Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2011, 18:43
Verwijderd
Dus.
Advertentie
Miekje*
Miekje* is offline
Verwijderd
'Stimpy' lijkt niet genoeg op 'saai' dus andere titels zijn welkom.
Oud 21-02-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Nja, als ik een fatsoenlijke computer koop, stap ik ook over op Full HD hoor Waarom heb je een hekel aan bioscopen? De bezoekers? Dan moet je gewoon op een doordeweekse middag gaan.
Oh maar ik maak gebruik van een NAS met een streamer hoor, naar m'n plasma-TV. Ik kijk geen films op m'n workstation. Een aflevering van Voetbal International en zo nu en dan wat YouTube-shizzle maar meer ook niet.

En yeah net als Para en Uice kunnen nare mensen me helemaal uit de film halen door dom commentaar, onnozel en/of misplaatst gelach, telefoontjes die gebruikt worden, conversaties, eetgeluiden, drinkgeluiden, ademhalingsgeluiden, wiebelende mensen en zo. </neurootje>

Laatste keer ben ik 's middags naar Harry Potter geweest (ja, ja, sue me) en toen zat de de tent ook nog 3/4e vol. Terwijl die film toen ook al 4~5 weken draaide Vreemd genoeg was dat wel erg goed te doen want iedereen was muisstil.
Oud 21-02-2011, 18:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Vrijdag gaan we samen naar Omnia en hangen we twee dagen samen ergens rond, dus dan zijn er wel foto's . Tja wat moet ik vertellen? Hij is 17-en-een-half, wil bioloog worden en met mij op de Schotse Hooglanden gaan wonen. Nog meer?
Nee hoor, genoeg info. Waar ken je hem van?
Oud 21-02-2011, 18:45
Verwijderd
Ik vond tik-tik wie ben ik altijd heel erg leuk om te doen, in groep 1 en 2.

stiekem wil ik dat nu nog steeds doen. Forummeet met aardig wat mensen, zaaltje huren, en hops, tik-tik wie ben ik doen. En met bier.
Verwijderd
Ik wist ook geen titel.

is Tron de moeite waard voor gewoon een avond vermaak als je verder geen verstand van films hebt? Ik verwacht dat Theodoor met zijn spelvrienden wel Tron zal gaan kijken, want tja, ze spelen het, en dan is er een kans dan ik meekijk.
Martiño
Martiño is offline
Ik wou Tenderness, Love and Saai

Citaat:
Jawel toch? Althans dat hoop ik wel
In Den Bosch en Utrecht al niet meer, in Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam IMAX 3D, en verder nog een paar plaatsen "gewoon" 3D.
Oud 21-02-2011, 18:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
'Stimpy' lijkt niet genoeg op 'saai' dus andere titels zijn welkom.
Citaat:
Ik wou Tenderness, Love and Saai
Verwijderd
Wat is tik-tik wie ben ik?
Verwijderd
Ik heb het liedje van de Koen en Sander show in m'n hoofd.
Oud 21-02-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me trouwens afvraag, als jullie slikken, hebben jullie dan ook een klikgeluidje in je oor? Ik heb dat al zolang als ik me kan herinneren, maar niet iedereen schijnt dit te hebben.
Alleen als ik verkouden ben!
Oud 21-02-2011, 18:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb het liedje van de Koen en Sander show in m'n hoofd.
Ik ken dat liedje niet (is het trouwens niet Coen? Maar dat terzijde), maar nu heb ik wel het liedje van de Mike en Thomas show in m'n hoofd!
Oud 21-02-2011, 18:48
Verwijderd
Zo Ten ere van deze meneer.
Verwijderd
Citaat:
serieus is dat hasseltboy wat is die volwassen geworden
inderdaad

en stefanie : dat topic zat ik toevallig vanmorgen ook te lezen @viva
Verwijderd
Citaat:
Ik ken dat liedje niet (is het trouwens niet Coen? Maar dat terzijde), maar nu heb ik wel het liedje van de Mike en Thomas show in m'n hoofd!
(Zou kunnen) (je hebt gelijk)

De Coen en Sander show, de Coen en Sander show
De magische uurtjes tussen vier en zeven
Hier is het duo dat je alles wil geven
Ditjes en datjes omlijst door muziek
Ze zoeken alleen nog een miljoenenpubliek
Dus geef je over, dat moet je echt doen
Open je hart voor Sander en Coen

Dat kan ik me niet meer herinneren.
Oud 21-02-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is tik-tik wie ben ik?
Wat fijn dat iemand het vraagt!

Nou, dan vorm je een kring, iemand gaat in de kring op z'n handen en knieën met z'n ogen dicht, en dan tikt er iemand uit de kring op zijn/haar rug, met de tekst 'tik tik wie ben ik?' en dan moet diegene dat raden.
Oud 21-02-2011, 18:51
Verwijderd
Ah, oei, nu heb ik 'm net veranderd! Maar ik ken Tenderness, Love and [iets] ook niet, en Louis CK wel, dus Als 'ie de volgende keer dat ik een saaitopic maak nog niet geweest is dan zal ik 'm wel die titel geven, speciaal voor jou. Paranoide naamzoek zodat ik het niet vergeet, srs business, jwz.
Oud 21-02-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn dat iemand het vraagt!

Nou, dan vorm je een kring, iemand gaat in de kring op z'n handen en knieën met z'n ogen dicht, en dan tikt er iemand uit de kring op zijn/haar rug, met de tekst 'tik tik wie ben ik?' en dan moet diegene dat raden.
Hmm. Klinkt logisch
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, oei, nu heb ik 'm net veranderd! Maar ik ken Tenderness, Love and [iets] ook niet, en Louis CK wel, dus Als 'ie de volgende keer dat ik een saaitopic maak nog niet geweest is dan zal ik 'm wel die titel geven, speciaal voor jou. Paranoide naamzoek zodat ik het niet vergeet, srs business, jwz.
Martin Martiño naamzoek ter controle
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wist ook geen titel.

is Tron de moeite waard voor gewoon een avond vermaak als je verder geen verstand van films hebt? Ik verwacht dat Theodoor met zijn spelvrienden wel Tron zal gaan kijken, want tja, ze spelen het, en dan is er een kans dan ik meekijk.
Je hoeft geen filmkenner te zijn om de stompzinnigheid van de film in te zien. Dus nee, niet de moeite waard.
Oud 21-02-2011, 18:54
Verwijderd
Zit ik me al een uur* te verheugen op de soep die ik wilde gaan eten, staat hij voor me, warm, welriekend en wel, realiseer ik me opeens dat al mijn lepels kwijt zijn.

* Het duurde een uur omdat hij moest opwarmen en ik heb geen magnetron dus het moest in de oven, op een lage temperatuur want ik vreesde voor de glazen pot waar 'ie in zit.
Oud 21-02-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Martin Martiño naamzoek ter controle
Verwijderd
Dat artikel over hasseltboy en die ander S.com aanprijzen als datingsite

Ik twijfel of ik een heel cynisch en naar tegenartikel ga schrijven over 'hoe s.com mijn leven ruïneerde' oid.
Verwijderd
Het is wel duidelijk wat de inslag van dat stukje was, ja.
Advertentie
Oud 21-02-2011, 18:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee hoor, genoeg info. Waar ken je hem van?
Van school, hij doet nu Dier .
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft geen filmkenner te zijn om de stompzinnigheid van de film in te zien. Dus nee, niet de moeite waard.
Ik vind het concept wel net zoiets als een film baseren op Pong
Verwijderd
Oh maar wacht! Ik zag laatst een stel plastic lepels in een keukenkastje Hoera.
Verwijderd
Citaat:
Zit ik me al een uur* te verheugen op de soep die ik wilde gaan eten, staat hij voor me, warm, welriekend en wel, realiseer ik me opeens dat al mijn lepels kwijt zijn.

* Het duurde een uur omdat hij moest opwarmen en ik heb geen magnetron dus het moest in de oven, op een lage temperatuur want ik vreesde voor de glazen pot waar 'ie in zit.
drinken dan maar
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

1) je kunt je soep ook au-bain-marie proberen te verwarmen

2) hoe kun je in godsnaam al je lepels kwijtraken eigenlijk ken ik je al te lang om hier verbaasd om te zijn
Oud 21-02-2011, 18:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mwoh, ik zou voor de visuele effecten hem wel eens willen zien, net als avatar
Oud 21-02-2011, 18:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Matthijs is weer bezig hoor. Stelt Jan Mulder als tafelheer eens een interessante, persoonlijke vraag over het liefdesleven van die schaatster (ipv telkens die schaatsvragen), komt Matthijs weer tussenbeide met een saaie vraag over het schaatsen
Oud 21-02-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Matthijs is weer bezig hoor. Stelt Jan Mulder als tafelheer eens een interessante, persoonlijke vraag over het liefdesleven van die schaatster (ipv telkens die schaatsvragen), komt Matthijs weer tussenbeide met een saaie vraag over het schaatsen
en toch kijk je het
Oud 21-02-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Het probleem was niet dat ik geen pannen had waar de soep eventueel in kon, maar meer de luiheid die me ervan weerhield om er één af te wassen.

Citaat:
2) hoe kun je in godsnaam al je lepels kwijtraken eigenlijk ken ik je al te lang om hier verbaasd om te zijn
Ik heb niet zoveel lepels. Volgens mij zijn het er maar twee. Misschien één, ik kan me herinneren dat er laatst één door midden brak. Tijdens het eten, heel flauw.
Martiño
Martiño is offline
Ik vond trouwens een envelop van een gerechtsdeurwaarder voor mijn buurvrouw bij de voordeur. De plakstrip zat niet goed dicht en ik moest me heel erg inhouden om niet stiekem de brief er uit te halen en hem door te lezen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik twijfel of ik een heel cynisch en naar tegenartikel ga schrijven over 'hoe s.com mijn leven ruïneerde' oid.
Hoe gaat het overigens?
Verwijderd
Ik ben er nog steeds trots op dat ik nog nooit een volledige aflevering van dwdd heb gezien.
Verwijderd
Citaat:

Waar kan ik het stuk nalezen ?
Oud 21-02-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:

Waarom niet gewoon in een pan op het vuur?
Verwijderd
Doux heeft op haar facebook foto's gepost in het album 'memories' van comazuipvrijdag. Ik moet héél erg de neiging onderdrukken om niet te reageren met "kun je je dit nog herinneren dan?"
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb niet zoveel lepels. Volgens mij zijn het er maar twee. Misschien één, ik kan me herinneren dat er laatst één door midden brak. Tijdens het eten, heel flauw.
Herkenbaarheid, ik heb een crappy plastic bestekset, en daar zijn ook al een paar vorken en messen van gesneuveld terwijl er taaie biefstukjes moesten worden gesneden.

Edit: ik bedoel dus een bestekset met plastic handvatten
Verwijderd
Citaat:
Waar kan ik het stuk nalezen ?
http://www.scholieren.com/artikel/12...scholieren.com
Verwijderd
Al heb ik ook nog een minuscuul dessertlepeltje, om toetjes mee te eten zodat je er langer over doet. Daarvan weet ik wel waar hij ligt, maar hij heeft een inhoud van hooguit anderhalve kubieke centimeter, terwijl ik een liter soep heb, dus dat is niet te doen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en toch kijk je het
Ja
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog steeds trots op dat ik nog nooit een volledige aflevering van dwdd heb gezien.
Ik denk dat ik ook nog nooit een volledige aflevering heb gezien, maar ik heb te veel afleveringen half gezien om er nog trots op te zijn ofzo. Dan is het geen principekwestie meer, maar gewoon desinteresse.
Verwijderd
/interessant verhaal over bestek
Oud 21-02-2011, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom?
Verwijderd
Citaat:
Doux heeft op haar facebook foto's gepost in het album 'memories' van comazuipvrijdag. Ik moet héél erg de neiging onderdrukken om niet te reageren met "kun je je dit nog herinneren dan?"
Ik zag ze ook al voorbij komen, inderdaad. En ik zat ook al te peinzen over een opmerking.
Verwijderd
Citaat:
Het probleem was niet dat ik geen pannen had waar de soep eventueel in kon, maar meer de luiheid die me ervan weerhield om er één af te wassen.
Aha, mijn vraag is al beantwoord!
Oud 21-02-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Omdat het KAN!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten