Advertentie | |
|
![]() |
|
een fatsoenlijk appartementje kopen zodat ik niet meer in dit krot woon, een auto voor mijn vriendje kopen, mijn moeders piano laten renoveren en stemmen, oh en ik denk dat ik mijn piano terug zou doen naar mijn oma en voor mezelf een vleugel zou kopen. En ik zou mijn baan opzeggen.
![]() wat is je plan voor vandaag (wat moet gebeuren, wat wil je doen), en is dat realistisch? Gaat het je lukken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dat is best realistisch. ![]() wat is de muziek waarbij jij huilt/gehuild hebt omdat je het zo mooi vind?
Spoiler
|
![]() |
|
![]() |
Oh en ik zie White Trash nog wel een beroemde presentator worden. En Dingaantouwtje wordt beroemd in de theater, of in een nederlandse serie. En Katarina zie ik ook nog wel iets op tv doen, ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat. En natuurlijk worden alle dichters die regelmatig hun gedichten posten op DoP hartstikke beroemd! Welke forummer zou het snelst de nieuwe Femke Halsema worden?
|
Verwijderd
|
Een groot stuk in Figuranten van Arnon Grunberg, de te regisseren scènes van Assepoes, de te spelen verhaaltjes van Toon Tellegen, het pakje van de lasagnesaus, facebookupdates, post, verschillende toneelstukken en vast nog wel meer.
Waar kan jij je echt kwaad over maken? |
![]() |
|
Parkour <3, wat nogal een onbereikbare droom is aangezien ik altijd maar zesjes bij gym haalde en totaal niet sportief ben aangelegd. Dus dan kies ik maar voor pianospelen, schrijven en tekenen. Wat is er in de afgelopen tijd gebeurd dat je totaal niet had verwacht en een flinke indruk op je heeft gemaakt?
|
Verwijderd
|
Hangt er vanaf hoe ruim je 'afgelopen tijd' bedoelt. Toen mijn moeders hart er eind oktober ineens niet zo'n zin meer in had maakte dat wel een aardige indruk op me, en dat was heel erg onverwacht. Van dit jaar is het toch die aanslag op Domodedovo. Ik schrik altijd heel erg van aanslagen in Rusland.
![]() Als je op een onbewoond eiland zat met een laptop waarmee je maar drie sites kon bereiken, welke sites waren dat dan? (Google is één site, maar je kan je zoekresultaten dan niet openen.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt er vanaf welke winkels. Winkels voor belangrijke dingen als eten en drinken mogen wel open blijven, maar winkel voor meubilair, of andere onnodige dingen mogen wat mij betreft op zondag dicht blijven.
Als je al je opgekropte agressie nu zou moeten uiten op een voorwerp binnen een straal van twintig meter, welk voorwerp zou dat dan zijn?
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De hoofdrol spelen in een theaterproductie
edit: nou ja, langste reis. Het verste waar ik geweest ben is Rome. Maar daar heb ik niet het langst over gedaan. De langste reis qua tijd was denk ik toen ik in de auto naar Spanje ging, toen was ik 1. Wat is je favoriete soundtrack? Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 15:33. |
![]() |
|
@Panopticon:Misschien nog steeds een beetje brak, want je zinnen zijn een beetje krom
![]() ![]() Maar een gerecht dat ik heel erg lekker vind heeft in het Nederlands - voor zover ik weet - niet echt een naam. Ik houd het op Tsjetsjeense pannekoeken. @Doux: Weet ik niet, ik ben heel slecht in herinneringen ophalen. Vind je het irritant als je niet weet hoe laat het is, en je er ook niet meteen achter kunt komen?
|
Verwijderd
|
Soms wel. Behalve als ik mezelf dan toesta om van die clichédingen te denken als 'tijd bestaat niet' en dat het toch juist fijn is om niet te weten hoe laat het is, want het maakt ook geen zak uit etc. Dan vind ik het ook altijd wel prima.
Hoe ben jij als je te veel gedronken hebt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ben ik wat drukker dan normaal en doe ik gezellig mee met alles. Ik drink eigenlijk nooit meer dan ik op het moment aankan, moet er wel bij zeggen dat het dus een keer gebeurd is. Ik denk dat ik ook wat wankel ga lopen, maar omvallen gebeurt eigenlijk niet echt vaak.
Vind dat iemand anders deze vraag ook mag beantwoorden. |
![]() |
|
Ik ben niet zo goed in favoriete/mooiste/leukste vraagstukken. Ik vind Laat me wel een mooi nummer.
Wat heb je al zo vaak meegemaakt, dat je er niet meer van opkijkt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel +2 Verwijderd | 500 | 28-03-2011 14:22 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 |