Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot liep vorig jaar stage bij gouden harpen (ik neem aan dat het daarover gaat?) en zij nam het zo ontzettend serieus. Ik liep alleen maar een beetje te grinniken erom
Ja, het gaat over de gouden harpen. Wat moest ze daar dan doen?
Advertentie
Oud 04-03-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, het gaat over de gouden harpen. Wat moest ze daar dan doen?
Productie assistente geloof ik.
Oud 04-03-2011, 12:32
Verwijderd
http://www.exitfestival.nl/programma

leuke line-up
Oud 04-03-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Maar ik moet ook nog Biutiful zien. En De eenzaamheid van de priemgetallen..
Je moet biutiful echt zien! die kan ik echt alleen maar aanraden, heftig maar echt heel goed.
Verwijderd
Best een gave stage was dat, eerst flat van ali b als redactie assistent, een maand of 3 toen was ze 1 dag bezig met harpengala toen anderhalve maand fulltime harpengala en als afsluiter een maand naar Bali om daar een pilot op te nemen van een programma gebaseerd op "eten, bidden en beminnen".
Verwijderd
Best wel wat leuke dingetjes ja
Oud 04-03-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Je moet biutiful echt zien! die kan ik echt alleen maar aanraden, heftig maar echt heel goed.
Heftig, maar heel goed, dat zijn al zijn films <3 En Javier Bardem <3
Oud 04-03-2011, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Best wel wat leuke dingetjes ja
Servie ligt dan weer een beetje uit de richting
Oud 04-03-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Best een gave stage was dat, eerst flat van ali b als redactie assistent, een maand of 3 toen was ze 1 dag bezig met harpengala toen anderhalve maand fulltime harpengala en als afsluiter een maand naar Bali om daar een pilot op te nemen van een programma gebaseerd op "eten, bidden en beminnen".
Klinkt zeker niet verkeerd
Oud 04-03-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Servie ligt dan weer een beetje uit de richting
Jep, voor mij ook geen optie ofzo hoor
Oud 04-03-2011, 12:58
Verwijderd
ziet er wel uit als een leuk hard festival
Oud 04-03-2011, 13:35
Carn
Carn is offline
ah, Lennart gaat daar dit jaar polshoogte nemen. Hoor er wel wat vaker aardige verhalen over, maar het schijnt niet zo uitgebreid te zijn als bv Sziget. Grote kans op overlap trouwens qua namen, Sziget/Lowlands/Exit, is toch allemaal in dezelfde tour-window.
Oud 04-03-2011, 13:36
Verwijderd
CARNAVALSOPTOCHT MET EEN MILJOEN VERKLEDE KINDEREN IN MIJN STRAAT

OPTYFEN.
Oud 04-03-2011, 13:37
Verwijderd
Schattig toch
Oud 04-03-2011, 13:37
Verwijderd
Nee.
Oud 04-03-2011, 13:39
Verwijderd
Kinderen zijn niet schattig maar vervelend!
Oud 04-03-2011, 13:39
Verwijderd
En overrated.
Oud 04-03-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
ah, Lennart gaat daar dit jaar polshoogte nemen. Hoor er wel wat vaker aardige verhalen over, maar het schijnt niet zo uitgebreid te zijn als bv Sziget. Grote kans op overlap trouwens qua namen, Sziget/Lowlands/Exit, is toch allemaal in dezelfde tour-window.
Dan ga ik heeeel hard hopen dat Portishead ook naar Lowlands komt
Oud 04-03-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
CARNAVALSOPTOCHT MET EEN MILJOEN VERKLEDE KINDEREN IN MIJN STRAAT

OPTYFEN.
Why? Waarom ook door jouw straat? En waarom in Utrecht? En waarom een optocht? En waarom kinderen? En waarom carnaval in goooodesnaam?
Oud 04-03-2011, 13:42
Verwijderd
Ik vind veel kinderen vaak heel schattig. Maar ook veel kinderen vaak heel erg niet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Citaat:
En overrated.
Verwijderd
Minke, ik kijk Topchef altijd via RTLgemist, maar die player doet het bij mij heel de tijd niet, hij geeft een error. is dat bij jou ook?
Oud 04-03-2011, 13:43
Verwijderd
Wat is topchef een walgelijk vervelend maar daarom leuk programma
Oud 04-03-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Minke, ik kijk Topchef altijd via RTLgemist, maar die player doet het bij mij heel de tijd niet, hij geeft een error. is dat bij jou ook?
Nee Bij mij doet ie het altijd gewoon.
Oud 04-03-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Nee Bij mij doet ie het altijd gewoon.
Hm, in Firefox doet hij het wel
Oud 04-03-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Haha, ze heeft ook nog een "aanmoedigingsprijs" gewonnen gisteren. Da's toch een beetje een HIV-patient een roze sleutelhanger en 'n beeldige kleurplaat geven met de mededeling dat wanneer ze fullblown AIDS heeft ze een nog mooier cadeautje krijgt.
Oud 04-03-2011, 13:54
Carn
Carn is offline
zo zeg, The Qemists, dat is een behoorlijke Pendulum-clone. Eens kijken of deze dudes wel weten te boeien.

Ow ze hebben een track met Mike Patton..dat is al +1.
Oud 04-03-2011, 13:54
Verwijderd
hadouken, portishead, grinderman! yeyeyeye!
Oud 04-03-2011, 13:55
Carn
Carn is offline
Sziget is dichterbij!
Oud 04-03-2011, 13:56
Verwijderd
die soap en dat dan die neger voor de deur staat bij die jood en dan zegt 'ik denk dat u mijn vader bent!"
Oud 04-03-2011, 14:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Carn heeft ook al genante kotspartijen gehad. Dan is Martin aan de beurt, stel ik voor
Omg, the pressure. Ik gedraag me volgensmij al genant genoeg, moet daar echt kots bij?
Oud 04-03-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
En overrated.
QFT

Citaat:
Why? Waarom ook door jouw straat? En waarom in Utrecht? En waarom een optocht? En waarom kinderen? En waarom carnaval in goooodesnaam?
Wist ik het maar Naar Groningen emigreren dan maar, kennelijk waait de gekte al over naar boven de rivieren, daar zit ik iig nog een paar jaar veilig.
Oud 04-03-2011, 14:09
Verwijderd

rofl, lijpe spongebobs

haha vooral die linker is echt te lijp.
Oud 04-03-2011, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben lekker goulash aan het maken
Oud 04-03-2011, 14:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben lekker goulash aan het maken
hell yeah. Dat werk ik echt met bakken weg in Hongarije <3
Oud 04-03-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

rofl, lijpe spongebobs

haha vooral die linker is echt te lijp.
Wij gingen een paar weken geleden voor een themafeestje als walking fridge. Zo'n doos zit echt heel kut
Oud 04-03-2011, 14:20
Verwijderd
OH NOES DE VERKLEDE KINDEREN ZlJN TERUG
Oud 04-03-2011, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hell yeah. Dat werk ik echt met bakken weg in Hongarije <3
dit wordt heeeuuullll lekkere
Oud 04-03-2011, 14:27
Verwijderd
er zit een wants op de ruit hier, snel foto's schieten
Oud 04-03-2011, 14:37
Verwijderd
Is het carnaval ofzo?
Oud 04-03-2011, 14:42
Verwijderd
Jongens, wat een kinderhaat. Dat is niet goed voor mijn juffenhartje

Spoiler
Oud 04-03-2011, 14:44
Verwijderd
Je denkt, nou lekker zonnetje en alles, het zal wel niet zo koud zijn. Maar het is echt niet aangenaam buiten ;x
Oud 04-03-2011, 14:45
Verwijderd
Absinthe naamzoek: ik ga niet langs burgerzaken, ga maandag, want ik kom er net achter dat je gewoon afspraken kunt maken en dan hoef je ook geen uur te wachten om mijn nieuwe paspoort aan te vragen, WIN. Ik moet nog wel even pasfoto's maken, zullen we om 5 uur bij de stoplichten vlakbij Mariaplaats/Stairway afspreken? En dan richting Belgie? Of een andere kroeg?

Sharif komt ons ook vergezellen
Oud 04-03-2011, 14:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Absinthe naamzoek: ik ga niet langs burgerzaken, ga maandag, want ik kom er net achter dat je gewoon afspraken kunt maken en dan hoef je ook geen uur te wachten om mijn nieuwe paspoort aan te vragen, WIN. Ik moet nog wel even pasfoto's maken, zullen we om 5 uur bij de stoplichten vlakbij Mariaplaats/Stairway afspreken? En dan richting Belgie? Of een andere kroeg?

Sharif komt ons ook vergezellen
Ritsel maar wat stoelen @ belgië! alhoewel, er moet ook gegeten worden toch?
Oud 04-03-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ritsel maar wat stoelen @ belgië! alhoewel, er moet ook gegeten worden toch?
Bier drinken --> eten --> bier drinken.
Oud 04-03-2011, 14:51
Verwijderd
de wants ging voor mijn ogen dood
Oud 04-03-2011, 14:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bier drinken --> eten --> bier drinken.
wat was het plan? want jullie hoeven niet perse op mij te wachten qua eten; ik heb nog wat leftovers die op kunnen.
Oud 04-03-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
wat was het plan? want jullie hoeven niet perse op mij te wachten qua eten; ik heb nog wat leftovers die op kunnen.
Het plan is dat we het straks wel zien.
Oud 04-03-2011, 14:55
Verwijderd
Overigens vind ik het gezellig als je gewoon snel aanschuift en met ons mee eet hoor
Oud 04-03-2011, 14:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens vind ik het gezellig als je gewoon snel aanschuift en met ons mee eet hoor
dat is natuurlijk gezellig. Maar ik moet sowieso even langs huis en ik borrel ook nog wat @ work; dus ik ben toch pas na 19:00 in de stad ergens.

Regels voor berichten