Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2011, 13:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb bijna alles gehad. Rood, zwart, paars, blond, bruin. Ook 1 kan bruin en 1 kant blond Bijna alle tinten rood en bruin ook.
Paars vond ik saai en doe ik nooit meer, zwart was in mijn gottiktijd en ik denk niet dat ik dat nog kan hebben zonder er gottik uit te zien.
Rood vind ik altijd mooi <3 vooral dat hele felle rood dat ik de laatste keer had.
Advertentie
Oud 22-02-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat in de zomer bijna altijd en ik vind dat juist wel mooi
In de zomer ben ik net een neger Deze zomer al helemaal, want toen was ik tien dagen kamperen in Noorwegen en daarna een week naar een festival. Ik leek qua huidskleur precies een Surinamer Er waren opeens ook veel meer negers die me probeerden te versieren.
Oud 22-02-2011, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Op mijn middelbare school zaten twee mensen met heel lichtblond haar en een heel rode (gezichts)huid. Zo lelijk is dat altijd.
Vriend van me heeft daar ook last van. Vrij 'bleek' van zichzelf, zodra er een uurtje zon op staat is het een blonde kreeft.
Oud 22-02-2011, 13:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb duisent sproeten. Nu al van de zonnebank, Met de echte zon straks wordt het pas erg
Oud 22-02-2011, 13:11
Verwijderd
Ik had vroeger spierwit haar en werd enorm bruin
Oud 22-02-2011, 13:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, nog 1 sigaretje en dan ga ik stofzuigen.
Oud 22-02-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroeger spierwit haar en werd enorm bruin
Ik ook
Oud 22-02-2011, 13:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb helaas de gingerhuid van mijn vader. Vandaar de sproeten ik verbrand ook keisnel altijd.
Oud 22-02-2011, 13:30
Verwijderd
Hmm eigenlijk wil ik wel naar Black Swan vanavond.. Maar zal ik mensen meevragen of toch gewoon lekker solo gaan. Vragen, vragen.
Oud 22-02-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Hmm eigenlijk wil ik wel naar Black Swan vanavond.. Maar zal ik mensen meevragen of toch gewoon lekker solo gaan. Vragen, vragen.
Solo, en dan niet vanavond maar vanmiddag, zodat er lekker weinig andere mensen zijn.
Oud 22-02-2011, 13:31
Verwijderd
een vriendin van me loopt stage op een middelbare school, als kinderen daar dyslectisch zijn worden de woorden die ze fonetisch goed hebben opgeschreven (maar qua spelling dus hartstikke fout) niet fout gerekend. wth....
Oud 22-02-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Solo, en dan niet vanavond maar vanmiddag, zodat er lekker weinig andere mensen zijn.
Kan niet; ik moet naar de Blikken in Arnhem (Movie Unlimited in Zevenaar draait 'm niet, en Rembrandt in Arnhem ook niet, wazigheid) en daar begint-ie om 20:00 of 21:15.
Oud 22-02-2011, 13:36
Verwijderd
Mijn broertje liep net een uur rondjes door het huis terwijl hij TUDU TUDU TUDU TUUUDUUUU TUDUDUDUDUDUUDUDUDUUU riep. Nu bakt hij pannenkoeken. De verbetering is ongeveer 500%
Oud 22-02-2011, 13:45
Carn
Carn is offline
jeuj, weer een Dom-toren springer. Potverdikkie, vanuit ons oude kantoor had ik daar nog uitzicht op.
Oud 22-02-2011, 13:46
Verwijderd
Citaat:
jeuj, weer een Dom-toren springer. Potverdikkie, vanuit ons oude kantoor had ik daar nog uitzicht op.
Had je ook scorebordjes in 'n bureaulade liggen?
Oud 22-02-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
een vriendin van me loopt stage op een middelbare school, als kinderen daar dyslectisch zijn worden de woorden die ze fonetisch goed hebben opgeschreven (maar qua spelling dus hartstikke fout) niet fout gerekend. wth....
Als het niet om de spelling gaat, lijkt me dat logisch, toch?
Daarnaast snap ik wel dat er voor dyslexie andere regels gesteld worden. Het gebeurt ook vaak genoeg dat dyslectische kinderen hun toetsen mondeling mogen doen.
Oud 22-02-2011, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Echt? Meh
Oud 22-02-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Wat naar. En bizar. Dat je zelfmoord pleegt door van de Dóm te springen.
Oud 22-02-2011, 13:51
Carn
Carn is offline
moh, ik vind het alleen naar en bizar voor de mensen die er bij waren.
Oud 22-02-2011, 13:54
Verwijderd
[14:53:26] Medeia zegt:
misschien was het wel een priester die zich na ondervraging door Commissie Deetman niet meer wilde vertonen ÍN de dom.

Oud 22-02-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
moh, ik vind het alleen naar en bizar voor de mensen die er bij waren.
Dat bedoelde ik ook, dat je daar niet bij nadenkt voor je springt.
Oud 22-02-2011, 13:59
Verwijderd
Nieuwe HIMYM
Oud 22-02-2011, 14:01
Verwijderd
He bah, die springer, lijkt me echt vreselijk als je daar lekker wandelt en iemand smakt ineens voor je neer
Oud 22-02-2011, 14:03
Verwijderd
Ik neem aan dat die mensen voor 't springen wel even naar beneden kijken, of er niemand loopt. Als het niet is om het publiek te sparen dan wel om er zeker van te zijn dat er niets is dat hun val kan breken.
Oud 22-02-2011, 14:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het zal je werk maar zijn om de springers van de stoep te schrapen
Oud 22-02-2011, 14:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik neem aan dat die mensen voor 't springen wel even naar beneden kijken, of er niemand loopt. Als het niet is om het publiek te sparen dan wel om er zeker van te zijn dat er niets is dat hun val kan breken.
blijkbaar niet, volgens mij is er al een keer iemand geplet daar, een of andere dude van een studentenverenigingen, sindsdien lopen leden van die vereniging niet meer onder de Dom door (oid, zoiets vertelde een collega net).
Oud 22-02-2011, 14:10
Verwijderd
Hij is kennelijk gesprongen en toen door een dak gegaan oid? Dat lees ik nu iig. Hmm...
Oud 22-02-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb ooit samengewerkt bij iemand die dat dus deed. En bv mensen die voor een trein waren gesprongen enzo Lijken / onderdelen gaan met apart vervoer; en hij werkte bij zo`n vervoersbedrijf.
Oud 22-02-2011, 14:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nooit bij de brandweer gaan.
Oud 22-02-2011, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb ooit samengewerkt bij iemand die dat dus deed. En bv mensen die voor een trein waren gesprongen enzo Lijken / onderdelen gaan met apart vervoer; en hij werkte bij zo`n vervoersbedrijf.
Gatver! Ik heb daar echt een te zwakke maag voor geloof ik.
Oud 22-02-2011, 14:13
Verwijderd
Een oom van me zit bij de brandweer en die moesten ook eens iemand die van een viaduct was gesprongen van de weg halen. Nice. Sowieso, van een viaduct springen Dan jaag je anderen echt de dood in
Oud 22-02-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het best relaxt werk, anders! Juist omdat de meeste mensen 'eeeewwwwww' denken. Het zal vast heel ferm betalen, dat geldt voor beroepen als lijkenwasser ook.
Oud 22-02-2011, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tja iemand moet het doen. Het zal ook heus wel zat betalen.
Oud 22-02-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
blijkbaar niet, volgens mij is er al een keer iemand geplet daar, een of andere dude van een studentenverenigingen, sindsdien lopen leden van die vereniging niet meer onder de Dom door (oid, zoiets vertelde een collega net).
"Ik loop natuurlijk niet onder de dom door, MAAR DAT HAD JE WEL GEWETEN ALS JE LID WAS VAN HET COOOOORPPPSSSS"

UVSV en USC'ers lopen niet onder de dom door. Het verhaal wil dat een lid van Veritas van de Dom sprong en een USC'er plette. In de archieven is daar geen bewijs van te vinden, maar toch houden ze vast aan het verhaal en lopen er uit respect voor het geplette lid niet onder door
Oud 22-02-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Hmja, er zullen ook wel mensen die /care hebben voor ze springen, ja Lullige dood is dat, als je doodgaat omdat iemand anders graag dood wilde.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij is het best relaxt werk, anders! Juist omdat de meeste mensen 'eeeewwwwww' denken. Het zal vast heel ferm betalen, dat geldt voor beroepen als lijkenwasser ook.
Jep!

Dude vond het prima werk en het betaalde echt super, maar toen zijn eigen broer overleed vond hij het wel tijd om iets anders te zoeken. Dat bedrijf waar hij werkte deed ook lijken thuis opbaren enzo. Hij had iig flink wat verhalen .
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para: gmta al lijkt lijken wassen me ook niet fijn om te doen.
Ik heb nog nooit een dooie gezien en dat wil ik zo lang mogelijk zo houden!
Rationeel
Rationeel is offline
5 jaar geleden ofzo is er iemand van de martinitoren gesprongen en die landde bovenop een terraszitter

ik heb vandaag alleen uitzicht op een mooie zwarte rookwolk
Oud 22-02-2011, 14:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Ik loop natuurlijk niet onder de dom door, MAAR DAT HAD JE WEL GEWETEN ALS JE LID WAS VAN HET COOOOORPPPSSSS"

[filmpje]

UVSV en USC'ers lopen niet onder de dom door. Het verhaal wil dat een lid van Veritas van de Dom sprong en een USC'er plette. In de archieven is daar geen bewijs van te vinden, maar toch houden ze vast aan het verhaal en lopen er uit respect voor het geplette lid niet onder door
Dat was m inderdaad. Beide clubjes zijn natuurlijk gewoon gay, geplet of niet.

Overigens klinkt dit dus nogal als een bullshit-studentencorps-fabeltje
Oud 22-02-2011, 14:17
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb ook ooit gesolliciteerd voor de baan van lijkenwasser, maar dat was veul te populair
Oud 22-02-2011, 14:19
Carn
Carn is offline
hmm, ik heb ooit 1 dode gezien, dat was een meisje van een jaar of 8 of 9 die was aangereden. Of nou ja, zo goed als dood.
Oud 22-02-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Dat was m inderdaad. Beide clubjes zijn natuurlijk gewoon gay, geplet of niet.

Overigens klinkt dit dus nogal als een bullshit-studentencorps-fabeltje
Dat is het ook Maar ze houden zich er al + honderd jaar aan ofzo Ik hou wel van zulke urban legends onder studenten
Oud 22-02-2011, 14:22
Rationeel
Rationeel is offline
al die plaatjes van wtc-jumpers toentertijd vind ik ehhh dichtbij genoeg
Oud 22-02-2011, 14:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word helemaal naar van jullie dodenpraat, dus ik ga opnemen daag
Oud 22-02-2011, 14:25
Verwijderd
Ik ga pannenkoeken bakken
Oud 22-02-2011, 14:27
Verwijderd
Oooeeeh, nog tien pagina's en dan is bewerking versie 1 klaar
Oud 22-02-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Kijken, ja. Iets zien - ik betwijfel het.

Citaat:
Je krijgt daar vast veel geld voor!

Citaat:
Ik word helemaal naar van jullie dodenpraat, dus ik ga opnemen daag
Doei! xoxoxo!
Oud 22-02-2011, 14:34
Carn
Carn is offline
Citaat:

Je krijgt daar vast veel geld voor!
en een goeie set plamuurmessen!

Oud 22-02-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
en een goeie set plamuurmessen!

[afbeelding]
Grote plamuurmessen voor de dikke darm+inhoud, kleine plamuurmesjes om wat reepjes long tussen de klinkers vandaan te pieren!
Wat voor gif zouden ze gebruiken om bloedvlekken van de straat te verwijderen? Het lijkt me dat je daar best iets zwaars voor nodig hebt.
Oud 22-02-2011, 14:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Grote plamuurmessen voor de dikke darm+inhoud, kleine plamuurmesjes om wat reepjes long tussen de klinkers vandaan te pieren!
Wat voor gif zouden ze gebruiken om bloedvlekken van de straat te verwijderen? Het lijkt me dat je daar best iets zwaars voor nodig hebt.
Als je er snel bij bent is het natuurlijk nog wel met een hogedrukspuit netjes een putje in te spuiten gok ik.

Regels voor berichten