Advertentie | |
|
![]() |
|
Kreeftgedicht, heel cool Edit: bleegh, youtubefilmpje doet t niet. Maar als je op youtube zoekt op 'sp protest' kun je m vinden. Edit 2: hier zie je m ook: http://www.sp.nl/2011/mijn-protest/ Ben helemaal niet speciaal fan van de sp, maar deze vind ik supergaaf
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Donderdag werd ik wakker, bleef tien minuten liggen en dacht dat het zaterdag was en acht uur. Toen ik op mijn mobiel keek om het te checken, had ik drie leuke sms'jes en het was pas zes uur en donderdag. Dat is nu twee dagen geleden en ik moet nog steeds elke keer dat ik eraan denk glimlachen. Om zes uur denken dat het acht uur is en zaterdag. Fijne soort zelfbedrog. <3 En fijne sms'jes.
|
![]() |
|
Dat ik net ontdekt heb dat ik tot een volk behoor dat echt superoud is!
![]()
||
Citaat:
![]() OT: ik waardeer het bible-thump-boek dat ik van mijn schoonmoeder te leen heb wel. Het is eigenlijk best wel leuk en grappig. Arme Jezus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Azijn + soda <3 Of hoe heet dat in het Nederlands. Baking soda, natriumwaterstofcarbonaat. Het zit ook in bakpoeder. Of misschien ís het bakpoeder? Hoe dan ook, mijn keukenafvoer wilde al tijden niet goed doorlopen, en na mijn bravoure met de keukenafvoerontstopper liep 'ie niet alleen nóg slechter door maar begon ook nog eens raar te borrelen. Nu heb ik er azijn en soda in gedaan, even laten staan, en hij loopt weer als een tierelier
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Missy | 500 | 21-12-2009 21:26 | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Verwijderd | 500 | 10-08-2009 14:43 | |
De Kantine |
Saaicred #588 Daboman | 500 | 29-04-2009 13:28 | |
De Kantine |
Waardeertopic Verwijderd | 3 | 29-04-2009 12:01 | |
De Kantine |
De Saaitine 576 Verwijderd | 500 | 12-04-2009 21:19 | |
De Kantine |
Wat saai z.g! - Weet jij het antwoord? Sms 'ik weet het antwoord' naar #57! TopDrop | 500 | 06-11-2007 17:13 |