Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2011, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fleet Foxes <333
Oud 25-02-2011, 14:18
Pierrot
Pierrot is offline
Zo, hoe gaat het hier?
Oud 25-02-2011, 14:47
Verwijderd
rustig blijkbaar! Ik ga die jongen met zijn scooter zo even in elkaar meppen, iedere dag zit hij rondjes te rijden op het plein en ik weet dat hij geen rijbewijs heeft
Oud 25-02-2011, 14:50
Verwijderd
After Effects is als een soort koppige kat waar ik heel graag vriendjes mee wil zijn, en ik snap katten dus ik weet ongeveer hoe 'ie in elkaar zit en hoe ik 'm moet benaderen om dat te bereiken, maar hij is koppig dus soms doet hij opeens moeilijk.
Oud 25-02-2011, 15:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En dan heb je 1x een ambulance en een reeks onderzoeken + operatie nodig en kun je je failliet laten verklaren
Ik besef dat dit heel eigenwijs klinkt, maar: als ik in 28 jaar nog geen enkele keer een ambulance nodig heb gehad, ga ik ervanuit dat dat dit jaar ook niet hoeft.
Oud 25-02-2011, 15:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hey Dobermann, kun je je die onmogelijke honingraatpuzzel in 11th hour nog herinneren? Dat je de helft van het veld moet veroveren? Die heb ik in 3 keer proberen weten te winnen Ik voel me echt hyperintelligent nu
Oud 25-02-2011, 15:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goedendag.
Oud 25-02-2011, 15:24
Verwijderd
wollige bakkebaarden
Oud 25-02-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
After Effects is als een soort koppige kat waar ik heel graag vriendjes mee wil zijn, en ik snap katten dus ik weet ongeveer hoe 'ie in elkaar zit en hoe ik 'm moet benaderen om dat te bereiken, maar hij is koppig dus soms doet hij opeens moeilijk.

ja dat programma kan erg tergend zijn. Net als Encore, brbrbrnr. En indesign NNMFMBSHNJFBNSD.
Oud 25-02-2011, 15:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Indesign <3 eerst is het lastig, maar als je het eenmaal snapt werkt het miljoen keer fijner dan word als je een mooie opmaak wil.
Oud 25-02-2011, 15:38
Verwijderd
ja het kan moeilijker rotter dan word maar toch, het bloed verdwijnt uit mijn handen als in indesign aanraak
Oud 25-02-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik besef dat dit heel eigenwijs klinkt, maar: als ik in 28 jaar nog geen enkele keer een ambulance nodig heb gehad, ga ik ervanuit dat dat dit jaar ook niet hoeft.

Ik weet eigenlijk niet of je echt beboet wordt als je niet verzekerd bent? Ik weet wel dat het verplicht is een zorgverzekering te hebben, maar wat de sancties zijn als je die niet hebt; géén idee.

*zoekt op*
Oh, wel een boete! En als je dan nog niets regelt, dan wordt een verzekering voor je afgesloten en moet je die betalen (en als het mogelijk is, worden de kosten op je loon ingehouden).
Oud 25-02-2011, 16:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Indesign <3 eerst is het lastig, maar als je het eenmaal snapt werkt het miljoen keer fijner dan word als je een mooie opmaak wil.
true. Maar goed, Word is ook niet bedoeld om een mooie opmaak mee te maken
Oud 25-02-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
ja dat programma kan erg tergend zijn. Net als Encore, brbrbrnr. En indesign NNMFMBSHNJFBNSD.
Hij doet inmiddels wat ik wil! Niet dat ik iets heel moeilijks wil, maar toch.

Het heeft me wel m'n mentale welzijn gekost, ik betrapte me net op 't praten tegen m'n layers. "Zeg, waarom willen jullie nou niet langer worden? Lekker lang, zoals jullie vrienden daar verderop. Zijn jullie soms bang? Oh, kijk, daar gaan jullie al. Goed gedaan. Wat een brave jongens."

Oud 25-02-2011, 16:17
Verwijderd
oke ik voel me al een stuk minder eenzaam met mijn gepraat tegen getekende amoebes
Oud 25-02-2011, 16:30
Carn
Carn is offline
bijna weekend!

Oud 25-02-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
oke ik voel me al een stuk minder eenzaam met mijn gepraat tegen getekende amoebes
Getekende amoebes? Waarvoor maak je ze en wat heb je ze zoal te vertellen?

Het is hier heimelijk nog erger dan ik aanvankelijk stelde, trouwens. Er zit nog geen geluid bij wat ik maak, maar er komt wel geluid bij. Dus om de animatie toch goed te kunnen timen (en omdat ik krankzinnig aan het worden ben, natuurlijk) zit ik alle geluidseffectjes zelf te doen. "Taktaktak... takketakketakketak. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... WAPWAPWAP."

PS. Mijn huis is heel gehorig.
Oud 25-02-2011, 16:50
Verwijderd
Ik luister Glee liedjes <3333333
Oud 25-02-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
bijna weekend!

[afbeelding]
Zuipschuit
Oud 25-02-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
bijna weekend!

[afbeelding]
Oud 25-02-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik luister Glee liedjes <3333333
sllleeeeecht!
Oud 25-02-2011, 16:52
Verwijderd
Trut ik vind ze leuk!

Ik heb net deze jurk besteld.
Verwijderd
Mijn broertje en zusje zijn achter me aan het voetballen op de gang. Zo nu en dan komt er een bal op mijn toetsenbord en dan schrik ik elke keer heel erg.
Het is trouwens een raar spel dat ze spelen. Het is met een bal, maar intussen roepen ze steeds dingen over 'full house' en 'grote straat'. Volgens mij combineren ze pannavoetbal met yatzy.
Verwijderd
Citaat:
Trut ik vind ze leuk!

[afbeelding]

Ik heb net deze jurk besteld.
Oh. Ik vind hem best lelijk. Maar dat kan ook liggen aan het wijf dat erin zit.
Oud 25-02-2011, 16:53
Verwijderd
tuurlijk heb ik die niet besteld, maar ik ben achterlijke dingen aan het bekijken en aan het soggen. In werkelijkheid moet ik een foto van alcohol zoeken voor mijn voorkant.
Oud 25-02-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Trut ik vind ze leuk!
Duh ik vind Glee ook leuk, doe even de haterz na
Oud 25-02-2011, 16:55
Verwijderd
oh
Ik vind Toxic wel een fijne cover.
Oud 25-02-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
tuurlijk heb ik die niet besteld, maar ik ben achterlijke dingen aan het bekijken en aan het soggen. In werkelijkheid moet ik een foto van alcohol zoeken voor mijn voorkant.
Oh, gelukkig maar.

Foto van alcohol... voor je voorkant? Wat?
Oud 25-02-2011, 16:56
Verwijderd
Niet mijn voorkant mijn examenwerkstuk gaat over alcohol.
Oud 25-02-2011, 16:57
Verwijderd
Ik moet dingen doennnnn maar ik kan me er niet toe zetten.
Oud 25-02-2011, 16:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 25-02-2011, 16:58
Verwijderd
Oh en doux hoezo beschrijft toxic (ik schreef topic huhu) helemaal hoe jij je voelt op dit moment? Mannenproblemen?
Oud 25-02-2011, 17:04
Verwijderd
Oud 25-02-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Wats loos?
Oud 25-02-2011, 17:06
Verwijderd
*aai*
Oud 25-02-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Wats loos?
Ik heb een CM mannen probleem, opzich moet hij me wel leuk vinden want er is wel wat gebeurd maar ik weet het gewoon allemaal niet.
Oud 25-02-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
*aai*
dankje
Oud 25-02-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een CM mannen probleem, opzich moet hij me wel leuk vinden want er is wel wat gebeurd maar ik weet het gewoon allemaal niet.
Lief meisje, bij mannen (en bij veel vrouwen ook trouwens) betekent dat er 'wat is gebeurd' ook heel vaak helemaal niet dat ie je leuk vindt he. Maar gewoon dat ie zin had in een verzetje voor een avond.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is, maar hou er wel rekening mee
Oud 25-02-2011, 17:17
Verwijderd
Ja dat weet ik, daarom noem ik het ook een CM mannen ding, ik ga er ook een beetje van uit dat het meer voor een avond was daarom duik ik ook niet voor een avond het bed met iemand in.
Oud 25-02-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik, daarom noem ik het ook een CM mannen ding, ik ga er ook een beetje van uit dat het meer voor een avond was daarom duik ik ook niet voor een avond het bed met iemand in.
Heel verstandig
Oud 25-02-2011, 17:57
Verwijderd
Ha, lekker Ons Kind is te Dik kijken
Oud 25-02-2011, 18:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ha, lekker Ons Kind is te Dik kijken
Ik keek 't vanmiddag voor het eerst bij m'n moeder, maar srsly, wat een kutprogramma.

En nu kijk ik Dr. Phil met randdebielen die denken dat ze Steve-O zijn. OMG LOLZZZ Ik steek een rotje in m'n aars en spring van een gebouw, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh wat ben ik kkstoer!
Oud 25-02-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Heel verstandig
Pfffff hoewel onverstandig soms ook heel fijn kan zijn
Oud 25-02-2011, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Haha, ik moest lachen toen ik "een CM mannending" las
Oud 25-02-2011, 18:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI allemaaaaaaaaaaaaaaal *danst het topic in*
Oud 25-02-2011, 18:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Prima. Maar dan ook niet gaan huilen als je niet wordt opgehaald door de ambulance als je wordt aangereden door een vrachtwagen. Die gaan er immers van uit dat je dit jaar geen ambulance nodig hebt, en die hebben genoeg patiënten die wel hun premie betalen.
Citaat:
Nou een klaplong waardoor ik bijna twee weken in het ziekenhuis heb gelegen met drains en shit yo kostte all-inclusive €4000.

Viel me eigenlijk reuze mee en ik was een stuk goedkoper uitgeweest zonder ziektekostenverzekering
Zou een fraaie boel zijn als niemand meer een verzekering nam, wordt de premie nog hoger.

Die €4000,- was het gedeelte dat je zelf moest betalen (en dus voor jou werd vergoed door de verzekering), er wordt ook nog een deel door de overheid betaald. Daarnaast word je in Nederland bij geen enkele zorgverlener geholpen zonder verzekering, behalve als het om een spoedgeval gaat. Dus met die rare uitslag of pijnlijke pols moet je maar leven.
Oud 25-02-2011, 18:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
HOOOOOOOOOOOOOOI Phoebe! Waarom ben jij zo vrolijk?

Oh, no reason Hoe is het met jullie?

Ja, met ons gaat het ook SUPEEERRRR!

Dat is mooi!
Oud 25-02-2011, 18:55
Verwijderd
ik denk telkens dat rode panda terug is doordat ik rode panda in de sig van little phoebe lees
Oud 25-02-2011, 18:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry
Oud 25-02-2011, 18:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ben je al begonnen met je werk, LP?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten