Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2011, 22:02
Batave
Batave is offline
White Trash naamzoek, was jij gisteren bij D21? Ik wist 't niet zeker, maar ik dacht je sjaalding te herkennen .
Verwijderd
we hebben ook ongezond veel lekkere dingen in huis die allemaal op mogen!
DarkRobo
DarkRobo is offline
is cool. Kan ik toevallig blijven slapen?
Oud 04-03-2011, 22:03
Verwijderd
geen probleem!
Oud 04-03-2011, 22:06
DarkRobo
DarkRobo is offline
Chill. Goede zaak! Ik vertrek zo. Klop wel even op het raam als ik er ben, yo? Moet ik nog iets mee nemen?
Oud 04-03-2011, 22:07
Verwijderd
je kan aanbellen hoor, mama is ook nog wakker, die kijkt naar tatjana zoekt een nieuwe man of zo. Vergeet je tandenborstel niet. En als je nog puike games of films hebt, prima. Qua drank en voedsel is alles hier aanwezig. En anders bakken we een koikarper op.
Oud 04-03-2011, 22:08
Verwijderd
Stefenootje, topo naamzoek. Wat klopt hier niet:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 7b787124_misser_spits.png (355.4 KB, 15x gelezen)
Oud 04-03-2011, 22:10
Batave
Batave is offline
Citaat:
jah, da's wel erg makkelijk .
Oud 04-03-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
jah, da's wel erg makkelijk .
Het was ook niet bedoeld als echte opgave
Oud 04-03-2011, 22:49
Verwijderd
Ik hoop dat er nog iemand online is... Is het gevaarlijk om je te registreren voor zo'n downloadsite waar torrents staan?
Oud 04-03-2011, 22:50
Batave
Batave is offline
Registreren? Waarom zou je?
Oud 04-03-2011, 23:02
Verwijderd
Omdat op de sites waar je je moet registreren snellere torrents staan (jaja, oncorrect geformuleerd, ikweet)
Oud 04-03-2011, 23:08
Batave
Batave is offline
Ik zou het niet weten, ik gebruik gewoon de piratenbaai.
Oud 04-03-2011, 23:15
Verwijderd
Maar, maar, daar moet je je toch ook voor registreren? Ben ik nou gek?
Oud 04-03-2011, 23:17
Verwijderd
Poep! je moet er zelfs voor betalen!
Oud 04-03-2011, 23:18
Verwijderd
Laat maar zitten, verkeerde site
Oud 04-03-2011, 23:23
Verwijderd
Nou, daar hebben ze ook niet de beste torrents... Flickering Lights is toch niet zo'n exclusieve film, of ligt dat aan mij?
Oud 04-03-2011, 23:27
Verwijderd
Ik zit hier ook alleen maar tegen mezelf te praten... Maar goed, ik de film geloof ik al eens gezien.
Oud 04-03-2011, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik haal m'n films altijd van isohunt of de piratenbaai.
En Britse TV en Radio van Thebox. Gaat als een spreekwoordelijke tiet en er is vrij weinig wat ik nog niet heb kunnen vinden (en ik zoek toch wel op de wat obscuurdere TV programma's). Qua snelheid vind ik die ongeregistreerde sites ook wel goed eigenlijk. Maar ik verwacht dan sowieso niet dat ik iets binnen 2 seconden binnenheb.
Oud 04-03-2011, 23:50
Verwijderd
Het is al gelukt Maar Thanks anyway! Piratenbaai is fijn!
Oud 05-03-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
De Wilton Master Course, een cursus van 9 dagen, 67 lesuren. Het is een professionele cursus voor instructrices, bakkers, cateraars, chefs en andere enthousiastelingen die op professionele wijze met taart decoreren bezig willen zijn. Je leert vanaf de basistechnieken tot het het ontwerpen en decoreren van feesttaarten met als afsluiting je eindwerstuk, een volledig gedecoreerde, 3 laags bruidstaart.

Dit lijkt me zo vreselijk gaaf. Het is dat ik geen 1100 euro in een sok onder mn matras heb liggen
Als je eenmaal afgestudeerd bent heb je ineens 1600,- per jaar 'over' en dan kun je dat best hieraan besteden, toch?
Oud 05-03-2011, 02:28
Verwijderd
Serieus, waarom fluiten er nu al vogels?!?
Oud 05-03-2011, 02:33
Verwijderd
Zo dat was weer een zeer prima avondje
Oud 05-03-2011, 02:33
Verwijderd
Citaat:
Serieus, waarom fluiten er nu al vogels?!?
Hm hier niet, en we zitten in dezelfde stad
Oud 05-03-2011, 07:55
Verwijderd
Hmhmhm binnenkort een grootse hardware-upgrade <3 Met deze maand in elk geval 2 TB schijfruimte erbij, en ergens in de nabije toekomst ook een SSD-schijf, want die zijn nét betaalbaar geworden. Dobermann naamzoek want mede-sopper op SSD Dan de maand erop een legale versie van Windows 7, want dan kan ik AVG ditchen voor MSE, de SSD-schijf optimaal benutten, en mijn huidige schijfje in gaan zetten als torrentschijf. Verder ben ik er nog niet uit, ik wil overstappen op DDR3 en dan in het komende jaar duisent GB RAM nemen, maar m'n mobo heeft (ondanks de AM2+ socket ) geen support voor AM3. En ik voel er niet zoveel voor om CPU+mobo+RAM tegelijkertijd te kopen, maar ik denk dat ik het uiteindelijk toch doe, want hnnnnggggg hardware. En dan heb ik praktisch gezien een nieuwe pc gebouwd Dus dan ga ik deze in een oude kast stoppen en hem later aanvullen met andere reserve-onderdelen, zodat ik hem uiteindelijk kan ombouwen tot mediacenter of renderfarm of server of iets.

/nerd
Oud 05-03-2011, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Als je eenmaal afgestudeerd bent heb je ineens 1600,- per jaar 'over' en dan kun je dat best hieraan besteden, toch?
Naja ik werk(te) altijd heel onregelmatig om geld voor collegegeld en boeken bij elkaar te schrapen, dus het is meer dat ik verdien wat ik nodig heb. En volgens mij is het een ding dat maar eenmalig naar Nederland komt. Maar als dat niet zo is en ik over een jaar of wat nog steeds een patisserielover ben zorg ik wel dat ik geld bij elkaar spaar <3
Oud 05-03-2011, 09:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zo'n fout verwacht je toch niet van zo'n kwaliteitskrant.
Oud 05-03-2011, 09:22
Verwijderd

"i'm sorry"
"and I'm STRONGER"

;D
Oud 05-03-2011, 09:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hmhmhm binnenkort een grootse hardware-upgrade <3 Met deze maand in elk geval 2 TB schijfruimte erbij, en ergens in de nabije toekomst ook een SSD-schijf, want die zijn nét betaalbaar geworden. Dobermann naamzoek want mede-sopper op SSD Dan de maand erop een legale versie van Windows 7, want dan kan ik AVG ditchen voor MSE, de SSD-schijf optimaal benutten, en mijn huidige schijfje in gaan zetten als torrentschijf. Verder ben ik er nog niet uit, ik wil overstappen op DDR3 en dan in het komende jaar duisent GB RAM nemen, maar m'n mobo heeft (ondanks de AM2+ socket ) geen support voor AM3. En ik voel er niet zoveel voor om CPU+mobo+RAM tegelijkertijd te kopen, maar ik denk dat ik het uiteindelijk toch doe, want hnnnnggggg hardware. En dan heb ik praktisch gezien een nieuwe pc gebouwd Dus dan ga ik deze in een oude kast stoppen en hem later aanvullen met andere reserve-onderdelen, zodat ik hem uiteindelijk kan ombouwen tot mediacenter of renderfarm of server of iets.

/nerd
<3
Oud 05-03-2011, 09:58
Schrödinger
Schrödinger is offline

moz naamzoek
Oud 05-03-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

moz naamzoek
Oud 05-03-2011, 10:14
Schrödinger
Schrödinger is offline

wut
Oud 05-03-2011, 10:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 05-03-2011, 10:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 05-03-2011, 10:34
Verwijderd
Goedemorgen schoonheden!
Oud 05-03-2011, 10:56
Verwijderd
Goedemorgen!

Citaat:
<3
Hardware

Citaat:
[...] m'n mobo heeft (ondanks de AM2+ socket ) geen support voor AM3 [...]
Zo, dit staat er wel heel krom, zeg
Oud 05-03-2011, 10:56
Verwijderd
Morning schatjes!
Oud 05-03-2011, 12:00
Verwijderd
Zometeen gaan we naar m'n opa en oma. Dat is leuk en ik heb er zin in, maar m'n opa waant zich wel een beetje een mediavormgever sinds hij Powerpoint heeft ontdekt. En aangezien ik dingen doe met film moet ik nu iedere keer dat ik daar ben drie uur lang (..als het meezit, het is ook weleens bijna 5 uur geweest) kijken naar Powerpointpresentaties met oude foto's van mensen die ik niet ken. Sommigen zullen inmiddels ook al wel dood zijn. Tijdens het kijken vertelt mijn opa uitvoerige verhalen over ze en vraagt telkens om mijn 'professionele mening'.

Daar had ik best zonder gekund, op zich.
Oud 05-03-2011, 12:01
Verwijderd
Ik heb een pleister op mn wijsvinger en nu werkt mijn muis niet meer (Apple muis heeft geen scroll wieltje, maar je moet er gewoon met je vinger over "rollen") En vorige en volgende (zelfde verhaal maar dan naar links of rechts met je vinger) werkt ook niet met een pleister
Oud 05-03-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Zometeen gaan we naar m'n opa en oma. Dat is leuk en ik heb er zin in, maar m'n opa waant zich wel een beetje een mediavormgever sinds hij Powerpoint heeft ontdekt. En aangezien ik dingen doe met film moet ik nu iedere keer dat ik daar ben drie uur lang (..als het meezit, het is ook weleens bijna 5 uur geweest) kijken naar Powerpointpresentaties met oude foto's van mensen die ik niet ken. Sommigen zullen inmiddels ook al wel dood zijn. Tijdens het kijken vertelt mijn opa uitvoerige verhalen over ze en vraagt telkens om mijn 'professionele mening'.

Daar had ik best zonder gekund, op zich.
Wel schattig.
Oud 05-03-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een pleister op mn wijsvinger en nu werkt mijn muis niet meer (Apple muis heeft geen scroll wieltje, maar je moet er gewoon met je vinger over "rollen") En vorige en volgende (zelfde verhaal maar dan naar links of rechts met je vinger) werkt ook niet met een pleister
lang leve Apple
Oud 05-03-2011, 12:07
Verwijderd
Oe, een uitgelezen kans om mijn nieuw opgedane nerdkennis te delen. Momenteel mag je op de meeste Macs maar 8GB RAM hebben, en op de Mac Pro 32GB. Op pc's met Windows 7 Professional mag je 192GB.
Oud 05-03-2011, 12:08
Verwijderd
Ik ben gewoon zielig WANT IK HEB EEN PLEISTER en jullie gaan gelijk weer mac bashen
Oud 05-03-2011, 12:09
Verwijderd
Niet dat je überhaupt aan 192GB kunt komen op dit moment, 32 is wel zo'n beetje het maximum voor een normale gebruiker, maar toch prettig! Zo lang duurt het niet meer voor je bankjes van 32GB kunt kopen, en ik voorspel dat er ook snel genoeg consument-moederborden komen die zulke astronomische getallen aankunnen, dus hm hm duisent RAM.
Oud 05-03-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon zielig WANT IK HEB EEN PLEISTER en jullie gaan gelijk weer mac bashen
Arme sann. Is het op z'n minst een mooie pleister? Met een leuk plaatje erop, waar je je mee kunt troosten in deze barre tijden van lijden en afzien?
Oud 05-03-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Arme sann. Is het op z'n minst een mooie pleister? Met een leuk plaatje erop, waar je je mee kunt troosten in deze barre tijden van lijden en afzien?
Nee zo'n lelijke huidkleurige Waarvan ook nog van die vieze plakkerige randjes achterblijven als je 'm er af haalt.

Maar ik vind vrolijke pleisters wel een gaaf idee, die ga ik vanmiddag even halen voor mijn volgende wond!
Oud 05-03-2011, 12:14
Verwijderd
Hetgeen natuurlijk compleet nutteloos is om te hebben
Oud 05-03-2011, 12:15
Verwijderd
Er is zoveel nutteloos om te hebben, neemt niet weg dat het wel leuk is om te hebben!
Oud 05-03-2011, 12:29
Verwijderd
Ik zie nu pas de verkiezingsuitslag van Utrecht van de provinciale staten. Goede stad woon ik in

PvdA 19,7%
D66 17,3%
Groenlinks 17%
VVD 16,4%
SP 9%
PVV 7,7%
CDA 6,2%

(wat kleine partijtjes heb ik voor het gemak even uit het lijstje gelaten)
Oud 05-03-2011, 12:55
Verwijderd
WTF
Ik, als grootste schoolhater allertijden, verlang nu gewoon naar school terug, omdat ik me zo f***ing verveel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten