| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Het hoort erbij ![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ambachtelijk vliegvissen of inderdaad wat jij schetst; 7 meter oversteek en 'n dobbertje of met een rugzak, schepnet en spinhengeltje op zoek naar de snoekbaars is tenminste écht. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Sarah heet al SINDS HAAR GEBEoorte 'DE MUPPET' (als in: heb jij de muppet al naar het kdv gebracht?) nbm en zit nu op schoot mee te typen. Niet zo'n succes dus.
|
|
||
|
Citaat:
Hm, zoveel zin nu! |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() que? Hier zoende ik mijn eerste meisje. Leuk verhaal: Appel en ik, Appel waar ik altijd mee samen was, waren eens weer doelloos aan het rondlopen. Alles ging prima totdat 2 onbekende meiden (2-ling) onze aandacht begon te trekken door met hun handen te zwaaien. Ja wij, wij werden gelokt door de 2-ling. Zo kwamen we aan de babbel, ook zij verveelde zich. Na een weekje werden we uitgenodigd voor een feestje bij hun. Afijn, Appel en ik erheen. Op een gegeven moment ben ik dronken, zit op de grond (ze hadden matrassen neergelegd) en naast mij, op een kruk, zat Appel. Ik keek wazig om me heen, langzaam richting Appel, gewoon even oogcontact maken. Ik zie zijn ogen naar de mijne kijken en dan naar de meid die naast me lag en hij zei: "Pak d'r op de bek dan" Nou wist ik niet eens wie naast me zat, maar er ging niks door me heen, draaide me meteen om en kassa. Zo zoende ik haar de hele avond, klefbekken. Ik bleef slapen, Appel ook. De volgende dag waren mijn ogen opgezwollen, ademde moeilijk want ze hadden, Owja!, een hond in huis. Daar waar mijn lichaam niet tegen kan. Ik werd naar buiten geroepen. "Ja, hij was dat" Een verschrikt meisje kijkt me aan met spijt in haar ogen, deze mengelmoes van wit bleke huid en rode uitslag, dikke traandoppen en snakkend naar adem-kerel had haar gezoend! Achteraf bleek mevrouw een vriend te hebben gehad.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zo, hoe snel dat dan nadat het uit was? Hoe is de seks? ;x gefeliciteerd hoor, je doet verliefd-achtig |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ze doet inderdaad heel verliefdig! Dat vind ik wel leuk. Citaat:
Maar fijn dat het in principe goed gaat. Ik heb echt geen idéé hoe mijn ouders zouden reageren als ik opeens zwanger was. Waarschijnlijk zouden ze me dwingen tot een abortus. Maar ik weet het niet. En wil er ook liever niet achterkomen. Om meerdere redenen niet.
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
En seks is overgewaardeerd, dat weet je toch zelf ook wel .En dankje, ik ben ook heulheulheul erg verliefd .
|
|
||
|
Citaat:
.Ik ga er ook niet eens over nadenken inderdaad
|
|
||
|
Citaat:
Mooi joh, nieuwe kerel ![]() Ik ben Mc Kauw nu, deze heeft geen staart. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja . We hadden de afgelopen twee dagen plannen om vanalles en nog wat te gaan doen, en uiteindelijk hebben we alleen maar bij mijn zus op de bank gelegen .
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe groot ben je dan? Ik vind het ook stom om Katje genoemd te worden, zelfs al word het gezegd door iemand die groter is dan ik. Juist dan, eigenlijk. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|