Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2011, 21:46
Verwijderd
Banksy

Welke bn'er wil je mee uit eten?

Laatst gewijzigd op 29-01-2011 om 15:38.
Advertentie
Oud 30-01-2011, 20:57
Missy
Missy is offline
Oh, doe dan maar eentje die tenminste iets kan.

Waar ben je over tien jaar met werk?
Oud 30-01-2011, 21:13
Verwijderd
Dan ben ik hopelijk net afgestudeerd of zit ik in het laatste jaar van de kunstacademie en verdien ik mn geld met grafische vormgeving, illustreren en graffiti

Wat ga je morgen doen??
Oud 30-01-2011, 21:13
Verwijderd
Naar school en daarna heb ik gitaarles op de muziekschool.

Wat vind jij het belangrijkste om ooit gedaan te hebben in je leven?
Oud 30-01-2011, 21:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat vind jij het belangrijkste om ooit gedaan te hebben in je leven?
Een antwoord vinden op deze vraag.

Aan wie doet deze smiley je denken? ""
Oud 31-01-2011, 07:12
Verwijderd
Stevie Wonder natuurlijk!

Stel, je kon alle geuren vangen en verspreiden, en op jouw begrafenis worden vijf feuren omstebeurt verspreid door de zaal. Zoiets als muziek, maar dan met geur. Welke geuren wilde je dan?
Oud 31-01-2011, 07:14
Volk
Volk is offline
Citaat:
Stevie Wonder natuurlijk!

Stel, je kon alle geuren vangen en verspreiden, en op jouw begrafenis worden vijf feuren omstebeurt verspreid door de zaal. Zoiets als muziek, maar dan met geur. Welke geuren wilde je dan?
De geur van rijpe cashewvrucht, de geur van regen, de geur van modder, de geur van de zee en de geur van mijn vriend.

Stel je huiskleur kon elke kleur zijn, welke kleur zou je kiezen of welk patroon ofzo?
Oud 31-01-2011, 07:15
Verwijderd
Ik vind wat ik heb wel in orde. Misschien iets donkerder, zodat ik wat meer op mijn vader lijk.

Heb je een sterk gestel, m.a.w. ben je vaak ziek en zo?
Oud 31-01-2011, 08:02
AnneElise
AnneElise is offline
(er stond btw huiskleur, niet huidskleur) Ik ben niet vaak ziek, maar mijn huid reageert op stress. Hoe meer gestrest ik ben, hoe erger mijn huid er aan toe is (heftige opgezette plekken enz)

Wat zou je als eerste doen als je de loterij won?
Oud 31-01-2011, 10:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Uit huis gaan (Tenzij de loterij niet uit miljoenen bestaat en je me nu blij wil maken met een dode mus )

Wat zou jij doen met een miljoen?
Oud 31-01-2011, 10:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een fatsoenlijk appartementje kopen zodat ik niet meer in dit krot woon, een auto voor mijn vriendje kopen, mijn moeders piano laten renoveren en stemmen, oh en ik denk dat ik mijn piano terug zou doen naar mijn oma en voor mezelf een vleugel zou kopen. En ik zou mijn baan opzeggen.

wat is je plan voor vandaag (wat moet gebeuren, wat wil je doen), en is dat realistisch? Gaat het je lukken?
Oud 31-01-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
een fatsoenlijk appartementje kopen zodat ik niet meer in dit krot woon, een auto voor mijn vriendje kopen, mijn moeders piano laten renoveren en stemmen, oh en ik denk dat ik mijn piano terug zou doen naar mijn oma en voor mezelf een vleugel zou kopen. En ik zou mijn baan opzeggen.

wat is je plan voor vandaag (wat moet gebeuren, wat wil je doen), en is dat realistisch? Gaat het je lukken?
mijn plan? mijn eten binnenhouden, want ziek
dat is best realistisch. ik doe 't rustig aan.

wat is de muziek waarbij jij huilt/gehuild hebt omdat je het zo mooi vind?
Spoiler
Oud 31-01-2011, 21:05
Verwijderd
Nick en simon-de soldaat, niet omdat wat er gezongen wordt zon leuke gebeurtenis is maar mijn vader ook militair is en dit nummer hoorde ik voor het eerst een dag voor hij naar afghanistan ging.

Same question
Oud 31-01-2011, 22:10
Verwijderd
dat is echt lame, nu kan ik niet reageren.
Oud 01-02-2011, 01:57
Batave
Batave is offline
Lente - Jurk, maar dat kwam meer om de situatie eromheen.

Hoe laat begin jij meestal met werken?
Oud 01-02-2011, 02:08
Verwijderd
uurtje of 4 in de middag. Soms later, soms vroeger. Maar nooit voor 12 uur 's middags.

Wie van dit forum denk jij dat later beroemd gaat worden?
Oud 01-02-2011, 16:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Bright Blue. Als danser, dichter, zangeres, toneelspeler en schilder.
Oh en ik zie White Trash nog wel een beroemde presentator worden. En Dingaantouwtje wordt beroemd in de theater, of in een nederlandse serie. En Katarina zie ik ook nog wel iets op tv doen, ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat. En natuurlijk worden alle dichters die regelmatig hun gedichten posten op DoP hartstikke beroemd!

Welke forummer zou het snelst de nieuwe Femke Halsema worden?
Oud 01-02-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
En Katarina zie ik ook nog wel iets op tv doen, ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat.
Offtopic: Ik zie mezelf wel Nederland in Beweging of iets vergelijkbaars presenteren
Oud 19-02-2011, 08:59
Verwijderd
Geen idee.

Wat is je lievelingskledingstuk en waarom?
Oud 19-02-2011, 09:46
Verwijderd
Een t-shirt met een pinguin erop, die pinguin is gewoon ubercool!! en dat shirt zit zo lekker

Wat is je favoriete tv serie?
Oud 19-02-2011, 11:57
AzN
AzN is offline
GTST, telt dat ook? Anders heb ik er geen.

Wat zijn je plannen voor vanavond?
Oud 19-02-2011, 12:02
Verwijderd
Ik moet werken vanavond.

Wat zijn je plannen voor de rest van de dag?
Oud 19-02-2011, 12:05
Verwijderd
Nog even naar de Albert Heijn om melk te kopen, want we hebben alleen nog maar van die watermelk, zegmaar, en van dat UHT-spul is lekkerder. En huiswerk maken.

Als je er een vinger af moest hakken, welke zou dat dan zijn?
Oud 19-02-2011, 12:32
Batave
Batave is offline
Ik denk de pink, want ik denk dat ik die het minst gebruik, wel van mijn rechterhand though, want anders wordt ukulele spelen moeilijk.

Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Oud 19-02-2011, 12:35
Verwijderd
Voorhoofden. Ik vind het leuk om aan iemands voorhoofd te zitten.

Wat was vijf jaar geleden je lievelingsboek?
Oud 19-02-2011, 13:56
Verwijderd
Hetzelfde als wat nu mijn lievelingsboek is, Alle verhalen van Roald Dahl.

Wat heb je in de afgelopen week allemaal gelezen? Alles telt, boeken, tijdschriften, tv-gids, etiketten van etenswaren.
Oud 19-02-2011, 13:59
Verwijderd
Een groot stuk in Figuranten van Arnon Grunberg, de te regisseren scènes van Assepoes, de te spelen verhaaltjes van Toon Tellegen, het pakje van de lasagnesaus, facebookupdates, post, verschillende toneelstukken en vast nog wel meer.

Waar kan jij je echt kwaad over maken?
Oud 19-02-2011, 14:05
Verwijderd
Nergens over. Ik ben echt heel erg slecht in kwaad zijn. 'Woede' klinkt alsof ik iemand kwaad zou willen doen, en ik ben altijd bang om mensen kwaad te doen of te kwetsen.

Waar zou jij wel een jaar lang elke dag een liter van willen drinken als het echt moest?
Oud 19-02-2011, 14:07
Verwijderd
B3.
Of nee, eigenlijk niet, want dan is het niet bijzonder meer. Dan gewoon jus d'orange.

Wat zou je echt graag goed willen kunnen?
Oud 19-02-2011, 14:10
Martiño
Martiño is offline

Parkour <3, wat nogal een onbereikbare droom is aangezien ik altijd maar zesjes bij gym haalde en totaal niet sportief ben aangelegd. Dus dan kies ik maar voor pianospelen, schrijven en tekenen.

Wat is er in de afgelopen tijd gebeurd dat je totaal niet had verwacht en een flinke indruk op je heeft gemaakt?
Oud 19-02-2011, 14:14
Verwijderd
Hangt er vanaf hoe ruim je 'afgelopen tijd' bedoelt. Toen mijn moeders hart er eind oktober ineens niet zo'n zin meer in had maakte dat wel een aardige indruk op me, en dat was heel erg onverwacht. Van dit jaar is het toch die aanslag op Domodedovo. Ik schrik altijd heel erg van aanslagen in Rusland. En het was niet helemaal onverwacht, maar toch, ik weet niet. Ja. Dat dan.

Als je op een onbewoond eiland zat met een laptop waarmee je maar drie sites kon bereiken, welke sites waren dat dan? (Google is één site, maar je kan je zoekresultaten dan niet openen.)
Oud 19-02-2011, 14:16
Verwijderd
Facebook, Youtube en Nu.nl, ofzo.

Wanneer was je voor het laatst trots op jezelf?
Oud 19-02-2011, 21:43
Verwijderd
Pfff lang geleden, kan me niet eens indenken waarom ik trots zou moeten zijn...

Mogen van jou op zondag alle winkels open of geen een?

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 06:39.
Oud 20-02-2011, 11:10
Verwijderd
Hangt er vanaf welke winkels. Winkels voor belangrijke dingen als eten en drinken mogen wel open blijven, maar winkel voor meubilair, of andere onnodige dingen mogen wat mij betreft op zondag dicht blijven.

Als je al je opgekropte agressie nu zou moeten uiten op een voorwerp binnen een straal van twintig meter, welk voorwerp zou dat dan zijn?

Spoiler
Oud 20-02-2011, 14:42
Verwijderd
het dakterras van mijn buren, dat ziet er zooooooo bekakt uit
Spoiler

Waar zie jij tegenop?
Oud 20-02-2011, 15:23
Verwijderd
tegen het leven zelf.

Om welke film heb je het hardst gehuild?
Oud 20-02-2011, 15:26
Verwijderd
Ik denk What's eating Gilbert Grape. Oh nee, wacht, vroeger om Heidi. De Amerikaanse Disney-versie, met Jason Robards <3

Wat is het gaafste dat je ooit gedaan hebt?
Oud 20-02-2011, 15:27
Verwijderd
Een 'stedentocht' met een vriend, 3 dagen weggeweest en bijna in elke Nederlandse stad geweest.

Wat is de langste reis die je ooit hebt gemaakt?
Oud 20-02-2011, 15:27
Verwijderd
De hoofdrol spelen in een theaterproductie

edit: nou ja, langste reis. Het verste waar ik geweest ben is Rome. Maar daar heb ik niet het langst over gedaan. De langste reis qua tijd was denk ik toen ik in de auto naar Spanje ging, toen was ik 1.

Wat is je favoriete soundtrack?

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 15:33.
Oud 20-02-2011, 15:31
Verwijderd
Die van The Big Lebowski.

Wat is je favoriete gerecht?
Oud 20-02-2011, 15:34
Verwijderd
Souvlaki, dat zijn van die griekse spiesjes of een soort van pita met vlees en patat erin.
Heerlijk is dat, eet ik altijd wanneer ik Griekenland ben.

Welke herinnering heeft je het meest ontroerd.
Oud 20-02-2011, 15:35
Geel
Geel is offline
@Panopticon:Misschien nog steeds een beetje brak, want je zinnen zijn een beetje krom

Maar een gerecht dat ik heel erg lekker vind heeft in het Nederlands - voor zover ik weet - niet echt een naam. Ik houd het op Tsjetsjeense pannekoeken.

@Doux: Weet ik niet, ik ben heel slecht in herinneringen ophalen.

Vind je het irritant als je niet weet hoe laat het is, en je er ook niet meteen achter kunt komen?
Oud 20-02-2011, 15:38
Verwijderd
Soms wel. Behalve als ik mezelf dan toesta om van die clichédingen te denken als 'tijd bestaat niet' en dat het toch juist fijn is om niet te weten hoe laat het is, want het maakt ook geen zak uit etc. Dan vind ik het ook altijd wel prima.

Hoe ben jij als je te veel gedronken hebt?
Oud 20-02-2011, 15:42
Verwijderd
Dan ben ik wat drukker dan normaal en doe ik gezellig mee met alles. Ik drink eigenlijk nooit meer dan ik op het moment aankan, moet er wel bij zeggen dat het dus een keer gebeurd is. Ik denk dat ik ook wat wankel ga lopen, maar omvallen gebeurt eigenlijk niet echt vaak.

Vind dat iemand anders deze vraag ook mag beantwoorden.
Oud 20-02-2011, 15:45
Verwijderd
Dan ben ik vooral druk en praterig. Ik ga ook heel hard praten, schijnt.

Welke ingrepen heb je allemaal al gehad bij de tandarts?
Oud 20-02-2011, 16:10
Verwijderd
Gaatjes vullen, wortelkanaal behandeling, stukje tand erop gezet (want op de stoeprand gevallen) en kies getrokken (maar dat was bij de kaakchirurg)

Wat vind je het mooiste Nederlandstalige liedje?
Oud 20-02-2011, 16:11
Verwijderd
Lastig. Hilversum 3 van Herman van Veen scoort in ieder geval hoog.

En jij?
Oud 20-02-2011, 16:50
Verwijderd
Ehm. Laat me van Ramses Shaffy. En Mens, durf te leven, misschien vind ik die nog wel mooier. En ik vind Holysloot, van Ernst van der Pasch, heel erg mooi.

En jij?
Oud 20-02-2011, 17:36
Geel
Geel is offline
Ik ben niet zo goed in favoriete/mooiste/leukste vraagstukken. Ik vind Laat me wel een mooi nummer.

Wat heb je al zo vaak meegemaakt, dat je er niet meer van opkijkt?
Oud 20-02-2011, 18:15
always-midnight
always-midnight is offline
Dat alles misgaat wat mis kan gaan.

Wat zou je morgen doen als je geen verplichtingen zou hebben? (er vanuitgaand dat je morgen verplichtingen hebt.)
Topic gesloten

Regels voor berichten