| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dat programma kan erg tergend zijn. Net als Encore, brbrbrnr. En indesign NNMFMBSHNJFBNSD. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet of je echt beboet wordt als je niet verzekerd bent? Ik weet wel dat het verplicht is een zorgverzekering te hebben, maar wat de sancties zijn als je die niet hebt; géén idee. *zoekt op* Oh, wel een boete! En als je dan nog niets regelt, dan wordt een verzekering voor je afgesloten en moet je die betalen (en als het mogelijk is, worden de kosten op je loon ingehouden). |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft me wel m'n mentale welzijn gekost, ik betrapte me net op 't praten tegen m'n layers. "Zeg, waarom willen jullie nou niet langer worden? Lekker lang, zoals jullie vrienden daar verderop. Zijn jullie soms bang? Oh, kijk, daar gaan jullie al. Goed gedaan. Wat een brave jongens."
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Getekende amoebes? Waarvoor maak je ze en wat heb je ze zoal te vertellen?Het is hier heimelijk nog erger dan ik aanvankelijk stelde, trouwens. Er zit nog geen geluid bij wat ik maak, maar er komt wel geluid bij. Dus om de animatie toch goed te kunnen timen (en omdat ik krankzinnig aan het worden ben, natuurlijk) zit ik alle geluidseffectjes zelf te doen. "Taktaktak... takketakketakketak. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... WAPWAPWAP." PS. Mijn huis is heel gehorig. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn broertje en zusje zijn achter me aan het voetballen op de gang. Zo nu en dan komt er een bal op mijn toetsenbord en dan schrik ik elke keer heel erg.
Het is trouwens een raar spel dat ze spelen. Het is met een bal, maar intussen roepen ze steeds dingen over 'full house' en 'grote straat'. Volgens mij combineren ze pannavoetbal met yatzy. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is, maar hou er wel rekening mee
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En nu kijk ik Dr. Phil met randdebielen die denken dat ze Steve-O zijn. OMG LOLZZZ Ik steek een rotje in m'n aars en spring van een gebouw, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh wat ben ik kkstoer!
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Die €4000,- was het gedeelte dat je zelf moest betalen (en dus voor jou werd vergoed door de verzekering), er wordt ook nog een deel door de overheid betaald. Daarnaast word je in Nederland bij geen enkele zorgverlener geholpen zonder verzekering, behalve als het om een spoedgeval gaat. Dus met die rare uitslag of pijnlijke pols moet je maar leven.
![]() |
|
|