Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah teleurstellend:
WAARSCHUWING: ALBINO PR0N. BLOTTE TETTEN. NIET KLIKKEN ALS JE ALLERGISCH BENT VOOR TETTEN. OF PIEMELS. OF ALBINO'S. Sharif Mephisto naamzoek: http://www.thechurning.com/2006/05/1...-doesnt-exist/ http://img158.imagevenue.com/img.php..._123_623lo.JPG Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 23:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, ik was even telefoneren en nu heb je 't zelf al gevonden. Maar inderdaad, natuurlijk bestaat er albinopr0n
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"KOTS! Denk aan iets vies!" "Ik ben een homo, ik ben van niets vies." "Seks met vrouwen!" "*barf*" (absinthe en andere actreuteltjes naamzoek. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2011 om 00:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "vagina" "borst... van een vrouw" en dan de themetune van de kampioenen op het eind ![]()
|
Verwijderd
|
@Lucky Luciano; Ik heb vier servers met 256GB ram
![]() Maar dat vlaggenschip met 192GB geheugen heeft zeker wel doelen. Het simuleren van enorme databases voor developers, klimaatsimulaties et cetera. Dat is ook waar dat werkstation voor bedoeld is, niet voor Hans Fotosjop van om de hoek. Daar kan je ook wel servers voor inzetten maar dat gaat ten koste van je productiviteit omdat het geheugen wat in servers moet (registered ECC soms in RAID opstelling(WAT KAN DAT MET WERKGEHEUGEN???!?!?!?!?! JAAAAAAAAA dat kan)) een factor vier tot veertig duurder is dan het geheugen wat in een werkstation gaat. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Man Bijt Hond, Wie Is De Mol en De Slimste Mens komen bijvoorbeeld allemaal al uit de stal van Woestijnvis. En DWDD is eigenlijk gewoon de Nederlandse versie van De Laatste Show.
|
Verwijderd
|
Dat niet binnenshuis roken is wel een beetje een raar ding. Ik voel me compleet aangetast in mijn gewoontes en zit constant doelloos om me heen te grijpen (want: uit gewoonte shag willen pakken) maar ik rook nu wel veel minder, want het kost opeens veel meer moeite om het te doen. M'n huis ziet er ook heel vreemd uit, want er is geen rookgordijn meer dat het zicht beperkt, waardoor het júist voelt alsof er iets mis is met de lucht. Het ademt ook opmerkelijk vrij. En volgens mij gaat het ook wel schelen in opruimwerk, want van binnenshuis roken wordt het veel sneller stoffig.
Veel meer voordelen dan nadelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
He Ludwig egon (naamzoek), ken je Henri Pieck? Die maakte allemaal tekeningen vanuit een concentratiekamp. Of misschien meerdere concentratiekampen, dat weet ik niet, want ik vind hier zojuist een boek met zijn reproducties en ik heb de introductie nog niet helemaal gelezen. Maar misschien kun je 't gebruiken bij je scriptie
![]() |
![]() |
|
Deze levering is onderdeel van een bestelling met meerdere artikelen. U hebt aangegeven deze artikelen gezamenlijk te willen ontvangen. De rest van de artikelen ontvangt u apart, eventueel op een latere datum.
wtf bol.com, wat is het nou?! Er staat nu dat er maar 1 product verstuurd is, terwijl ik er 2 heb besteld met allebei een levertijd van 3-4 dagen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou 'n slokje doen, kunnen we threeway digitaal proosten als het meezit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|