Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik kan me ook prima vermaken hoor, maar dat is meestal door te kletsen met de mensen die ik ken of omdat ik de muziek goed/leuk vind.
Het komt weinig voor dat ik de rest van het publiek in een zaal leuk vind. Het lijkt idd of zij iets weten wat ik niet weet, of eigenlijk juist dat ik iets weet en zij denken allemaal alleen maar 'DEEEEERP'.

Ik weet het nog niet. M'n bff is dezelfde avond in de Ekko voor een Balkan Beats feestje, dus mss reis ik met haar mee terug. Maar haar kennende zal ze wel om 1 uur naar huis gaan ofzo...
Ofnee, dat doet ze alleen als ik meefeest. Als ik er niet bijben gaat ze wél tot 6 uur 's ochtends door. GVD.
(Anyway, bedankt voor het aanbod. Kusjeeeeh!)
Prima, leg ik wel just in case een matras neer met een teiltje ernaast
Advertentie
Oud 04-03-2011, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga me heel beschaafd gedragen dit keer. De genante kotspartijen zijn alleen als ontmoetingsgeschenk. (srsly, dat is geen grap. )
Oud 04-03-2011, 01:20
Verwijderd
waarom dan?
Verwijderd
Citaat:
Ik ga me heel beschaafd gedragen dit keer. De genante kotspartijen zijn alleen als ontmoetingsgeschenk. (srsly, dat is geen grap. )
Jammer
Verwijderd
Carn heeft ook al genante kotspartijen gehad. Dan is Martin aan de beurt, stel ik voor
Oud 04-03-2011, 01:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
waarom dan?
Ja weet ik niet, dat gaat altijd per toeval zo.
Maar er zijn al minstens 3 mensen bij wie ik op het eerste bezoek aan hun huis al de WC heb ingewijd met mijn braak-praktijken. Ik schaam mij diep.

edit: Ik bedenk me ineens nr.4
edit: en 5. Jezus.
Oud 04-03-2011, 01:40
Verwijderd
die edits gaan maar door!
Oud 04-03-2011, 01:42
Verwijderd
oeioieoieoioieoieo, ik ben gewoon zo verschrikkelijk lelijk somber en dat vind ik een nare trek van mezelf. Want ik heb een mooie kamer, een leuke studie, lieve ouders en goede vrienden dus die somberheid moet gewoon even verwaaien. Maar het kan zo ontzettend op me kleven, dan kijk ik zo'n ruimte door en dan zie ik al die correcte hoofdjes en dan kan ik me zó neteneenzaam voelen dat ik er helemaal zwartgallig, naar en boos van kan worden en dan ga ik berekenen welke planken ik zou kunnen doorbreken met een karatetrap. HAK.
Oud 04-03-2011, 01:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap je denk ik wel. Soms kijk ik ook om me heen en dan denk ik echt alleen maar 'omg, ik wil weg hier. Wat is er mis met al die mensen? Waarom ben ik hier? WAAROM?!'
Een middagje winkelen is voor mij meestal vrij hell-ish, tenzij er iemand bij is die ik tof vind en waarmee ik kan praten, als afleiding van al die andere mensen. Als ik alleen door een menigte loop kan ik vrij paniekerig en chagrijnig worden.
Oud 04-03-2011, 01:51
Verwijderd
nja en dan ga ik die somberheid ook nog eens op internet uitstrooien omdat ik een lekkere binnenvetter ben en die shit niet bij mijn vrinden dump! mensenkinderen wat een kleine sukkel ben ik. Ik hoop dat ik hier over vier jaar om kan lachen
Oud 04-03-2011, 01:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Joh, mijn vrienden weten al die shit ook niet. *boks ouwe*

Je moet denk ik maar veel Charlie Brooker gaan kijken, die deelt onze mening.
Oud 04-03-2011, 01:57
Verwijderd
we zijn mensengif ofzo! ik praat nu met een jongen die streng christelijk is maar zich steeds meer kan vinden in de dingen die hij leest over nietzsche en daardoor een clash in zijn hoofd heeft. Dat moet ook een worsteling zijn zeg, jeetje.
Oud 04-03-2011, 02:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
waar plak je het? het moet geloof ik voor de </body>
Ja, voor de </head> zelfs. Het staat precies goed. Misschien dat Google een beetje traag is met het checken van mijn site. Er staat bij status nu nog zo'n uitroeptekentje. Ik wacht wel even 24 uur.
Oud 04-03-2011, 02:27
Batave
Batave is offline
gnacht.
Oud 04-03-2011, 02:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Egon, Trimm Trabb naamzoek.

Ik heb soms bij het uitgaan ook wel eens dat ik denk: "waarom vinden die mensen deze muziek leuk?", en "waarom kunnen ze zo oeverloos ouwehoeren over nietszeggende dingen"? Soms is het ook wel gezellig, met écht leuke mensen. Maar ik heb zo'n tent/café na een paar uur wel gezien en dan denk ik "hoe kunnen anderen dit boeiend blijven vinden" en "godver, ik wil slapen".

Op mijn saaie baantje heb je sommige collega's die echt met plezier daar lijken te werken, die gewoon chitchatten met elkaar over de haarballen van de kat en de vergeelde was van de buren. Mij kan zoiets echt geen ene fuck schelen, en ik denk dan alleen maar: "geestdodend kutwerk, ik wil naar huis".

Herkennen jullie je daarin?
Oud 04-03-2011, 02:34
Verwijderd
nee, het is meer zo van, dat al het menselijk contact als winkelen voelt. Alsof die mensen allemaal naar andere mensen winkelen. Ik was vanavond bij een redelijk interessante lezing en na een lezing werd ik letterlijk omver gelopen door een man die zo snel mogelijk zijn visitekaartje bij dat mens in de mouw wilde dumpen. Hij beukte iedereen omver, gewoon om ZIJN NAAM in HAAR HOOFD te krijgen. Dat vind ik dan al een beetje walgelijk maar misschien mis ik gewoon daadkracht op sociaal vlak. En in de kroeg voelt het soms gewoon niet anders, mijn vrienden zijn fijn volk maar als alle jongens uitwaaieren om met chickies te praten of als alle meisjes rond een of andere knul hangen, nou ja, dan voel ik elke sociale drang uit me vloeien of zo.
Oud 04-03-2011, 02:39
Verwijderd
het is vergelijkbaar met de verwondering die ik ervaar als ik naar het forumzoenschema kijk Hoewel die verbazing een stuk minder zwartgallig is.
Oud 04-03-2011, 02:42
Verwijderd
welke film heb je gezien? Misschien pik ik er vannacht ook nog eentje mee.
Oud 04-03-2011, 02:43
Batave
Batave is offline
Citaat:
welke film heb je gezien? Misschien pik ik er vannacht ook nog eentje mee.
2001: a space odyssey.
Oud 04-03-2011, 02:43
Verwijderd
Citaat:
2001: a space odyssey.
die heb ik al een paar keer gezien!
Oud 04-03-2011, 02:44
Batave
Batave is offline
Wat een tripfilm is dat.
Oud 04-03-2011, 02:45
Verwijderd
ja ik vind hem stiekem echt netenspannend
Oud 04-03-2011, 02:46
Verwijderd
nou nou, en sociaal retard en alles netenspannend vinden! Ik ben echt een kind voor het internet zeg!
Oud 04-03-2011, 02:52
Verwijderd
nu ga ik een boek lezen, daar had ik sowieso al heel de avond veel meer zin in welterusten volkje!
Oud 04-03-2011, 02:53
Batave
Batave is offline
Citaat:
nou nou, en sociaal retard en alles netenspannend vinden! Ik ben echt een kind voor het internet zeg!
Nu alleen nog uit de losse pols een social network in elkaar slingeren en je bent übernerd
Oud 04-03-2011, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Nu alleen nog uit de losse pols een social network in elkaar slingeren en je bent übernerd
word ik toch nog een rijke donder!
Oud 04-03-2011, 02:58
Batave
Batave is offline
Ast werk
Oud 04-03-2011, 03:15
Verwijderd
Ik heb Annie Hall gekeken. Ik mag die Woody Allen wel, hij heeft gelijk dat het leven horrible óf miserable is.
Oud 04-03-2011, 03:27
Batave
Batave is offline
Die Woody..
Oud 04-03-2011, 05:00
Verwijderd
huh hoezo krijg ik 0 pandapunten als ik 2 dagen geleden nog seks heb gehad?

@trimmies linkje
Oud 04-03-2011, 05:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
huh hoezo krijg ik 0 pandapunten als ik 2 dagen geleden nog seks heb gehad?

@trimmies linkje
Je krijgt juist punten als je géén seks hebt gehad, suffie.

Ik kom om in de panda-miles.
Oud 04-03-2011, 05:13
Ymir
Ymir is offline
Ik wil hier even delen dat ik altijd vrolijk word en me verlicht voel door Jaga Jazzist
http://www.myspace.com/jagajazzist

En morgen break-fast met K., voetjes van de vloer totdat we omvallen van de uitputting
Oud 04-03-2011, 05:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik heb soms bij het uitgaan ook wel eens dat ik denk: "waarom vinden die mensen deze muziek leuk?", en "waarom kunnen ze zo oeverloos ouwehoeren over nietszeggende dingen"? Soms is het ook wel gezellig, met écht leuke mensen. Maar ik heb zo'n tent/café na een paar uur wel gezien en dan denk ik "hoe kunnen anderen dit boeiend blijven vinden" en "godver, ik wil slapen".

Op mijn saaie baantje heb je sommige collega's die echt met plezier daar lijken te werken, die gewoon chitchatten met elkaar over de haarballen van de kat en de vergeelde was van de buren. Mij kan zoiets echt geen ene fuck schelen, en ik denk dan alleen maar: "geestdodend kutwerk, ik wil naar huis".

Herkennen jullie je daarin?
Neuh, ik kan met de juiste mensen echt uuuuren rondhangen en meestal kom ik in tenten waar ik de muziek ook nog wel kan waarderen en als er muziek pstaat heb ik 't al gauw naar m'n zin.
Maar het is idd wat egon zegt, die constante vleesmarkt. Alsof het enige doel van uitgaan is om een scharrel op te duikelen of om te laten zien hoe heet je bent. Dat overdreven neppe 'oh kijk mij eens geil zijn' gedoe en de mensen die hun vrienden laten stikken voor een goedkope smatje, komen me echt de keel uit. En dan al die kutmongolen die de hele avond alleen maar met hun telefoontje staan en van werkelijk alles wat ze doen foto's maken, zodat ze daarna aan de wereld kunnen laten zien hoe tof hun leven is, terwijl er geen normaal gesprek met die mensen te voeren valt.

Op m'n werk heb ik het probleem niet zo, want m'n collega's zijn inmiddels goede vrienden geworden en kletsen over domme dingen vind ik dan wel gezellig. Hoewel ik wel behoorlijk pissig kan worden als dat gezellig gebep constant door blijft gaan en de klanten worden vergeten. Dat is dus weer wat van dat egoistische wat ik niet kan hebben.
Ik kap een gesprek altijd meteen af als ik zie dat er iemand staat die geholpen wil worden, want daar word ik tenslotte voor betaald.

Ohja, mss ook wel een voorbeeldje:
Op lowlands 2 jaar geleden ofzo, werd ik helemaal paranoia van al die mensen. Daar zat ik dan tussen 60.000 anderen en niemand die ook maar tegen me praatte, lachte of zelfs maar aankeek. Het leek wel of ik tussen een horde be-I-phonede zombies stond. Ik was toen de hoop in de mensheid totaal verloren en een zenuwinzinking erg nabij.
Oud 04-03-2011, 05:24
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Neuh, ik kan met de juiste mensen echt uuuuren rondhangen en meestal kom ik in tenten waar ik de muziek ook nog wel kan waarderen en als er muziek pstaat heb ik 't al gauw naar m'n zin.
Maar het is idd wat egon zegt, die constante vleesmarkt. Alsof het enige doel van uitgaan is om een scharrel op te duikelen of om te laten zien hoe heet je bent. Dat overdreven neppe 'oh kijk mij eens geil zijn' gedoe en de mensen die hun vrienden laten stikken voor een goedkope smatje, komen me echt de keel uit. En dan al die kutmongolen die de hele avond alleen maar met hun telefoontje staan en van werkelijk alles wat ze doen foto's maken, zodat ze daarna aan de wereld kunnen laten zien hoe tof hun leven is, terwijl er geen normaal gesprek met die mensen te voeren valt.

Op m'n werk heb ik het probleem niet zo, want m'n collega's zijn inmiddels goede vrienden geworden en kletsen over domme dingen vind ik dan wel gezellig. Hoewel ik wel behoorlijk pissig kan worden als dat gezellig gebep constant door blijft gaan en de klanten worden vergeten. Dat is dus weer wat van dat egoistische wat ik niet kan hebben.
Ik kap een gesprek altijd meteen af als ik zie dat er iemand staat die geholpen wil worden, want daar word ik tenslotte voor betaald.

Op lowlands 2 jaar geleden ofzo, werd ik helemaal paranoia van al die mensen. Daar zat ik dan tussen 60.000 anderen en niemand die ook maar tegen me praatte, lachte of zelfs maar aankeek. Het leek wel of ik tussen een horde be-I-phonede zombies stond. Ik was toen de hoop in de mensheid totaal verloren en een zenuwinzinking erg nabij.
Waar is de 'like' knop wanneer je 'em nodig hebt!
Heb er verder niet eens wat aan toe te voegen verdorie, gewoon QFT +1 like
Oud 04-03-2011, 07:35
Verwijderd
Maar eh Trimm, je kunt toch ook zelf aanhaken bij mensen? Jouw festival-ervaring begrijp ik helemaal niet. Ik heb echt tegenovergestelde ervaringen, op elk festival waar ik geweest ben.
Oud 04-03-2011, 08:56
Verwijderd
Citaat:

Tijdens het uitgaan heb ik dat inderdaad ook altijd, eerst is het leuk en dan ineens zo'n *klik* en dan denk ik 'huh, wat doe ik hier, wat doen al die mensen hier, waar is de uitgang'. Terwijl ik over het algemeen toch tamelijk makkelijk tevreden ben. Maar niet zo extravert, misschien is dat het. Hoewel ik Trimm als forumpersoon wel extravert vind overkomen
Oud 04-03-2011, 09:33
Verwijderd
Morning.
Oud 04-03-2011, 09:43
snoopy
snoopy is offline
Haaaai allemaal!
Oud 04-03-2011, 10:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
allemaal sbm offshore kopen!

/rationeel naamzoek
+5%, maar ik ben zelf vergeten te kopen!
Oud 04-03-2011, 10:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn heeft ook al genante kotspartijen gehad. Dan is Martin aan de beurt, stel ik voor
Ik vond er niets gênant aan, ik moest gewoon kotsen. Ik kondigde het verdomme nog aan ook zodat jullie konden filmen!
Oud 04-03-2011, 10:20
Rationeel
Rationeel is offline
lekker kotsen
Oud 04-03-2011, 10:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou dat ook hebben op Lowlands, dus dat is niet zo vreemd.
Oud 04-03-2011, 10:23
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vond er niets gênant aan, ik moest gewoon kotsen. Ik kondigde het verdomme nog aan ook zodat jullie konden filmen!
Kotsen als een baas
Oud 04-03-2011, 10:27
Verwijderd
Morning!
Oud 04-03-2011, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk!
Oud 04-03-2011, 10:29
Batave
Batave is offline
Waarom luister ik James Blunt?
Oud 04-03-2011, 10:44
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.nu.nl/binnenland/2460203/...chept-a50.html

ik moest meteen denken aan dat filmpje dat laatst voorbij kwam
Oud 04-03-2011, 10:44
Verwijderd
Guano Apes staan volgend jaar in 013 daar was ik vroeger zo intens fan van
Oud 04-03-2011, 10:47
Verwijderd

Ik vond Lords of the Boards en Open your eyes ook echt enorm gaaf.
Oud 04-03-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:

Ik vond Lords of the Boards en Open your eyes ook echt enorm gaaf.
Ja die vooral ja. Ik heb ze nog op Lowlands 2003 gezien en dat vond ik zo tof

Als het niet te duur is wil ik er misschien best heen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten