| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het punt is niet dat Queasy op andere forumonderdelen post, dat doe ik ook. Imo moet een forumbaas enigszins binding hebben met het forumonderdeel waar ze FB van is (en ik weet dat veel mensen dat niet met me eens zijn, so be it) Maar dat geldt nog meer voor Missy dan voor Queasy. Maar goed, niet het onderwerp van discussie. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat je erkent dat een topic ook op een andere deelforum zou kunnen, geeft eigenlijk al aan dat het daar geplaatst zou moeten worden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar ga je de andere subfora echt niet mee redden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk we hebben weer een onderwerp wat in het topic past. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vervolgens ga je ook voorbij aan het principe van de geactiveerde groei. Op het moment dat je een aantal leden hebt op een subfora zullen zij ook nieuwe topics gaan openen betreffende onderwerpen op dat subforum. Die leden blijven nu weg, en dus de topics, omdat zij niet de indruk hebben dat er mensen op reageren. Op het moment dat er elke dag een paar mensen reageren zullen er steeds meer users bij komen die nieuwe topics openen alleen voor dat subfora. Die users zullen niet naar DK komen om dat topic hier te openen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere topics doe ik nog wel mee. Maar niet aan het saai ![]() Dus naar mijn idee gaat het daar wel om. Maar even opsom maken tot nu toe - De meesten vinden het wel goed zo - Er wordt minder streng gemodereerd - LL vindt echter dat er veel topics verplaatst kunnen worden |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jaja, dat zal allemaal, maar nogmaals: is de nieuwe aanwas onze verantwoordelijkheid? Nee toch? Feit is dat minder mensen naar fora komen. Dat is nou eenmaal zo, en als daar al iets aan gedaan moet worden dan is dat totaal onze taak niet.
DK loopt goed, Saai gaat goed, daar ging dit topic over, niet 'hoe redden wij DK'ers het scholierenforum'. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog nooit een dergelijk topic gezien dat op zo'n raar moment geopend werd. Net nu er al een tijdje helemaal niks aan de hand is. Krijgen we weer van die olie-op-het-vuur-posts van LL, waarin hij oppert dat DK overbodig is. Net nu we dachten dat we daar vanaf waren!! Slotje wat mij betreft, dit topic gaat meer kwaad dan goed doen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naar mijn idee kan onzin en dk ook wel samen(dat is weer een hele andere discussie en misschien niet verstandig om nu uit te spreken) En nou niemand in dit topic is het er tot nu toe mee eens LL |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: dat zeg ik niet helemaal. Ik zie je punt, maar er is in zekere hoogte wat aan te doen door wat minder te modereren en wat meer ruimte voor discussie te laten in andere topics dan saai. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Geen gemiep over koelkastregels of andere nonsense, en als je je als 14-jarige te hard gebashd voelt dan start je gewoon je eigen topicreeksje op onzin (zoals de 'Hoi tienermeisjes #veel' reeks).
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Je stuurt de hele evaluatie nogal naar: 'M'n geluid doet het niet in veilige modus, hoe los ik dat op', jammer dat je dan suggesties om uit veilige modus te komen in de wind slaat en je blijft blind staren op het geluid. Ik hoop dat Missy als plus er wat meer mee doet. Laatst gewijzigd op 12-03-2011 om 21:34. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||