| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Bij een eerste huwelijk zijn mannen gemiddeld 33 en vrouwen gemiddeld 30. Dat is overigens iets hoger dan de gemiddelde leeftijd voor een eerste baby.
bron CBS statline |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ooit had ik met mijn moeder het volgende gesprek, toen Theodoor en ik samen gingen wonen. We waren 23. Overigens interessante informatie hierbij: mijn ouders zijn vooral getrouwd omdat mijn opa en oma's de schande van hokkend nageslacht niet aan zouden kunnen. zij: "Weet je het wel zeker? Je bent nog zo jong" ik: "Jullie woonden toch ook samen toen jullie 23 waren" zij: "Jaaaa maar dat was heel anders. Wij waren getrouwd" |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Hee! De regenboogjes zijn mijn afdeling!Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat dat betreft is samenwonen net zo praktisch. OT: "Zij heeft 12.661 berichten op het Scholieren.com forum geplaatst, hij maar liefst 23.866."
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij wordt een stel een vruchtbaarder combinatie naarmate het vaker seks heeft gehad, omdat het immuunsysteem van de vrouw de zaadcellen van de man dan minder als bacteriën beschouwt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Overigens wel een grappig konijnenweetje, dat ik hier al ooit eerder heb verteld: net als mensen gaan konijnen vaste relaties aan, die in tegenstelling tot bij mensen doorgaans één paarseizoen duren, maar gaan ze wel soms vreemd, en dan ook echt stiekem. Als de 'partner' erachter komt, wordt het vaak vechten.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|