Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
dat is natuurlijk gezellig. Maar ik moet sowieso even langs huis en ik borrel ook nog wat @ work; dus ik ben toch pas na 19:00 in de stad ergens.
Ok, zullen we jou dan gewoon smsen wat we doen met eten en hoe laat en alles?
Advertentie
Oud 04-03-2011, 14:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
feelgood-verhaal over iemand die zijn grootste angsten en problemen overwint!

ik gok dat het een beetje zo gaat:

karakter heeft probleem
gebeurtenis X staat voor de deur
karakter krijgt hulp (het liefst nog een montage!)
man is net op tijd van probleem af
man overwint probleem en doorstaat gebeurtenis X met verve (vaak nog wel een spanningsboogje dat het even fout lijkt te gaan)
Haha, die montage is inderdaad heel erg waar.

De rest ook, maar de film moet het vooral hebben van de goeie acteerprestaties van Colin Firth, die het spraakgebrek prima uitbeeldt. Voor de rest is de film redelijk standaard, maar wel prettig om te kijken.
Oud 04-03-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
dat is natuurlijk gezellig. Maar ik moet sowieso even langs huis en ik borrel ook nog wat @ work; dus ik ben toch pas na 19:00 in de stad ergens.
Geen punt wat betreft eten hoor, vind ik. Zeker op vrijdag eet ik toch altijd pas tegen 9 uur ofzo. En @Sann: haal ik 5 uur? En ik weet niet of ik precies weet welke stoplichten je bedoelt? Kom je daarlangs als je via de fietsenstallingen bij de bussen naar de stad gaat ofzo?
Oud 04-03-2011, 14:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Minke, er zijn torrents van Another Year beschikbaar zie ik net
Oud 04-03-2011, 14:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
CARNAVALSOPTOCHT MET EEN MILJOEN VERKLEDE KINDEREN IN MIJN STRAAT

OPTYFEN.
Carnaval boven de rivieren
Oud 04-03-2011, 14:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nu moet ik even ergens 1-kilo gewichtjes zien te scoren. Welke winkel heeft de beste?
Oud 04-03-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Geen punt wat betreft eten hoor, vind ik. Zeker op vrijdag eet ik toch altijd pas tegen 9 uur ofzo. En @Sann: haal ik 5 uur? En ik weet niet of ik precies weet welke stoplichten je bedoelt? Kom je daarlangs als je via de fietsenstallingen bij de bussen naar de stad gaat ofzo?
5 uur haal je makkelijk. Ja, via de fietsenstallingen, daar naar rechts, dan op een gegeven moment links (dat hebben we al vrij vaak gelopen) en dan de stoplichten daar. Ongeveer 5 minuten lopen vanaf de bussen denk ik.
Oud 04-03-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
de wants ging voor mijn ogen dood

op zijn ruggetje
Oud 04-03-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
5 uur haal je makkelijk. Ja, via de fietsenstallingen, daar naar rechts, dan op een gegeven moment links (dat hebben we al vrij vaak gelopen) en dan de stoplichten daar. Ongeveer 5 minuten lopen vanaf de bussen denk ik.
of makkelijker: hoog catherijne inlopen, voorbij de bussen, bij de ABN rechts, doorlopen (zit nog een AH ter orientatie) totdat je een trap af moet.
Oud 04-03-2011, 14:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu moet ik even ergens 1-kilo gewichtjes zien te scoren. Welke winkel heeft de beste?
een goeie slager.
Oud 04-03-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
aww.

Citaat:
of makkelijker: hoog catherijne inlopen, voorbij de bussen, bij de ABN rechts, doorlopen (zit nog een AH ter orientatie) totdat je een trap af moet.
Kan ook
Oud 04-03-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Iemand zm als oplossing bieden is niet zo heel lief dus laat dat dan ook maar.
denk je nou echt dat het serieus bedoeld was
Oud 04-03-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Minke, er zijn torrents van Another Year beschikbaar zie ik net
Ik vrees dat mijn pc geen torrents aankan, maar ik ga de dvd sowieso kopen, dus als die ook binnenkort uitkomt ben ik ook blij

Citaat:
Prima, dan is het een deal

Citaat:
Ooh, daar. En dan ben je er al? Want ik doe altijd boodschappen bij die AH, dat weet ik allemaal wel te vinden
Oud 04-03-2011, 14:17
Carn
Carn is offline
als je die trap daar afloopt kom je uit bij het kruispuntje in kwestie. even oversteken en je bent bij de Mariaplaats/Stairway
Oud 04-03-2011, 14:21
Verwijderd
Dat gaat wel goedkomen Thanksss.

Trouwens, er ligt nog een paar oorbellen van mij bij jou denk ik. Klopt dat?
Oud 04-03-2011, 14:23
Carn
Carn is offline
! ja. Die zie ik elke dag liggen en ik denk van "ohja, ff zeggen dat ze hier liggen". En dan elke dag jammerlijk daar in falen
Oud 04-03-2011, 14:29
Verwijderd
En ik elke dag denken 'even vragen of ze inderdaad daar liggen' en dáár dan jammerlijk in falen
Maar dan zijn mijn oorbellen en ik vanavond weer herenigd!
Oud 04-03-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
denk je nou echt dat het serieus bedoeld was
En poets dan ook heel dat "ZM" weg uit het topic want nu voel ik een beetje OCD opkomen omdat niet alles weg is. Edit Snoopy haar post even o.a.
Oud 04-03-2011, 14:45
Rationeel
Rationeel is offline
zm= zen-meditatie
Oud 04-03-2011, 14:51
Verwijderd
http://www.flickr.com/photos/jamesbirkbeck/5137148913/

awesome
Oud 04-03-2011, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
nice
Verwijderd
.sann naamzoek: Elbow album steht auf das interwebz!
Verwijderd
de buurjongen zit weer op zijn pleurisscooter, zonder rijbewijs. Ik moet me zo inhouden om niet de politie te bellen ;d;:
Oud 04-03-2011, 14:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
De sciencefictionthriller Blade Runner keert terug naar de bioscopen. Productiemaatschappij Alcon is bezig de rechten te kopen om er prequels, sequels en tv-producties van te maken. Dat schrijft de Amerikaanse filmsite Deadline.

Burd Yorkin, coproducent van het origineel uit 1982, onderhandelt met Alcon over alle rechten van de film, behalve het recht om een remake te maken.

Oud 04-03-2011, 15:00
Martiño
Martiño is offline
nog 61 minuten tot het weekend. Volgende week lekker een paar dagen vrij <3
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
prequels, sequels en tv-producties
Rationeel
Rationeel is offline
WEEKENNDDDDDDDDD!
Oud 04-03-2011, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik ben ingeschreven bij een huisarts én bij een tandarts in utrecht
Oud 04-03-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
.sann naamzoek: Elbow album steht auf das interwebz!
Oh HALLELUJA. Thanks koen <3
Oud 04-03-2011, 15:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Dat moet ik ook nog eens doen.

En, wie heeft er al de maandelijkse s.com soapparodie De Weg Over Rozen gezien?
Oud 04-03-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Oh HALLELUJA. Thanks koen <3
En jij ook bedankt, zonder jou kende ik het niet eens
Oud 04-03-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
En jij ook bedankt, zonder jou kende ik het niet eens
Echt niet? Omg Nou geen dank dan maar.

Voor de liefhebber: http://open.spotify.com/album/2L6XXDKEv3xrx5ssFC6Pj6
Oud 04-03-2011, 15:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar je vervolgens toch nooit gebruik van zult maken Ik weet niet eens hoe mijn huisarts eruit ziet
Oud 04-03-2011, 15:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
ow. Dat moet ik ook nog doen. huhu.
Oud 04-03-2011, 15:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
De sciencefictionthriller Blade Runner keert terug naar de bioscopen. Productiemaatschappij Alcon is bezig de rechten te kopen om er prequels, sequels en tv-producties van te maken. Dat schrijft de Amerikaanse filmsite Deadline.

Burd Yorkin, coproducent van het origineel uit 1982, onderhandelt met Alcon over alle rechten van de film, behalve het recht om een remake te maken.

ik heb er niet zo`n problemen mee, we hebben het niet over een remake ofzo. Verder is de gehele setting natuurlijk prima om gave dingen mee te doen.
Oud 04-03-2011, 15:11
Verwijderd
ik moet nog steeds mijn huisarts naar hier over zetten ja.
Oud 04-03-2011, 15:14
Verwijderd
Curieus; gisteren een HDD tijdelijk aangesloten (houtje-touwtje) en while doing so begon mijn geluidskaart te bokken en morren. Toen de 250GB overgepompt was dacht ik "nou eens zien", blijkt dat Windows heel m'n geluidskaart niet langer detecteerde. Fijnemans. Dus ik trek dat ding d'r uit, maak de contactjes schoon, blaas stof d'r af, zuig even de slot uit en zet 'm weer terug. Fire it up en wat denk je? Windows loopt de puinpoeier in. Eh, teh wut. Dus ik zet de boel weer uit, druk die kaart in een ander slot en nu doet-ie 't weer. Het lijkt me toch niet dat ik een PCI Express-slot naar de gallemiezen geholpen heb?

Je maakt wat mee zo op 'n dag.
Oud 04-03-2011, 15:15
Batave
Batave is offline
Carnaval is voor benedenriviers.
Oud 04-03-2011, 15:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Curieus; gisteren een HDD tijdelijk aangesloten (houtje-touwtje) en while doing so begon mijn geluidskaart te bokken en morren. Toen de 250GB overgepompt was dacht ik "nou eens zien", blijkt dat Windows heel m'n geluidskaart niet langer detecteerde. Fijnemans. Dus ik trek dat ding d'r uit, maak de contactjes schoon, blaas stof d'r af, zuig even de slot uit en zet 'm weer terug. Fire it up en wat denk je? Windows loopt de puinpoeier in. Eh, teh wut. Dus ik zet de boel weer uit, druk die kaart in een ander slot en nu doet-ie 't weer. Het lijkt me toch niet dat ik een PCI Express-slot naar de gallemiezen geholpen heb?

Je maakt wat mee zo op 'n dag.
je moet klussen aan je computer ook overlaten aan de echte experts!

Spoiler
Oud 04-03-2011, 15:19
Verwijderd
Dat blijkt!
Oud 04-03-2011, 15:20
Batave
Batave is offline
Msn messenger heeft mijn account gegijzeld tot ik update
Oud 04-03-2011, 15:22
Verwijderd
Maar we hebben weer geluid

Stiekem hoopte ik dat alles kapot zou gaan eigenlijk. Want dan had ik een goede reden gehad om nieuwe hardware te kopen. Oh well.
Oud 04-03-2011, 15:29
Rationeel
Rationeel is offline
owja, ik heb toch wat tijd over, waarom niet windows opnieuw installeren? windows 7 met sp1 integrated

/meedoenerd
Oud 04-03-2011, 15:30
Rationeel
Rationeel is offline
en mja hmmm ik heb ook geen idee hoe mijn huidige huisarts er uitziet eigenlijk. 3 jaar geleden eens ingeschreven, maar dus ook nooit gebruik van gemaakt. de laatste keer dat ik bij de huisarts was is zo'n 12 jaar geleden om een keertje bloed te prikken
Oud 04-03-2011, 15:31
Verwijderd
Eh waarom zou je in godsvredesnaam opnieuw Windows willen installeren?
Oud 04-03-2011, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, wat is een mooi geldbedrag voor een Podium Cadeaukaart voor twee personen? 50,-?
Oud 04-03-2011, 15:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Eh waarom zou je in godsvredesnaam opnieuw Windows willen installeren?
windows <3
microsoft <3<3
corporaties <3<3<3

Batave
Batave is offline
Citaat:
Hm, wat is een mooi geldbedrag voor een Podium Cadeaukaart voor twee personen? 50,-?
Is dat met of zonder de verhoging op BTW?
Rationeel
Rationeel is offline
en mijn externe hdd vindt mijn geluidskaart tenminste lief!

<3
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat ben ik een faalhaas ik ben mijn sleutels vergeten. Zit nu binnen (thank god dat de buurvrouw thuis was), maar godver. Zal je zien, moet ik zo ook nog pissen ofzo

Gelukkig hangt ons internet in de gang, heb ik in ieder geval wat te doen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten