Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2011, 23:52
Verwijderd
Hahahahah Trimm is nu bij the National, en dat moest ik overslaan wegens geldgebrek. Krijg ik net een sms: The national doen je de groetjes, hebben je nummer genoteerd en vragen zich af wanneer ze je mogen komen bevruchten.

Advertentie
Oud 20-02-2011, 23:55
Verwijderd
Nou ik weet niet hoor, ik heb alleen nog maar spanning gezien en geen gore
Oud 20-02-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ik weet niet hoor, ik heb alleen nog maar spanning gezien en geen gore
Dat komt nog wel
Oud 20-02-2011, 23:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Inderdaad.

Zeker dat je van die pop schrok btw
Oud 20-02-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
bedoening?

En ja, eens.
is het bedoening?
Oud 20-02-2011, 23:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, daar zullen we John hebben
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zouden ze bioscoopstoeltjes met een soort van electrocutiedevice moeten maken. Dat je zeg maar je stem kunt uitbrengen op stoel X en bij een Y-aantal stemmen dat de persoon in dat stoeltje gewoon een doodsklap krijgt.
Dan neem je wel ten onrechte aan dat mensen geen mongolen zijn. Ik zie zo een groep lawaaierige zestienjarige puberjochies op alle knopjes duwen, hoor. Misschien dat dit wel zou werken als je een simpele vierkantsvergelijking moet oplossen voor je een stem mag uitbrengen Hoewel dat weer niet lekker film-kijkt, als je ondertussen de wiskunde moet zitten bezigen.

Heb je bij jullie in het verre Oosten () trouwens ook dat je tegenwoordig een nummer kunt smsen met het zaalnummer en een klacht en dat er dan iemand komt kijken? Je kunt het niet inzetten als iemand gewoon luidruchtig popcorn aan het eten is, natuurlijk, maar het werkt wel tegen bovengenoemde lawaaierige puberjochies. Lekker de bioscoop-NSB'er uithangen
Verwijderd
Citaat:
Hahahahah Trimm is nu bij the National, en dat moest ik overslaan wegens geldgebrek. Krijg ik net een sms: The national doen je de groetjes, hebben je nummer genoteerd en vragen zich af wanneer ze je mogen komen bevruchten.

de smsjes van trimm zijn altijd erg erg goed. Ik heb ook nog een heel erg vunzige van haar
Oud 20-02-2011, 23:59
Verwijderd
Citaat:

Oud 21-02-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
is het bedoening?
Als je bedoelt 'het was er een .... bedoening', dan is het bedoening ja
Oud 21-02-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Als je bedoelt 'het was er een .... bedoening', dan is het bedoening ja
ik wist niet eens dat het woord bedoening bestaat. Mijn taalwereld blijkt een snipper te zijn :"(
Verwijderd
Citaat:
Dan neem je wel ten onrechte aan dat mensen geen mongolen zijn. Ik zie zo een groep lawaaierige zestienjarige puberjochies op alle knopjes duwen, hoor. Misschien dat dit wel zou werken als je een simpele vierkantsvergelijking moet oplossen voor je een stem mag uitbrengen Hoewel dat weer niet lekker film-kijkt, als je ondertussen de wiskunde moet zitten bezigen.

Heb je bij jullie in het verre Oosten () trouwens ook dat je tegenwoordig een nummer kunt smsen met het zaalnummer en een klacht en dat er dan iemand komt kijken? Je kunt het niet inzetten als iemand gewoon luidruchtig popcorn aan het eten is, natuurlijk, maar het werkt wel tegen bovengenoemde lawaaierige puberjochies. Lekker de bioscoop-NSB'er uithangen
Yeah, een soort van idiotlock voor je mag stemmen. Of anders moeten bioscopen gewoon alleen mensen toe gaan laten die vooraf een soort van competentietest succesvol afgerond hebben. Heb je naast je rijbewijs ook een bioscoopbewijs.

Bij ons in het Verre Oosten heb ik zo'n methode nog niet gezien! En ik wist ook niet dat het überhaupt bestond, wat gaaf. Maar ja. Tijdens een film smsen is ook vét irritant, zeker wanneer je een groot scherm hebt waar veel licht van af komt. Supervervelend als dat schuin voor je gebeurt.
Uice
Uice is offline
Gisteren No Country For Old Men met mijn ouders kijken was ook weer genieten. "Nou, die gaat ook dood." "Waar is die koffer met geld nou?" "Nee, niet doen!" "Wie is dat dan weer?"
Spoiler
Oud 21-02-2011, 00:04
Verwijderd
Goeie film man, NCFOM. Net als There Will Be Blood. Ik was zo blij als een kind toen die twee films strak na elkaar (of gelijktijdig?) uit kwamen
Oud 21-02-2011, 00:05
Verwijderd
Uice, hoe heet die film?
met die embryo's.
Verwijderd
mijn vader maakt altijd een heel gek geluid als er iemand op spectaculair sterft.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Tijdens een film smsen is ook vét irritant, zeker wanneer je een groot scherm hebt waar veel licht van af komt. Supervervelend als dat schuin voor je gebeurt.
Mensen denken ook echt dat dat acceptabel is. Ik zat een keer naast zo iemand en toen we er iets van zeiden, zei die mongool: "Je kan ook gewoon naar het scherm kijken."

Jonge, wat doe je in godsnaam in de eerste instantie in de bioscoop als je wil sms'en. Ga lekker thuis sms'en, tumor.
Oud 21-02-2011, 00:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, hoe heet die film?
met die embryo's.
Welke?
Oud 21-02-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ga lekker thuis sms'en, tumor.
Ik moest hardop lachen.
Oud 21-02-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Welke?
Ja, ik had 'm geprobeerd te beschrijven in het vorige topic.

Een Japanse film die ik weleens van je had geleend. Een meisje gaat een of andere deur door, en dan komt ze in een soort naar parallel universum met allemaal enge dingen. En dan komt ze later in een raar ding met allemaal embryo's.

Lekker duidelijk, maar ik weet er niet meer zoveel van.
Oud 21-02-2011, 00:09
Verwijderd
Dat is nog het ergste. Dat je zo'n faux pas begaat is één ding, maar vervolgens geen énkele schaamte voelen en zelfs nog een grote waffel hebben ook als je aangesproken wordt op dit soort nare onhebbelijkheden.. Ik zeg: üntermenschen.
Oud 21-02-2011, 00:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ik had 'm geprobeerd te beschrijven in het vorige topic.

Een Japanse film die ik weleens van je had geleend. Een meisje gaat een of andere deur door, en dan komt ze in een soort naar parallel universum met allemaal enge dingen. En dan komt ze later in een raar ding met allemaal embryo's.

Lekker duidelijk, maar ik weet er niet meer zoveel van.
Re-cycle?
Oud 21-02-2011, 00:10
Verwijderd
Ohja!
Oud 21-02-2011, 00:11
Verwijderd
Ook wel genaamd Gwai Wik.
Oud 21-02-2011, 00:11
Verwijderd
Uice, Para:

Een ruzie over popcorn heeft dit weekeinde in een bioscoop in Letland fatale gevolgen gekregen voor een 42-jarige man. Het slachtoffer at in het Forum Cinemas complex in de hoofdstad Riga te luidruchtig van zijn portie gepofte mais naar de mening van een 27-jarige man die een vuurwapen bij zich had. Hij schoot de popcorn-eter neer na afloop van een voorstelling van de film Black Swan, zo meldde het Letse persbureau LETA.

Lees ik net op één of andere nieuwssite, wat een toeval en dat is nog eens daad bij woord voegen
Oud 21-02-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Yeah, een soort van idiotlock voor je mag stemmen. Of anders moeten bioscopen gewoon alleen mensen toe gaan laten die vooraf een soort van competentietest succesvol afgerond hebben. Heb je naast je rijbewijs ook een bioscoopbewijs.
Dat lijkt me ook best prima Het hoeft niet eens altijd te zijn, als in, een hele bioscoop die gewijd is aan dat beleid. Als er een bioscoop was die gewoon één avond in de week reserveerde voor mensen met zo'n bioscoopbewijs, dat zou al voldoende zijn.

Citaat:
Bij ons in het Verre Oosten heb ik zo'n methode nog niet gezien! En ik wist ook niet dat het überhaupt bestond, wat gaaf. Maar ja. Tijdens een film smsen is ook vét irritant, zeker wanneer je een groot scherm hebt waar veel licht van af komt. Supervervelend als dat schuin voor je gebeurt.
Ja, klopt, dat is het nadeel. Maar goed, ik heb weleens meegemaakt dat er een groepje hysterische viswijven de hele film lang aan het jengelen was. Dan is het versturen zo'n smsje opeens een stuk minder vervelend.

Overigens heb ik nog nooit gebruik gemaakt van die dienst, het lijkt wel of 'ie een beetje preventief werkt. Wat al helemaal goed is, natuurlijk.
Oud 21-02-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Uice, Para:

Een ruzie over popcorn heeft dit weekeinde in een bioscoop in Letland fatale gevolgen gekregen voor een 42-jarige man. Het slachtoffer at in het Forum Cinemas complex in de hoofdstad Riga te luidruchtig van zijn portie gepofte mais naar de mening van een 27-jarige man die een vuurwapen bij zich had. Hij schoot de popcorn-eter neer na afloop van een voorstelling van de film Black Swan, zo meldde het Letse persbureau LETA.

Lees ik net op één of andere nieuwssite, wat een toeval en dat is nog eens daad bij woord voegen
Wat een uitstekende man. Black Swan ook, daar ga je toch geen popcorn bij eten. Alsof je in het Concertgebouw tijdens een concertuitvoering van, weet ik veel, Sacre du Printemps ofzo, al smakkend op een enorme salami gaat zitten kauwen. Dat is net zo smakeloos. Ik snap dat niet hoor, al dat geschrans in de bioscopen.
Oud 21-02-2011, 00:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Steef, dit stukje is wel best eng.

Ik schrok me de pleuris de eerste keer in ieder geval.
Oud 21-02-2011, 00:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, Para:

Het slachtoffer? De schutter was het slachtoffer.
Oud 21-02-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Steef, dit stukje is wel best eng.

Ik schrok me de pleuris de eerste keer in ieder geval.
Ja, ik had er al over gelezen, ik dacht al dat dit het was.

Ik kijk gewoon niet hoor
Oud 21-02-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Het slachtoffer? De schutter was het slachtoffer.
:')
Oud 21-02-2011, 00:25
Verwijderd
Gvd, iets met zielige kinderen wil ik niet hoor
Oud 21-02-2011, 00:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik keek ook niet. Maar ik moet zo slapen, een varkenpsycho in de kast gaat dat niet bevorderen
Oud 21-02-2011, 00:28
Verwijderd
Ik droomde vannacht iets in de vorm van een horrorfilm. Het was heel vervelend, want ik dacht telkens 'okay, dit is mij te eng, ik ga ergens anders heen kijken' zoals je bij horrorfilms weleens doet, maar in iedere nieuwe kijkrichting waren meer enge dingen. Waar ik dan even naar staarde, maar na enkele minuten werd dat ook te eng, en dat herhaalde zich alsmaar. Vrij irritant.
Oud 21-02-2011, 00:36
Verwijderd
oh oh, de tijd is om.
Oud 21-02-2011, 00:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Noes!
Oud 21-02-2011, 00:41
Verwijderd
Pheeb, ik heb maar 2x gespelleid, 1x met Absinthe en 1x met EoS en beide spellen zaten vol, dus 22 spelers.
Verwijderd
Mwa, ik heb toch te weinig opgelet om het helemaal te snappen.
Tja eigen schuld.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, voor de laatste 10 minuten nog reclame.
Wil zo wel slapen, dus opschieten met die film
Oud 21-02-2011, 00:42
Verwijderd
Hoi. Ik ben weer 'afgewerkt', zoals sommige debiele Brabanders dat zeggen.
Oud 21-02-2011, 00:42
Verwijderd
Goed, bedtijd. Trusten scheetjes.
Oud 21-02-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Godver, voor de laatste 10 minuten nog reclame.
Wil zo wel slapen, dus opschieten met die film
Waar zitten die vrouw en dat meisje nou? Gewoon thuis? Maar waar heeft die gast zijn beeldscherm dan, dat was ook daar?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pheeb, ik heb maar 2x gespelleid, 1x met Absinthe en 1x met EoS en beide spellen zaten vol, dus 22 spelers.
Dan ben ik confused? Ik zoek het zo wel op maar volgens mij was jij het echt.
Verwijderd
Truste sann.
Oud 21-02-2011, 00:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar zitten die vrouw en dat meisje nou? Gewoon thuis? Maar waar heeft die gast zijn beeldscherm dan, dat was ook daar?
Dat wordt zo wel duidelijk.
Oud 21-02-2011, 00:48
Verwijderd
Slaap lekker Sann!

Zo ik ga zo beginnen met 127 Hours. Ben benieuwd! Eerst nog even uitpakken though
Oud 21-02-2011, 00:51
Verwijderd
Ah, daar gaan we eindelijk!
Oud 21-02-2011, 00:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha vet ranzig
Oud 21-02-2011, 00:54
Verwijderd
O ja, ik ben Dobermann ook misgelopen omdat ik er niet was natuurlijk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten