| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
yes, online justice being dealt out in spadezzzz <3. Topic was een vraag van "hey, wat gebeurd er met mijn foto's op Facebook als er iets met Facebook gebeurd".
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ben wel errrug benieuwd naar Elysium, de nieuwe film van Neill Blomkamp.
|
|
||
|
Citaat:
ik gok dat het een beetje zo gaat: karakter heeft probleem gebeurtenis X staat voor de deur karakter krijgt hulp (het liefst nog een montage!) man is net op tijd van probleem af man overwint probleem en doorstaat gebeurtenis X met verve (vaak nog wel een spanningsboogje dat het even fout lijkt te gaan)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ... en innen die oscars! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
de komende 12 uur ben zal ik constant in de weer zijn met van alles en nog wat. Dus laat ik nog even genieten van de laatste 5 minuten rust.
straks 2 'interviews' met buren voor ons tijdschriftje, daarna boodschappen doen voor vanavond, dan nog allerlei zooi wassen en opzoeken, werken, douchen en verkleden in zeer korte tijd, dan ons hollands avondje wat ook minimaal tot 2 uur duurt. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik was laatst bij vrienden en het was reuze gezellig want toffe mensen, kaarten, wijn, hasj en... goede muziek
Siouxsie kwam ook voorbij en ik had al een poos geen Siouxsie meer gehoord dus ik was helemaal En nu luister ik weer eens naar Juju van Siouxsie. Tot zover de nutteloze informatie.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En 'het beste liedje'. Maar ze mocht het niet zingen omdat ze haar stem niet mocht gebruiken oid. Ik hoop dat dat blijvend is
|
|
![]() |
|
|