Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Egon, ik vind je ook stoer. En ik wens je succes en alles met het hele gebeuren, moet niet makkelijk voor je zijn ![]() /sentimenteel |
![]() |
|
Ik vertelde pas aan een vriendin dat ik een vage droom had gehad en die reageerde ook al helemaal zo van 'wattefaaak, moet je wat vertellen ofzo?!
![]() [/vage omschrijving]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
godverdomme!!! <333333333333
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou willen dat ik ook tekenskills had. Heb ooit een poging gedaan tot een soort van 'tekeningen dagboek' bij te houden, maar daar staan slechts 3 of 4 plaatjes in en de laatste is van 3 jaar geleden ofzo. Nu heb ik er weer 2 dummies bijgekocht, want het idee van een dagboek, getekend of geschreven, lijkt me echt heel tof, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om iets op papier te zetten.
Want stel nou dat dan iemand dat ooit ziet ofzo? Dan ga ik echt dood volgens mij. En het teruglezen zorgt er ook voor dat ik mezelf duizent facepalms geef... Maar het lijkt me gewoon awesome als ik altijd dat ding bij me heb en dat ik bijv. het rattenmeisje bij mij op den uni kan tekenen wanneer ik wil, of allerlei woedeuitspattingen. wadiewadiewaa.
|
|