Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Functie ontvangen!
Wie het eerst roept dat ie z'n functie heeft ontvangen, is vast wolf En met deze kutreden stem ik op jou. Ik vind 4 wolven trouwens best veel, voor 18 spelers Maar goed.
Advertentie
Oud 20-02-2011, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat heb ik gedaan omdat Sann had gezegd dat ze best 4 wolven had kunnen doen toen er ook maar 18 spelers waren. Heb dat aangehouden. Als EoS niet had meegedaan, waren het er maar 3 geweest
Oud 20-02-2011, 23:38
Verwijderd
Batave
Twinkebel

Dott
sann
Schrödinger

sann
Dingaantouwtje
Eye of Sauron
Dott

Furby Feeder
Syori

Etmakas
Neko*

Daboman
Etmakas

Dingaantouwtje
Röps
Michelangelo
Snoopy

Röps
Snoopy*

Michelangelo
Dobermann

Eye of Sauron
Geel

Snoopy
Michelangelo
Absinthe*
Syori
Twinkebel
sann
Batave

Twinkebel
Absinthe

Dobermann
Furby feeder

nog niet gestemd

Batave
Daboman

-----

Disclaimer: ik doe 1 stemlijstje per pagina. Mocht er iets ontbreken, niet kloppen, laat het dan even horen. Als je post me te twijfelachtig is neem ik je niet mee in het stemlijstje. Als het een waarschijnlijk stem ik op die en die is wordt het een stem met een * erachter. Als je zegt ik stem op die, dan zet ik 'm als 'defintief' in het lijstje. Kusje.

Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 18:16.
Oud 20-02-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik gedaan omdat Sann had gezegd dat ze best 4 wolven had kunnen doen toen er ook maar 18 spelers waren. Heb dat aangehouden. Als EoS niet had meegedaan, waren het er maar 3 geweest
Offtopic:
Eh ik heb nog nooit een spel geleid met 18 spelers

Doe verder maar in saai, anders ga ik doen wat ik andere spelers heb verweten
Oud 20-02-2011, 23:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jawel. Paar spellen terug. Ik heb random ergens op geklikt en toen kwam ik op die van jou en ik ga op jouw judgement af
Oud 21-02-2011, 06:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
DaT had vorig spel de eerste ronde niet gestemd wat hij zei te gaan stemmen, om zo langer te leven (en het werkte nog ook, ten koste van een aantal dorpelingen die opgehangen werden doordat het stemlijstje niet klopte). Hij gaf dit pas tegen 't einde van 't spel aan. Dit is dus de context. Wat is er precies overdreven aan wat?

Oh, dat vind ik echt een vage actie idd. Ik ben het trouwens eens met Michelangelo dat het beter is om niet zo verspreid te gaan. Ik ga mijn stem dus wijzigen naar iemand die al meerdere stemmen heeft, zo eens kijken naar de stemlijsten, maar ik denk dat ik dan meega op DaT.

edit: hmm... DaT heeft maar 1 stem, dacht dat het er meer waren. Alleen Dott heeft al 2 stemmen, maar dat kan natuurlijk veranderen. Voorlopige stem DaT iig.
Oud 21-02-2011, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat vind ik echt een vage actie idd. Ik ben het trouwens eens met Michelangelo dat het beter is om niet zo verspreid te gaan. Ik ga mijn stem dus wijzigen naar iemand die al meerdere stemmen heeft, zo eens kijken naar de stemlijsten, maar ik denk dat ik dan meega op DaT.

edit: hmm... DaT heeft maar 1 stem, dacht dat het er meer waren. Alleen Dott heeft al 2 stemmen, maar dat kan natuurlijk veranderen. Voorlopige stem DaT iig.
Ik vind dit echt een vage actie. Ten eerste zeg je net dat je het met Michelangelo eens bent, wat zou betekenen dat jij zijn post hebt gelezen, waarin hij zelfs aangeeft niet meer op DaT te stemmen (maar op jou). Dus 'meegaan op DaT' is dan een beetje vreemd.

En dan maak je nog een fout door te zeggen dat Dott de enige is met meerdere stemmen, terwijl .sann er ook twee heeft.
Oud 21-02-2011, 07:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind dit echt een vage actie. Ten eerste zeg je net dat je het met Michelangelo eens bent, wat zou betekenen dat jij zijn post hebt gelezen, waarin hij zelfs aangeeft niet meer op DaT te stemmen (maar op jou). Dus 'meegaan op DaT' is dan een beetje vreemd.

En dan maak je nog een fout door te zeggen dat Dott de enige is met meerdere stemmen, terwijl .sann er ook twee heeft.
Hmmm... Ik zie het ja Je hebt helemaal gelijk. Ben gewoon echt niet helder, na een nacht met twee spokende kinderen.

Goed, anyway: ik blijf bij mijn post verder. Ik ga voor DaT, maar als er iets aan de stemlijstjes verandert waardoor we er iets aan kunnen hebben als ik switch zal ik dat zeker doen.

edit: ik dacht trouwens niet dat Michelangelo per se degene was die voor DaT ging, ik dacht gewoon een paar keer gelezen te hebben dat iemand op hem stemde, maar daar heb ik me dus in vergist.
Oud 21-02-2011, 07:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ik ben de jager vergeten!
Oud 21-02-2011, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Omg ik ben de jager vergeten!
Kun je niet alsnog iemand een PM sturen en diegene in de jager veranderen?
Oud 21-02-2011, 08:05
twinkebel
twinkebel is offline
Lijkt me het beste. We hebben dan alsnog geen info over die speler.
En er is nog geen stemronde geweest. En de dorpeling blijft aan de zijde van de dorpeling.
Geen problemen dus.

Doen!
Oud 21-02-2011, 08:31
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Furby stemt altijd op nr 13 in ronde 1 dus wij stemmen op dobermann.
Oud 21-02-2011, 08:31
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Kun je niet alsnog iemand een PM sturen en diegene in de jager veranderen?
Lijkt me een goed idee, inderdaad. Ik zie in ieder geval geen bezwaren.
Oud 21-02-2011, 08:43
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik vind Röps wel een beetje overdreven op DaT gericht zijn btw. Mis ik hier weer een vete uit een vorig spel of is het echt een beetje vreemd?

Mijn voorlopige stem gaat naar Röps

Huh, en nu ga je wél weer op DaT stemmen?

Tis dat niemand op jou meegaat met stemmen maar naar mijn mening gedraag jij je Snoopy nog het meest verdacht. Als meerdere mensen dit ook vinden en op Snoopy stemmen blijft mijn stem natuurlijk staan. Als niemand meer daarop stemt en de verdeeldheid zo groot blijft in de stemlijstjes, wat een hele slechte zaak is Zal ik mijn stem nog wijzigen om meer nut te krijgen van een stemlijstje.
Oud 21-02-2011, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Huh, en nu ga je wél weer op DaT stemmen?

Tis dat niemand op jou meegaat met stemmen maar naar mijn mening gedraag jij je Snoopy nog het meest verdacht. Als meerdere mensen dit ook vinden en op Snoopy stemmen blijft mijn stem natuurlijk staan. Als niemand meer daarop stemt en de verdeeldheid zo groot blijft in de stemlijstjes, wat een hele slechte zaak is Zal ik mijn stem nog wijzigen om meer nut te krijgen van een stemlijstje.
Ik wil eventueel wel met je meestemmen op snoopy, maar Dott en .sann hebben ook allebei twee stemmen, dus dat zou niet echt helpen. Als er meer mensen mee willen gaan, verander ik m'n stem naar snoopy.
Oud 21-02-2011, 08:52
Verwijderd
ik vind snoopy's geswitch en het selectief lezen ook eigenaardig, dus ik ben bereid mee te gaan op snoopy
Oud 21-02-2011, 08:53
Verwijderd
Dat zijn er dus al 3. En meteen langere lijstjes ipv verdeeldheid, goede ontwikkeling
Oud 21-02-2011, 08:53
Verwijderd
Goed, dan verander ik mijn stem naar snoopy.
Oud 21-02-2011, 09:01
snoopy
snoopy is offline
Ik snap het wel hoor, serieus. Maar ik krijg altijd dit soort verdenkingen de eerste ronde, omdat ik altijd veel switch (omdat ik probeer langere stemlijstjes te krijgen, net als Michelangelo). Maar goed, als ik jullie was zou ik ook op mij stemmen nu
Oud 21-02-2011, 09:02
Verwijderd
Je switcht vooral ook selectief, en niet erg handig. Je switches veroorzaken vooral verwarring. Dat maakt je verdacht, in mijn ogen.
Oud 21-02-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het wel hoor, serieus. Maar ik krijg altijd dit soort verdenkingen de eerste ronde, omdat ik altijd veel switch (omdat ik probeer langere stemlijstjes te krijgen, net als Michelangelo). Maar goed, als ik jullie was zou ik ook op mij stemmen nu
Maar als dit waar is, waarom ging je dan niet Dott stemmen (die volgens jou de enige was met meerdere stemmen) in plaats van DaT, die er maar één had?

Je zegt langere lijstjes te willen, maar doet dan iets dat het tegenovergestelde suggereert.
Oud 21-02-2011, 09:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maar als dit waar is, waarom ging je dan niet Dott stemmen (die volgens jou de enige was met meerdere stemmen) in plaats van DaT, die er maar één had?

Je zegt langere lijstjes te willen, maar doet dan iets dat het tegenovergestelde suggereert.
Nou ja, ik zei al dat DaT voor mij nog helemaal niet vaststaat. Er hebben nog heel veel mensen niet gestemd, dus DaT kan ook nog een langere lijst worden. En ik vond die actie van vorig spel echt belachelijk dus ik vond dat wel een goede reden om op hem te stemmen.
Ik vind gelijkspel trouwens ook altijd fijn. En nogmaals: ik heb dit gezeur altijd de eerste ronde, dat mensen vinden dat ik teveel switch.
Maar ik weet hoe dit gaat: als je eenmaal verdacht bent kun je je er toch niet meer uitkletsen.

@ Michelangelo: ik had eerst het verhaal over vorig spel dus niet meegekregen, daarom vond ik dat Röps uit het niks op DaT stemde, maar toen ik het verhaal hoorde vond ik dat hij gelijk had. Zo gek is dat toch niet?
Oud 21-02-2011, 09:48
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Nou ja, ik zei al dat DaT voor mij nog helemaal niet vaststaat. Er hebben nog heel veel mensen niet gestemd, dus DaT kan ook nog een langere lijst worden. En ik vond die actie van vorig spel echt belachelijk dus ik vond dat wel een goede reden om op hem te stemmen.
Ik vind gelijkspel trouwens ook altijd fijn. En nogmaals: ik heb dit gezeur altijd de eerste ronde, dat mensen vinden dat ik teveel switch.
Maar ik weet hoe dit gaat: als je eenmaal verdacht bent kun je je er toch niet meer uitkletsen.

@ Michelangelo: ik had eerst het verhaal over vorig spel dus niet meegekregen, daarom vond ik dat Röps uit het niks op DaT stemde, maar toen ik het verhaal hoorde vond ik dat hij gelijk had. Zo gek is dat toch niet?
Oke, ik wijzig mijn stem dus naar Snoopy. Ik vind jou zo apart spelen. Gelijkspel fijn? Hoezo? Je speelt de weerwolven in de kaart, zij mogen de keuze maken. Enige wat wij hebben is een lijst aan verdachten die ook nog onbetrouwbaar is doordat de heks,de verrader en de weerwolven fucken met die lijstjes.

Ik stem dus op Snoopy.
Oud 21-02-2011, 10:02
snoopy
snoopy is offline
Daarover verschillen de meningen. Ik ga altijd voor gelijkspel, lees eerdere spellen maar na.
Oud 21-02-2011, 11:48
Spelleider
Spelleider is offline
Een gelukkige dorpeling is net gepromoveerd tot jager.

Kusje van LP en BB
Oud 21-02-2011, 12:44
Dott
Dott is offline
Ik stem op Sann want zij stemt op mij, en een beetje uit lijfsbehoud
Oud 21-02-2011, 13:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oke, ik wijzig mijn stem dus naar Snoopy. Ik vind jou zo apart spelen. Gelijkspel fijn? Hoezo? Je speelt de weerwolven in de kaart, zij mogen de keuze maken. Enige wat wij hebben is een lijst aan verdachten die ook nog onbetrouwbaar is doordat de heks,de verrader en de weerwolven fucken met die lijstjes.

Ik stem dus op Snoopy.
In de eerste ronde is gelijkspel wel handig; omdat de wolfpakkans nogal klein is, alhoewel 4/18, en je dus meer informatie uit een gelijkspel kan halen dan uit 15 mensen die op één iemand stemmen bij wijze van. Altijd gelijkspel is wel een beetje apart.
Oud 21-02-2011, 13:51
Röps
Röps is offline
Gelijkspel in 't lijstje kan nog wel leuk zijn, maar ik heb denk ik liever geen daadwerkelijk gelijkspel. Niet dat dat te sturen is, maar dan heb je wel het voordeel dat er wat uit te halen is en niet het nadeel dat de wolven beslissen.
Oud 21-02-2011, 13:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
In de eerste ronde is gelijkspel wel handig; omdat de wolfpakkans nogal klein is, alhoewel 4/18, en je dus meer informatie uit een gelijkspel kan halen dan uit 15 mensen die op één iemand stemmen bij wijze van. Altijd gelijkspel is wel een beetje apart.
Citaat:
Gelijkspel in 't lijstje kan nog wel leuk zijn, maar ik heb denk ik liever geen daadwerkelijk gelijkspel. Niet dat dat te sturen is, maar dan heb je wel het voordeel dat er wat uit te halen is en niet het nadeel dat de wolven beslissen.
Ik bedoelde altijd (in al mijn spellen) in de eerste ronde.

En natuurlijk bedoelde ik ook 'gelijkspel in het lijstje' , daadwerkelijk gelijkspel is niet goed.
Oud 21-02-2011, 13:56
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik bedoelde altijd (in al mijn spellen) in de eerste ronde.

En natuurlijk bedoelde ik ook 'gelijkspel in het lijstje' , daadwerkelijk gelijkspel is niet goed.
Ik weet niet zeker wat ik van je moet vinden, je posts zouden afgedaan kunnen worden als noob, maar je hebt al vaker meegedaan.
Oud 21-02-2011, 13:57
Verwijderd
Ik switch naar snoopy, iets met lijfsbehoud.
Oud 21-02-2011, 14:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker wat ik van je moet vinden, je posts zouden afgedaan kunnen worden als noob, maar je hebt al vaker meegedaan.
Dit snap ik dan weer niet. Hoezo noob? Ik leg het duidelijk uit volgens mij. Maar goed, ik zie ook wel dat het geen zin meer heeft

@ 'lijfsbehoudstemmers' : wees maar niet bang
Oud 21-02-2011, 14:39
Verwijderd
Misschien is het mijn noobishness maar ik vind dat men wel erg overdreven reageert op Snoopy. Temeer omdat het de eerste speelronde is, ik bedoel, teh wut.
Oud 21-02-2011, 14:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Misschien is het mijn noobishness maar ik vind dat men wel erg overdreven reageert op Snoopy. Temeer omdat het de eerste speelronde is, ik bedoel, teh wut.
Ben ik met je eens (duh). Wel is het juist in de eerste ronde zo dat niemand een écht goede reden heeft om op iemand te stemmen, dus dan worden het vaak dit soort dingen. Had beter m'n mond kunnen houden
Oud 21-02-2011, 14:59
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dit snap ik dan weer niet. Hoezo noob? Ik leg het duidelijk uit volgens mij. Maar goed, ik zie ook wel dat het geen zin meer heeft

@ 'lijfsbehoudstemmers' : wees maar niet bang
Ondoordacht is het eerste woord dat me te binnen schiet. Zoals Michelangelo al zei is het moeilijk te benoemen.
Oud 21-02-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ondoordacht is het eerste woord dat me te binnen schiet. Zoals Michelangelo al zei is het moeilijk te benoemen.
Maar er zijn me nog wel meer dingen opgevallen op het gestuntel van Snoopy na. Om hier nou zo mental over te gaan.. Then again, er moet er toch iemand uit eah.
Oud 21-02-2011, 15:07
snoopy
snoopy is offline
Mja, ik post ondoordacht, dat is waar. Maar ik zie niet in waarom dat verdacht zou zijn. Juist niet, lijkt me. Maar goed, ik hou erover op (probeer het althans... ))
Oud 21-02-2011, 15:26
Verwijderd
Mijne is niet waarschijnlijk, maar definitief. Heb mijn stem al doorgegeven.
Oud 21-02-2011, 15:32
Batave
Batave is offline
Citaat:
Maar er zijn me nog wel meer dingen opgevallen op het gestuntel van Snoopy na. Om hier nou zo mental over te gaan.. Then again, er moet er toch iemand uit eah.
True, true, en wolven letten meer op wat ze zeggen dan dorpelingen, is mijn ervaring althans, ik kijk vanavond nog even of er iemand nog wat sterkere argumenten heeft om iemand op te hangen en anders stem ik denk ik op Snoopy.
Oud 21-02-2011, 15:32
Batave
Batave is offline
Bij gebrek aan beter, that is.
Oud 21-02-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
en wolven letten meer op wat ze zeggen dan dorpelingen, is mijn ervaring althans
Dit stukje kreeg even mijn aandacht, want Batave heeft hier ook wel weer een beetje gelijk. Dit zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een 'onhandige' dorpeling wordt opgehangen in de eerste ronde vanwege een stomme fout of een onschuldige opmerking die direct uit verband werd getrokken. Slechteriken zijn inderdaad meestal voorzichtiger met wat ze zeggen..

Maar aangezien ik ook verder niemand anders kan bedenken en het in de eerste ronde sowieso onmogelijk is om een goed onderbouwde stem uit te brengen, blijf ik op snoopy staan.
Oud 21-02-2011, 16:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er komt ook niemand met een alternatieve "theorie", dus tien tegen één dat snoopy geen wolf is.
Oud 21-02-2011, 17:00
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Er komt ook niemand met een alternatieve "theorie", dus tien tegen één dat snoopy geen wolf is.
Dit zou je natuurlijk wél als verdediging kunnen zien.
Oud 21-02-2011, 17:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit zou je natuurlijk wél als verdediging kunnen zien.
Daar komen we snel achter dan.
Oud 21-02-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom vertel je niet even wat je nog meer is opgevallen? Tis de bedoeling dat we elkaar helpen met theorieen niet voor ons houden
Oud 21-02-2011, 17:31
Verwijderd
Maargoed, je ziet soms mensen ook anders of ondoordacht posten als ze wel evil zijn. Het is een beetje een long shot maar het viel mij op. Ik ben allang blij dat de lijstjes al wat minder verdeeld zijn, dit mag nog wel meer!
Oud 21-02-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom vertel je niet even wat je nog meer is opgevallen? Tis de bedoeling dat we elkaar helpen met theorieen niet voor ons houden
Nou twinkebel typt bijvoorbeeld in de "we" vorm, als in: dorpelingen. Dat viel me op. En jij nu dus ook
Oud 21-02-2011, 17:33
Röps
Röps is offline
Ik vind dat batave z'n stem best laat en mogelijk 'tactisch' wegzet. Even iets wat ik ga onthouden.
Oud 21-02-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nou twinkebel typt bijvoorbeeld in de "we" vorm, als in: dorpelingen. Dat viel me op. En jij nu dus ook
Aha

Dus jij denkt dat de wolven zeggen, ''jullie dorpelingen''?

Wat stom van mij dat ik daar de hele tijd overheen lees! Ik ga even zoeken wie dat zegt
Oud 21-02-2011, 17:54
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vind dat batave z'n stem best laat en mogelijk 'tactisch' wegzet. Even iets wat ik ga onthouden.
Definieer laat, trouwens wat is er erg aan niet gelijk zeggen of je op iemand stemt of niet? Normaal gesproken stem ik random in de eerste ronde, nu er al iemand verdacht is maak ik de afweging wel of niet.

Regels voor berichten