwijderd
Waarom niet gewoon in de afvalbak
Oud 16-02-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
niet mogen?
Misschien kan ik het beter per 2/3 doen ipv een volle asbak 's avonds?.. (ik heb ook altijd een laagje water in de asbak)
Ben je nou gewoon een troll?

Wat snap je niet aan mogen? Bij het gemeentehuis zag ik zelfs folders liggen over wat je wel en niet door MAG spoelen.

En inderdaad, je kan het toch gewoon in de prullenbak gooien
Oud 16-02-2011, 16:18
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ben je nou gewoon een troll?

Wat snap je niet aan mogen? Bij het gemeentehuis zag ik zelfs folders liggen over wat je wel en niet door MAG spoelen.

En inderdaad, je kan het toch gewoon in de prullenbak gooien
Maar wat moet hij dan met de prullenbak? Dan moet hij die door de wc spoelen!
Oud 16-02-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Maar wat moet hij dan met de prullenbak? Dan moet hij die door de wc spoelen!
Wat.
Oud 16-02-2011, 16:22
Rationeel
Rationeel is offline
je zal er niet zo snel een verstopping van krijgen en tegenwoordig zijn ook de filters biologisch afbreekbaar, maar waarom in godsnaam?
Oud 16-02-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
je zal er niet zo snel een verstopping van krijgen en tegenwoordig zijn ook de filters biologisch afbreekbaar, maar waarom in godsnaam?
Lekker paffen op de wc
Choke
Choke is offline
Ik denk niet dat ik een troll ben?
Maar ik gooi het liever niet in de prullenbak omdat dat zo stinkt.. (ja ik weet het, roken stinkt ook) als je de prullenbak open maakt enzo.. vandaar. Dus als t geen problemen oplevert leek het me handig om het via het toilet te doen?
Verwijderd
Omdat het best leuk is om dingen door het toilet te spoelen. Vroeger had ik een keer mijn tandpastaspuug uitgespogen in de wc, en wat voelde ik me toen oppermachtig!
Oud 16-02-2011, 16:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik een troll ben?
Maar ik gooi het liever niet in de prullenbak omdat dat zo stinkt.. (ja ik weet het, roken stinkt ook) als je de prullenbak open maakt enzo.. vandaar. Dus als t geen problemen oplevert leek het me handig om het via het toilet te doen?
En je laat je prullenbak ook echt een uur openstaan .
Oud 16-02-2011, 16:25
Choke
Choke is offline
Citaat:
En je laat je prullenbak ook echt een uur openstaan .
pfff.. wat een gedoe allemaal, het is maar een vraag mensen! waarom ik het doe etc is niet echt van belang enzo? Ik vroeg me af of het problemen zou veroorzaken.. that's it?
Oud 16-02-2011, 16:26
Geel
Geel is offline
Mensen hebben al gezegd dat ze denken dat het geen problemen zal veroorzaken, mits je er niet te veel doorspoelt.
Oud 16-02-2011, 16:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
pfff.. wat een gedoe allemaal, het is maar een vraag mensen! waarom ik het doe etc is niet echt van belang enzo? Ik vroeg me af of het problemen zou veroorzaken.. that's it?
Het is gewoon een raar iets dat je peuken door gaat spoelen omdat anders je prullenbak zo stinkt als je even (like een seconde of 2) de prullenbak open hebt om iets weg te gooien. Ik snap het probleem niet zo.
Oud 16-02-2011, 16:28
Choke
Choke is offline
Citaat:
Mensen hebben al gezegd dat ze denken dat het geen problemen zal veroorzaken, mits je er niet te veel doorspoelt.
Oke, maar ik wilde graag de gedachten van meerdere mensen weten..
Oud 16-02-2011, 16:28
Verwijderd
Onze prullenbakken hebben geen deksel. Misschien de zijne ook niet.
Oud 16-02-2011, 16:30
Verwijderd
Als je binnen rookt stinkt het toch sowieso?
Oud 16-02-2011, 16:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oke, maar ik wilde graag de gedachten van meerdere mensen weten..
De gedachten van andere mensen zijn dat ze het raar vinden dat je sigaretten door de wc spoelt.
Oud 16-02-2011, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit heeft wel lang genoeg geduurd en de antwoorden staan er al.

Een enkele sigaret kan opzich gewoon door de plee. Ze vallen door het water toch uit elkaar...

Maar als je er veel hebt, gooi ze dan gewoon in de prullenbak.

Regels voor berichten