Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmhmhm binnenkort een grootse hardware-upgrade <3 Met deze maand in elk geval 2 TB schijfruimte erbij, en ergens in de nabije toekomst ook een SSD-schijf, want die zijn nét betaalbaar geworden. Dobermann naamzoek want mede-sopper op SSD
![]() ![]() ![]() /nerd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zometeen gaan we naar m'n opa en oma. Dat is leuk en ik heb er zin in, maar m'n opa waant zich wel een beetje een mediavormgever sinds hij Powerpoint heeft ontdekt. En aangezien ik dingen doe met film moet ik nu iedere keer dat ik daar ben drie uur lang (..als het meezit, het is ook weleens bijna 5 uur geweest) kijken naar Powerpointpresentaties met oude foto's van mensen die ik niet ken. Sommigen zullen inmiddels ook al wel dood zijn. Tijdens het kijken vertelt mijn opa uitvoerige verhalen over ze en vraagt telkens om mijn 'professionele mening'.
Daar had ik best zonder gekund, op zich. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een pleister op mn wijsvinger en nu werkt mijn muis niet meer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet dat je überhaupt aan 192GB kunt komen op dit moment, 32 is wel zo'n beetje het maximum voor een normale gebruiker, maar toch prettig! Zo lang duurt het niet meer voor je bankjes van 32GB kunt kopen, en ik voorspel dat er ook snel genoeg consument-moederborden komen die zulke astronomische getallen aankunnen, dus hm hm duisent RAM.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind vrolijke pleisters wel een gaaf idee, die ga ik vanmiddag even halen voor mijn volgende wond! |
![]() |
|
|