Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 16:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meh, inmiddels ben ik ook droevig geworden van al die toffe foto's Ik wil paarden en koetsen! Of van die gave 50s auto's en bussen! Mensen hebben geen respect meer!

Kutjeugd overal die alleen maar in het nu leeft en overal betonnen muren overal die volstaan met graffiti waar anders een prachtig 19e-eeuws bouwwerk had kunnen staan Verloedering!
Advertentie
Oud 27-02-2011, 16:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vooral jij
ik doe niet mee aan die hippie-community ambities
Oud 27-02-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
ik doe niet mee aan die hippie-community ambities
Je hebt een reputatie hoog te houden, maar diep in je hart!
Oud 27-02-2011, 16:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb er buiten dit topic nooit wat van gemerkt, dus het valt best mee. En ik zit natuurlijk wel al lang op DK (bijna 10 jaar alweer, nét wat minder lang dan Andijvie ).

edit: @ Dobermann: tsja, het heeft mij er dus uiteindelijk ook niet van weerhouden. En ik ben misschien juist degene die een beetje hypergevoelig is, want niemand heeft aanleiding gegeven tot wegblijven.

Jullie zijn inderdaad liev&sagt zeg
Dat van die kliek is wel waar ja, maar ik post er gewoon dwars doorheen soms met ongerelateerde berichtjes waar dan niemand op reageert Het hoort erbij

Citaat:
Hier trouwens ook typische zondag. snoopyman (hmmm... dat doet m toch niet helemaal, had een andere nick moeten hebben. Maar nickchanges zijn stom ) heeft de guppen mee naar buiten genomen, heerlijk!
"Guppen", wat een liefkozend woord (serieus!)
Oud 27-02-2011, 16:34
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

Kutjeugd overal die alleen maar in het nu leeft en overal betonnen muren overal die volstaan met graffiti waar anders een prachtig 19e-eeuws bouwwerk had kunnen staan Verloedering!
Het is flink achteruit gegaan wat gebouwen betreft.
Oud 27-02-2011, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, daar mag ik niks over zeggen
Ah, censurialisme! Nou, laat je het ons wel even weten als je onder het minimumloon terecht komt?
Oud 27-02-2011, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is flink achteruit gegaan wat gebouwen betreft.
Ja, zie Rotterdam
Oud 27-02-2011, 16:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Bijvoorbeeld deze troep in Rotterdam.
Oud 27-02-2011, 16:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, zie Rotterdam
*boks
Oud 27-02-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, haakje, viskoffer mee en verschillende hengeltjes.

Ben zelf meer fan van de vaste stok 5 meter met dobbertje dan karperjagen met een bliep-toetstel.
Ha, natuurlijk! Je ziet ze soms wel eens aan plassen en meren; van die mannen die in 'n tentje blijven slapen met 4~6 hengels uit met elektronisch alarm. Dat heeft met vissen natuurlijk geen ruk te maken. Net als makreelvissen op de Noordzee; dat gaat helemaal nergens over.

Maar ambachtelijk vliegvissen of inderdaad wat jij schetst; 7 meter oversteek en 'n dobbertje of met een rugzak, schepnet en spinhengeltje op zoek naar de snoekbaars is tenminste écht.
Oud 27-02-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
nounounounounounou.
Nou ja, sommige personen dienen af en toe met een korrel zout genomen te worden, maar soit
Oud 27-02-2011, 16:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat van die kliek is wel waar ja, maar ik post er gewoon dwars doorheen soms met ongerelateerde berichtjes waar dan niemand op reageert Het hoort erbij

"Guppen", wat een liefkozend woord (serieus!)
Sarah heet al SINDS HAAR GEBEoorte 'DE MUPPET' (als in: heb jij de muppet al naar het kdv gebracht?) nbm en zit nu op schoot mee te typen. Niet zo'n succes dus.
Oud 27-02-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Sarah heet al SINDS HAAR GEBEoorte 'DE MUPPET' (als in: heb jij de muppet al naar het kdv gebracht?) nbm en zit nu op schoot mee te typen. Niet zo'n succes dus.
haha ze houdt wel van capslock?
Oud 27-02-2011, 16:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ha, natuurlijk! Je ziet ze soms wel eens aan plassen en meren; van die mannen die in 'n tentje blijven slapen met 4~6 hengels uit met elektronisch alarm. Dat heeft met vissen natuurlijk geen ruk te maken. Net als makreelvissen op de Noordzee; dat gaat helemaal nergens over.

Maar ambachtelijk vliegvissen of inderdaad wat jij schetst; 7 meter oversteek en 'n dobbertje of met een rugzak, schepnet en spinhengeltje op zoek naar de snoekbaars is tenminste écht.
precies

Hm, zoveel zin nu!
Oud 27-02-2011, 16:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*boks

Citaat:
Hoe oud zijn ze nu?
Oud 27-02-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ahhhw.
Oud 27-02-2011, 16:45
snoopy
snoopy is offline
Sarah is 1 jaar en 8 maanden
Julia is 3 maanden

Enneh @ Sarah: is het toeval dat jij hier komt 3 minuten nadat ik het woord Sarah heb getypt of doe jij aan naamzoeken?
Oud 27-02-2011, 16:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
haha ze houdt wel van capslock?
uhu
Oud 27-02-2011, 16:49
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens Omnia is live zo goed .
Oud 27-02-2011, 16:53
Verwijderd
Hihi de muppet. Hier is het vaak nog steeds "de baby", dat is eigenlijk best raar
Oud 27-02-2011, 16:54
Verwijderd
Oh en heel redneck: The Boy
Oud 27-02-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Bijvoorbeeld deze troep in Rotterdam.
Ja, al die lelijke moderne rotzooi. Er mag wel weer een bouwstroming komen die níet lelijk is, inmiddels. Die hebben we al een paar decennia niet gehad.
Verwijderd
Mijn broer noemde zijn ongeboren kindje altijd garnaal.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

que? Hier zoende ik mijn eerste meisje. Leuk verhaal:

Appel en ik, Appel waar ik altijd mee samen was, waren eens weer doelloos aan het rondlopen.
Alles ging prima totdat 2 onbekende meiden (2-ling) onze aandacht begon te trekken door met
hun handen te zwaaien. Ja wij, wij werden gelokt door de 2-ling. Zo kwamen we aan de babbel,
ook zij verveelde zich.

Na een weekje werden we uitgenodigd voor een feestje bij hun. Afijn, Appel en ik erheen.

Op een gegeven moment ben ik dronken, zit op de grond (ze hadden matrassen neergelegd)
en naast mij, op een kruk, zat Appel. Ik keek wazig om me heen, langzaam richting Appel, gewoon
even oogcontact maken. Ik zie zijn ogen naar de mijne kijken en dan naar de meid die naast me
lag en hij zei: "Pak d'r op de bek dan"

Nou wist ik niet eens wie naast me zat, maar er ging niks door me heen, draaide me meteen om
en kassa. Zo zoende ik haar de hele avond, klefbekken.

Ik bleef slapen, Appel ook. De volgende dag waren mijn ogen opgezwollen, ademde moeilijk want
ze hadden, Owja!, een hond in huis. Daar waar mijn lichaam niet tegen kan. Ik werd naar buiten geroepen.

"Ja, hij was dat"

Een verschrikt meisje kijkt me aan met spijt in haar ogen, deze mengelmoes van wit bleke huid en rode uitslag,
dikke traandoppen en snakkend naar adem-kerel had haar gezoend!

Achteraf bleek mevrouw een vriend te hebben gehad.

Oud 27-02-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders noemden mij 'Erwtje' toen ik er nog niet was. En mijn mislukte broer Hypoliet.
Oud 27-02-2011, 16:58
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn dinnie die nu zwanger is noem het 'mijn kleine' of 'bebe'.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Je wat nou?
Verwijderd
Citaat:
Die ene die zeventien was? Hoe is het daarmee?
Oud 27-02-2011, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je wat nou?
Het is een gewone vriendin hoor, lieve Panda . Ik heb ondertussen een nieuw vriendje, wist je dat al?
Oud 27-02-2011, 17:00
Verwijderd
Jaja, Miekjes liefdesleven is niet bij te houden!
Oud 27-02-2011, 17:01
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Het is een gewone vriendin hoor, lieve Panda . Ik heb ondertussen een nieuw vriendje, wist je dat al?
Dinnie.. Ik verbied het je om mensen je dinnie te noemen. Dit omdat ik als buitenstaander ook een beetje op jou moet letten.

Zo, hoe snel dat dan nadat het uit was?

Hoe is de seks?

;x gefeliciteerd hoor, je doet verliefd-achtig
Oud 27-02-2011, 17:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die ene die zeventien was? Hoe is het daarmee?
Jepperdepep. Ja het is wel ok met haar, ook al heeft haar moeder haar toegewenst dat ze 'hoopt dat het een dochter wordt die jou hetzelfde aandoet als jij mij'. Maargoed, ze woont bij haar zus enzo en het gaat eigenlijk wel goed, ook al kan ze volgens mij sommige dingen wel slimmer aanpakken dat dat ze doet. Ach, ze gaat vast nog een keer of duizend op haar bek, maar ze komt er wel.
Oud 27-02-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Dinnie.. Ik verbied het je om mensen je dinnie te noemen. Dit omdat ik als buitenstaander ook een beetje op jou moet letten.

Hoe is de seks?

En ze doet inderdaad heel verliefdig! Dat vind ik wel leuk.

Citaat:
Jepperdepep. Ja het is wel ok met haar, ook al heeft haar moeder haar toegewenst dat ze 'hoopt dat het een dochter wordt die jou hetzelfde aandoet als jij mij'. Maargoed, ze woont bij haar zus enzo en het gaat eigenlijk wel goed, ook al kan ze volgens mij sommige dingen wel slimmer aanpakken dat dat ze doet. Ach, ze gaat vast nog een keer of duizend op haar bek, maar ze komt er wel.
Ah. Wat onaardig van die moeder zeg. Maar fijn dat het in principe goed gaat.
Ik heb echt geen idéé hoe mijn ouders zouden reageren als ik opeens zwanger was. Waarschijnlijk zouden ze me dwingen tot een abortus. Maar ik weet het niet. En wil er ook liever niet achterkomen. Om meerdere redenen niet.
Oud 27-02-2011, 17:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jaja, Miekjes liefdesleven is niet bij te houden!
neenee
Citaat:

Hoe is de seks?

Nog maar iets langer dan een week hoor, dus het valt wel mee hoor lieve Panda ^^. *staart teruggeeft*
En seks is overgewaardeerd, dat weet je toch zelf ook wel .
En dankje, ik ben ook heulheulheul erg verliefd .
Oud 27-02-2011, 17:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

En ze doet inderdaad heel verliefdig! Dat vind ik wel leuk.

Ah. Wat onaardig van die moeder zeg. Maar fijn dat het in principe goed gaat.
Ik heb echt geen idéé hoe mijn ouders zouden reageren als ik opeens zwanger was. Waarschijnlijk zouden ze me dwingen tot een abortus. Maar ik weet het niet. En wil er ook liever niet achterkomen. Om meerdere redenen niet.
Hihi .

Ik ga er ook niet eens over nadenken inderdaad .
Oud 27-02-2011, 17:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
neenee

Nog maar iets langer dan een week hoor, dus het valt wel mee hoor lieve Panda ^^. *staart teruggeeft*
En seks is overgewaardeerd, dat weet je toch zelf ook wel .
En dankje, ik ben ook heulheulheul erg verliefd .
En die jongen was er zo heart-broken over...

Mooi joh, nieuwe kerel

Ik ben Mc Kauw nu, deze heeft geen staart.
Oud 27-02-2011, 17:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
de beste tot nu toe
Oud 27-02-2011, 17:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ouders die geen ouders moeten zijn. Die moeder dat is. Rot een eind op, als je kinderen gaat pruttelen dan neem je ook alle troep aan die erbij komt. Kakmokkel.
Oud 27-02-2011, 17:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En die jongen was er zo heart-broken over...

Mooi joh, nieuwe kerel

Ik ben Mc Kauw nu, deze heeft geen staart.
Ja, maar pech voor hem hoor . Alles gaat toch altijd anders dan dat je zelf denkt.

Ja . We hadden de afgelopen twee dagen plannen om vanalles en nog wat te gaan doen, en uiteindelijk hebben we alleen maar bij mijn zus op de bank gelegen . Klefheid voor de win .
Oud 27-02-2011, 17:10
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, maar pech voor hem hoor . Alles gaat toch altijd anders dan dat je zelf denkt.

Ja . We hadden de afgelopen twee dagen plannen om vanalles en nog wat te gaan doen, en uiteindelijk hebben we alleen maar bij mijn zus op de bank gelegen . Klefheid voor de win .
Je moet ook niet gaan plannen, dat komt later wel.
Oud 27-02-2011, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je moet ook niet gaan plannen, dat komt later wel.
Daar kwamen wij ook achter ja .
Oud 27-02-2011, 17:13
snoopy
snoopy is offline
Hihi, garnaal heette de 'baby' voor Sarah
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin, als we daar toch over beginnen.
Verwijderd
toen ik in de buik zat werd ik Basje genoemd. Was dat even een teleurstelling toen ik een meisje bleek te zijn!
Oud 27-02-2011, 17:14
Verwijderd
Zeg Kauw, wie is die vent op je avatar? Hij doet me denken aan mijn oude junk-buurman.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb trouwens een nieuwe vriendin, als we daar toch over beginnen.
Ik wou net vragen ja. Niks geworden meer met Wendy, nee?
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
toen ik in de buik zat werd ik Basje genoemd. Was dat even een teleurstelling toen ik een meisje bleek te zijn!
basJE, heb er een gruwlijke hekel aan.

Basje
Bassie

Ik ben verdomme groter dan die wijven die dat uitspugen!
Oud 27-02-2011, 17:15
Verwijderd
Er is een forummer die ik de laatste tijd echt súperstom vind.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik wou net vragen ja. Niks geworden meer met Wendy, nee?
LP is mijn chickie.

Hm nou ze komt hier wel weer een keer maar een relatie wilde niet. Mijn aandacht ging helemaal naar school, nogsteeds.
Verwijderd
Citaat:
basJE, heb er een gruwlijke hekel aan.

Basje
Bassie

Ik ben verdomme groter dan die wijven die dat uitspugen!
Hoe groot ben je dan?

Ik vind het ook stom om Katje genoemd te worden, zelfs al word het gezegd door iemand die groter is dan ik. Juist dan, eigenlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten