![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jeugdsentiment, dat album. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeg jongens, we willen er graag nog enigszins discussiewaarde aan geven zodat het kan blijven staan. Dus gelieve daarom te posten wat je zo leuk aan het nummer vindt of waar je het voor het eerst hoorde, waarom het een belangrijk nummer voor je is (gekoppeld aan een herinnering oid).
![]() Ik luister nu niks, maar ik heb dansen in de sneeuw van zanger Raymond in mijn hoofd! Een n00b liet mij dit horen en ik kon tien punten verdienen als ik wist op welke melodie dit liedje was en ik wist het. Ik vind het zo slecht, zanger Bob niveau! Manita revival enzo.
|
Verwijderd
|
Maar je luistert toch niet altijd muziek waar je een herinnering bij kan vertellen oid?
Anyway, ik zal m'n best doen. Ik luister weer eens naar Damien Rice - Cannonball, die zong/speelde hij akoestisch bij het concert in 013, een paar jaar geleden, Mooiste optreden ooit, je kon echt een speld horen vallen bij dat nummer. Daarbij een heerlijk meezingnummer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Muziek |
de vreselijkste band waar je ooit naar geluisterd hebt. Verwijderd | 209 | 19-03-2005 01:54 | |
De Kantine |
Muziek Laura_89 | 26 | 27-01-2005 21:33 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 | |
Muziek |
Waar luister je NU naar? Memnoch | 0 | 06-02-2003 03:00 |