Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, dat vind ik echt een vage actie idd. ![]() edit: hmm... DaT heeft maar 1 stem, dacht dat het er meer waren. Alleen Dott heeft al 2 stemmen, maar dat kan natuurlijk veranderen. Voorlopige stem DaT iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan maak je nog een fout door te zeggen dat Dott de enige is met meerdere stemmen, terwijl .sann er ook twee heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed, anyway: ik blijf bij mijn post verder. Ik ga voor DaT, maar als er iets aan de stemlijstjes verandert waardoor we er iets aan kunnen hebben als ik switch zal ik dat zeker doen. edit: ik dacht trouwens niet dat Michelangelo per se degene was die voor DaT ging, ik dacht gewoon een paar keer gelezen te hebben dat iemand op hem stemde, maar daar heb ik me dus in vergist.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Huh, en nu ga je wél weer op DaT stemmen? ![]() Tis dat niemand op jou meegaat met stemmen maar naar mijn mening gedraag jij je Snoopy nog het meest verdacht. Als meerdere mensen dit ook vinden en op Snoopy stemmen blijft mijn stem natuurlijk staan. Als niemand meer daarop stemt en de verdeeldheid zo groot blijft in de stemlijstjes, wat een hele slechte zaak is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt langere lijstjes te willen, maar doet dan iets dat het tegenovergestelde suggereert. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind gelijkspel trouwens ook altijd fijn. En nogmaals: ik heb dit gezeur altijd de eerste ronde, dat mensen vinden dat ik teveel switch. Maar ik weet hoe dit gaat: als je eenmaal verdacht bent kun je je er toch niet meer uitkletsen. @ Michelangelo: ik had eerst het verhaal over vorig spel dus niet meegekregen, daarom vond ik dat Röps uit het niks op DaT stemde, maar toen ik het verhaal hoorde vond ik dat hij gelijk had. Zo gek is dat toch niet?
||
Citaat:
![]() Ik stem dus op Snoopy.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
En natuurlijk bedoelde ik ook 'gelijkspel in het lijstje' , daadwerkelijk gelijkspel is niet goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ 'lijfsbehoudstemmers' : ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aangezien ik ook verder niemand anders kan bedenken en het in de eerste ronde sowieso onmogelijk is om een goed onderbouwde stem uit te brengen, blijf ik op snoopy staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |