Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2011, 19:09
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, wie gaat er even lekker googlen?

Het schijnt dat huid best sterk is dus dat het boeltje wel een beetje bij elkaar blijft en dat je misschien op en neer stuitert. Hm
Sterke maag advised.
Spoiler

Het is overigens niet echt.
Oud 22-02-2011, 19:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik sta in tweestrijd andere mensen die niet tegen vieze dingen kunnen, hoe erg is het
Oud 22-02-2011, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik sta in tweestrijd andere mensen die niet tegen vieze dingen kunnen, hoe erg is het
Het is gruwelijk nep .
Verwijderd
Valt wel mee hoor. (@LP)
Verwijderd
Mja, ik vind het overduidelijk nep, maar heel lekker is het niet. Overigens stelde ik het me wel ongeveer zo voor, minus dat gesplat bij haar hoofd.
Oud 22-02-2011, 19:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is het Engels voor 'te pletter vallen'?
plummet to death
Oud 22-02-2011, 19:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè gatver
Oud 22-02-2011, 19:14
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mevrouw Saw
Oud 22-02-2011, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja nou dat is toch ook smerig? Die dude die op zijn gebroken poot ging lopen kon ik ook niet tegen. Bah, rillingen lopen over mijn rug als ik daaraan denk
Oud 22-02-2011, 19:18
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja nou dat is toch ook smerig? Die dude die op zijn gebroken poot ging lopen kon ik ook niet tegen. Bah, rillingen lopen over mijn rug als ik daaraan denk
Oh, dat met je dat bot zag . Laatst was 1 trouwens op tv en toen hebben mn vriendin en ik een stukje gekeken en nu wil ze het afkijken .
Oud 22-02-2011, 19:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dat met je dat bot zag . Laatst was 1 trouwens op tv en toen hebben mn vriendin en ik een stukje gekeken en nu wil ze het afkijken .
Ja zondag! Cool, dus nu moet je ze nog een keer kijken? ik heb hem ook maar gekeken, was lang geleden, die eerste. Ik was Zep helemaal vergeten.
Oud 22-02-2011, 19:22
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja zondag! Cool, dus nu moet je ze nog een keer kijken? ik heb hem ook maar gekeken, was lang geleden, die eerste. Ik was Zep helemaal vergeten.
Mwah, ik denk niet dat het verder dan deel 1 gaat aangezien die pas op het einde echt fies is.
Oud 22-02-2011, 19:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nja, als je googlet op WTC jumper, dan kom je als eerste hit wel een ranzig plaatje tegen.

Ik ga zometeen denk ik maar pasta met tomatensaus maken, hongerr.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
True. De rest wordt sneller vies though

Goed, even weerwolven nu
Verwijderd
Je spat wel een beetje uit elkaar, hoor, als ik de vele gorefoto's die het internet rijk is mag geloven. Al hangt het natuurlijk wel sterk af van de hoogte. Je huid schaaft al helemaal open als je struikelt en met je knieën over de stoep gaat, echt niet dat het allemaal bij elkaar blijft als je van een flatgebouw springt.

Je had ook een keer een man die
Spoiler
Oud 22-02-2011, 19:25
Verwijderd
Jezus wat een gesprekken weer jongens.
Oud 22-02-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nja, als je googlet op WTC jumper, dan kom je als eerste hit wel een ranzig plaatje tegen.

Ieh z'n been is helemaal leeggelopen ofzo. bizar.
Oud 22-02-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:

Hihi, tomatensaus, hihi
Oud 22-02-2011, 19:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ieh z'n been is helemaal leeggelopen ofzo. bizar.
Ik vond het meest "fascinerende" nog wel dat zn darmen er allemaal uitgepoept bij lagen. Maar zijn gezicht is nog wel goed aan de voorkant, en alles ligt redelijk bij elkaar.

Goed, tijd voor iets smakelijkers dus.
Oud 22-02-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het meest "fascinerende" nog wel dat zn darmen er allemaal uitgepoept bij lagen. Maar zijn gezicht is nog wel goed aan de voorkant, en alles ligt redelijk bij elkaar.

Goed, tijd voor iets smakelijkers dus.
Oh ja, dat is ook bizar inderdaad. Ik had nog niet echt gezien dat ze uitgepoept waren. Soort van.
Oud 22-02-2011, 19:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je spat wel een beetje uit elkaar, hoor, als ik de vele gorefoto's die het internet rijk is mag geloven. Al hangt het natuurlijk wel sterk af van de hoogte. Je huid schaaft al helemaal open als je struikelt en met je knieën over de stoep gaat, echt niet dat het allemaal bij elkaar blijft als je van een flatgebouw springt.

Je had ook een keer een man die
Spoiler
Ik zag een keer een plaatje van een helicopterpiloot die deels werd onthoofd door zijn eigen propellor. Zie je zo dat lichaam liggen met even verderop een stukje hoofd.
Oud 22-02-2011, 19:35
Verwijderd
mensenkinderen, ik heb net gegeten :
Oud 22-02-2011, 19:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
mensenkinderen, ik heb net gegeten :
en ik moét nog eten, dus ik heb het moeilijker
Oud 22-02-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
True. De rest wordt sneller vies though

Goed, even weerwolven nu
Nu pas!

Daar moet je mee beginnen
Oud 22-02-2011, 19:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Why does a model stare at her orange juice?

Spoiler
Oud 22-02-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zag een keer een plaatje van een helicopterpiloot die deels werd onthoofd door zijn eigen propellor. Zie je zo dat lichaam liggen met even verderop een stukje hoofd.
Mijn vader vertelde vroeger een keer over een vader die uit een helicopter stapte en zijn dochter begroette. Dochtertje kwam op papa afgerend, papa tilt haar op en *tjak* meisje onthoofd. Vervolgens schrok papa zo dat hij naar achteren stapte en *tjak* werd geraakt door de 'tail rotor', slagaderlijke bloeding en ook dood. Overal bloed, zei mijn vader. En stukjes mens. Ik was 7 ofzo
Oud 22-02-2011, 19:52
Verwijderd
Wat ik begrepen heb van de mensen die de vorige dom-springer hebben zien liggen, zag dat er niet heel vies uit, eigenlijk gewoon als iemand die net een natuurlijke dood is gestorven, alleen dan in een rare positie.
Oud 22-02-2011, 20:00
Verwijderd

ik moest toch lachen
Oud 22-02-2011, 20:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat ik begrepen heb van de mensen die de vorige dom-springer hebben zien liggen, zag dat er niet heel vies uit, eigenlijk gewoon als iemand die net een natuurlijke dood is gestorven, alleen dan in een rare positie.
Hm, de Domtoren is dan weer niet zo heel hoog, geloof ik. Maar deze was dus door een glazen dak gecrasht.

Maareh, wist jij nou wie het was?
Oud 22-02-2011, 20:04
always-midnight
always-midnight is offline
Hoi.
Oud 22-02-2011, 20:05
Verwijderd
Hoi
Oud 22-02-2011, 20:05
Verwijderd
hallo daar! wie ben jij?
Oud 22-02-2011, 20:06
Verwijderd
Kun je met een heleboel stuivers naar de bank en ze omruilen voor euro's?
Oud 22-02-2011, 20:07
always-midnight
Citaat:
hallo daar! wie ben jij?
Ik ben always-midnight. Nieuw hier. En wie ben jij?
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar je kunt wel naar de bank, vragen om van die rolletjes waar kleingeld gewoonlijk in komt, en zelf al die stuivers in die rolletjes doen. Die kun je vervolgens wel omwisselen voor euro's.
Verwijderd
Het was geen persoonlijke aanval hè sann Maar ik bedacht het vanmiddag bij het terugfietsen en vond het wel geniale ingeving van me

Maargoed, blijkbaar heeft ze in dat topic en de 2 erna niks meer gepost dus ik zat volkomen verkeerd.

Dus bij deze, sorry daarvoor!
Oud 22-02-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ludo! aangenaam! huhuhu
niet zo nieuw meer
Oud 22-02-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Sommige banken hebben zo'n telmachine waar je zelf in 1x allemaal kleingeld in kan flikkeren en dan wordt 't geteld en op je rekening gestort En je krijgt een leuk gespecificeerd bonnetje!
Oud 22-02-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben je?

Citaat:
Nee, maar je kunt wel naar de bank, vragen om van die rolletjes waar kleingeld gewoonlijk in komt, en zelf al die stuivers in die rolletjes doen. Die kun je vervolgens wel omwisselen voor euro's.
Dus ik moet ze dan zelf in die rolletjes doen en dan geeft de bank me daar euro's voor? En is er dan een minimum aantal dat in zo'n rolletje moet?

Citaat:
Het was geen persoonlijke aanval hè sann Maar ik bedacht het vanmiddag bij het terugfietsen en vond het wel geniale ingeving van me

Maargoed, blijkbaar heeft ze in dat topic en de 2 erna niks meer gepost dus ik zat volkomen verkeerd.

Dus bij deze, sorry daarvoor!
Mja, check het de volgende keer even bij voorbaat please, dit vond ik echt niet zo leuk, neem aan dat je dat snapt

Maar zoals ik al zei: verder no hard feelings, ik had het ook kunnen bedenken.
Oud 22-02-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Sommige banken hebben zo'n telmachine waar je zelf in 1x allemaal kleingeld in kan flikkeren en dan wordt 't geteld en op je rekening gestort En je krijgt een leuk gespecificeerd bonnetje!
Hm morgen maar eens vragen bij m'n bank dus. Anders ga ik gewoon met heel veel stuivers naar de supermarkt Lekker kut voor ze.
Verwijderd
Yep zal ik doen.
always-midnight
Citaat:
Hoe oud ben je?
Ik ben 21. En jij?
Oud 22-02-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dus ik moet ze dan zelf in die rolletjes doen en dan geeft de bank me daar euro's voor? En is er dan een minimum aantal dat in zo'n rolletje moet?
Ja, er is een minimumaantal. Namelijk twintig, want dat is hoeveel stuivers er in een euro gaan.

Maar je kan ook naar een bank die zo'n telmachine heeft inderdaad, dat was ik vergeten.
Verwijderd
21, nieuw, V, wat een combinatie
Verwijderd
Citaat:
Hm morgen maar eens vragen bij m'n bank dus. Anders ga ik gewoon met heel veel stuivers naar de supermarkt Lekker kut voor ze.
Muntstortautomaat heet 't bij ABN Amro. Ze scheepten me een jaar eleden af met 'stop alles maar in rolletjes', en een maand of wat geleden hadden ze ineens een muntstortautomaat
Oud 22-02-2011, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En is er dan een minimum aantal dat in zo'n rolletje moet?
Nou, hoeveel stuivers gaan er in een euro?
Oud 22-02-2011, 20:14
always-midnight
Citaat:
21, nieuw, V, wat een combinatie
Haha.
Oud 22-02-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 21. En jij?
Oh hihi, ik moet er nog aan wennen dat dat niet meer naast mijn naam staat. 24 Even door met ondervragen hoor: waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, hoe kom je hier terecht?

Citaat:
Ja, er is een minimumaantal. Namelijk twintig, want dat is hoeveel stuivers er in een euro gaan.

Maar je kan ook naar een bank die zo'n telmachine heeft inderdaad, dat was ik vergeten.

Citaat:
Muntstortautomaat heet 't bij ABN Amro. Ze scheepten me een jaar eleden af met 'stop alles maar in rolletjes', en een maand of wat geleden hadden ze ineens een muntstortautomaat
Ah, ik zit bij de rabo, maar er staat me iets van bij dat ze ook zoiets hebben

Citaat:
Nou, hoeveel stuivers gaan er in een euro?
Jaja blond en alles
Verwijderd
je bent eigenlijk creative music he? Ik heb je door
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 21. En jij?
Hmm, mijn mensenkennis zegt dat je graag zwemt, een beetje van indierock houdt.

En hmm..

Hoe gaat de verhuizing?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten