Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat dit altijd nog een scholieren forum is.
Uiteindelijk gaan de ouderen weg en is er geen nieuwe aanwist waardoor het forum dood bloed.
Die nieuwe aanwinst loop je niet mis door DK, dat lijkt misschien nu enkel zo. DK is een actief forum en daardoor zullen nieuwe leden daar eerder gaan posten, daardoor wil je nu DK zo maken dat nieuwe leden blijven plakken. Echter, je gaat daarbij voorbij aan de onderliggende oorzaak: de andere deelfora zijn juist niet actief. Leden worden vaak sneller aangetrokken om te praten over specifieke onderwerpen dan dat zij worden aangetrokken om gezellig in een bestaande community over koetjes en kalfjes te praten. Het probleem is dus dat er op de andere subfora bijna niet gepost wordt en leden zich dus niet met die subfora kunnen binden. Vervolgens komen ze naar DK, maar daar hebben ze moeite om te aarden vanwege het ons-kent-ons principe. Het tegengaan van dat principe is onmogelijk, want dat blijft altijd. Zelfs als je heel DK nu zou bannen dan zou over een paar maanden er weer een nieuwe ons-kent-onscommunity zitten. Je lost het probleem dus enkel op door de andere subfora actiever te maken, zodat leden zich daar kunnen binden. Daarom is het ook juist zo belangrijk dat je topics van DK naar die subfora verplaatst, zodat daar ook actief wordt gepost. Zodoende trek je sneller nieuwe leden, omdat ze zien dat ze actief over hun onderwerp kunnen praten op een bepaald subforum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 20:56
Verwijderd
Naar mijn idee hou je dan geen DK meer over LL.

Ik vind de andere fora redelijk actief hoor. Tuurlijk zijn er subfora die actiever kunnen en daar zijn we ook mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat je de enige bent die daar over denkt en ik denk dat als wij het verplaatst hadden we veel weerstand hadden gekregen. Maar wie is het met LL eens?
Ja tuurlijk krijg je veel weerstand, maar dat is geen criterium. Jullie doelstelling is niet alleen DK gezellig te maken, maar om het gehele forum goed te laten functioneren. Uiteraard gaan DK-ers klagen als hun topic verplaatst wordt, omdat er dan minder mensen op reageren. Maar je begeeft je op een zinkend schip als je het niet gaat verplaatsen, die andere subfora zullen dan namelijk steeds minder gebruikt worden en moeten worden samengevoegd. Het is jullie taak als DK-fb om ook te zorgen dat de andere subfora goed lopen en niet alleen dat DK erg gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:

Al die topics die jij noemt die kunnen prima op DK. Dus als ik je goed begrijp vind je DK sowieso overbodig, want in principe alle onderwerpen passen wel ergens anders?
Uiteraard passen ze prima op DK, op DK past namelijk alles. Feit is dat ze ook prima zouden passen op de deelfora die ik suggereer en dat ze er daarom dus ook heen moeten worden verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Die nieuwe aanwinst loop je niet mis door DK, dat lijkt misschien nu enkel zo. DK is een actief forum en daardoor zullen nieuwe leden daar eerder gaan posten, daardoor wil je nu DK zo maken dat nieuwe leden blijven plakken. Echter, je gaat daarbij voorbij aan de onderliggende oorzaak: de andere deelfora zijn juist niet actief. Leden worden vaak sneller aangetrokken om te praten over specifieke onderwerpen dan dat zij worden aangetrokken om gezellig in een bestaande community over koetjes en kalfjes te praten. Het probleem is dus dat er op de andere subfora bijna niet gepost wordt en leden zich dus niet met die subfora kunnen binden. Vervolgens komen ze naar DK, maar daar hebben ze moeite om te aarden vanwege het ons-kent-ons principe. Het tegengaan van dat principe is onmogelijk, want dat blijft altijd. Zelfs als je heel DK nu zou bannen dan zou over een paar maanden er weer een nieuwe ons-kent-onscommunity zitten. Je lost het probleem dus enkel op door de andere subfora actiever te maken, zodat leden zich daar kunnen binden.
Eens

Citaat:
Daarom is het ook juist zo belangrijk dat je topics van DK naar die subfora verplaatst, zodat daar ook actief wordt gepost. Zodoende trek je sneller nieuwe leden, omdat ze zien dat ze actief over hun onderwerp kunnen praten op een bepaald subforum.
Oneens. Het effect daarvan lijkt me minimaal. Ze kunnen beter op die subfora zelf hun best doen om het actiever te maken, dan dat er topics van DK afgesnoept gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
wat hoort dan wel op DK volgens jou?
De topics die ik niet heb genoemd, ik ben van boven naar beneden gegaan tot ik er 5 had.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
nu kan ik hierop gaan reageren en queasy in bescherming nemen, maar vind je niet een beetje onzin om forumbazen af te kraken om iets wat ze in jou ogen niet goed doen?

nu kan ik het verband leggen naar voetbal zoals velen van me gewend zijn.
een forumbaas kan gezien worden als scheidsrechter, als ze iets fout doen in jou ogen dan krijgt de scheids/ forumbaas er helemaal van langs. doen ze wat goed en je hoort niemand. zo is het natuurlijk makkelijk om iemand af te kraken.

queasy post misschien weinig op dk, maar als ze der taak als forumbaas goed volbrengt is er niks aan de hand toch? zoals jullie zelf zeggen, het forum is meer dan DK en queasy hoeft ook niet alleen op dk te zitten.
Scheidsrechters krijgen toch ook kritiek of niet dan?

En het punt is niet dat Queasy op andere forumonderdelen post, dat doe ik ook. Imo moet een forumbaas enigszins binding hebben met het forumonderdeel waar ze FB van is (en ik weet dat veel mensen dat niet met me eens zijn, so be it) Maar dat geldt nog meer voor Missy dan voor Queasy.

Maar goed, niet het onderwerp van discussie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Scheidsrechters krijgen toch ook kritiek of niet dan?
dat bedoel ik, ze krijgen het alleen te horen als ze iets fout doen, als ze iets goed doen hoor je niemand het zeggen.

maar inderdaad, niet heet onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Oneens. Het effect daarvan lijkt me minimaal. Ze kunnen beter op die subfora zelf hun best doen om het actiever te maken, dan dat er topics van DK afgesnoept gaan worden.
Tuurlijk niet, als alle topics van inactieve subfora op DK terecht komen dan mist dat subforum materie om over te praten. Je kan dan wel hetzelfde topic openen op dat subforum maar dan is het ten eerste een crosspost en ten tweede gaat iedereen dan toch op DK reageren omdat daar actiever wordt gepost.
Het feit dat je erkent dat een topic ook op een andere deelforum zou kunnen, geeft eigenlijk al aan dat het daar geplaatst zou moeten worden.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
dat bedoel ik, ze krijgen het alleen te horen als ze iets fout doen, als ze iets goed doen hoor je niemand het zeggen.

maar inderdaad, niet heet onderwerp.
Wat een gelul, we dragen Trimm op handen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Wat is eigenlijk wel het onderwerp?

Zoeken naar problemen die er niet zijn? Dat er minder mensen zich aanmelden op fora lijkt me niet iets waar de leden iets aan kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
alleen trimm blijkbaar. maar dragen jullie haar op handen door het persoon of kwaliteiten als forumbaas (niet dat ze slecht is hoor)
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Naar mijn idee hou je dan geen DK meer over LL.

Ik vind de andere fora redelijk actief hoor. Tuurlijk zijn er subfora die actiever kunnen en daar zijn we ook mee bezig.
Ik denk dat dat wel meevalt. Daarnaast moet je je dus afvragen wat je liever wil: 1 subforum waar alles in staat of 5 subfora die iets minder actief zijn maar die wel specifieke leden aantrekken die over iets willen praten. Op DK blijven alle lijstjes/opsomtopics toch wel lopen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk niet, als alle topics van inactieve subfora op DK terecht komen dan mist dat subforum materie om over te praten. Je kan dan wel hetzelfde topic openen op dat subforum maar dan is het ten eerste een crosspost en ten tweede gaat iedereen dan toch op DK reageren omdat daar actiever wordt gepost.
Het feit dat je erkent dat een topic ook op een andere deelforum zou kunnen, geeft eigenlijk al aan dat het daar geplaatst zou moeten worden.
Toch blijft het effect van wat jij wil minimaal, want je zegt zelf al, het zijn maar 5 topics op een hele pagina die enigszins twijfelachtig zijn.
Daar ga je de andere subfora echt niet mee redden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
alleen trimm blijkbaar. maar dragen jullie haar op handen door het persoon of kwaliteiten als forumbaas (niet dat ze slecht is hoor)
Doordat ze de enige forumbaas is die binding heeft met het forumgedeelte én haar 'werk' goed doet. Of nee, Tink heeft dat ook, alleen ze is wat minder actief dan Trimm.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat trimm ook een actiever saai poster is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Omdat trimm ook een actiever saai poster is
Zie mijn post hierboven. Daar gaat het echt niet alleen maar om.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat wel meevalt. Daarnaast moet je je dus afvragen wat je liever wil: 1 subforum waar alles in staat of 5 subfora die iets minder actief zijn maar die wel specifieke leden aantrekken die over iets willen praten. Op DK blijven alle lijstjes/opsomtopics toch wel lopen.
Dat denk ik wel en dan krijg je eigenlijk een tweede onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Doordat ze de enige forumbaas is die binding heeft met het forumgedeelte én haar 'werk' goed doet. Of nee, Tink heeft dat ook, alleen ze is wat minder actief dan Trimm.
zou er volgens jou een nieuwe forumbaas moeten komen?
kijk we hebben weer een onderwerp wat in het topic past.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Toch blijft het effect van wat jij wil minimaal, want je zegt zelf al, het zijn maar 5 topics op een hele pagina die enigszins twijfelachtig zijn.
Daar ga je de andere subfora echt niet mee redden.
Dat is natuurlijk onzin. Ten eerste zijn het 5 topics op een halve pagina en daarnaast is die halve pagina 1 dag oud.
Vervolgens ga je ook voorbij aan het principe van de geactiveerde groei. Op het moment dat je een aantal leden hebt op een subfora zullen zij ook nieuwe topics gaan openen betreffende onderwerpen op dat subforum. Die leden blijven nu weg, en dus de topics, omdat zij niet de indruk hebben dat er mensen op reageren. Op het moment dat er elke dag een paar mensen reageren zullen er steeds meer users bij komen die nieuwe topics openen alleen voor dat subfora. Die users zullen niet naar DK komen om dat topic hier te openen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:07
Verwijderd
Ik ben dan wel geen vaste DK-er, maar ik heb het idee dat dit topic alleen maar problemen creëert. Opeens worden er dingen genoemd waarvan mensen eerst niet eens dachten dat het een probleem was..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Zie mijn post hierboven. Daar gaat het echt niet alleen maar om.
Ik heb altijd op DK gepost hoor. Nu veel minder, dat heb ik al uitgelegd.
Aan de andere topics doe ik nog wel mee. Maar niet aan het saai
Dus naar mijn idee gaat het daar wel om.

Maar even opsom maken tot nu toe

- De meesten vinden het wel goed zo
- Er wordt minder streng gemodereerd
- LL vindt echter dat er veel topics verplaatst kunnen worden
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
zou er volgens jou een nieuwe forumbaas moeten komen?
kijk we hebben weer een onderwerp wat in het topic past.
Ik denk niet dat de 'kwestie' met nieuwe aanwas zou veranderen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:09
Verwijderd
Jaja, dat zal allemaal, maar nogmaals: is de nieuwe aanwas onze verantwoordelijkheid? Nee toch? Feit is dat minder mensen naar fora komen. Dat is nou eenmaal zo, en als daar al iets aan gedaan moet worden dan is dat totaal onze taak niet.

DK loopt goed, Saai gaat goed, daar ging dit topic over, niet 'hoe redden wij DK'ers het scholierenforum'.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat de 'kwestie' met nieuwe aanwas zou veranderen.
precies, dus doen queasy en missy het slecht? denk het niet omdat vele het niet anders zouden doen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik wel en dan krijg je eigenlijk een tweede onzin.
In dat geval moet je overwegen of DK moet blijven bestaan. Maar dat lijkt me nogal op de feiten vooruit lopen. Probleem waar je nu mee zit is dat er een hoop onderwerpen op DK staan die eigenlijk elders ook prima zouden kunnen. Hierdoor ontstaat er een leegloop op die fora en trek je daar geen nieuwe mensen aan. De vraag is dus of je 1 grote grabbelton wil voor alle onderwerpen of dat je de subfora actief wil gaan gebruiken. Wat voor soort effecten dat voor DK zou hebben is van ondergeschikt belang, omdat, zoals ik al zei, je je als forumbaas primair dient te bekommeren om het forum als geheel en daarna pas over de invulling van subfora.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan wel geen vaste DK-er, maar ik heb het idee dat dit topic alleen maar problemen creëert. Opeens worden er dingen genoemd waarvan mensen eerst niet eens dachten dat het een probleem was..
qft.

Nog nooit een dergelijk topic gezien dat op zo'n raar moment geopend werd. Net nu er al een tijdje helemaal niks aan de hand is.

Krijgen we weer van die olie-op-het-vuur-posts van LL, waarin hij oppert dat DK overbodig is. Net nu we dachten dat we daar vanaf waren!!

Slotje wat mij betreft, dit topic gaat meer kwaad dan goed doen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
precies, dus doen queasy en missy het slecht? denk het niet omdat vele het niet anders zouden doen.
Forumbazen kunnen er niet voor zorgen dat er een hoop nieuwe leden in 1x komen.

En om antwoord te geven op je vraag: ik vind van wel.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd op DK gepost hoor. Nu veel minder, dat heb ik al uitgelegd.
Aan de andere topics doe ik nog wel mee. Maar niet aan het saai
Dus naar mijn idee gaat het daar wel om.

Maar even opsom maken tot nu toe

- De meesten vinden het wel goed zo
- Er wordt minder streng gemodereerd
- LL vindt echter dat er veel topics verplaatst kunnen worden
Dat is een incomplete samenvatting van wat ik heb gepost. Het gaat erom dat er problemen op de rest van het forum zijn ontstaan door het beleid op DK.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
In dat geval moet je overwegen of DK moet blijven bestaan. Maar dat lijkt me nogal op de feiten vooruit lopen. Probleem waar je nu mee zit is dat er een hoop onderwerpen op DK staan die eigenlijk elders ook prima zouden kunnen. Hierdoor ontstaat er een leegloop op die fora en trek je daar geen nieuwe mensen aan. De vraag is dus of je 1 grote grabbelton wil voor alle onderwerpen of dat je de subfora actief wil gaan gebruiken. Wat voor soort effecten dat voor DK zou hebben is van ondergeschikt belang, omdat, zoals ik al zei, je je als forumbaas primair dient te bekommeren om het forum als geheel en daarna pas over de invulling van subfora.
Inderdaad is dat te overwegen, maar ik ben het niet met je eens dat het 1 grote grabbelton is.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is een incomplete samenvatting van wat ik heb gepost. Het gaat erom dat er problemen op de rest van het forum zijn ontstaan door het beleid op DK.
Jij bent de enige die dat vindt.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Forumbazen kunnen er niet voor zorgen dat er een hoop nieuwe leden in 1x komen.
nee, wil je daarom mijn tweede post in dit topic nog even doorlezen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad is dat te overwegen, maar ik ben het niet met je eens dat het 1 grote grabbelton is.
Je bent niet van mening dat de topics die ik noemde op een andere subforum zouden kunnen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Gast echt, ga iets anders doen ofzo! Je haalt er nu dingen bij die totaal nergens op slaan. Bovendien gaat dit topic over DK, dus als de rest van het forum zo'n heet hangijzer voor je is, dan open je maar een topic op Beleidszaken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Jij bent de enige die dat vindt.
En hoe heb jij dat bepaald?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
nee, wil je daarom mijn tweede post in dit topic nog even doorlezen.
Ja dus? Zie je mij ergens zeggen dat ik een aantal DK forumbazen minder capabel vindt omdat ze dat niet kunnen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet van mening dat de topics die ik noemde op een andere subforum zouden kunnen?
Het kán ja. Maar de kantine is erover om over alles te kunnen praten.
Naar mijn idee kan onzin en dk ook wel samen(dat is weer een hele andere discussie en misschien niet verstandig om nu uit te spreken)

En nou niemand in dit topic is het er tot nu toe mee eens LL
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Jaja, dat zal allemaal, maar nogmaals: is de nieuwe aanwas onze verantwoordelijkheid? Nee toch? Feit is dat minder mensen naar fora komen. Dat is nou eenmaal zo, en als daar al iets aan gedaan moet worden dan is dat totaal onze taak niet.

DK loopt goed, Saai gaat goed, daar ging dit topic over, niet 'hoe redden wij DK'ers het scholierenforum'.
Citaat:

Nog nooit een dergelijk topic gezien dat op zo'n raar moment geopend werd. Net nu er al een tijdje helemaal niks aan de hand is.

Krijgen we weer van die olie-op-het-vuur-posts van LL, waarin hij oppert dat DK overbodig is. Net nu we dachten dat we daar vanaf waren!!

Slotje wat mij betreft, dit topic gaat meer kwaad dan goed doen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ja dus? Zie je mij ergens zeggen dat ik een aantal DK forumbazen minder capabel vindt omdat ze dat niet kunnen?
nee ik zeg dat het door de gebruikers komt dat er geen nieuwelingen instromen en dat juist andere forumbazen er niks aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
nee ik zeg dat het door de gebruikers komt dat er geen nieuwelingen instromen en dat juist andere forumbazen er niks aan veranderen.
Ja dat zeg ik ook. Neemt niet weg dat ik de forumbazen slecht vind.

Edit: dat zeg ik niet helemaal. Ik zie je punt, maar er is in zekere hoogte wat aan te doen door wat minder te modereren en wat meer ruimte voor discussie te laten in andere topics dan saai.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:22
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Naar mijn idee kan onzin en dk ook wel samen(dat is weer een hele andere discussie en misschien niet verstandig om nu uit te spreken)
Schitterend plan.
Oud 12-03-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Schitterend plan.
Ik ben ook steeds meer voor eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik ben ook steeds meer voor eigenlijk
Geen gezeik, iedereen rijk!

Geen gemiep over koelkastregels of andere nonsense, en als je je als 14-jarige te hard gebashd voelt dan start je gewoon je eigen topicreeksje op onzin (zoals de 'Hoi tienermeisjes #veel' reeks).
Oud 12-03-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Het kán ja. Maar de kantine is erover om over alles te kunnen praten.
De DK is om over alles te praten, dat je verder nergens kwijt kan.
Citaat:

En nou niemand in dit topic is het er tot nu toe mee eens LL
Dat je je zo blind staart op wat DK'ers willen is echt stuitend. Juist als fb zou je het grote plaatje in de gaten moeten houden. Tuurlijk willen DK'ers niet dat DK minder actief wordt. Maar de tunnelvisie die jij hier tentoonspreid op je eigen deelforum is echt onbegrijpelijk, dat ik als lid je daar nota bene op moet wijzen. Maar het interesseert mij verder ook niet hoor, maar kom dan zo meteen ook niet met idiote maatregelen om DK vriendelijker te maken voor nieuwe leden, want zoals ik je net heb uitgelegd ligt het probleem heel ergens anders.
Je stuurt de hele evaluatie nogal naar: 'M'n geluid doet het niet in veilige modus, hoe los ik dat op', jammer dat je dan suggesties om uit veilige modus te komen in de wind slaat en je blijft blind staren op het geluid. Ik hoop dat Missy als plus er wat meer mee doet.

Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Geen gezeik, iedereen rijk!

Geen gemiep over koelkastregels of andere nonsense, en als je je als 14-jarige te hard gebashd voelt dan start je gewoon je eigen topicreeksje op onzin (zoals de 'Hoi tienermeisjes #veel' reeks).
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zeg ik ook. Neemt niet weg dat ik de forumbazen slecht vind.

Edit: dat zeg ik niet helemaal. Ik zie je punt, maar er is in zekere hoogte wat aan te doen door wat minder te modereren en wat meer ruimte voor discussie te laten in andere topics dan saai.
ik snap je punt en nog steeds ik val niemand aan, sann als je dat gevoel hebt: sorry. maar een topic als saai is beelangrijk, je kan er alles in kwijt ongeacht het onderwerp, je kan er je frustraties in kwijt en wat je op een dag hebt meegemaakt. in een topic als wat je kan waarderen kan je niet alles kwijt. daarom is een topic als saai het belangrijk op een forum omdat je daar mensen echt leert kennen en echte discussies ook gewoon mogelijk zijn. ergens anders discussieren in een topic met een onderwerp is alleen mogelijk als je er een uitgesproken mening over dat onderwerp hebt en trek je niet iedereen aan.
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik kom niet met idiote maatregelen om DK vriendelijker te maken hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
(zoals de 'Hoi tienermeisjes #veel' reeks).
jep de hoi reeks is voor de zieligen onder ons die nergens anders kunnen binnendringen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
ik snap je punt en nog steeds ik val niemand aan, sann als je dat gevoel hebt: sorry. maar een topic als saai is beelangrijk, je kan er alles in kwijt ongeacht het onderwerp, je kan er je frustraties in kwijt en wat je op een dag hebt meegemaakt. in een topic als wat je kan waarderen kan je niet alles kwijt. daarom is een topic als saai het belangrijk op een forum omdat je daar mensen echt leert kennen en echte discussies ook gewoon mogelijk zijn. ergens anders discussieren in een topic met een onderwerp is alleen mogelijk als je er een uitgesproken mening over dat onderwerp hebt en trek je niet iedereen aan.
Zoals al ongeveer 10 keer gezegd: in saai is iedereen nog steeds welkom. Maar we kennen elkaar en dan ontkom je er niet aan dat we 'inside' dingen bespreken en dat mensen het zien als een kliek. Dat is met het hoi topic precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kom niet met idiote maatregelen om DK vriendelijker te maken hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Je komt nog niet met idiote maatregelen. Helaas hebben de fb's hier op DK nogal een geschiedenis van idiote maatregelen waarmee ze een doel trachten te bereiken voor een probleem dat een hele andere oorzaak heeft. Gezien je uitspraken in dit topic is het wachten op een rare maatregel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten