| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dus m'n moeder belde en zei 'ja, waarom belde je niet even?" en ik "Ja, jij belde toch ook niet even?" "Ja, maar wij hebben het nogal druk hier met al het gedoe..." pfff. Het ging hiervoor al niet zo puik met m'n moeder, maar nu is weer van vroeg tot laat in de weer en dat sloopt 'r nogal. M'n pa is helemaal ene hoopje ellende nu.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jezus trimm dat is wel heel erg rot, kan je niet iemand opbellen en een goed gesprek hebben. Heel veel sterkte!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je niks van je liet horen is wel kut en zo, maar je kan er nou niks meer aan doen. Dus om het nou nog bij de andere ellende te laten komen, het is al wel erg genoeg zonder dat je je ook nog eens schuldig voelt. En het is heel naar om je ouders zo te zien. Sterkte. <33 |
|
|
|
|
|
Dank jullie allen! *kroelen en hartvormige chocolaatjes uitdeelt*
@Doux: Ik ben niet het echt het typ voor goede diepzinnige gesprekken en al helemaal niet aan de telefoon. De enige die ik kan bellen is m'n zus, maar die is nogal emotioneel instabiel, dus daar schiet ik ook niet veel mee op. Achja, lekker opkroppen en morgen ga ik langs in 't hospice en dan zie ik wel...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|