Advertentie | |
|
![]() |
|
Lolz! Als je wel flapz0rz hebt, kom je dan langs?
Ik heb trouwens een fucking groot dilemma: Morgen is een concert van Ben Folds, maar ik had me er al op ingesteld dat ik niet ging, want geen geld enzo... Nu is ineens een collega van me, die wél zou gaan, ziek en ze wil haar kaartje aan mij geven. MAAR ik moet morgenavond werken en ik weet het pas net en kan met niemand meer ruilen. Ik ben voor donderdag ook al ingeroosterd en dan kan ik ook niet (ik kan NOOIT werken op donderdag) en daar moest ik al iemand voor vinden, maar dat is me ook al niet gelukt. GVD! Volgens collega/concertganger nr.2 moet ik me ziekmelden, maar dat is niet mijn stylo. Wat nu? Omg, ik <3 Ben Folds. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En schrijven kan ik alleen soms, als het écht moet en dan komt er ook alleen maar wartaal uit. (Ik heb nog een verhaal over 'stickinsects' liggen, voor de geïnteresseerden).
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oja, en je mag (als je tekent om beter te worden, dan) ook niet bang zijn om iets lelijks te tekenen, want anders durf je geen risico's te nemen. Zonder risico's maak je geen fouten (in elk geval geen fouten die je zelf kunt zien) maar je wordt ook niet beter. Je blijft vastzitten op je huidige niveau. Dus stel gewoon één van die twee schetsboeken in als schetsboek dat niemand mag zien, en ga gewoon oefenen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mjuh, ik heb sowieso een gigantisch motivatie-probleem in m'n leven. Het is belachelijk hoe lang ik op m'n bank kan zitten en niks kan doen.
Btw: Voor mijn laatste 'kunst' kreeg ik keihard op m'n flikker:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee en kloot dus maar wat aan. En de reden dat ik me wel inzet voor m'n werk en bijv. niet voor studie, is dat andere mensen er last van hebben als ik niet op m'n werk kom opdagen. Dan hebben m'n collega's extra werkstress en aangezien ik dat zelf ook heel kut vind, wil ik dat hun niet aandoen (En m'n collega's zijn ook, bijna allemaal, heel tof.) Als ik niks doe aan m'n studie, heb alleen ikzelf daar last van en dat boeit me dan weer minder. Ik blijf gewoon maar wat aankloten, tot ik er mss ooit achterkom waar m'n talenten liggen, want ik heb nu echt werkelijk geen idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik nog 'ns een Britse of overtuigend Brits klinkende voiceovermevrouw nodig heb dan kom ik je wel inhuren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|