Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is misschien een eye-opener, maar kinderen hebben ten op zichte van hun ouders niet altijd gelijk. En dienen derhalve opgevoed te worden. |
![]() |
||
Citaat:
Bedenk je je ook dat niet ieder kind ook gehoor geeft aan wat ouders zeggen? Dat kinderen die opgroeien ook moeten leren waar grenzen liggen door deze soms (te ver) op te zoeken? Een kind wordt geen 18 zonder conflicterende situaties. Dat betekent niet meteen dat de beschuldigende vinger gericht kan worden op de ouders. Ik heb toen ik 16 was ook wel eens gruwelijk buiten mijn belbundel gezeten, maar mijn ouders hadden me er voor gewaarschuwd. Ik mocht op de blaren zitten door het geld terug te betalen. Geef ik mijn ouders de schuld, of heb ik nooit geleerd met geld om te gaan? Nee. Het was mijn eigen schuld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ook terecht
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |