Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2011, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bleeeeeh rotpresentatie en rotonderzoeksopzet x2 en rotscriptieopzet.
Stress^2
Oud 02-03-2011, 22:04
Missy
Missy is offline
Motivatiedip en gebrek aan ballen.
Oud 02-03-2011, 22:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niezen is best lekker, maar ik word het nu wel een beetje zat
Oud 02-03-2011, 22:45
Verwijderd
Op 12 september 2009 schreef Vrij Nederland dat minister van Justitie Hirsch Ballin een week daarvoor aan de Kamer vertelde dat er 26.425 telefoontaps waren gepleegd in 2009
Oud 02-03-2011, 23:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Koouuud straks met kruik in bed

edit: ik denk dat ik m'n scriptieopzet zo wel even goed vind. Ik kom niet meer helemaal uit die deelvragen. Gezeur.
Oud 03-03-2011, 00:10
Verwijderd
Een kast vol leuke kleren die me niet meer passen
een giga miskoop van een "jas"
onduidelijke site van OHRA
Oud 04-03-2011, 17:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sleutel vergeten
Oud 04-03-2011, 18:31
Em.
Em. is offline
Winterwinterwinter. Word eens zomer, joh!
Oud 05-03-2011, 10:05
Verwijderd
Mijn "wekker" die ging om 00:00, 3:30, 6:15, 8:45. En tussendoor nog een paar keer voor loos alarm. :wimkokwallen:
Oud 05-03-2011, 16:12
Verwijderd
De koffie was op toen ik wakker werd vandaag.
Oud 06-03-2011, 00:35
Verwijderd
Naar de AH gaan voor de bonusaanbiedingen en mn bonuskaart vergeten
Oud 06-03-2011, 00:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
2610400000012 is het Ah bonusnummer. Moeten ze ergens hebben staan dus kunnen ze je makkelijk geven
Oud 06-03-2011, 10:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan zeg je gewoon bij de kassa: "hoi, bonuskaart vergeten, toch bonuskorting plz?" en dan doet de kassaman/vrouw zijn/haar eigen kaartje ervoor houden en fertig. Of je vraagt bij de balie een nieuwe kaart, je hoeft toch nooit een formulier in te vullen.
Oud 06-03-2011, 19:18
Geel
Geel is offline
Olfactory imagery Kinesthetic imagery?

Ik vind leren voor het IB niet zo leuk, nu
Oud 06-03-2011, 19:30
Verwijderd
huilen
Oud 06-03-2011, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Veel te druk, maar moet dinsdag wel naar A'dam als begeleider van excursie . Hopelijk zijn er te weinig aanmeldingen, dan cancellen we de boel gewoon .
Oud 06-03-2011, 20:08
always-midnight
always-midnight is offline
Mensen die zich ongeveer in je duwen terwijl je probeert af te rekenen in overvolle winkel. Alsof het helpt om op mijn schoenen te gaan staan en in mijn hals te ademen. Brrr.
Oud 07-03-2011, 11:13
TopDrop
TopDrop is offline
RTL gemist niet compatible met Chrome of Opera

en ook niet met Firefox of IE trouwens, daar niet van :\

Laatst gewijzigd op 07-03-2011 om 11:19.
Oud 07-03-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dan zeg je gewoon bij de kassa: "hoi, bonuskaart vergeten, toch bonuskorting plz?" en dan doet de kassaman/vrouw zijn/haar eigen kaartje ervoor houden en fertig. Of je vraagt bij de balie een nieuwe kaart, je hoeft toch nooit een formulier in te vullen.
Dat eerste mag niet meer Omdat al die kassajufjes zo veel te makkelijk allerlei personeelskorting konden krijgen.
Oud 07-03-2011, 11:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat eerste mag niet meer Omdat al die kassajufjes zo veel te makkelijk allerlei personeelskorting konden krijgen.
wij hadden altijd 1 of 2 bonuskaarten voor dat doeleinde; meestal lagen die bij de infobalie.
Oud 07-03-2011, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh sorry
Oud 07-03-2011, 13:43
Verwijderd
Nou ja, misschien is dat alleen zo bij onze AH XL, want die leuke regeling van Carn kennen wij ook niet, helaas.
Maar goed, je kan altijd nog iemand in de rij vragen.
Oud 07-03-2011, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
2610400000012 is het Ah bonusnummer. Moeten ze ergens hebben staan dus kunnen ze je makkelijk geven
Ik blijf hierbij werkt sowieso, zeker als je het uit je hoofd leert.
Oud 07-03-2011, 17:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Veel te druk, maar moet dinsdag wel naar A'dam als begeleider van excursie . Hopelijk zijn er te weinig aanmeldingen, dan cancellen we de boel gewoon .
Er hebben zich twee leden en twee bestuursleden aagemeld, dat vonden we wat weinig. Dus voorzitter en ik hebben besloten te cancellen. Nu is bestuur van de vereniging heel boos op ons, zeggen dat we geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Zeikerds.
Oud 07-03-2011, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Grumbl oja, vandaag te horen gekregen dat er twee voorlichtingsbijeenkomsten vanuit de studie worden georganiseerd, één over verschillende manieren om goede literatuur te vinden voor onderzoeken, de ander over de master. Voorlichting 1 gaat plaats vinden op de vrijdag waarop ik een enórme deadline heb (dus niet bepaald tijd om 2 uur te missen), voorlichting 2 vindt aanstaande donderdag plaats (lekker op tijd allemaal), en uiteraard heb ik dan al een afspraak staan, die niet te verzetten is .
Oud 08-03-2011, 15:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Grumbl oja, vandaag te horen gekregen dat er twee voorlichtingsbijeenkomsten vanuit de studie worden georganiseerd, één over verschillende manieren om goede literatuur te vinden voor onderzoeken, de ander over de master. Voorlichting 1 gaat plaats vinden op de vrijdag waarop ik een enórme deadline heb (dus niet bepaald tijd om 2 uur te missen), voorlichting 2 vindt aanstaande donderdag plaats (lekker op tijd allemaal), en uiteraard heb ik dan al een afspraak staan, die niet te verzetten is .
terugmailen/bellen dat het belachelijk is dat je dit nu pas gecommuniceerd krijgt en dat ze dus blijkbaar geen rekening houden met studenten die wel een planning hanteren . Tenzij het al heel lang in een obscuur hoekje op het intranet van de betreffende school stond, dan is het natuurlijk de schuld van de student
Oud 08-03-2011, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
terugmailen/bellen dat het belachelijk is dat je dit nu pas gecommuniceerd krijgt en dat ze dus blijkbaar geen rekening houden met studenten die wel een planning hanteren . Tenzij het al heel lang in een obscuur hoekje op het intranet van de betreffende school stond, dan is het natuurlijk de schuld van de student
Ik heb de afspraak toch weten te verzetten. En nee, het is echt pas gisteren bekend geworden .
Oud 08-03-2011, 18:53
freezer
freezer is offline
Citaat:
Niezen is best lekker, maar ik word het nu wel een beetje zat
WTF! Heb jij mij aangestoken?
Oud 09-03-2011, 20:14
Missy
Missy is offline
Geen tijd/energie hebben voor andere zaken.
Oud 10-03-2011, 08:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen tijd/energie hebben voor andere zaken een sociaal leven.
Oud 10-03-2011, 20:38
Batave
Batave is offline
Per ongeluk in de stoptrein gestapt ipv de intercity.
Oud 10-03-2011, 20:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achter een wijf in de bus zitten die goor haar had en echt belachelijk hard stonk naar zweet. Euuugh.
Oud 11-03-2011, 10:11
snoopy
snoopy is offline
Julia moet straks haar tweede prikjes. Echt, ik vind dat zo zielig
Oud 11-03-2011, 10:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Julia moet straks haar tweede prikjes. Echt, ik vind dat zo zielig
Je moet het als moeder niet zielig vinden. Als je het zielig vindt en je druk gaat maken, merkt het kind dat waardoor je huilende en tegenstribbelende kinderen krijgt.
Oud 11-03-2011, 10:17
snoopy
snoopy is offline
Oh, ze merkt er niks van hoor (dat ik het zielig vind). Vorige keer heeft ze tot de prik heeeel blij liggen lachen naar zowel mij als de arts
Pas toen de prik kwam begon ze te huilen.
(en ze is nog te klein om tegen te stribbelen )
Oud 11-03-2011, 11:04
Verwijderd
Ik had de eerste keer prikjes man meegenomen zo zielig bij zo'n klein wurmpje. Prullie krijgt ze ook weer over een week of twee.
Oud 11-03-2011, 11:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik had de eerste keer prikjes man meegenomen zo zielig bij zo'n klein wurmpje. Prullie krijgt ze ook weer over een week of twee.
Ik had tot een maand geleden überhaupt er nog nooit bijgezeten Altijd man meegesleept. Maar vind dat ik nu een grote meid moet zijn
Oud 11-03-2011, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaah deadline 17.00, nog lang niet klaar, groepsgenootje is naar werk, dus ik ben helemaal alleen.En straks nog een gesprek met een docent (ander vak) over voortgang onderzoek, maar er IS helemaal geen voortgang
Oud 12-03-2011, 17:48
Missy
Missy is offline
Heb je de deadline nog gehaald, Chick Rock?

Ik kan alle rekeningen niet zo waarderen.
Oud 13-03-2011, 02:23
Verwijderd
Citaat:

Ik kan alle rekeningen niet zo waarderen.
hier hetzelfde
Oud 13-03-2011, 15:39
Verwijderd
Ik krijg moordneigingen als ik nu niet gauw een paar dagen heb waarop ik aan mijn tekening kan werken. Het liefst zou ik alles afzeggen.
Oud 13-03-2011, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je de deadline nog gehaald, Chick Rock?
Ja! Heeft er wel om gespannen en heb de afspraak met die docent af moeten zeggen (hij was not amused), maar het is gelukt .

OT: Algehele misère.
Oud 15-03-2011, 11:58
Verwijderd
dat er altijd programma's worden afgelast vanwege het kutvoetbal. Waarom is dat toch zo'n belangrijke sport voor mensen
Oud 15-03-2011, 12:42
Chevy
Chevy is offline
^ inderdaad. Maar waarschijnlijk omdat er veel geld in omgaat, ofzo? Ik snap het ook niet zo goed.
Oud 15-03-2011, 12:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anders hebben mannen niks om over te praten tijdens de koffie.

Ik kwam binnen op mijn werk en gelijk: "hey, ging goed he met ADO "
Oud 15-03-2011, 13:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vannacht ineens enorme kiespijn maar niet 'omg gaatje' maar pijn met een hartslag. Stomme verstandskiezen. Kom door of laat me met rust!
Oud 15-03-2011, 13:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat er altijd programma's worden afgelast vanwege het kutvoetbal. Waarom is dat toch zo'n belangrijke sport voor mensen
welke programma's? Voetbal is topvermaak . Sport en spel zijn al millennia een van de grootste vormen van volksvermaak.

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 13:46.
Oud 15-03-2011, 16:51
Tink*
Tink* is offline
Met mijn projectgroep hebben we de weloverwogen keuze gemaakt om niet naar een vak te gaan, maar door te vergaderen. Dit omdat wij vonden dat het nuttiger was dan de les, want de docente bereid deze niet voor en we leren er niets en project was even belangrijker. Nu heeft ze onze NAMEN opgeschreven oid. :') Ik moet daar een beetje van huilen hoor. We zijn volwassen mensen die een weloverwogen keuze maken, het is geen middelbare school meer.
Oud 15-03-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Anders hebben mannen niks om over te praten tijdens de koffie.

Ik kwam binnen op mijn werk en gelijk: "hey, ging goed he met ADO "
Nee, vrouwen zijn beter: kinderen, opvoeding en het huishouden. Als ze al niet elkaar aan het backstabben zijn
Oud 16-03-2011, 00:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Met mijn projectgroep hebben we de weloverwogen keuze gemaakt om niet naar een vak te gaan, maar door te vergaderen. Dit omdat wij vonden dat het nuttiger was dan de les, want de docente bereid deze niet voor en we leren er niets en project was even belangrijker. Nu heeft ze onze NAMEN opgeschreven oid. :') Ik moet daar een beetje van huilen hoor. We zijn volwassen mensen die een weloverwogen keuze maken, het is geen middelbare school meer.
heb je dat ook van te voren even aangegeven?

Regels voor berichten