| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik herken niet alles, maar sommige dingen wel. Is dat niet de Winkel van Sinkel nu?Op stationsweb heb je gave foto's van hoe stations er vroeger uitzagen door de jaren heen. Echt grappig hoe sommige dingen herkenbaar zijn of juist totaal niet meer. Amersfoort had eerst net zo'n stationnetje als Baarn en Naarden-Bussum, dat is nu echt niet meer voor te stellen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar gave stijl <3 ik wou dat het er nu ook nog uitzag als in de jaren '50
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat ik dan heel concreet ga zitten denken van 'oh oh de vergankelijkheid van alles' maar het steekt me altijd ontzettend. Ook als ik pasfoto's zie van mensen die nu 50 zijn ofzo en op die pasfoto's nog 18 waren. AiiaiIAi
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Anyway, thanks!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik dacht ook dat jij hier al lang zat! Maar, welkom, dus.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).edit: @ Dobermann: tsja, het heeft mij er dus uiteindelijk ook niet van weerhouden. En ik ben misschien juist degene die een beetje hypergevoelig is, want niemand heeft aanleiding gegeven tot wegblijven. ![]() Jullie zijn inderdaad liev&sagt zeg ![]() Hier trouwens ook typische zondag. snoopyman (hmmm... dat doet m toch niet helemaal, had een andere nick moeten hebben. Maar nickchanges zijn stom ) heeft de guppen mee naar buiten genomen, heerlijk!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt ons toch ook gewoon gemeet enzo?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ben zelf meer fan van de vaste stok 5 meter met dobbertje dan karperjagen met een bliep-toetstel. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat heeft ook wel wat, ja.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar dan kan het nog wel zo zijn dat jullie hier met z'n allen allemaal insidejokes maken enzo, en geen zin hebben in een nieuweling ofzo. Nou ja ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe normaaaaaaal. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Edit: en *zwaai* |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |