Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat trouwens bij bodywise en dat is alleen in Enschede maar als je de instructrice mailt kan ze vast wel een goede plek in Zwolle aanraden. Het schijnt ook wel heel goed post-baby te zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
gemiddelde leeftijd van vijftig gaat dan weer net een brug te ver
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Keihard gecopypaste van facebook:
Die trouwerij-toneelstukjes met groep 3 zijn echt een feestje. "Wanneer trouw je eigenlijk met iemand?" - "Als je bent gescheiden!" "Hoe vind je eigenlijk iemand met wie je wel zou willen trouwen?" - "Nou, je kunt bijvoorbeeld op internet een vrouw zoeken!" ...♥ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En dat laatste heb ik ook ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Toen mijn nichtje net 3 was, werd op de peuterspeelzaal aan alle peuters gevraagd met wie ze later wilden trouwen. De meeste peuters kwamen met papa/mama, een enkeling met hun beste vriendje/vriendinnetje. Mijn nichtje zei:'Met een lieve meneer als ik later groot ben.' Aww <3
Laatst gewijzigd op 28-02-2011 om 12:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag ook natuurlijk de vraag vanaf welke leeftijd je mag trouwen. "Nou, als je zo oud bent als u ongeveer, denk ik". Ik weet niet of en hoe ik het als compliment moet beschouwen, maar ik vond het wel grappig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik dan zeg dat ik toch echt geen mama ben, kijken ze me heel verward aan. 'Bent u dan nog een kindje?' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Keek ze heel weifelend en zei toen: '60 ofzo?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me ook vaag nog herinneren van vroeger dat een klasgenootje heel erg opkeek tegen mijn zus (ik was toen 5 oid, mijn zus net 11), want die was toch al écht heel groot en volwassen. Ik wist wel beter ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb trouwens ook een keer met m'n vader de geniale discussie gehad:
ik, 3 jaar: papa, wat is gepensioneerd? papa: dat is als je héél oud bent en je hoeft niet meer te werken ik: oh... goed... *stilte* ik: maar waarom werk jij dan nog? (m'n vader was toen 36 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik een keer bij mijn ouders in bed kroop en zei;'Ik blijf echt áltijd bij jullie wonen! Jullie zijn zooo lief!' en toen zei mijn moeder;'Haha, daar denk je later vast heel anders over!'. En dat kon ik me écht niet voorstellen, ik vond het heel raar dat ze dat zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|