Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Oooh, gefeliciteerd!
![]() ![]() ![]() Ik realiseerde het me eigenlijk pas toen ik op een meet was en x-spekkie-x ineens langskwam en zomaar vroeg: "Hee, hoe is het nou met die beste vriend van je, daar was je toch zo verliefd op?" ![]() ![]()
|
Hoera voor Andijvie!
Mijn goede vrienden weten dat ik op een forum zit, sommige mensen weten ook dat het dit forum is. Over het algemeen ben ik vrij open over het feit dat ik forum, vooral omdat ik nogal een kwebbel ben. Ik ben slecht in het bewaren van 'geheimen'. Overigens vind ik het soms wel een klein beetje genant dat ik op een scholierenforum zit, maar dan dwing ik mezelf wel om /care te denken.
|
Mijn goede vrienden weten over het forum, maar die forumen zelf ook (weliswaar niet op dit forum maar ja hč). En verder weet mijn potentiële lover ervan, die vind het juist erg leuk
![]()
|
Verwijderd
|
Oh, het maakt me geen donder uit. Ik weet precies wat ik hier schrijf en waarom, en daar schaam ik me nooit voor. Het grappige wil wel dat ik een beetje de "geek" ben in onze real life club en dat er dus een vrij duidelijke scheiding is in m'n sociale leven. Nou is het ook weer niet zo dat ik nu ieder weekend met forumers aan het bier drinken ben (integendeel zelfs) maar als de gelegenheid zich voor doet zal ik me er geen moment voor generen de twee groepen aan elkaar voor te stellen en zonder blikken of blozen vertellen dat ik ze van 'n intarwebsforum ken. Een paar namen zijn trouwens wel eens gevallen in m'n "echte vrienden"-groep dusch.
|
![]() |
|
Mijn moeder weet het. En op school weten sommigen ook dat ik forum. Maar niet precies waar of wat mijn nick is. Op zich zit ik niet echt in de forumkast, maar aan de andere kant ook wel. Als iemand het me zou vragen, dan zou ik wel vertellen dat ik forum (en waarschijnlijk ook wel waar ik forum), maar ik forum eigenlijk heel weinig in het 'openbaar'. Deels omdat je bij ons op school moeilijk op forums kunt komen.
||
Citaat:
![]() ![]() Door wat je zei bedacht ik me trouwens ook ineens dat mijn 'echte' vrienden wel eens forum buddies hebben ontmoet. (Sann en Absinthe naamzoek, herinneren jullie m'n mannelijke harem nog van Lowlands?) Dat was ik helemaal vergeten. 1 van de dudes maakte pas ook zo'n opmerking toen ik niet mee kon bieren vanwege de meet: "Oh, is dat met die meisjes van lowlands?" ![]()
|
Verwijderd
|
Ik dácht dat ik goed in de forumkast zat. Maar dat valt tegen. Broertje: 'Ik weet wel dat je altijd op dat scholieren.com-forum zit hoorrrr
![]() Een paar vrienden weten dat ik forum. Maar niet waar. En ik ben er ook niet open over. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben behoorlijk uit de forumkast. Alleen nog niet tegenover mijn spelers, met Martińo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm mijn beste vrienden, nabije familie en mijn vriendje weten dat ik forum op s.com. Tegen andere vrienden heb ik het over 'een forum', niet omdat ik me voor s.com schaam (dat nooit
![]() Maar ja, min of meer uit de forumkast, dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en vroeger toen ik nog thuis woonde en ook al internetactief was (duh, oldschool geek yes yes ya'll) wisten m'n ouders nooit echt wat ik aan het doen was. Along the way heb ik wel eens laten vallen dat ik een zooi "eckte" hackers ken en in de bijbehorende dubieuze IRC-kanalen hing, maar m'n paps zat vroeger ook bij de inside crew van alt.2600 (en ik heb zelfs een alt.2600-emailadres gehad huhuh) dus och. Maar eigenlijk ging het nooit zo over specifieke communities, ook niet over scholieren.com.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er tot december heel krampachtig in gezeten, tot ik echt niet meer kon verklaren waar ik al die nieuwe mensen (en een zekere jongeman
![]() Bevalt me stukken beter dan toen het nog allemaal topsecret was. Mijn beste vriendinnen hebben inmiddels ook allemaal wel minimaal 1 forum(st)er ontmoet. Absinthe was bijv. met vrienden van mij (en mijzelf natuurlijk) mee naar Lowlands en er waren ook een aantal forumers op mijn verjaardagsfeest (hoewel ik toen nog diep in de kast zat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niemand weet het...
Een iemand weet dat ik forum maar ze weet niet waar, voor de rest weet niemand het. Soms is het wel vervelend, als mn broertje bijv plotseling mn kamer in loopt en ik razendsnel weg móet klikken ofzo. En mensen meeten zal dus ook lastig zijn zolang ik nog thuis woon... Maar als mn ouders weten wat ik bij het ljhtopic @psychologie post ben ik nog lang niet jarig.... voor real-life namen gebruik ik schuilnamen btw. Laatst gewijzigd op 17-02-2011 om 06:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
pff ik heb er echt totaal geen moeite mee om het mensen te vertellen. Ja, tien jaar geleden toen ik nog thuis woonde en mijn ouders absoluut niet wisten en ook niet mochten weten wat er allemaal in mijn koppie omging, toen klikte ik wel weg als ze binnenkwamen. Maar nu weten zoveel mensen wat er in mij om gaat, mogen ze ook best weten dat ik op een forum zit. Ik vertel echt niet iedereen mijn nick, maar ik post ook gewoon geen hele rare dingen.
|
![]() |
|
afentoe in een gesprek met iemand iets over gezecht en mijn vriendin weet ook alles en mijn beste vriendin weet het ook een beetje...
maar meeste mensen gaan me niet echt zo van wow even dinges kijken wat hij allemaal in zijn vrije tijd doet ![]() btw is mijn hyves inlognaam hetzelfde dus iedereen kan me gewoon vinden door die naam te googlen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar balance, jij gaat toch ook weleens naar meetings, wat vertel je je omgeving dan? Ik maak er geen geheim van, soms vragen mensen waar ik m'n vriend van ken en dan komt het forum ter sprake. Ik vertel meestal niet welk forum. Op mijn werk vertel ik überhaupt niet wat ik op internet doe. Een vriendin van me dacht laatst toen de meeting was dat er allemaal cor.nel-achtige types en star trek figuren kwamen. Toen ze de foto's zag was ze heel verbaasd dat er 'normale' mensen op stonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was trouwens wel een beetje hoe mijn beste vriendinnetje reageerde. Aanvankelijk heel oké, dat vooroordelen onzin zijn, want ze kent mij en weet heus wel dat ik niet sociaal debiel ben ofzo. Maar later begon ze toch dingen te zeggen als 'jij bent zeker echt de enige 'vlotte meid' (wat een nare benaming ook ![]() Ehm.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, ik wil nu niemand voor het hoofd stoten, de grote meerderheid is hartstikke normaal, maar ik moet toch zeggen dat ik op forummeets vaker weirdo's of stillo's of autisto's (
![]() Dus ze zíjn er wel, maar dat is echt een minderheid, zeker op s.com. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nah ja, mijn vrienden en familie weten dat ik op "zo'n internetdinges dat niets met hyves/facebook/twitter te maken heeft" zit. Ik hoef daarbij geen namen als S.com of RT te noemen, want dat zegt ze toch niets.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb wel eens verteld dat ik op diverse fora kom, maar dat is meer als het gewoon ten spraken komt. Sowieso ben ik hier de laatste tijd niet zo veel online.
Zo'n 6,5 jaar geleden toen ik ik stage liep en niks te doen had, kwam ik hier best wel vaak. Alleen vanwege dat opvallende gele, vroeg de andere stagiair wat ik aan het doen was, dus zie ik maar dat ik tutorials voor Flash en zo aan het zoeken was. Geen idee of ze het ook echt geloofde. ![]()
|
Mijn ouders weten het want toen ik nog thuis woonde moest ik naar meets en dat moesten zij dan goed vinden. En als ik dan een vriendje opduikelde was het zo raar als ik een lulverhaal ophing over waar ik 'm vandaan had. Maar tegenwoordig.. ja mijn beste vriendinnetje weet het, maar dat is ook al zeven jaar mijn beste vriendinnetje. Mijn vriendje weet het half. En de rest van mijn matties weet het niet, behalve die paar die per ongeluk lid zijn van dezelfde vereniging als ik en die ik dan plotseling tegenkom.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, half, matties weten het wel en ik haal het meestal alleen aan als het relevant is. ie. bijna nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar hey de meesten begrijpen het wel en vinden het ook niet raar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Valt er hier nog wat te saaien?! #1371 Verwijderd | 500 | 06-05-2011 11:43 | |
De Kantine |
Uit de kast saaien #1226 Lorelei | 500 | 28-11-2010 23:34 | |